Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Beuntje K 16-10-2019

Reageren snel, nemen de tijd en achteraf is er ook nog even gebeld. Loek heeft mij netjes vriendelijk te woord gestaan via de chat.

Makelaardij Meeuwissen 13-10-2019

Klantenservice heeft mij uitstekend geholpen in het helpen bij de keuze van twee nieuwe speakers met een versterker. De versterker was achteraf niet op voorraad maar is vervangen voor een betere versie. Voor een juiste en scherpe prijs een goed alternatief mogen ontvangen. Meedenkende mensen en denken in oplossingen en service.

Gh 10-10-2019

Snelle levering met een te volgen link. Duidelijke emails waar ik iets aan had.
Levering zoals aangegeven.

Michael H 08-10-2019

For the second time I made an order at this website. First order because of the price, second order because of the service. I ordered the wrong products in one orders. They friendly called me and changed my order in the correct items. You really feel like a customer in stead of an online client.

Anne Smit 08-10-2019

Voor het eerst een bestelling geplaatst via de site van Doublepoint.nl. Er werd op gekozen datum en avond afgeleverd.

Prijs was concurrerend met de rest.

Pink 07-10-2019

A helpfull company which are reachable and they think with the clients. Experience was good.

Thanks guys.

Boer Albert 06-10-2019

snelle avondlevering omdat er overdag gewerkt werd. Had dit gevraagd en is ook netjes gebeurd. Daarom raad ik dit bedrijf aan.

CJV 05-10-2019

Begonnen met de aanvraag voor nieuwe kabels en stekkers en uitgelopen tot de aanschaf van een hele nieuwe set. Goede gasten met goed en snel advies. Mogelijk om duidelijke afspraken te maken.

Michiel Roorda 04-10-2019

Het is makkelijk om in contact te komen, vragen stellen is geen probleem. Doen aan prijsvoorstellen met daarbij savonds levering. Voor mij kwam dit goed uit.

Hans uit Buitenveldert 03-10-2019

Gekozen voor deze shop omdat de prijs mij daar toe liet. Wel gebeld en dat gaf een vertrouwend gevoel. Website zag er goed uit, vooral voor geluid liefhebbers.

claude vvl 03-10-2019

Nooit van mijn leven hebben wij zo een slechte dienst gezien. Ik werk regelmatig met meer dan 50 Hollandse bedrijven - die zijn altijd super correct, professioneel, maar Doublepoint is een luchtspiegeling; veel blabla om de klanten te bedriegen, Wij hebben een luidspreker besteld en betaald, maar na een te lange wachttijd om onze bestelling te krijgen, hebben wij die geannuleerd.
Na 2 maanden en na verschillende mails (zonder antwoord, wat een minimum teken van beleefdheid is), hebben wij onze geld nog niet terug.
Hoe gemakkelijk het is om met het geld van een andere te profiteren, als die woont in een andere land en een andere moedertaal heeft - Doublepoint is synoniem van Doubleshame!
zaza amsterdam 06-10-2019

Ik zit helaas in hetzelfde schuitje ! Na een annulering van een cd speler
met een veel te late wachttijd, is het bedrag nog steeds niet op mijn rekening gerestitueerd .Daar er niet op mijn mails wordt gereageerd , zie ik mij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen .
Als ik dit van tevoren had geweten ........ wees gewaarschuwd !!!

Sotirios 11-10-2019

The same for me. I've been waiting for almost two months.

So, I filled in a complaint in the Belgian police. The case is under investigation. I would advise you to do the same.

Jeanpaul 02-10-2019

Uitstekende ervaring gehad. Vriendelijk en behulpzaam geholpen door Loek. Advies gekregen en daarna een snelle levering geregeld.

Jeff 28-09-2019

Meerdere producten met verschillende levertijden besteld. Werd na het bestellen gelijk gebeld of ik al hetgeen wilde ontvangen wat op voorraad was. Geeft vertrouwen persoonlijk contact, alles bij elkaar heb ik een goed gevoel overgehouden.

H. Wolters 27-09-2019

Mijn ervaring met Doublepoint is een verademing, zo zou je bij alle andere bedrijven waar je iets koopt en klant bent behandeld moeten worden.
Door deze ervaring kom je hier graag terug om je bestelling te doen bij vriendelijk en ervaren personeel. De prijzen zijn zeer concurrerend en je hebt de laagste prijsgarantie.
Ook de nazorg vind ik een groot pluspunt, nadat je de aankoop in huis hebt nog gebeld word om te informeren of alles naar wens gegaan is en of ze je nog ergens mee kunnen helpen. Dit maak je nergens meer mee, het ouderwetse DE KLANT IS KONING.

Geweldig

Audiopeeple 26-09-2019

Meedenkend, nemen de tijd, goedkoope prijs en vriendelijk. Mijn ervaring in 1 zin. Voor het eerst besteld en geen spijt van.

Sande 26-09-2019

Lijkt meer op een oplichters bende. Bij bestellen staat er levertijd 1a2 weken, direct geld betaald via Ideal. Na ruim 1 week bericht niet meer leverbaar, bieden een alternatief dat echter voor mijn net bruikbaar is dus ik verzoek order te annuleren. Dat gebeurd met melding terugbetaling binnen max 14 dagen.
Nu na 14 dagen nog niets ontvangen en bedrijf is onbereikbaar. Eerst 30 min in de wacht, daarna 15 min en verbinding wordt verbroken. Overweeg aangifte van oplichting te doen bij de politie. Zeer slechte ervaring....niet aan te bevelen.
Sotirios 03-10-2019

I have already reported them to the police. My layer also filled in a complaint against them

Jvh 24-09-2019

Nieuwe beugel besteld en past prima. Nu wachten op de rest, tot nu tevreden over de service.

GrootteMarc 22-09-2019

Snelle afhandeling van de order (mits de verzender meewerkt), zeer scherpe prijzen.

Wilco 22-09-2019

Laat ik positief beginnen: goede prijzen en vriendelijke communicatie.
Helaas is de negatieve kant veel groter: die vriendelijke communicatie lijkt er helemaal op ingericht te zijn om zoveel mogelijk tijd te rekken. mijn product zou de volgende werkdag geleverd moeten worden, maar is na bijna 3 weken nog niet binnen.
Ik bestelde een Heos second deal, deze bleek niet aan de kwaliteitscondities te voldoen dus er werd mij een nieuw product aangeboden. top!
maar nu: op de uiterlijk aangegeven leverdag heb ik gecommuniceerd of het product uitgeleverd wordt, na herhaaldelijke communicatie via de app wordt de suggestie gewekt dat het product de volgende dag geleverd wordt, maar deze communicatie is misleidend.
Na enkele dagen heb ik gebeld . De medewerker geeft aan niet voor de communicatie van de collega in te kunnen staan en er wordt een datum gegeven: het product is bij de toeleverancier besteld en gaat morgen naar mij op de post... en weer is het stil..
Het voelt alsof het bedrijf erop gericht is een aantal bestellingen te vertragen om zo meer geld in kas te hebben. Vertragen en een goed op elkaar afgestemde communicatie met details die het logisch maken dat er vertraging is. maar als je erover nadenkt is het helemaal niet logisch.
En nog steeds is het product direct te leveren als je de site geloofd.. nieuw en seconddeal.

Van Boxtel 20-09-2019

Een team van vriendelijke en leuke mensen. Een paar gesproken en altijd leuk geholpen. De receiver elders goedkoper gevonden en dit werd gelijk geregeld (zelfs achteraf nog!)

simone 17-09-2019

voor de eerste keer hier iets besteld had nog nooit van deze winkel gehoord maar 1 ding is zeker hier ga ik als ik wat nodig heb zeker weer bestellen.
zeer scherpe prijzen .
duidelijke chat . ivm persoonlijke offerte

Hartog 13-09-2019

Prettige ervaring gehad. Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon. Daarna samen met alles via de email verder geregeld. Achteraf betalen was ook geen probleem, alleen geen installatie service. Maar daar werd aangewerkt werd er aangegeven. Verder een zeker positieve ervaring aan over gehouden.

Jon 13-09-2019

Besteld op 13 -08, met een levertijd van 5-8 werkdagen. Nadat deze ruimschoots voorbij was geen communicatie vanuit Doublepoint dat het (hoeveel?) langer zou gaan duren. Zelf gemaild, binnen een dag reactie, maar geen echt antwoord, na een week nog eens vragen... reactie bleef uit, nog eens mailen, 2 dagen later reactie, dat het er echt aan kwam, etc. etc... Telkens wel vriendelijk, maar niets zeggende antwoorden. Na een maand uiteindelijk geleverd.
Andere order was fout gegaan, geannuleerd, ook meteen door doublepoint bevestigd, echter in Afterpay blijf deze maar open staan. diverse keren hierover gemaild, maar geen reactie hierop. Via de chat uiteindelijk nogmaals actie ondernomen en weer belofte dat het geregeld zou worden.

Prijs is scherp, maar je moet een ijzeren geduld hebben als je hier wat besteld.

Bastiaan 09-09-2019

Een scherpe aanbieding snel per email en post ontvangen. Hadden iets leuks gedaan met de prijs. Communicatie en prijs waren doorslaggevend. Duidelijk levertijden vermeld, wist waar ik aan toe was.

M r Beins 06-09-2019

Leuk gesprek via de telefoon, rustig over hifi gepraat. Keuze was reuze noemen ze het vaak, maar toch de keuze samen genaakt. Vriendelijkheid merkte ik goed en dat gaf een prima gevoel. Dankjewel, luuk. Gr,