Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Boomlplant 13-11-2019

Een aanrader

Twee nieuwe vloerstaande speakers besteld met een perfecte levering. Beide zaten gelukkig in 1 zending (in een doos). Alles stondngoed beschreven op de pagina. Het enige nadeel vond ik dat er niet goed stond aangegeven of ze per twee of per stuk gingen.

Dit heb ik dan ook gelijk telefonisch nagevraagd. Aardig geholpen en de zending volgde snel erna!

Bas 12-11-2019

De verkoper heeft veel relevante informatie gegeven over alle producten. Nam de tijd en babbelde leuk door. Er werd ook aangegeven dat de installatie makkelijk was, en dit bleek ook zo te zijn. Verder ziet de shop er overzichtelijk uit en heb ik niet het gevoel gehad dat ik de bomen niet meer door het bos zag.

Reda 10-11-2019

Wat een nare ervaring van begin tot eind!
Had een Marantz cd6006 besteld met een voucher code echter moest ik drie keer bestellen alvorens de bestelling lukte.
Daarna meer dan een maand gewacht.
Ja je hoort het goed een hele maand.
Toen ik na een maand wachten besloot om ze te bellen lukte het pas bij poging drie om een medewerker te spreken.
Eenmaal de medewerker aan de lijn verteld deze mij dat de bestelling vandaag wordt verzonden.
Ik heb echter bedankt en vroeg om de bestelling te annuleren.
Je moet je voorstellen dat ik in die hele maand geen enkele terugkoppeling heb gekregen dat de bestelling op zich zou laten wachten.
Niets!!
Na de bestelling via email te hebben geannuleerd.
Duurde het bijna twee maanden voordat ik mijn geld terugkreeg.
Heb zelfs een claim moeten indienen bij mijn credticardmaatschappij.
Nooit meer double point voor mij!!

Klant 09-11-2019

Alles was duidelijk en te begrijpen. Link werkte goed en de bezorger kwam op de opgegeven tijd. Site was makkelijk en veel betaalopties

Reinders mc 08-11-2019

Ruilen ruilen ruilen, ik werd er zelf gek van maar het heeft ervoor gezorgd samen met de mensen van Doublepoint dat ik nu de juiste opstelling heb staan! Kan mij voorstellen dat dit voor mij maar ook voor hun vervelend was. Door veel telefonisch contact te hebben zijn we gekomen tot een andere speakers, wat een beter geluid geeft. Ik mocht thuis de Demo's eerst zelf testen en werd op afstand geholpen met het fabriceren van de juiste instellingen. Dank je wel Doublepoint en ga nu genieten van de producten.

Van den Veldering 07-11-2019

Ik was geinteresseerd in een bruine speaker. Uitleg was goed en had een dag korting gehad waardoor toch snel besteld. Alles zat mooi bij elkaar en heel aangekomen.
Hij heeft mij vriendelijk geholpen.

Hamming 06-11-2019

schnelle lieferung und auch auf deutsch geholfen. Versandinformationen von beiden Lieferungen erhalten.

Zeeman 06-11-2019

Weloverwogen samen met de heren van dit bedrijf gekozen voor Klipsch speakers. Een set nieuwe 600M speakers. Formaat en geluidskwaliteit zijn fenomenaal. Advies was van kwalitatief niveau en er is een duidelijke onderbouwing gegeven.

M Heller 05-11-2019

Het online winkelen toch persoonlijk maken en direct vragen kunnen stellen, erg handig. "vriendelijk" te woord gestaan door een chat medewerker. Geen wachtrij, gewoon snel antwoord opvragen hulpvaardig. Fijn communiceren zo.

Leon 05-11-2019

Het door mij bestelde artikel was na 3 weken nog niet geleverd. Toen bestelling geannuleerd. Ze zeiden gelijk dat het geld binnen de 14 dagen terug geboekt zou worden. Na 13 dagen nog steeds niets ontvangen, een mail gestuurd en een boze review ook gemeld bij thuiswinkel.Org. En u raad het al dan kunnen ze opeens wel het geld terug boeken. Dus bezint eer ge begint met deze firma.
Als je de reviews leest zijn er meer mensen die met hun overhoop liggen. Dus Bundel je krachten als je nog geld tegoed hebt .

Rob Nijmegen 05-11-2019

Subwoofer besteld merk Klipsch nadat de vorige bestelling helaas mis is gegaan kreeg ik een fikse korting en zelfs een gratis subwoofer kabel erbij!!
Grote klassen heren en de volgende bestelling kom ik zeker bij jullie terug.

A.G. Dam 05-11-2019

24 oktober bestelling geplaatst, volgende dag levering beloofd. Meerdere keren gebeld wanneer de levering komt, meerdere keren beloftes hij staat klaar met 2 dagen is het er. Vandaag 5 november heb ik de bestelling geannuleerd. Ben de beloftes behoorlijk zat. Vandaag deze bestelling geplaatst bij Kamera express, wordt vandaag geleverd en nog goedkoper.
A.G. Dam 05-11-2019

Vandaag gebeld door een medewerker deze bood excuses aan voor wat er gebeurt was. Hij zou het nakijken en proberen dat het probleem zich niet meer voordoet.

Nikolov 04-11-2019

Niet gekozen voor de prijs bij deze winkel, maar meer omdat deze winkel bij mijn vorige versterker een uitstekende aftersales hebben gegeven. Blijk uit waardering nogmaals gekozen om hier de bijpassende blue-ray speler aan te schaffen.

Ook dit keer weer tevreden en hopen dat ik geen email hoef te sturen voor reparatie...

Lies 02-11-2019

Contact gehad met Loek omdat ik er niet uit kwam met het installeren van de heos speaker.

De site is makkelijk om een bestelling te plaatsen alles verwijst zichzelf. Het leveren volgde snel daarop. Aftersales gaf ook een goed gevoel, zie bovenstaand.

Opperdam 02-11-2019

Opzoek geweest naar een versterker die mooi in de behuizing kan van kast die door de meubelmaker is gemaakt. Vooraf is er (door mijn fout) niet goed nagedacht over de afmetingen, waardoor het lastig was om een er één te vinden van max. 10 cm hoog. De zoektocht begon bij winkels elders, maar helaas bleek geen één van hen iets te hebben. Dezelfde vraag ook voorgelegd bij de keten van Doublepoint. Binnen een kort termijn kreeg ik ook eveneens het antwoord dat er geen modellen waren die hier in konden voldoen. Wel hadden zij als enige bedrijf een andere oplossing, om het geluid te draadloos te versturen en de versterker elders te zetten. Eerlijk gezegd, zelf nog niet over nagedacht. Was best omslachtig om alles te installeren, maar het staat nu wel als een huis. Nadeel; heb een gat over in mijn kast. Voordeel; heb geluid!

Pete 31-10-2019

They have lots of great products and I have been using doublepoint continually now for a few months. Every month an order = speaker.

Frederik 31-10-2019

Op dinsdag 13 augustus 2019 heb ik een Polk HTS 12 subwoofer besteld, volgens de website op het moment van bestellen met een levertermijn van 1-2 weken. Vanaf dag 1 werd het volledige aankoopbedrag overgeschreven. De bestelling werd uiteindelijk 7 weken later op 3 oktober 2019 vanuit mijn kant geannuleerd, nadat ik via de telefoon doodleuk te horen kreeg dat ze geen flauw idee hadden wanneer deze eigenlijk zou binnen komen. In tussentijd had ik wel al ettelijke keren (4 tal keer via de telefoon en 10 e-mails) schriftelijk én telefonisch contact met hen gehad en had ik al 4 keer een nieuwe leveringsdatum gekregen ("volgende week komt hij zeker binnen!", Morgen krijg je de verzendingsgegevens, deze week komt hij zeker bij je toe", "fantastisch nieuws van de fabrikant, volgende week dinsdag komt hij zeker binnen en ten laatste woensdag versturen we hem"). Keer op keer kreeg ik echter niets te horen van doublepoint.nl en al zeker geen artikel geleverd.
Verder werd het artikel in tussentijd wel doodleuk aangepast van 1-2 weken levertijd, vervolgens naar 3-5 dagen en op dit moment op 1-2 dagen alhoewel het naar eigen zeggen moeilijk is om vanuit de fabrikant hier aan te geraken.

Uiteindelijk heb ik pas op 30 oktober 2019 mijn geld terug gezien, nadat ik via het ECC én thuiswinkel waarborg een klacht had ingediend en dit dan ook maar pas bij een herhaalde aanmaning (ze zaten ondertussen al stevig boven de WETTELIJKE termijn). Mijn geld heeft in totaal 78 dagen bij doublepoint op een rekening gestaan, zonder enige vorm van communicatie van hun kant (moest altijd zelf contact opnemen) of een geleverd artikel. Het enige dat ik in die tijd van hen heb gekregen zijn een hoop fabeltjes en een heleboel verloren tijd.

Dit is veruit mijn slechtste ervaring ooit met een aankoop en ik vind het bijzonder triest hoe doublepoint.nl met haar klanten omspringt.
Dat een winkel dergelijke praktijken hanteert en zonder blikken of blozen keer op keer beloftes maakt zonder ze ooit na tekomen vind ik onbegrijpelijk. Dit is echter geen unieke situatie, je leest hier en op andere review sites teveel van soortgelijke verhalen.

Bespaar jezelf een soortgelijke lijdensweg en koop je spullen gewoon ergens anders (heb ik uiteindelijk ook gedaan; vrijdag besteld bij de concurrent besteld en dinsdag geleverd, exact zoals beloofd).

Mocht je in een soortgelijke situatie zitten, gewoon geen kans meer geven voor verder uitstel en meteen een klacht indienen bij het ECC of bij thuiswinkel waarborg. Dat is blijkbaar het enige waar ze wél naar luisteren.
A.G. Dam 05-11-2019

Deze ervaring heb ik ook, voel mij erg beetgenomen door die lui

Lw8 31-10-2019

Product is netjes op een pallet aangegeven. Wordt netjes van te voren gebeld zodat iedereen op de hoogte was.

Van Vessem, Bert 30-10-2019

Een eerste aankoop gedaan en terecht gekomen via Google door een advertentie met een scherpe prijs welke de aandacht heeft getrokken. Het betrof een: 3090ci Informatie op de pagina inclusief alle bijbehorende verzendinformatie en voorwaarden aan de prijs werden goed aangegeven. Helder en duidelijk gecommuniceerd. Levering verliep aangenaam versneld, dit omdat het sneller binnen was dan 5 dagen. Al met al een dikke 9.

van Nimwegen 30-10-2019

Product aangeschaft van 465,-
Product werd snel geleverd.
Product voldeed niet aan mijn verwachtingen en is geretourneerd.
3 sept: Bevestiging dat product retour is ontvangen, binnen uiterlijk 14 dagen zou geld teruggestort zijn.
26 sept: Na 3 weken is 16,40 teruggestort in plaats van 465,-
26 sept: Gebeld met klantenservice. Er wordt uitgezocht wat er mis is gegaan en ik wordt later teruggebeld dat er inderdaad wat mis is gegaan. Het resterende bedrag wordt overgemaakt.
30 sept: Geld is nog niet teruggestort. Na een aantal keer bellen blijkt dat er nog iets is misgegaan. Het wordt nu echt overgemaakt en ze sturen zelfs een bevestiging van de creditnota per mail.
17 okt: Nog niks ontvangen. Weer een aantal keer gebeld. Nu blijkt dat de betaling nog niet was gedaan omdat het pakket pas 3 oktober retour was aangemeld! Hoe kan dat dan?? Dat gaan ze uitzoeken en ik wordt teruggebeld als ze weten wat het was. En het geld gaan ze nu echt overmaken! Ik maak ze duidelijk dat ik dit nu al 3 keer te horen heb gekregen en dat ik er geen 4e keer van wil maken. Nee nee dat gaat echt niet gebeuren, krijg ik te horen.
Ik wordt niet terug gebeld.
30 oktober: Nog steeds niks ontvangen! Morgen dus toch voor de 4e keer bellen.
Ik heb best veel geduld maar als je het keer na keer weet te verkloten dan heb je wel een slechte review verdiend denk ik zo.
Blijf uit de buurt van dit bedrijf.

Corne 30-10-2019

Een goed en vooral onderbouwend advies gekregen over de levering en over de producten die zijn besteld in mijn order.

In samenwerking met de winkel is het apparaat op de juiste manier ingesteld en werkt dit nu goed. In zijn geheel tevreden over alles.

Koert 28-10-2019

Slechtste ervaring met online aankoop OOIT

Op 18 maart 2019 een stel vloerstaande speakers gekocht en betaald twv 1500 euro.
De levering kwam niet.

Anderhalve week later contact opgenomen via chat, email, telefoon, maar telkens dezelfde leugen (als er al antwoord kwam): "wij verwachten ze uiterlijk volgende week meneer!"
Het was niet dringend, dus ik vond het niet zo erg om een week langer te wachten. Of 2. Of 3. Of zelfs 4...
Dit liedje heeft ellendig veel langer dan 4 weken geduurd, ik heb tientallen keren gebeld en gemaild, soms 2-3 keer per week, en ook vaak de belofte gekregen dat men mij zou terugbellen maar dus niet terugbelde.

Uiteindelijk een negatieve review gepost (nog steeds geen levering) op Thuiswinkel. Doublepoint kon me toen plots wel contacteren, en vroeg of ze het toch nog mochten oplossen, en of ik aub de review wilde verwijderen. Ik heb toegezegd, en de review verwijderd.

Maar het kwam wekenlang nog steeds niet in orde. Blijven bellen en mailen.
Op 21 juni heb ik Thuiswinkel.org gecontacteerd om te bemiddelen, omdat communicatie wegens Doublepoint op den duur gewoon uitbleef. Maar bemiddelen doen zij helemaal niet, enkel de mails doorsturen tussen ons beiden. M.a.w. het thuiswinkel-label is eigenlijk helemaal waardeloos.
Dus: opnieuw rechtstreeks contact proberen opnemen met doublepoint.

Uiteindelijk 17 mei uitdrukkelijk de terugbetaling gevraagd, na nog een paar keer de belofte aanvaard te hebben dat ze toch nog zouden geleverd worden.

De zaakvoerder heeft me nog wekenlang voorgelogen over waarom ik nog steeds mijn centen niet teruggekregen had.

Telkens uitvluchten, de ene keer was het de fout van de bank, de andere keer was volgens hem mijn rekeningnummer fout, allemaal praatjes die nog wekenlang geduurd hebben. Ellenlange discussies.
Nogmaals: thuiswinkel doet he-le-maal niets.

Op 17 juli 2019 heb ik eindelijk mijn terugstorting ontvangen (vreemd genoeg dan toch op het volgens meneer foute rekeningnummer). Dit de dag nadat ik eindelijk bij de europese geschillencommissie een dossier had laten aanmaken.

Ik heb al vaak online gekocht, maar aan doublepoint.nl heb ik echt een kater overgehouden.
Vreselijke ervaring.
Communicatie: waardeloos.
Klanten voor de gek houden: 11 op 10.
Er kan altijd wat fout gaan, maar men neemt geen verantwoordelijkheid op.
Ik beveel deze winkel zeker niet aan, in tegendeel.

Jon 22-10-2019

Als vervolg op mijn review van 13 - 09 (zie onder)
Inmiddels ook kennis gemaakt met de after-sale service van het bedrijf. Die is dik in orde!
Er zat een brom in mijn sub-woofer; deze werd opgehaald, er werd zelfs een vervangende tijdelijke sub aangeboden en ik werd door de zeer betrokken Maarten goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de reparatie / retour.
Deze ervaring maakt de eerdere ervaring meer dan goed!

Loes 22-10-2019

Een dikke negen !

Deskundig advies gekregen over de nieuwe soundbars en speakers. Echt super en owja kon ook nog een kleine korting vanaf, heb ik de steun voor een mooie prijs kenne krijgen.

Weteringen 19-10-2019

Een tip voor jullie, voortaan zelf kiezen wie het komt brengen. Hele slechte ervaringen met dhl en had graag postnl gehad. Verder ging het bestellen makkelijk en overzichtelijk