Doublepoint.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Doublepoint.nl.

Doublepoint.nl stelt zich voor

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod. Alleen de meest hoogwaardige audio-apparatuur verdient een plekje in onze virtuele schappen. Apparatuur waar je nog vele jaren van kunt genieten.

Schrijf een review voor deze winkel

Lieven 15-10-2018

Na 4 maand nog altijd geen geld

Ik heb eind mei een surroundset gekocht bij Doublepoint. Sinds begin Juni ben ik al mails aan het sturen voor een retour, en ik heb nog altijd geen geld gezien(600 euro!!), terwijl de surroundset al lang is opgehaald bij mij thuis. Ik heb eind Juni een review geschreven op deze site erover, omdat ik bijna geen antwoorden kreeg op mijn mails. Nog geen 5 min na dat ik deze review had geschreven kreeg ik al telefoon om te vragen of ik mijn review kon verwijderen omdat ze het er niet mee eens waren. In die tijd tot nu heb ik tientallen mails gestuurd, meerdere keren mijn rekeningnr doorgegeven, en altijd was er wel iets anders. De eerste keren was het de bank zijn schuld, daarna hadden ze het geld blijkbaar naar een andere Lieven gestuurd, en ondertussen is het weer 10 dagen geleden dat ik een mail kreeg dat men geld gestort zou zijn. Deze grap is al bijna 5 maand bezig, elke keer hetzelfde. Ik wacht nog 4 dagen (banktransactie kan tot 14 dagen duren), en dan dien ik een klacht in bij het ECC. Nog nooit zoiets meegemaakt als dit. Aub bespaar jullie deze klucht. Amateurs.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

lieven 16-10-2018

EDIT: Na deze review geplaatst te hebben staat het geld er na een dikke 4 maand eindelijk op, "verichtingsdatum 16 Oktober" trek daar u conclusies maar uit.

Lenny 15-10-2018

Uitstekende service

Afgelopn zaterdag mijn pakket in ontvangst mogen nemen van DHL. Alles verliep zoals de track en trace aangaf.
De emails waren duidelijk en genoeg betaal mogelijkheden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kooperz 12-10-2018

Top winkel, met top spullen

Langs geweest bij deze winkel om mijn spullen om te halen, maar ook om mij te laten bijpraten over twee receivers. keuze toch gemaakt voor een oud vertrouwde onkyo speler.
Vriendelijk personeel, jong en deskundig.
Van te voren wel research gedaan op de site, overzichtelijk en genoeg keuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heumen 09-10-2018

Mooie deal gekregen, vriendelijk personeel

Mooie deal ontvangen voor een aantal producten. De manier van leveren verliep goed en vlot. Alle hoofdtelefoons bij elkaar gevoegd.
Betalen op de website was duidelijk, ruime keuze aan mogelijkheden. Van te voren had ik aanvraag gedaan voor deze speakers en vriendelijk te woord gestaan.
Duidelijke site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 04-10-2018

Vrij vlugge zending naar Belgie

Bestellen in Belgie duurt geruime tijd, maar binnen 2 dagen had ik mijn zending binnen met Bpost.
Site werkte naar wens en ik kon de zending goed toekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

yesper 03-10-2018

mooie deal gemaakt vanwege actie

vanwege een einde zomersactie bij dit bedrijf toch besloten om mijn aankoop eerder te doen dan gepland. dit vanwege de het vriendelijke contact via de chat op de website.
Tot de volgende keer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Luc 03-10-2018

Uiterst negatieve ervaring

Ik heb een uiterst negatieve ervaring opgelopen met doublepoint.nl. Ik bestel op 23 juni 2018 via de website doublepoint.nl een receiver Onkyo TX-RZ820 voor 854.05 euro. Enige dagen later wordt ik telefonisch gecontacteerd door doublepoint met het bericht dat dit model einde reeks is en dat ze me het vervangend model zullen toesturen (Onkyo TX-RZ830). Echter tot op heden (bijna 4 maanden later) heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb doublepoint ettelijke keren gemaild en gebeld, telkens wordt mij beloofd dat het product er binnen de week zal aankomen, en telkens heeft men allerlei excuses. Verschillende mails worden zelfs niet beantwoord. Tijdens het laatste telefonisch gesprek en de daaropvolgende mail van doublepoint (11 september) werd me gegarandeerd dat ze me het volledige bedrag zouden terugbetalen binnen de 14 dagen. Ik wacht nog steeds op mijn geld. Op mijn recente mail wordt weer niet geantwoord.
Ik wil potentiële klanten dan ook waarschuwen voor deze manier van handelen want deze ervaring is echt niet goed.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Yvonne 27-09-2018

Opgehaald, vriendelijk, mooie website

Ikzelf heb het product opgehaald bij het bedrijf omdat ik in de buurt woonde. vriendelijke mensen en uitleg gekregen over het product.
qua verzending kan ik niet veel zegge. website is duidelijk met genoeg info.

Wivo 26-09-2018

Goede prijs en levering

Informatieve site en heel goede prijzen, ook snelle levering. Dit is mijn ervaring nadat ik mijn 2 eerste spullen heb gekocht bij deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

patrick 26-09-2018

onbetrouwbaar! terugbetaling retour blijft uit!!

mijn zoon heeft op 2/7/2018 een home cinema retour gezonden in samenspraak met doublepoint.
Vandaag bijna 3 maanden later heeft hij nog steeds zijn geld ( 600 euro) niet teruggekregen, ondanks de vele mails en telefoontjes waarin telkens beloofd wordt dat het onmiddellijk in orde zal gebracht worden. Op onze 2 laatste mails krijgen we zelfs geen antwoord meer!!
Opletten dus als u iets koopt bij deze firma

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Merkel 25-09-2018

Gewldige service!

- Snelle levering
- Duidelijke website, grote omschrijving.
- Duidelijke afbeeldingen
- Chatfunctie werkt super

Ter verbetering: keuze aan bezorgers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 20-09-2018

Positieve ervaring.

Mijn gewenste luidsprekers voor een acceptabele prijs kunnen aanschaffen.

Levering vanuit Denemarken duurde wat langer dan verwacht doch de communicatie daarover werd door Doublepoint, Fabian en Tim, adequaat opgepakt.

Speakers zelf bij hun magazijn opgehaald.

Al met al tevreden met de Dali's en de afhandeling door Doublepoint.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Alex 17-09-2018

Een plezierige ervaring gehad

Fijne ervaring gehad met dit bedrijf. Na de bestelling te hebben geplaatst op vrijdag middag, had ik deze op zaterdag in huis.
het pakket was met een extra doos verpakt. Hierdoor was het niet duidelijk wat er in zat, maar de doos was voorzien van tape en bon.

Claas 11-09-2018

Blij gestemd, set compleet!

Vorig jaar mijn eerste aankoop gedaan bij deze winkel. Gezien het feit dat de aankoopprijs erg hoog was, toch besloten om de set in twee delen aan te schaffen. Kreeg een paar weken geleden een email over de nieuwe producten van Klipsch, waardoor ik nu mijn set compleet moest maken. De Dolby Atmos is zeker een goede toevoeging, dit ook op advies van double point.

Nu lekker genieten. Blij mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 07-09-2018

Ruim assortiment accessoires

Een paar specifieke speaker accessoires aangeschaft bij dit bedrijf. Een 30 meter kabel in combinatie met een kwalitatieve banaanstekkers.
Levering was zoals aangegeven binnen 6 werkdagen, binnen 4 dagen was het pakket binnen.
Eveneens even contact gehad met de winkel betreffende de aansluiting. Goed geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 03-09-2018

Vlotte levering, vriendelijke chatservice

Online een product vergeleken omdat ik er niet uit kwam welk product ik graag wilde hebben. Via de praatfunctie via de site meer informatie opgevraagd en keuze gemaakt. Het product was snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 17-08-2018

Top afgewikkeld door Double Point. Helemaal happy.

"De levering heeft op zich laten wachten door externe factoren. Double Point had de bestelling kunnen annuleren maar bleven hun best doen om te leveren. Hebben uiteindelijk tegen een hele goede deal een upgrade aangeboden voor een hele mooie prijs. Ik ben heel blij dat ik hen het vertrouwen heb gegeven en zij aan mij. Top speakers in huis en zeer verguld mee. Voor mij een dik compliment aan Double Point! En tip: zoek je top speakers overweeg dan de RF 7 MK3. En koop die bij Double Point."
ROB

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 17-08-2018

Goede berichtgeving, nette website

Tijdens de looptijd via email op de hoogte gehouden. Duidelijke inzage levering. Website helder en duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

veroblade 17-08-2018

niet voor herhaling vatbaar

Aftersales staat hier op een laag pitje.Als nav handelen van de verkoper de koop geannuleerd word ,mag er wel wat meer moeite gedaan worden dan alleen het “juridish’kader volgen.
Zoals ze zelf zeggen:van ons mag u meer verwachten.Maw vlot terugbetalen,en op tijd laten weten als er niet volgens afspraak geleverd kan worden.
Op 2-8-2018 een set boxen besteld die de volgende dag geleverd zouden worden.
De volgende dag geen track of email gehad,dus zelf gemaild.Was een “ongelukje”gebeurd en zouden opnieuw besteld worden.
Zou waarschijnlijk de volgende dag binnen zijn.Zag inmiddels bij status boxen levertijd 6dgn.
Had hier geen vertrouwen in en heb 9.30 geannuleerd.Als ik niet in zou gaan op een nieuwe aanbieding dan zou het geannuleerd worden.
Na weer enkele dagen niks gehoord gevraagd ,zelf om een bevestiging gevraagd daar account nog steeds op“besteld’stond.
Deze toen gehad en een creditnota met de mededeling dat het zsm terug gestort zou worden.Na 1 week weer gemaild nog geen credit. Zou weer doorgegeven worden.
14-8 weer gemaild dat dit niet zsm is zoals erbij stond.Zou weer doorgeven worden.16-8 s morgens weer gemaild,s avonds nog geen reactie.
Aantal reviews geschreven en naar aanleiding daarvan tel. gehad met oa mededeling dat het bedrag vandaag zou zijn gecrediteerd.
Is nog niet te zien maar gaan er maar van uit.Na annuleren 3-8 dan pas op 16-8 crediteren en niet actief mailen/op de hoogte houden langere levertijd bv.is niet voldoende.
Niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Dirk 14-08-2018

Top Service

Op mijn vragen kreeg ik een snel en duidelijk antwoord. Mijn bestelling werd al na 1 dag na de bestelling geleverd. Qua prijs geen enkele site dit zo'n scherpe prijzen kan aanbieden.
Perfect !

Wally 02-08-2018

Beste prijs en heel snelle levertijd!

Doublepoint heeft een ruim assortiment en het product wat ik graag wilde ook nog eens voor de laagste prijs. Volgende dag in huis en een ruime keuze aan betaalmogelijkheden. Echt een topwinkel die ik vanaf nu zeker meer in de gaten houd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 01-08-2018

Goede service.

Snelle levering.
Geen uitzonderlijk dure prijzen, overzichtelijke site.
Het nodige materiaal eenvoudig te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roger 18-07-2018

Goede service

Goede en snelle service, handige website met leuke producten! . .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Albert Kleverlaan 16-07-2018

Vriendelijk geholpen en prima service

Snelle levering en een overzichtelijke website daarnaast zijn ze ook nog de goedkoopste reden genoeg om bij deze zaak te bestellen !!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geraldz33 16-07-2018

Overzichtelijke site met goede prijzen vooral de Seconddeals

Via Google shopping site gevonden met aantrekkelijke prijs van gekochte producten (via seconddeals), Levering duurt langer dan op site aangegeven (gemiddeld 3 dagen)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -