Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arie 09-08-2019

Bij het Babyparkfiliaal in Kesteren vonden we alles wat we nodig hebben voor ons eerste kindje. De medewerkers voorzagen ons van deskundig advies en antwoorden geduldig om al onze -soms wat onnozele- vragen. Overigens kun je in de megastore voor weinig geld ook heerlijk lunchen.

Edith 09-08-2019

De site is duidelijk en snel. In de winkel in Amersfoort zijn wij goed en deskundig geholpen. Heel prettig was dat alle gewenste artikelen waaronder de babykamer en kinderwagen op voorraad waren en dus meteen bezorgd konden worden. De bezorging was stipt en alles is netjes geleverd. De kwaliteit van de geleverde artikelen is naar grote tevredenheid.

Fam. D. 09-08-2019

Onderdelen nabesteld van een box. Dit kon makkelijk telefonisch. Ik moest alleen wachten op een factuur, wanneer deze betaald is wordt het binnen 1 week geleverd. Een week levertijd vind ik wel lang. Maar ik ben wel blij dat ik het kon bestellen. Nu afwachten op de onderdelen.

I 09-08-2019

Leuke winkel en lekkere lunch! Goed advies bij de kinderwagens en een leuke in de outlet gevonden.

Nathalie 09-08-2019

Verschillende spulletjes gekocht voor onze baby bij het filiaal in Enter. Druk bezochte winkel, maar zeker voldoende personeel dat snel voor je klaarstaat. Verder is er sprake van een goede service. Bij vragen wordt er snel actie ondernomen. Kortom: prachtige zaak met ruime keus!

Laura 09-08-2019

Wij hebben de hele baby uitzet hier gekocht!
Bij baby 1 en de rest wat we nog nodig hadden ook bij baby 2.
Topwinkel je word er goed geholpen en de service is super goed!

Ls 09-08-2019

Bij babypark Wormerveer voor mijn twee dochters twee kinderwagens gekocht! Wij zijn prettig geholpen! Er werd alle tijd genomen.
Het is een mooie grote overzichtelijke winkel.

A 09-08-2019

Vanaf het moment dat ik zwanger was naar babypark gegaan voor alles wat we nodig hadden.
En nu onze kleine er is gaan we er nog steeds naar toe.
Leuk om te zien hoe vast personeel weet wie we zijn, en betrokken zijn.

Mooie en ruime winkel, alles is er te vinden, en zo niet wordt het besteld en thuis geleverd.
Laagste prijs garantie is ook echt zo.
Ontzettend vriendelijk en deskundig personeel.

Website is overzichtelijk en ook hier is alles te vinden, op zondag een dagje rust wat ons ook aanspreekt.

Kortom, wij raden babypark iedereen aan.

D 09-08-2019

Fijne winkel met heel veel keuze. 2x prettig geholpen bij het kiezen van de kinderwagen en een autostoel. Snelle levering, tegen geen problemen aangelopen.

Sanne 09-08-2019

Hele fijne winkel met een ruim assortiment dat past bij mijn smaak. Als er iets niet op voorraad is sturen ze het naar je huis. Ik heb het de dag erna al met de post ontvangen! Medewerkers nemen de tijd voor je en hebben verstand van zaken.

Char Arends 09-08-2019

Maakt niet uit met welk babypark wij contact hebben, we worden altijd even professioneel en vriendelijk geholpen. Het advies is waardevol en eerlijk, evenals de prijs.

Marja 09-08-2019

Wij waren bij babypark Barendrecht. Erg leuk om inspiratie op te doen wat betreft babykamers, wagens, boxen, stoelen, etc., etc. Wij werden erg goed geholpen door de medewerkers. Geen moeite was teveel en alles werd duidelijk uitgelegd. We hebben hier met veel plezier een bestelling geplaatst! Fijn ook dat er een lunchroom bij zit waar je even heerlijk bij kunt komen onder het genot van koffie of thee en een lekkere lunch. Aanrader!

Melanie 09-08-2019

Iets besteld via de balie in wormerweer, terplekke adres gewijzigd. Product wordt toch naar mn oude adres gestuurd, gebeld en wordt er gevraagd of ik het niet even daar kan ophalen. Nee. Ok, nieuw product gestuurd, krijg ik dat binnen, zit er ook een knuffel in de doos. Ik denk wat aardig een excuusknuffel voor mijn kind. Zat een sticker op met andere naam, wat ik apart vond. Wordt ik gebeld door babypark of ik mijn pakket heb ontvangen en dat er een knuffel inzit die voor iemand anders bedoeld is, of ik die even terug kan sturen. Ik stel hun serieus de vraag of ze dit menen.. krijg te horen dat ze gaan overleggen en dat ik teruggebeld wordt. Nooit meer teruggebeld. Wat vreselijk onbeschoft en slechte service!

Lies 09-08-2019

Babypark is een grote maar hele fijne winkel. Je kan er in één keer alles kopen als je dit wilt. Het enige nadeel bij ons bezoek was dat de airco kapot was. We werden goed geholpen en kregen een gratis drankje bij aankoop van onze kinderwagen. Er staan heel veel merken in de winkel waardoor je veel keuze hebt maar ook veel kan vergelijken, wij vonden dit heel fijn.

Chantal Douwsma 09-08-2019

Hele nette overzichtelijke winkel , het personeel was ook zeer geduldig en vriendelijk met goede uitleg en de nodige informatie over alles en de extra service wat ik ook zeer kon waarderen is koffie/thee en broodjes kon pakken (gratis )

Lisa Boerebach 09-08-2019

Netjes geholpen, de box was niet op voorraad maar werd thuis gratis afgeleverd. Op een dag dat je zelf kon kiezen, ook erg handig!

Pien 09-08-2019

Wij hebben bij babypark vrijwel alles gekocht voor ons eerste kindje. Elke keer keurig geholpen. We hadden echt een hele goede verkoopster! Dame werkte zich echt rot om het artikel te vinden wat aan onze wensen voldeed. Ze luisterde aandachtig en kwam met super veel praktische tips! Zo fijn om te merken dat iemand er verstand van heeft terwijl jij nog geen idee hebt! Jammer dat ik haar naam niet meer weet want zij verdiende echt een 10!

Verder service altijd als zeer netjes ervaren. En tuurlijk er ging ook wel een klein dingetje mis maar dat werd weer keurig opgelost.

Ik zeg aanrader!

Cher 09-08-2019

Alles werd heel duidelijk verteld door de verkoopmedewerkster, van ieder product had zij verstand en liet zij ons verblijvend een keuze maken.

Inge 09-08-2019

Wij hebben de bugaboo donkey duo betseld bij Babypark staphorst. Dijne winkel met behulpzaam personeel.
Wij hadden bij een winkel op internet een aanbieding gezien van deze kinderwagen en kregen vanwege de laagste prijsgafantie dezElfde aanbieding.

Wim 09-08-2019

Mooie overzichtelijke winkel.
Opmerkzame verkoopster kwam ons ongedwongen uitleg geven over de koetsen, compleet met goede raad, heerlijk vind k dat

Kelly 09-08-2019

Fijne winkel waar ze echt alles hebben wat je zoekt en nodig hebt! Goed personeel en je wordt goed geholpen.

Minna 09-08-2019

Een heel goede winkel. Wij zijn in de winkel super geholpen. Daarna was er wat onduidelijkheid over de levering van onze bestelling. Wij moesten hier zelf achteraan gaan en als je dan met het hoofdkantoor belt, dan zet je gemiddeld 10-15 min in de wacht totdat je geholpen wordt. Verder zeiden zij in de winkel dat de autostoel wel leverbaar was, maar achteraf toen wij hier zelf achteraan belden, was dat niet het geval. Lichte paniek omdat je niet zonder een autostoel wilt zitten bij de geboorte, maar de medewerker wist het uit een ander filiaal voor ons te regelen. voor de rest helemaal tevreden.

Jo 09-08-2019

Omdat mijn dochter veel loopt en ik een fiat 500c heb, wilde ik mijn cybex balios s (ook bij babypark gekocht) verkopen en op zoek gaan naar een fijne buggy die wel in mijn mini achterbakje zou passen.

Naar babypark gegaan en wederom erg vriendelijk geholpen.
Samen en na veel buggy's testen uitgekomen bij de cybex eezy s+. Mocht hem ook even testen of hij in de achterbak paste.
Omdat het om een nieuw model ging, was deze nog niet in alle kleuren op voorraad. Na bestelling was hij ruim 2 weken eerder binnen.
Weer een tevreden klant!

Maartje 09-08-2019

Wij zijn nu al een aantal keren bij Babypark Veldhoven geweest. We gaan iedere keer weer terug voor het deskundige advies. We hebben er onze kinderwagen en autostoel gekocht, toch 2 dingen waarbij je informatie nodig hebt om een goede keus te kunnen maken. Het personeel neemt echt de tijd voor je en legt geduldig alles uit. Ondanks dat ze de winkel momenteel aan het verbouwen zijn is de service goed en het aanbod groot. Het enige minpuntje vinden we de prijzen maar dit geldt ook voor hun concurrenten. Wat verder erg fijn is, is de mogelijkheid om even te gaan zitten en wat te drinken zodat je daarna weer met nieuwe energie verder kan winkelen.

Liza 09-08-2019

Wat een fantastische winkel! Wij worden voor het eerste ouders dus geen idee wat we allemaal nodig hebben voor onze kleine spruit. We zijn in Enter bij babypark geweest. Zo op een donderdag avond naar binnen gelopen en goed ontvangen door het personeel! Uiteindelijk met een kinderwagen / autostoel wat helemaal bij ons past naar huis gegaan.
Een week later zijn we er zo weer naartoe gegaan maar dit keer voor de babykamer! Wauw wat een keuze, ook hierin werden we goed geadviseerd. Top medewerkers, geweldige kwaliteit! We gaan er geen spijt van krijgen! Bedankt babypark!😊