Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Deze score is berekend op basis van 232 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marie Louise 21-01-2020

Doublepoint boezemt veel vertrouwen in.
Donderdagavond heb ik mijn bestelling gedaan na een eerste telefonisch contact waarbij afspraken gemaakt werden rond leveringstijd, kortingen, beschikbaarheid,.... Alle afspraken waren netjes nagekomen. Zaterdag 's morgens al (levering Belgie) heb ik mijn pakket in perfecte staat mogen ontvangen en even later kreeg ik een telefoon van Doublepoint of alles naar wens was verlopen en kreeg ik nog bruikbare tips mee om mijn bestelde speakers ( Edifiers S3000 ) nog beter te laten klinken.
Door dit persoonlijk contact, en het feit dat alle afspraken zijn nagekomen, en een mooie kortingsprijs voor mijn aankoop, geef ik een score van 10 voor Doublepoint, en beveel ik deze shop van harte aan.

Marie Louise

Anoniem 20-01-2020

Zeer tevreden. Reageren snel op e-mail, duidelijke afspraken. Goede prijzen en op aanvraag soms lager als op de website. Betaalde +/- 400 euro minder voor mijn Polk speakers als elders. Mogelijkheid tot maken van een luisterafspraak om product te zien en te horen. Goed geregeld.

Kevin Ketting 20-01-2020

Afgelopen oktober heb ik een fikse woning brand gehad en ben helaas hierbij alles verloren. Ik ben toen opzoek gegaan naar een nieuwe goede set boxen en kwam uit bij de Jamo serie S807. Hierbij wilde Ik ook graag de bijbehorende subwoofer hebben de Jamo s810. Bij de winkel Doublepoint kwam ik een zeer mooie aanbieding tegen en heb dus besloten hier de subwoofer aan te schaffen. Na enige vertraging (niet de schuld van Doublepoint), zij hielden mij erg netjes op de hoogte, en reageerde de zelfde dag nog op e-mails. Dit wekte een enorm vertrouwen. Uiteindelijk kreeg ik de subwoofer binnen maar helaas was de subwoofer beschadigd. Ik heb de zelfde dat nog contact op genomen met Doublepoint, en op vraag foto's gemaakt en deze doorgestuurd. Ook hierbij ben ik zeer netjes behandeld en gaat de winkel een passende oplossing uitzoeken. Echt SUPER! Ik raad iedereen deze winkel meer dan 100% aan.

Peter van Hillekom 18-01-2020

Besteld: Twee hoofdtelefoons voor mijn dochters Ervaring: Het door de website heen kijken was overzichtelijk en et bestellen verliep goed. Keuze aan mogelijkheden. Was zelf een dag vrij en had daarom deze dag aangevinkt als afleverdag.

Daan van Duijvenvoorde 17-01-2020

Scherpe prijs bij aanschaf van een hoofdtelefoon. Snel contact en zeer vriendelijk personeel.

JM De Smet 16-01-2020
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Samengevat: mooie praatjes, bedrog en geen respect voor de klant of kortweg: gerold door een Nederlander. Wil je de details kennen, lees gerust verder.

We hebben een bestelling van 2 boxen Denon HEOS 3 HS2 met mooie promo geplaatst op 28/11/2019 met leveringstermijn 1 tot 3 dagen. Je hoort het al komen, mooie promo, inderdaad te mooi. De levering laat op zich wachten en 3 weken later, op 18 december, wordt er toch geantwoord op onze vraag wat er misloopt. Volgens DP zijn de toestellen niet langer in voorraad maar is er een alternatief beschikbaar in januari. We wensen daar niet op in te gaan omdat het een kerstcadeau moet worden en annuleren het order. Medewerker Fabian bevestigt de annulering dat hij het 'heel spijtig vindt blablabla' en met de belofte dat het geld zal terug gestort binnen de wettelijke termijn van 14 dagen (eind december dus).

3 weken later nemen we terug contact op met de vraag waarom het geld nog niet gestort is. Medewerker Fabian vindt het opnieuw 'heel vervelend blablabla' en belooft het door te geven aan hun administratie. Het is ons een raadsel waarom dit nog niet gebeurd is tijdens het vorige contact, de wettelijke termijn is intussen ruim verstreken. Op 10/01 nemen we opnieuw contact op waarom het bedrag nog niet gestort is met de vraag om het uiterlijk te storten tegen 15/01. Sindsdien is het radiostilte bij DP.

Behalve het feit dat dit onwettelijk is, getuigt dergelijk gedrag absoluut niet van respect voor de klant. Met deze review willen we andere klanten waarschuwen voor het bedrog , de mooie praatjes en de boertige houding van deze webshop. We zouden deze review verder kunnen aanvullen met scheldwoorden en een bijsturing van het beeld dat een domme Belg heeft over een Nederlander maar dat zou enkel onze frustratie tijdelijk wat verzachten. We verkiezen om het gerecht zijn gang te laten gaan en deze informatie zoveel mogelijk te verspreiden.

aangename groeten
Jean-Marie De Smet

Anoniem 13-01-2020

Op afspraak mogen komen luisteren naar verschillende speakers. Aankomst was vriendelijk en door een klein iemand geholpen (wist er veel van af).

Het bestellen moest via de website en kon helaas niet gelijk meegenomen worden. Dit werd de volgende dag gebracht.

jlmc Swinkels 09-01-2020

Speaker aankoop op de website gedaan. Eerst zijn we een aantal wezen rond kijken en de prijs in de gaten gehouden. Gebeurde niks helaas :(

Toch maar besteld tijdens een actie weekend. Binnen een week werd alles compleet geleverd en aan het plakband te zien ongeopend geweest. Toen begon de stress, het in gebruik nemen van de speaker en verbinden met de wifi. Hier heeft Ian mij goed bij geholpen. Was zeer vriendelijk helemaal top!

Peter Mommaerts 09-01-2020

Op 19/12 een bestelling gedaan bij doublepoint.second deals besteld dus is zekers op vooraad.is natuurlijk wel niet de dag erachter geleverd Heeft wel enige tijd geduurd maar wij zijn gezamenlijk na enige telefonische contacten tot een goed einde gekomen.Wij hebben dan uiteindelijk beslist dat ik er zelf zou achterkomen wat geen probleem was.Ben daar heel hartelijk ontvangen geweest en een luistersessie gekregen en een korte rondleiding.
Heb dan ook nog een mooie aanbieding gekregen voor een nieuwe center speaker die ik ondertussen bevestigd heb dat die mag geleverd worden van zodra die binnenkomt.
Na mijn bezoek vandaag kan ik alleen maar zeggen dat Maarten een vriendelijk en een persoon is die u wel vertrouwen geeft.Komt zekers niet over als een oplichter ofzo.Met de ervaring die ik nu heb zal ik daar zekers nog wel aankopen doen.

Gertrude 09-01-2020

In blije verwachting alles in ontvangst genomen en alles geinstalleerd. Via de helpdesk opweg geholpen en alles werkklaar gemaakt. Installatie was vrij lastig, maar als het eenmaal werkt werkt het.

Ron 06-01-2020

Bestelde en betaalde speakers geannuleerd, aangezien deze 3 maanden op zich zouden laten wachten. Uitermate vriendelijk geholpen in een alternatieve keuze, maar toch besloten tot teruggave en dat ging niet zoals het hoort binnen de wettelijke gestelde termijn van 14 dagen.
Achteraf blijkt dat Doublepoint gebruik maakt van een extern bedrijf die de betalingen regelt en daar zit dus het probleem van de vertraging, echter een dergelijke constructie is niet meer van deze tijd als je je wil meten met de grote webwinkels die terugbetalingen soms binnen een dag kunnen realiseren.
Terugkoppeling en vriendelijkheid van de medewerkers zijn wel van hoog niveau en pakken negatief commentaar ook serieus op.
Maar zolang je een werkwijze hanteert die niet meer van deze tijd is, blijf je met een handicap werken die kwaad bloed kan zetten.

De curpiers 05-01-2020

Ruime winkel (ruim tentoongesteld). Vriendelijk ontvangst en hebben zeker de tijd genomen. Bestellen moest via de website (?), en werd optijd in de avond gebracht door (Trukrs?). Iets anders dan ik had verwacht, maar wel vijf sterren voor oa de duidelijkheid en service.

Stephan 05-01-2020

Twee double deals en een seconddeal zodat mijn 7.1 set compleet was. Goedkope prijzen (in verhouding met de gewone prijzen). Wel open dozen, maar zaten er goed en nieuw in.

Damceuest 04-01-2020

na mijn receiver besteld te hebben ontving heb ik ervoor gekozen om toch ook de luidsprekers te bestellen. Reageren altijd direct op vragen en levering was ook op de goede dag

Rclabbers 02-01-2020

Because I don't speak Dutch, they helped me well with questions and the explanation of the product. Even found the product cheaper for a better price and they did not bother about this.

Certainly worth it.

C-j-h. 29-12-2019

Een fijne service gehad, vriendelijk en namen de tijd. Twee speakers gezien maar was niet duidelijk de verschillen aangegeven (3050-3050i). Ik dacht bel ze op en dit gevraagd en werd direct leuk aangegeven wat de verschillen waren! Duidelijk en snel en daarom toch de i gekocht. Alles was optijd en snel in huis.

Patrick, Alias Petjecool 27-12-2019

Xxxx gekocht bij Doublepoint, wat een kanjer zeg! en wat een geluid, klink super mooi als je hem goed afstelt. (is trouwens een kwestie van smaak). de servies van Doublepoint is top! heb deze tijdens de feestdagen besteld, en wat denk je? gewoon mooi op tijd hoor! ik heb al vaker apparatuur bij ze gekocht, ze zijn sowieso de goedkoopste! en leveren alleen kwaliteit. sterker nog na het installeren en beluisteren van mijn R-115SW , heb ik er nog één besteld, twee is nog beter dan één, en geloof me er is geen betere prijs kwaliteit verhouding, mocht je interesse hebben in de sub,
dan kan je er net zo goed direct twee bestellen je hoeft niet bang te dat je vrouw of man, ze niet mooi vindt want hij of zij wordt er direct verliefd op, je huis zal in waarde stijgen... DOUBLEPOINT BEDANKT!

Florian 27-12-2019

Groot aanbod, scherpe prijzen en prettig contact met de klantenservice. Ik kan Doublepoint van harte aanbevelen.

Een duidelijke en overzichtelijke website met een groot aanbod aan audio apparatuur. Ik heb hier een speakerset besteld. De levering liep i.v.m. Black Friday vertraging op vanuit de leverancier. Ik ben door de klantenservice van Doublepoint hiervan tijdig op de hoogte gebracht en heb regelmatig een update gekregen over de bijgestelde levertijd.

Merice 26-12-2019

Volwaardige ervaring gehad wat begon in als luistermoment in Voorhout. Aanvraag gedaan voor een set RP-8000F in combinatie met een twee boekenplankspeakers die het moesten versterker. De twee heren hebben een uitstekende vriendelijk gevoel achter gelaten waardoor ik hier besteld heb.

Bedankt voor de ervaring en alle informatie.

Alex Clerckx 25-12-2019

goede beschrijving van hun artikels / veel keuze en zeer scherpe prijzen. Bestelling goed verlopen en artikel geleverd binnen de vooropgestelde levertermijn.

Lilian Carré 24-12-2019

Geweldig bedrijf!

Ik ben al jaren vaste klant. Ze leveren de producten snel en als er iets niet goed werkt mag dat kosteloos teruggestuurd en omgewisseld worden. Super!!! Ik vind Double point nog betere service hebben dan Bol.com, waar je een defect product, zoals muziek oordopjes, aan moet melden ter reparatie en dan 4-5 weken later te horen krijgt dat ze niet gemaakt kunnen worden. Double Point stelt nooit teleur! Met trouwe werknemers als Maarten & Fabian (en de rest) zit je altijd goed! Ze hebben me regelmatig ondersteund met goed vertrouwen rondom facturen & snelle levering ondanks alles. Ik ben jullie hartstikke dankbaar!

Liefs, Lilian Carré

Hugo 20-12-2019

Gisteren gebeld over de status van de zending en in de avond direct het pakket ontvangen. Een beter model mogen ontvangen. Zeer snel geholpen en daarom raad ik dit bedrijf aan, dank je wel.

eckhart 19-12-2019

Begonnen met het zoeken van twee nieuwe speakers in de livingroom, of twee kleine of twee zuilspeakers. Daarom besloten om een afspraak te maken om naar drie totale verschillende merken te luisteren -q acoustics - klipsch en jamo. Alle drie klinken ze goed, maar zat veel verschil tussen. Daarom gekozen voor wat kleinere 3010i van qacoustics.

In de winkel ben ik vriendelijk geholpen, merkte wel dat alles nieuw was voor ze. Gaf soms een beetje ongemakkelijk, maar alle informatie die ik wilde hebben heb ik ontvangen van beide heren.

De speakers dan ook direct gekocht en meegenomen.

BH 19-12-2019

Order 521785
Goed geleverd en binnen een aantal werkdagen, tevree over allus bedankt

Helaas geen kabels kunnen vinden ,advies om dit ook toe te voegen

De Witte Meubelen 18-12-2019

Uitstekende en vakkundig advies gekregen. Blijkt goed te passen bij ons thuis.
Iemand kwam het thuis afgeven en hielp ook eventjes met installeren, vandaar een 9.

Eric 18-12-2019

Niet doen!

Er klopt iets niet bij Double Point. Heb drie maanden geleden een bestelling geplaatst voor een versterker van 720 euro. Levertijd volgens website 2-3 dagen. Na twee maanden aan het lijntje gehouden te zijn: steeds een nieuwe belofte voor een leveringsdatum, besloot ik mijn bestelling te annuleren. Dit is bevestigd door DoublePoint maar tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug (wettelijk termijn is verstreken).

Vreemdgenoeg word ik elke keer vriendelijk te woord gestaan bij Double Point, maar daden zijn er niet.

Richard 17-12-2019

Doublepoint online hifi specialist, ik heb een Bluesound PULSE 2i set besteld de zelfde avond nog bezorgd, voor backup / aansluit advies wordt je goed te woord gestaan super winkel

wuytack 17-12-2019

ik ben tevreden met de platenspeler Denon dp-400 ik had er wel een betereklank van verwacht
maar dat zal meschien aan de naald liggen.Van de service ben ik heel tevreden goed ingepakte
levering en heel vriendelijke service ik raad die zeker aan iedereen aan

Vredeveld 15-12-2019

Tegenwoordig kan je alles online kope.Na mijn bestelling werd ik gelijk gebeld of ik mijn 7.2 receiver wilde ophalen. Ik had juist online besteld, omdat ik daar allemaal geen zin in had.

Later wilde ze de Denon direct demonstreren en technische punten uitleggen. Woonde om de hoek en ben hier op in gegaan.

Ik wil ook even (naam weet ik niet meer) bedanken die mij hielp. Schildergroet, Wim uit Warmond

Klant 13-12-2019

Zeer eenvoudig om hier iets aan te kopen. Erg tevreden over de black friday prijs met daarbij de snelle zendingstermijnen. Loek heeft mij nog wat extra info gegeven, daardoor gelijk maar besteld.

Roy Pete 13-12-2019

Langs geweest om mij te verdiepen in verschillende subwoofers. Achteraf bleek dat dit op afspraak moest, maar hartelijk geholpen en veel informatie mee gekregen. Informatief en deskundig. Ga hier dan ook zeker de subwoofer bestellen.

ko3st 11-12-2019

Doublepoint verdient 5 sterren en wel hierom:
De laagste prijs is geweldig maar nog belangrijker is een stukje after sales, kwaliteit, deskundigheid en eerlijkheid. Bij Doublepoint zijn ze niet alleen vriendelijk maar vooral betrouwbaar.
Op afspraak kun je komen kijken & luisteren in hun prachtige showroom in Voorhout. Wat een geweldige service bieden ze, en met zo'n instelling heb ik het volste vertrouwen in de doorgroeimogelijkheden van dit team. Een aanrader voor iedereen. Zegt het voort!

thoi tastsias 10-12-2019

I've been using this site for the second time for the purchase of two speakers. Wonderfull experience and delivery time. Recomm. this website.

Steenman 10-12-2019

Het gevoel gekregen dat de telefoniste zeker weet wat versterkers zijn. Diepe informatie ontvangen, klopte in werkelijkheid en zal in de toekomst zeker weer bellen.

Dj Stunt 09-12-2019

One of the some retailers in the Netherlands where I found my old DJ headphone. Price was a little overrated, but the shipment by Bpost was trackable
And on time.

Letteren 08-12-2019

Gekozen om hier de bestelling te plaatsen nadat hier de beste deal werd gestuurd.
Zeer prettig dat er via de sire vragen gesteld konden worden. Snel schakelen en opsturen!

Henk Verde 07-12-2019

Na contact per email een keurig voorstel gekregen die ik niet kon afslaan. Aanbieding helaas gemist na Blackfriday, maar alsnog een deal kunnen doen. Advies ontvangen en de volgende dag werd het bezorgd.\\Product: r-112sw

Djeers 07-12-2019

Breed assortiment kabels, misschien iets teveel. Advies; adviseer hetgeen wat jullie zelf adviseren. Verder was het piek fijn

Stef Westerman 07-12-2019

DHL was optijd, gekozen voor een dag aanbieding en past mooi bij de speakers die ik al eerder had gekocht... mistte de subwooferkabel erbij. Hadden ze wel mogen aangeven, maar werd door Loek toch nog nagezonden. !!

Daan van der Meulen 07-12-2019

Gegaan voor een second deal op een Marantz versterker. Zeer scherpe prijs voor een demo model. Na een week wachten maar eens contact opgenomen. Wat blijkt, demo model had toch zichtbare gebruikssporen en er zou een nieuwe opgestuurd worden. Op zich goed service natuurlijk, alhoewel ik het vreemd vond dat ik dit zelf moest achterhalen. Dat was 3 november. Het is nu 7 december en de versterker is nog steeds niet binnen. 6--7 keer contact gehad via telefoon en chat. Elke keer weer een belofte en elke keer gaat de tijd voorbij en wordt de belofte niet nagekomen.

Voorbeeld: Bellen op dinsdag met de vraag wanneer de versterker geleverd wordt. "Misschien vrijdag en anders zeker maandag" Maandag op de chat nog gevraagd of hij verstuurd gaat worden, "jazeker, de bestelling is in bewerking" Maandag voorbij, Geen versterker. Dinsdag weer contact opgenomen. "Jaaa, het wordt nu vrijdag"

Ik vraag vervolgens, wat gebeurd er als het niet lukt vrijdag, "Ik heb een terugbelafspraak staan voor een collega als het niet lukt vrijdag" Vrijdag voorbij, geen versterker verstuurd en niet teruggebeld.

Dit gaat allemaal op hele nette wijze, maar als je vraagt naar een verklaring waarom het al ruim een maand duurt om een versterker op te sturen komt die niet. Allemaal leugens aan de telefoon en valse beloftes. De levertijd op de website klopt ook niet. Ik neig nu naar men geld terugvragen, maar als ik andere reviews zo lees kan je dan zomaar 3-4 weken wachten op je geld. Het gaat hier om een bedrag van 1100 euro. Deze praktijken neigen heel erg naar oplichting, iets wat je niet verwacht van een Nederlandse webshop anno 2019.

Gorgio 07-12-2019

Prettig zaken gedaan met Doublepoint. Zeker niet dubbeltje op de eerste rij he, maar service is ook belangrijk. Dat heb ik zeker gemerkt. Hebben een dik uur uitgetrokken om te helpen. Ik meld me weer als ik vragen heb. Fijn weekend.

Marc 06-12-2019

Excellent and convenient service. The app of the speakers is really good and works correct.

Haersma 05-12-2019

Product snel in huis ontvangen en komen verschillende dingen na.

Chauffeur kwam net langs en id werd nagevraagd. Alles als goed ervaren.

Tot de volgende keer.

nick 05-12-2019

I am waiting more than a month to receive the whole 5.1 set of speakers from doublepoint.nl.
They say they have this in stock but I am still waiting. I told them I am ready to pick up the speakers just tell me when and where I should go to do this. But still no answer even for this.

dirk 04-12-2019

3x besteld via de site, zonder problemen. Doublepoint staat voor kwaliteit aan een betaalbare prijs.Probleem opgelost via chat en mail.Altijd vriendelijk antwoord.

Klant uit het zuiden 04-12-2019

Prima eerst ervaring gehad bij dit bedrijf

Denk wel een tientallen keer contact gehad om overstag te gaan naar een nieuwe opstelling in de kelder. Veel moeite gehad met het lage plafond vandaar ook vele vragen die gesteld zijn aan Loek.

Aankoopbedrijf was groot en daarom om een speciale prijs gevraagd en gelijk al snel een offerte gekregen.

Aflevering
Dit verliep vrij goed. Alles kwam tezamen op een pallet. Paar dagen van te voren een afleverafspraak gemaakt.

Producten
Alles bevalt, twijfel nog om de centerspeaker terug te sturen, maar heb nog even.

Nathan 04-12-2019

Op 4 september krijgen we de melding dat onze retour zending vanuit België correct ontvangen is door Doublepoint & nu 3 maand later uiteindelijk de terugbetaling ontvangen. Pas na meerdere negatieve reviews, kwade telefoontjes, dagelijks een e-mail en een klacht bij de consumentenbond kwam er eindelijk schot in de zaak.

Telkens uitvluchten, de ene keer was het de fout van de bank, de andere keer was volgens hem mijn rekeningnummer fout, allemaal praatjes die nog wekenlang geduurd hebben. Ellenlange discussies. Ook bitter weinig hulp van thuiswinkel, dat is een lege doos die enkel de belangen van hun betalende leden verdedigt

Wij werden aan het lijntje gehouden met de ene leugen en loze belofte na de andere. Tot op vandaag kan er geen enkele reden gegeven worden waarom dit zo lang op zich liet wachten. Lees er alle negatieve reviews maar eens op na, steeds hetzelfde probleem!
Oplichters eerste klas!

Wilco 04-12-2019

Komen afspraken na over laagste prijsgarantie, service gericht. Ze hebben me zelfs gebeld of het in de avond geleverd moest worden.

buturps 03-12-2019

snel thuis geleverd verder geen opmerkingen

site is ook wel duidelijk

product is snel te installeren helemaal top

Brian Ligtenvoorde 03-12-2019

De buurman had via Bol.com een aantal nieuwe dingen besteld en moest eerlijk zeggen.. klonk best goed. Toch daarna ook zelf rond gekeken op de site, en je raadt het al... overstag gegaan. In mijn geval niet voor “groot” gegaan maar voor kleine speakers.

Iemand van de klantendesk belde me gelijk op,, en dacht nee toch? Maar ze wilde overleggen voor het afleveren.

Alles staat nu geinstalleerd en wel, blij mee!