Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 58 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Wim Voet 22-07-2021

Wederom een fantastische service. Meedenken met de klant staat bij Doublepoint op de eerste plaats. En dan ook nog eens met zeer concurrerende prijzen.. Ik ben al jarenlang vaste klant en dat zal zeker zo blijven..

Piret Marc 30-06-2021

Ik was op zoek naar een Marantz 1711 en via internet bij deze verdeler terecht gekomen. Had nog een toestel op vooraad en wilde deze even opzij houiden zodat ik een bestelling kon aan maken. Dit liep zeer vlot, na een 15 tal minuten al een e-mail met alle gegevens en bevestiging van het order , dit was ongeveer 14h30. Volgende dag om 10h15 werd het toestel al geleverd. Ook het gesprek met de verkoper liep heel vlot en beleefd. Dus voor mij een 10 en ik ben nog op zoek naar boxen en dit zal via dezelfde weg verlopen.

Marciano Jagmohan 21-06-2021

Vriendelijke klantenservice en reageert vooral snel en meedenkend met de klant. Voor premium hifi speakers tegen de laagste prijs moet je zeker hier eens wat bestellen.

In de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

Waar de grote webshops geen oog meer heeft voor de klant en men verdwaald in een onoverzichtelijk assortiment is dat bij multi digitale en doublet point perfect geregeld overzichtelijk aanbod.

Rik 12-06-2021

Speakers besteld. Prima prijs kwaliteit verhouding. Zou binnen 2 dagen geleverd worden. Werd direct na de bestelling 2 weken.
In principe was dit nog ruim op tijd. Maar een week voordat ze echt nodig waren (na 4 weken) toch maar even contact opgenomen.
Bleek dat de fabrikant ernstige leveringsproblemen had. Doublepoint schoot in eerste instantie te kort met met communicatie.
Na dit aangestipt te hebben.. Kwam de 'nazorg' in een hogere versnelling. Bijna dagelijkse updates. En zeer meedenkend en goede met alternatieven aangeboden. Hierin hebben ze de nazorg dubbel en dwars punten terug verdient.

Eric 14-05-2021

Prima shop.

Zowel pré- als after-sales prima service! Goed aanbod aan scherpe prijzen.

Kortom, gewoon een aanrader.

Ton 19-04-2021

Juist als niet alles gaat zoals je wilt onderscheidt Doublepoint zich van de gemiddelde webshop. Flexibel bij het opnieuw plannen van een luisterapparaat, op tijd geleverd waar ze voor een leveringsprobleem stonden. Complimenten, geweldig geholpen!

Kevin Vanderschaeghe 18-04-2021

Zeer goede klantenservice en communicatie.

Na mijn bezorgdheid te uiten of mijn aankoop (airpulse A200)wel tijdig zou geleverd worden werd ik telefonisch gecontacteerd dat dit helaas niet zou lukken.
Ik kreeg dan het voorstel om de A300 te nemen aan dezelfde aankoopprijs waar ik natuurlijk graag op inging, deze kosten namelijk 200eu meer.

Deze werden geleverd op de afgesproken dag, welke de zaterdag was.

Vincent 18-04-2021

Nu voor de 2e keer besteld bij Double point en net zoals de 1e keer is de communicatie goed en worden afspraken nagekomen. En met de laagste prijsgarantie loop je nooit het risico dat je teveel betaald. Ook top dat je via WhatsApp contact kan opnemen en dat hier snel op wordt gereageerd. De volgende dag had ik mijn Polk audio psw 10 subwoofer al in huis. Klasse, ga zo door.

Mark 18-04-2021

Op mp stond een mooie aanbieding: ‘Showmodellen, nieuw in de doos’.
Speakers gekocht en ze zijn netjes bezorgd.
Bleken de voetjes er niet bij te zitten èn er was aan de voorzijde een beschadiging te zitten.
Gebeld, en kreeg via whatsapp (?) antwoord. De voetjes konden nagestuurd worden maar omdat de speakers tegen kostprijs waren verkocht konden ze qua korting niet meer doen. Ik had voor deze prijs toch speakers ‘nieuw in de doos’ gekocht? Uiteindelijk wilde men een kortingsbon geven van 25 euro. Dat zou me verplichten om weer iets te kopen bij dit bedrijf en daar had ik even geen trek meer in. Dus heb ze vriendelijk bedankt.

JW 02-04-2021

zeer snel een offerte na een vraag over de laagste prijsgarantie, vervolgens uitstekende prijs en hele snelle levering! Top webwinkel. Ik kom zeker terug.

S van Gestel 29-03-2021

Na aanschaf van een soundbar met losse subwoofer bleken de standaard "voetjes" niet toereikend te zijn. Na kort zoeken belandde ik in de webshop waar de SVS soundpath voetjes voor het verminderen van trillingen en puurdere stonden. De pagina bevatte zeer veel informatie en ben zeer te vreden met de verbetreringen die de dempede voetjes hebben opgeleverd.

Peter 29-03-2021

Stipte en snelle levering door een vriendelijke koerier. Product voldeed volledig aan de verwachtingen. Informatievoorziening via mail uitstekend. Deze webshop is een aanrader.

Klantvriendelijkheid in het kwadraat! 05-03-2021

Na eerdere tevreden aankopen bij Doublepoint de afgelopen jaren. Was ik deze keer op zoek naar een kwalitatief goede subwoofer voor een jubileum van een vriend.
De sub was goedkoper dan bij andere webshops en ik ben altijd zeer te spreken over de persoonlijke aard van de klantvriendelijkheid.
Hun slogan : Van ons mag u meer verwachten. Komen ze feilloos na.
Ook deze keer weer een prettige chat episode met Loek.
Ik heb de sub besteld. En werd door *** persoonlijk gebeld om ingelicht te worden over de verzending.
De sub ging dezelfde dag nog de deur uit en werd keurig netjes afgeleverd door de vervoerder.
Daarom dus vaste klant van Doublepoint.

Rio 04-03-2021

Nadat ik afgelopen jaar een paar mooie Klipsch vloerstaanders speakers had gekocht bij Doublepoint besloot ik afgelopen week om mijn set uit te breiden met een subwoofer van Klipsch.

Na professioneel advies per chat op hun website en tevens een kortingscode die die dag beschikbaar een Klipsch SPL120 aangeschaft.

Paar dagen later ontvangen en afstellen kon beginnen... inclusief de buurman aan de deur met de vraag: “wat ben je aan het doen, alles trilt bij mij... hahahaha. Het werkt dus :)

Nu eenmaal alles afgesteld is, is het een genot om naar te luisteren! Dank je wel doublepoint!

Jullie hulp en advies wordt enorm gewaardeerd!

Bennink 01-03-2021

Zeer klantvriendelijk! Snelle levering (dezelfde dag geleverd!) en technische kennis van hun producten. Ik was op zoek naar een soundbar, helaas hadden ze het merk wat ik zocht niet op voorraad. Ze hebben toen een alternatief aangeboden en zijn me zelfs nog tegemoet gekomen in de prijs. Enorm tevreden!

Eric Betgem 27-02-2021

Vriendelijke mensen en goede producten, maar............. Wat een chaos.
Oorsoronkelijke levertijd 4 dgn, na drie weken, en vele malen gecommuniceerd bestelling geanuleerd. Dagen later kwam apparaat toch.
Teruggestuurd men zou betaling (Afterpay) stop zetten.
Zojuist betalingsherrinering Afterpay.
Wat een beroerde organisatie.

E.J.V 23-02-2021

Snel en foutloos afgeleverd voor een goede prijs.
Infomatie op de site is prima.

Laurens 20-02-2021

Fantastische service.
Ik had een geluid probleem van de tv naar de HEOS. Met één vraag had Doublepoint mij binnen 10 minuten geholpen en ik had de volgende dag al de benodigde kabel in huis.

Eric 16-02-2021

Op tijd geleverd, prima kabel, Kwalitatieve, doorzichtige luidsprekerkabel met rode markering voor herkenning van de +/- pool van de aansluiting en goede prijs ,heel tevreden

Ricky 22-01-2021

Gezien prijs/kwaliteit een goede aankoop, de levering verliep zonder problemen er werd zelfs een dag te vroeg geleverd.

Rene 19-01-2021

Het artikel was voordelig geprijsd , bestellen en afrekenen was een eitje , bestelling is snel geleverd.

Wen 15-01-2021

Zeer correcte en snelle levering. Ook grondig en beschermend verpakt. Ik kan deze shop wel degelijk aanbevelen.

NataschaS 07-01-2021

Veel keus uit producten voor nette prijzen. Snelle levering ook ondanks alle corona toestanden. Zal een volgende keer zeker zeker eerst even bij deze winkel kijken.

Jacob Bol 06-01-2021

Aantrekkelijke prijs voor deze set luidsprekers, snelle verzending en een goed product.
De speakers waren goed verpakt en klinken fantastisch: Edifier 3000PRO

René 04-01-2021

Duidelijke website ,heel makkelijk bestellen en ondanks de drukte van de feestdagen supersnel geleverd. Ook de periode van uitproberen en bij niet goed retourneren is een fantastische optie.
Doublepoint is zeer aan te bevelen.

GTrentadue 21-12-2020

Goedkoopste prijs te vinden inde internet, en een hele goede assortiment. Eenvoudig en snel bestelling- en verzendingsproces.

Dominic 16-12-2020

Goed portfolio, alerte en snelle respons op de chat met daarbij een fijne web site en snelle leveringen. Voor mij was het een fijne ervaring en ik kijk zeker even op de DoublePoint web site als ik iets nodig heb voor mijn stereo

Mark 16-12-2020

Ik had s’morgens een speakerset besteld en een klein half uurtje nadien werd ik gebeld door een vriendelijke meneer om te vragen of ik s’avonds thuis was omdat ze het pakketje diezelfde dag nog af wilden geven.
Voor mij een dikke 10

Betreft het product ben ik ook tevreden. De Edifier s351db krijgt van mij een 9 omdat ik het jammer vind dat de speakers aan de voorkant open zijn en je dus tegen de conus aankijkt.
Betreft het geluid is het zeer goed te noemen.
We hebben al ervaring met de Focal Dome 5.1 voor beneden bij de TV en boven op de slaapkamer de Denon soundbar incl woofer en dus een klein beetje kwaliteit zijn we al zeker wel gewend.

NotKnown 13-12-2020

Kabel besteld. Bestellen en betalen ging vlot. Was snel binnen en keurig verpakt.

Philip 11-12-2020

Kwam snel binnen, netjes ontvangen. De website was verder ook duidelijk en transparant.

Jelle 11-12-2020

Met de chat direct over het product vragen kunnen stellen en antwoordt gekregen. De bestelde speakers zijn een paar dagen later bij de winkel afgeleverd en de heren hebben het dezelfde dag noch tuis laten bezorgen. Niet hetzelfde als in de winkel luisteren en voelen, maar ik ben tevreden met de speakers.

Koos 11-12-2020

Dit is de eerste keer via Doublepoint op voorraad heel snelle levering en een scherpe prijs zeker het adres voor een volgende keer

Brutus.1957 10-12-2020

Was het voordeligst, leverde snel en biedt de mogelijkheid tot achteraf betalen.

moonbaby 10-12-2020

Al meerdere keren een bestelling geplaatst.De goederen zijn van topkwaliteit.Zeer behulpzaam via chat of mail.Snelle levering.Ook goede dienst na verkoop.

Speaker na 1 maand nog niet geleverd 10-12-2020

We zitten al 1 maand! op een Denon 150 Home speaker te wachten en te wachten en te wachten. Heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden.

Pieter Komrij 09-12-2020

Doublepoint heeft een zeer aantrekkelijk aanbod hoogwaardige audiospullen. Wanneer je er gaat "winkelen" is het niet zomaar een onlineshop. Je krijgt advies en begeleiding bij je aankoop die gelijk is aan die in een fysieke winkel met gelijksoortig aanbod. Je moet daarvoor alleen wel even je eigen specifieke wensen en vragen kenbaar maken. Maar eigenlijk is dat ook precies hetzelfde als in een fysieke winkel. En als je wilt luisteren naar hun spullen: ook dat kan, in Voorhout.

GJ 09-12-2020

Ik zocht een goede middenklasse subwoofer en vond deze Jamo C912 bij Doublepoint, nog met een mooie aanbieding ook. Supersnel geleverd en precies wat ik me er van voorgesteld had.

Wouter 08-12-2020

Correcte levering en verzending. Levertijd van een product duurde iets langer dan verwacht maar rond de decemberperiode / blackfriday niet onverklaarbaar. Omdat de verzending uit twee delen bestond hiervoor wel even contact gelegd met de klantenservice. Hierop kwam vrijwel direct antwoord.

Carlo van Engelen 05-12-2020

Duidelijke site en +- levertijd bij product, die in mijn geval ook goed was.
Vriendelijke mensen die na contact via Whatsapp direct belde om gericht mee te denken.
Als verkoper van A kwaliteit producten, geven ze ook een A kwaliteit service.
Je kan met afterpay betalen mocht je twijfels hebben.

Ronald 26-11-2020

Snelle levering en goede service van de speakers! Zou er zeker weer iets kopen :-)

ger 31-10-2020

ik ben dik te vrede over mijn boxen. en daarnaast ben ik heel goed geholpen door de medewerkers. ze leggen alles goed uit. en zijn ook heel aardig. ik zou zeker weer bij hun kopen. ik hou er van dat je goed geholpen wordt. en zeker dat ze geen verkoop praatjes houden. en dat meen ik. medewerkers doublepoint nogmaals bedankt.

MOREAU GILBERT 24-10-2020

excellente boutique au niveau prix et livraison parfaite . Parfois, il faut patienter pour une commande spéciale ce qui est normal . Les commentaires négatifs repris sur le site sont plus que douteux

Els 22-10-2020

Super service, snelle levering, post aankoop contact via telefoon of er nog vragen zijn en of alles in orde is. Ik vind dit correcte service! Zoals het hoort.

Geen idee 22-10-2020

Supersnelle levering, professioneel verpakt en zending intact!
Post selling service is super! 👍👍👍

Stefan Roelofs 21-10-2020

Prima en zeer betrouwbare webwinkel. Ondanks moeilijke levering toch een +pluspunt voor de scherpe prijzen. Uiterst vriendelijke klantenservice die echt een stapje extra zet.

Jurgen 21-10-2020

Zeer goede aankoop ervaring gehad! Mooi advies per telefoon en bij aankoop kwam ik erachter dat elders de prijs ietsje lager was. Dit compenseerde Doublepoint gewoon zonder gedoe. erg fijn!
Loek van de klantenservice ook zeer behulpzaam, zou zeker adviseren om hier te kijken voor je hifi zaken.

ming 21-10-2020

He, wat is er met doublepoint aan de hand? Ik heb een bestelling gedaan, en betaald, maar geen levering en geen reactie op mijn mails
--------------------------------------------------
Update: bestelling is uiteindelijk toch geleverd, enkele dagen later dan beloofd; maar dat er niet is gereageerd op mijn mails vind ik slecht, en daardoor zal ik niet gauw hier meer iets bestellen

Pravin 20-10-2020

Ik heb in deze Corona tijd bij diverse bekende online shop produckten besteld en nooit ontvangen op het belfote tijd maar Product via Doublepoint was exacte volgens het verzend datum.
Werdt ook gebeld voor een feedback.(TOP) Het produkt prijs was zeer scherp.

Fred Brands 14-10-2020

Gemakkelijk en overzichtelijk! Productinfo niet altijd 100% maar wél volledig. Mooi assortiment en goede prijzen. Aankoop volgende dag geleverd zonder problemen.

Marco 10-10-2020

Waar te beginnen. Eerst product besteld en betaald dat niet geleverd kon worden (wat men wist, maar niet heeft aangepast op de site). Na 2 weken nog steeds geld niet terug. Ander product besteld met levertijd max 2 dagen. Vandaag, 9 dagen later, nog steeds niks ontvangen. Zelf moeten chasen naar status. Tot 2x toe een belofte ontvangen die beiden niet zijn nagekomen. Heb amper zo'n slecht georganiseerde club meegemaakt.