Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Roos 11-08-2019

Een grote winkel voor alle baby, peuter en kleuter spullen die je maar nodig hebt. Je hebt geen idee wat er allemaal op je afkomt bij een eerste kindje. Door het vriendelijke personeel die allemaal van de hoed en de rand weten, zijn wij goed op weg geholpen bij het maken van keuzes bij de aanschaf van verschillende dingen. Prettige winkel, je kunt er terecht voor alle spullen die je nodig hebt voor je kleintje! Is het niet voorradig? Dan wordt het besteld en heb je de keuze om het in de winkel op te halen of lekker thuis te laten bezorgen!

Melline 11-08-2019

Zowel in de winkel geweest als via de webshop bestelt. Levering webshop was goed, duidelijke site en snelle, keurige levering. In de winkel in Barendrecht geweest. Door meerdere medewerkers geholpen, allemaal super aardig en goed advies. Er wordt echt naar je wensen geluisterd en gekeken naar wat bij je past.

Michelle Kars 11-08-2019

Al vanaf binnenkomst direct goed geholpen! Wij hebben vrijwel alle meubels, kinderwagen, Maxi Cosi en andere benodigdheden hier gekocht en zijn zeer te spreken over de goede service en met name de communicatie. In de winkel (wij zijn in Amstersfoort geweest) is voldoende personeel aanwezig om je vragen te beantwoorden en je kunt echt merken dat ze verstand van zaken hebben. Ook bij het maken van bepaalde keuzes geven ze je (indien gewenst) advies, zonder je iets op te dringen. Wij twijfelden nog over de kleur van de kinderwagen (deze was niet in de showroom aanwezig), waarna we later nog gebeld zijn toen deze wel in de showroom aanwezig was om hem nog te kunnen bekijken. Wat ons ook beviel is de mogelijkheid om een deel van de spullen later geleverd te krijgen in verband met de garantie. De levering is ook super verlopen, je kunt zelf uit een aantal dagen kiezen en op de dag zelf word je op de hoogte gehouden van de exacte levertijd (tot op de minuut nauwkeurig). Ook het retourneren gaat zeer eenvoudig en het is zelfs mogelijk om deze bij de volgende levering mee te geven aan de bezorgers (dat scheelt weer een ritje op en neer naar de winkel). Telefonisch word je tevens zeer snel en goed geholpen, al met al zouden we de winkels van Babypark zeker aanbevelen!

Toufik 11-08-2019

Babykamer en kinderwagen gekocht bij Baby park in Gouda. We zijn goed geholpen door een medewerker, duidelijke uitleg en advies! Bedankt

Johan Verhage 10-08-2019

Hier komen we elke keer weer terug. Alle medewerkers nemen de tijd om je goed te informeren en waar nodig te helpen (de eerste keer even voordoen hoe een kinderstoel met isofix veilig in de auto is te plaatsen). Mocht er iets zijn, kwaliteit of verkeerd verwerkte prijs, wordt het keurig opgelost.

Therese 10-08-2019

Zowel in de winkel als online via WhatsApp goed advies en snel antwoord gehad. De autostoel online besteld, maar persoonlijk in de winkel opgehaald zodat ze deze konden installeren en uitleg over het gebruik konden geven. Ik ging mijn autostoel afrekenen, maar bij de kassa kwam de medewerker erachter dat dit niet de beste keus voor mij kon zijn. Hij adviseerden mij een goedkopere autostoel maar beter aansluitend bij mijn situatie. Wederom bedankt voor de prettige, persoonlijke, vakkundige en snelle service!

Arnaud Bruyneel 10-08-2019

schitterende service, de verkopers nemen de tijd om je alles uit te leggen en te demonstreren, mooie kinderwagen parcours. De check out kan vlotter slechts een kassa en om de finale bestelling op te maken was het vrij manueel. Mooie en leuke baby shopping ervaring.

Michelle 10-08-2019

Pas een baby box gekocht voor de babyshower van me schoonzus. Toen we in de Winkel waren was de baby box helaas niet op voorraad, de meid die ons helpte heeft gebeld of er spoed achter gezet kon worden omdat we hem einde van de week nodig hadden en het was ook nog gelukt!! Super service en heel vriendelijk en de kwaliteit is super!! Zeker aan te raden!!

Kirsten 10-08-2019

Wij hebben BabyPark Amersfoort bezocht, een mooie en ruime winkel. Van te voren had ik een afspraak gemaakt en we zijn erg vriendelijk en goed geholpen. Eerlijk advies gekregen. Ik kijk erg uit naar de levering van onze bestelde spullen :)

Anne 10-08-2019

Onze ervaring was heel positief, we waren eerst wat overrompeld door het ruime aanbod. Gelukkig kwam er een supervriendelijk medewerker ons helpen en de nodige uitleg geven. We hebben dan ook met veel plezier het vertrouwen in de winkel gelegd en onze uitzet hier gekocht. Ook de levering van de spulletjes verliep vlekkeloos, kortom top ervaring!

CeMa 10-08-2019

Heel groot assortiment. Deskundige mensen en goede adviezen. Het personeel is hulpvaardig en denkt mee. Er is ook een leuke plek om even wat te drinken. Echt een aanrader voor aanstaande ouders

SanneW 10-08-2019

Samen met mijn vriend waren we in de winkel in Staphorst voor zowel grote als kleine aanschaffen voor de baby. We zijn super goed geholpen, we hadden als het ware de gehele middag iemand die ons persoonlijk hielp/adviseerde over alle producten. Dit maakte het zoveel makkelijker om een goede beslissing te maken wat betreft de kinderwagen en een autostoeltje. Wat vooral fijn was, dat het oprecht advies was zonder dat ons iets werd opgedrongen. Volgende week gaan we weer! :)

Wim 10-08-2019

Ik ben heel goed geholpen bij Babypark Heerlen. Ik zocht stopcontactbeschermers en er hing nog maar 1 pakje. De bestelling bleek net geplaatst te zijn en daarom ontving ik een mail als er weer meerdere stuks binnen waren. Dit verliep allemaal soepel en nu zijn m’n stopcontacten afgeschermd tegen vingertjes :) heel tevreden dus!

Roypipoloy 10-08-2019

Een goede ruime winkel waar ze eigenlijk alles wel in huis hebben wat je eventueel nodig zou hebben voor de kleine.
Het "systeem" voor de service is ook top! Even melden bij de balie dat je informatie / geholpen wilt worden en je naam wordt vanzelf omgeroepen. Dan heb je een persoonlijke assistent.

Frank 10-08-2019

Uitgebreide winkel omgeving met brede selectie benodigdheden en leuke accessoires. Aan de prijzige kant maar daar staat kwaliteit tegenover. Goed service model met veel personeel hands-on

W 10-08-2019

Prachtige ruime winkel met heel veel keus!
Eerst rustig rondkijken en daarna vriendelijk geholpen! Bijna alles daar besteld en kon al binnen een week geleverd worden! Top service!

Remco 10-08-2019

Bij Babypark alles gekocht wat we nodig hadden voor de kinderkamer, auto en kinderwagen. We zijn daarbij super geholpen door een dame met veel geduld. Ze kon al onze vragen beantwoorden en we zijn meer dan tevreden. Wij hebben geen andere winkel gevonden met zoveel keuze en service.

Irene 10-08-2019

Ruim opgezette winkel met niet alleen erg aardig personeel, maar ook zeer kundig. Heel prettig winkelen, zeker een aanrader!

De Jong 10-08-2019

Wij zijn in drie winkels van Babypark geweest. Wij hebben hier veel aangeschaft voor onze baby. De medewerkers weten waar ze over praten en zijn erg behulpzaam, heel erg fijn! Per e-mail heb ik een schade gemeld waarbij we prima geholpen zijn. De winkels zijn vrij ruim en duidelijk opgezet. Wij raden Babypark zeker aan!

Daisy 10-08-2019

Alles wat je nodig hebt kun je hier kopen om een fantastische start voor je baby te kunnen realiseren... Behulpzaam en geduldig personeel die je op alle mogelijke manieren helpen en met je mee denken. Altijd als ik wat nodig heb ga ik naar Babypark!

C. de Waal 10-08-2019

Staphorst heeft een fantastisch grote winkel, waar ik rustig in alle tijd mijn inspiratie op kon doen. Personeel is vriendelijk en staat voor je klaar wanneer je daar behoefte aan hebt. We hebben er een mooie babykamer, box en wipstoel kunnen kopen die super snel thuis geleverd werden. Top!

Milou Bosman 10-08-2019

Meerdere keren in een winkel geweest en altijd goed geholpen. En ze hebben echt àlles, ideaal. Box thuis laten bezorgen en stonden netjes op de afgesproken dag/tijd voor de deur. Ze konden het eerst niet vinden, maar werd netjes gebeld zodat ik de weg kon wijzen. Super winkel en zeker een aanrader :)

Kelly 10-08-2019

Hele fijne winkel! Al vroegtijdig een kinderwagen besteld en stond mooi op de afgesproken datum klaar! Box thuis laten bezorgen en ook dat was goed geregeld. Zeer tevreden!

Nele 10-08-2019

Al enkele keren duurdere spullen gekocht (nl eetstoel en 2 autostoelen). Zeer goede service en vlotte levering. Telkens goed ontvangen in de winkel te Heerlen, goed advies. Ze nemen echt de tijd voor jouw als klant. Correcte afhandeling en zeer vlotte thuislevering van de producten.
Zeker een aanrader! De winkel is ook erg kindvriendelijk. Je kan rustig in de zetels je kind voeden. Top!

Moniek 10-08-2019

Goede service en fijn personeel (Kesteren). We worden altijd supergoed geholpen en kopen dan ook het liefst bij Babypark.