Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Letteren 08-12-2019

Gekozen om hier de bestelling te plaatsen nadat hier de beste deal werd gestuurd.
Zeer prettig dat er via de sire vragen gesteld konden worden. Snel schakelen en opsturen!

Henk Verde 07-12-2019

Na contact per email een keurig voorstel gekregen die ik niet kon afslaan. Aanbieding helaas gemist na Blackfriday, maar alsnog een deal kunnen doen. Advies ontvangen en de volgende dag werd het bezorgd.\\Product: r-112sw

Djeers 07-12-2019

Breed assortiment kabels, misschien iets teveel. Advies; adviseer hetgeen wat jullie zelf adviseren. Verder was het piek fijn

Stef Westerman 07-12-2019

DHL was optijd, gekozen voor een dag aanbieding en past mooi bij de speakers die ik al eerder had gekocht... mistte de subwooferkabel erbij. Hadden ze wel mogen aangeven, maar werd door Loek toch nog nagezonden. !!

Daan van der Meulen 07-12-2019

Gegaan voor een second deal op een Marantz versterker. Zeer scherpe prijs voor een demo model. Na een week wachten maar eens contact opgenomen. Wat blijkt, demo model had toch zichtbare gebruikssporen en er zou een nieuwe opgestuurd worden. Op zich goed service natuurlijk, alhoewel ik het vreemd vond dat ik dit zelf moest achterhalen. Dat was 3 november. Het is nu 7 december en de versterker is nog steeds niet binnen. 6--7 keer contact gehad via telefoon en chat. Elke keer weer een belofte en elke keer gaat de tijd voorbij en wordt de belofte niet nagekomen.

Voorbeeld: Bellen op dinsdag met de vraag wanneer de versterker geleverd wordt. "Misschien vrijdag en anders zeker maandag" Maandag op de chat nog gevraagd of hij verstuurd gaat worden, "jazeker, de bestelling is in bewerking" Maandag voorbij, Geen versterker. Dinsdag weer contact opgenomen. "Jaaa, het wordt nu vrijdag"

Ik vraag vervolgens, wat gebeurd er als het niet lukt vrijdag, "Ik heb een terugbelafspraak staan voor een collega als het niet lukt vrijdag" Vrijdag voorbij, geen versterker verstuurd en niet teruggebeld.

Dit gaat allemaal op hele nette wijze, maar als je vraagt naar een verklaring waarom het al ruim een maand duurt om een versterker op te sturen komt die niet. Allemaal leugens aan de telefoon en valse beloftes. De levertijd op de website klopt ook niet. Ik neig nu naar men geld terugvragen, maar als ik andere reviews zo lees kan je dan zomaar 3-4 weken wachten op je geld. Het gaat hier om een bedrag van 1100 euro. Deze praktijken neigen heel erg naar oplichting, iets wat je niet verwacht van een Nederlandse webshop anno 2019.

Gorgio 07-12-2019

Prettig zaken gedaan met Doublepoint. Zeker niet dubbeltje op de eerste rij he, maar service is ook belangrijk. Dat heb ik zeker gemerkt. Hebben een dik uur uitgetrokken om te helpen. Ik meld me weer als ik vragen heb. Fijn weekend.

Marc 06-12-2019

Excellent and convenient service. The app of the speakers is really good and works correct.

Haersma 05-12-2019

Product snel in huis ontvangen en komen verschillende dingen na.

Chauffeur kwam net langs en id werd nagevraagd. Alles als goed ervaren.

Tot de volgende keer.

nick 05-12-2019

I am waiting more than a month to receive the whole 5.1 set of speakers from doublepoint.nl.
They say they have this in stock but I am still waiting. I told them I am ready to pick up the speakers just tell me when and where I should go to do this. But still no answer even for this.

dirk 04-12-2019

3x besteld via de site, zonder problemen. Doublepoint staat voor kwaliteit aan een betaalbare prijs.Probleem opgelost via chat en mail.Altijd vriendelijk antwoord.

Klant uit het zuiden 04-12-2019

Prima eerst ervaring gehad bij dit bedrijf

Denk wel een tientallen keer contact gehad om overstag te gaan naar een nieuwe opstelling in de kelder. Veel moeite gehad met het lage plafond vandaar ook vele vragen die gesteld zijn aan Loek.

Aankoopbedrijf was groot en daarom om een speciale prijs gevraagd en gelijk al snel een offerte gekregen.

Aflevering
Dit verliep vrij goed. Alles kwam tezamen op een pallet. Paar dagen van te voren een afleverafspraak gemaakt.

Producten
Alles bevalt, twijfel nog om de centerspeaker terug te sturen, maar heb nog even.

Nathan 04-12-2019

Op 4 september krijgen we de melding dat onze retour zending vanuit België correct ontvangen is door Doublepoint & nu 3 maand later uiteindelijk de terugbetaling ontvangen. Pas na meerdere negatieve reviews, kwade telefoontjes, dagelijks een e-mail en een klacht bij de consumentenbond kwam er eindelijk schot in de zaak.

Telkens uitvluchten, de ene keer was het de fout van de bank, de andere keer was volgens hem mijn rekeningnummer fout, allemaal praatjes die nog wekenlang geduurd hebben. Ellenlange discussies. Ook bitter weinig hulp van thuiswinkel, dat is een lege doos die enkel de belangen van hun betalende leden verdedigt

Wij werden aan het lijntje gehouden met de ene leugen en loze belofte na de andere. Tot op vandaag kan er geen enkele reden gegeven worden waarom dit zo lang op zich liet wachten. Lees er alle negatieve reviews maar eens op na, steeds hetzelfde probleem!
Oplichters eerste klas!

Wilco 04-12-2019

Komen afspraken na over laagste prijsgarantie, service gericht. Ze hebben me zelfs gebeld of het in de avond geleverd moest worden.

buturps 03-12-2019

snel thuis geleverd verder geen opmerkingen

site is ook wel duidelijk

product is snel te installeren helemaal top

coby 02-12-2019

Ondanks de drukte tijdens de aanbiedingen van afgelopen vrijdag snel en goed geholpen. Alles werd mij duidelijk gemaakt, zodat er geen addertjes meer onder het gras zaten.

Er werd eerlijk aangegeven dat het ff langer ging duren en eerlijk gezegd sneller thuis dan ik had verw8.

Goede deal dus, met goede serivce

SjoerdD 02-12-2019

De adviseur heeft mij persoonlijk goed geholpen en mij de juiste informatie gegeven. Aan de telefoon werd de tijd genomen zodat de juiste speakers samengesteld konden worden.

Samen met de versterker een concurrerende prijs gekregen vanwege Black Friday. Nu relaxt muziek luisteren / films op de bank.

Carlo 02-12-2019

Op maandag 4 nov. een flinke bestelling gedaan: 2 x klipsch rp-8000f, rp-504c, rp-502s, denon x4500h en 2x svs pb1000.
De rp-8000f's en svs subs kon ik die week op vrijdag al ophalen.

Toen begon de ellende... Elke keer zou het "morgen of overmorgen" komen, of "begin deze week is het er" "deze week heb je het binnen 100% zeker" etc.

Uiteindelijk vorige week de Denon geannuleerd, en gelijk ergens anders om 16.15 besteld en volgende dag in huis.(maar het geld uiteraard nog niet terug ontvangen).

Nu de 502-s op amazon een stuk goedkoper gezien dan waarvoor ik ze besteld heb, maar heb eigenlijk geen zin om nog meer geld in credit te hebben staan...

Al met al een erg vermoeiende ervaring.

Steven en Nico 01-12-2019

Na het versturen van verschillende offerte aanvragen wordt er snel gereageerd. Binnen een paar seconden ontvang je gelijk alle informatie.

Site ziet er duidelijk uit en ik heb er voor gekozen ok het op te halen (winkel ziet er keurig uit)

Isabelle 30-11-2019

Super geholpen !!

eindelijk een goede black friday aanbieding gekregen. Twee voor de prijs van 1, draadloos te verbinden. Gast achter de site, top geholpen !

Heuveltjes 30-11-2019

Afgelopen donderdagavond mijn eerste bestelling geplaatst voor een tweetal luidsprekers (elders wel goedkoper gevonden). Via de chat snel en aardig geholpen en zelfs de prijs aangepast omdat ik goedkoper gad gevonden. Daarom ook direct kabels besteld. Ervaring tot nu toe is zeer goed.

Dj uit Rotterdam 27-11-2019

Had het product gister echt nodig waardoor ik in staat was om veel te doen om het te krijgen. Gelijk gebeld met **** en hij heeft het zo geregeld dat ik het kon ophalen. Werkte zeer prettig. Top gasten!!

Buigenlijk 26-11-2019

Voor het eerst besteld hierzo en ben prima geholpen. Alles was vrij duidelijk, een mooi asssortiment.
Het product voldoet ook aan de verwachtingen.

beek 26-11-2019

Iedere keer netjes en vriendelijk te woord gestaan. Vragen over kwaliteit en spec worden altijd direct beantwoord. Daarna het product afgehaald in het magazijn.

Wilde eerst nog wachten met de aankoop , maar de keuze was ruim en de prijs was nu op zijn gunstigste.

Max 26-11-2019

Receiver is na een jaar defect gegaan, achteraf bleek dit te komen door de hdmi input. Van de begin melding tot de levering van het herstellende product goed geholpen. Af en toe even gebeld en het product werkt weer

Inge 25-11-2019

Vriendelijke medewerkers nemen altijd lekker snel op en zijn altijd aardig. Ik zie daarom ook de levering met een positief gevoel tegemoet. Pakket is nu onderweg, hopelijk goed verpakt

Valkjes 22-11-2019

Leveringen komen snel binnen, in dit geval in twee keer vanwege de levertijd. Even gebeld en alles was afgestemd.
Wordt altijd leuk opgenomen

Deuren 21-11-2019

Een langlopende zoektocht uitgevoerd om de beslissing te maken voor een gehele nieuwe set q acoustics luidsprekers. Ik ervaarde veel problemen met het kiezen van een nieuwe set, omdat er veel verschillen zijn.

Veel contact gehad met doublepoint, maar ook met veel andere bedrijven. De koop toch hier gedaan omdat zij mij de beste snelheid konden geven met de juiste prijs. Service niveau was goed, zoals ik dit gemiddeld ervaar. De reden voor 5 sterren is omdat er achteraf nog gebeld wordt of alles naar wens was.

Jonker 19-11-2019

Eergister een nieuwe headphone gekocht, Super vriendelijke service, altijd op een nette manier geholpen. Hebben kennis van zaken, raad het daarom aan om hier zeker een aankoop te doen.

dvd 19-11-2019

Een bedrijf met wie ik goed zaken heb gedaan. Doordat je niet elke dag een nieuwe receiver koopt, heb ik veel contact gehad. Dit contact verliep prettig, en snel.
De afgesproken levering volgde op het tijdstip met wie ik dit had afgesproken). Installeren was moeizaam, maar als het eenmaal werkt, werkt het.

Jp 16-11-2019

laagste prijsgarantie komen ze na. Top, alles per email communiceerd en even met X via de chat.
Zat een mooie omdoos omheen met kaartje.

Moorkop 14-11-2019

Het kan wel is voorkomen dat een levering niet goed gaat en dat het product wat je krijgt stuk is. Helaas gebeurde dit bij mij en daarom gelijk contact opgenomen met de klantendesk van dit bedrijf. Binnen 30 minuten werd er al gelijk gebeld en tijdens dit gesprek direct de instructies ontvangen voor het herstellen. Persoonlijke aanpak wat ik niet had verwacht (voor wat ik had besteld, klein speakertje). Daarom zeer te spreken over de levering en vooral de aftersales.

Boomlplant 13-11-2019

Een aanrader

Twee nieuwe vloerstaande speakers besteld met een perfecte levering. Beide zaten gelukkig in 1 zending (in een doos). Alles stondngoed beschreven op de pagina. Het enige nadeel vond ik dat er niet goed stond aangegeven of ze per twee of per stuk gingen.

Dit heb ik dan ook gelijk telefonisch nagevraagd. Aardig geholpen en de zending volgde snel erna!

Bas 12-11-2019

De verkoper heeft veel relevante informatie gegeven over alle producten. Nam de tijd en babbelde leuk door. Er werd ook aangegeven dat de installatie makkelijk was, en dit bleek ook zo te zijn. Verder ziet de shop er overzichtelijk uit en heb ik niet het gevoel gehad dat ik de bomen niet meer door het bos zag.

Klant 09-11-2019

Alles was duidelijk en te begrijpen. Link werkte goed en de bezorger kwam op de opgegeven tijd. Site was makkelijk en veel betaalopties

Reinders mc 08-11-2019

Ruilen ruilen ruilen, ik werd er zelf gek van maar het heeft ervoor gezorgd samen met de mensen van Doublepoint dat ik nu de juiste opstelling heb staan! Kan mij voorstellen dat dit voor mij maar ook voor hun vervelend was. Door veel telefonisch contact te hebben zijn we gekomen tot een andere speakers, wat een beter geluid geeft. Ik mocht thuis de Demo's eerst zelf testen en werd op afstand geholpen met het fabriceren van de juiste instellingen. Dank je wel Doublepoint en ga nu genieten van de producten.

Van den Veldering 07-11-2019

Ik was geinteresseerd in een bruine speaker. Uitleg was goed en had een dag korting gehad waardoor toch snel besteld. Alles zat mooi bij elkaar en heel aangekomen.
Hij heeft mij vriendelijk geholpen.

Hamming 06-11-2019

schnelle lieferung und auch auf deutsch geholfen. Versandinformationen von beiden Lieferungen erhalten.

Zeeman 06-11-2019

Weloverwogen samen met de heren van dit bedrijf gekozen voor Klipsch speakers. Een set nieuwe 600M speakers. Formaat en geluidskwaliteit zijn fenomenaal. Advies was van kwalitatief niveau en er is een duidelijke onderbouwing gegeven.

M Heller 05-11-2019

Het online winkelen toch persoonlijk maken en direct vragen kunnen stellen, erg handig. "vriendelijk" te woord gestaan door een chat medewerker. Geen wachtrij, gewoon snel antwoord opvragen hulpvaardig. Fijn communiceren zo.

Leon 05-11-2019

Het door mij bestelde artikel was na 3 weken nog niet geleverd. Toen bestelling geannuleerd. Ze zeiden gelijk dat het geld binnen de 14 dagen terug geboekt zou worden. Na 13 dagen nog steeds niets ontvangen, een mail gestuurd en een boze review ook gemeld bij thuiswinkel.Org. En u raad het al dan kunnen ze opeens wel het geld terug boeken. Dus bezint eer ge begint met deze firma.
Als je de reviews leest zijn er meer mensen die met hun overhoop liggen. Dus Bundel je krachten als je nog geld tegoed hebt .

Rob Nijmegen 05-11-2019

Subwoofer besteld merk Klipsch nadat de vorige bestelling helaas mis is gegaan kreeg ik een fikse korting en zelfs een gratis subwoofer kabel erbij!!
Grote klassen heren en de volgende bestelling kom ik zeker bij jullie terug.

A.G. Dam 05-11-2019

24 oktober bestelling geplaatst, volgende dag levering beloofd. Meerdere keren gebeld wanneer de levering komt, meerdere keren beloftes hij staat klaar met 2 dagen is het er. Vandaag 5 november heb ik de bestelling geannuleerd. Ben de beloftes behoorlijk zat. Vandaag deze bestelling geplaatst bij Kamera express, wordt vandaag geleverd en nog goedkoper.
A.G. Dam 05-11-2019

Vandaag gebeld door een medewerker deze bood excuses aan voor wat er gebeurt was. Hij zou het nakijken en proberen dat het probleem zich niet meer voordoet.

Nikolov 04-11-2019

Niet gekozen voor de prijs bij deze winkel, maar meer omdat deze winkel bij mijn vorige versterker een uitstekende aftersales hebben gegeven. Blijk uit waardering nogmaals gekozen om hier de bijpassende blue-ray speler aan te schaffen.

Ook dit keer weer tevreden en hopen dat ik geen email hoef te sturen voor reparatie...

Lies 02-11-2019

Contact gehad met Loek omdat ik er niet uit kwam met het installeren van de heos speaker.

De site is makkelijk om een bestelling te plaatsen alles verwijst zichzelf. Het leveren volgde snel daarop. Aftersales gaf ook een goed gevoel, zie bovenstaand.

Opperdam 02-11-2019

Opzoek geweest naar een versterker die mooi in de behuizing kan van kast die door de meubelmaker is gemaakt. Vooraf is er (door mijn fout) niet goed nagedacht over de afmetingen, waardoor het lastig was om een er één te vinden van max. 10 cm hoog. De zoektocht begon bij winkels elders, maar helaas bleek geen één van hen iets te hebben. Dezelfde vraag ook voorgelegd bij de keten van Doublepoint. Binnen een kort termijn kreeg ik ook eveneens het antwoord dat er geen modellen waren die hier in konden voldoen. Wel hadden zij als enige bedrijf een andere oplossing, om het geluid te draadloos te versturen en de versterker elders te zetten. Eerlijk gezegd, zelf nog niet over nagedacht. Was best omslachtig om alles te installeren, maar het staat nu wel als een huis. Nadeel; heb een gat over in mijn kast. Voordeel; heb geluid!

Pete 31-10-2019

They have lots of great products and I have been using doublepoint continually now for a few months. Every month an order = speaker.

Frederik 31-10-2019

Op dinsdag 13 augustus 2019 heb ik een Polk HTS 12 subwoofer besteld, volgens de website op het moment van bestellen met een levertermijn van 1-2 weken. Vanaf dag 1 werd het volledige aankoopbedrag overgeschreven. De bestelling werd uiteindelijk 7 weken later op 3 oktober 2019 vanuit mijn kant geannuleerd, nadat ik via de telefoon doodleuk te horen kreeg dat ze geen flauw idee hadden wanneer deze eigenlijk zou binnen komen. In tussentijd had ik wel al ettelijke keren (4 tal keer via de telefoon en 10 e-mails) schriftelijk én telefonisch contact met hen gehad en had ik al 4 keer een nieuwe leveringsdatum gekregen ("volgende week komt hij zeker binnen!", Morgen krijg je de verzendingsgegevens, deze week komt hij zeker bij je toe", "fantastisch nieuws van de fabrikant, volgende week dinsdag komt hij zeker binnen en ten laatste woensdag versturen we hem"). Keer op keer kreeg ik echter niets te horen van doublepoint.nl en al zeker geen artikel geleverd.
Verder werd het artikel in tussentijd wel doodleuk aangepast van 1-2 weken levertijd, vervolgens naar 3-5 dagen en op dit moment op 1-2 dagen alhoewel het naar eigen zeggen moeilijk is om vanuit de fabrikant hier aan te geraken.

Uiteindelijk heb ik pas op 30 oktober 2019 mijn geld terug gezien, nadat ik via het ECC én thuiswinkel waarborg een klacht had ingediend en dit dan ook maar pas bij een herhaalde aanmaning (ze zaten ondertussen al stevig boven de WETTELIJKE termijn). Mijn geld heeft in totaal 78 dagen bij doublepoint op een rekening gestaan, zonder enige vorm van communicatie van hun kant (moest altijd zelf contact opnemen) of een geleverd artikel. Het enige dat ik in die tijd van hen heb gekregen zijn een hoop fabeltjes en een heleboel verloren tijd.

Dit is veruit mijn slechtste ervaring ooit met een aankoop en ik vind het bijzonder triest hoe doublepoint.nl met haar klanten omspringt.
Dat een winkel dergelijke praktijken hanteert en zonder blikken of blozen keer op keer beloftes maakt zonder ze ooit na tekomen vind ik onbegrijpelijk. Dit is echter geen unieke situatie, je leest hier en op andere review sites teveel van soortgelijke verhalen.

Bespaar jezelf een soortgelijke lijdensweg en koop je spullen gewoon ergens anders (heb ik uiteindelijk ook gedaan; vrijdag besteld bij de concurrent besteld en dinsdag geleverd, exact zoals beloofd).

Mocht je in een soortgelijke situatie zitten, gewoon geen kans meer geven voor verder uitstel en meteen een klacht indienen bij het ECC of bij thuiswinkel waarborg. Dat is blijkbaar het enige waar ze wél naar luisteren.
A.G. Dam 05-11-2019

Deze ervaring heb ik ook, voel mij erg beetgenomen door die lui

Lw8 31-10-2019

Product is netjes op een pallet aangegeven. Wordt netjes van te voren gebeld zodat iedereen op de hoogte was.

Van Vessem, Bert 30-10-2019

Een eerste aankoop gedaan en terecht gekomen via Google door een advertentie met een scherpe prijs welke de aandacht heeft getrokken. Het betrof een: 3090ci Informatie op de pagina inclusief alle bijbehorende verzendinformatie en voorwaarden aan de prijs werden goed aangegeven. Helder en duidelijk gecommuniceerd. Levering verliep aangenaam versneld, dit omdat het sneller binnen was dan 5 dagen. Al met al een dikke 9.

van Nimwegen 30-10-2019

Product aangeschaft van 465,-
Product werd snel geleverd.
Product voldeed niet aan mijn verwachtingen en is geretourneerd.
3 sept: Bevestiging dat product retour is ontvangen, binnen uiterlijk 14 dagen zou geld teruggestort zijn.
26 sept: Na 3 weken is 16,40 teruggestort in plaats van 465,-
26 sept: Gebeld met klantenservice. Er wordt uitgezocht wat er mis is gegaan en ik wordt later teruggebeld dat er inderdaad wat mis is gegaan. Het resterende bedrag wordt overgemaakt.
30 sept: Geld is nog niet teruggestort. Na een aantal keer bellen blijkt dat er nog iets is misgegaan. Het wordt nu echt overgemaakt en ze sturen zelfs een bevestiging van de creditnota per mail.
17 okt: Nog niks ontvangen. Weer een aantal keer gebeld. Nu blijkt dat de betaling nog niet was gedaan omdat het pakket pas 3 oktober retour was aangemeld! Hoe kan dat dan?? Dat gaan ze uitzoeken en ik wordt teruggebeld als ze weten wat het was. En het geld gaan ze nu echt overmaken! Ik maak ze duidelijk dat ik dit nu al 3 keer te horen heb gekregen en dat ik er geen 4e keer van wil maken. Nee nee dat gaat echt niet gebeuren, krijg ik te horen.
Ik wordt niet terug gebeld.
30 oktober: Nog steeds niks ontvangen! Morgen dus toch voor de 4e keer bellen.
Ik heb best veel geduld maar als je het keer na keer weet te verkloten dan heb je wel een slechte review verdiend denk ik zo.
Blijf uit de buurt van dit bedrijf.