Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark. Met 9 megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij u in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Zoveel keus in kinderwagens, babykamers, speelgoed, babykleding en verzorgingsartikelen vind je nergens! Beleef het beursgevoel in Amersfoort, Enter, Gouda, Heerlen, Hoogeveen, Kesteren, Roosendaal, Veldhoven of Zaanstad door het unieke shop-in-shop concept. De leveranciers presenteren hun assortiment in een geheel eigen sfeer en op eigen wijze. Ook online heeft elk merk zijn eigen shop. Profiteer van onze laagste prijsgarantie in één van onze megastores of op de webshop waar u makkelijk, snel en veilig kunt winkelen.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.1

MG 13-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Product gekocht, bleek bij gebruik defect. Was een reisproduct, dus ik gebruikte het pas op reis, wat meer dan 14 dagen na aankoop was, daarom kreeg ik geen geld meer terug.

kevin 10-07-2017 In de winkel gekocht
Gouda

slechte service

Verkeerde kinderwagen binnen gekregen, bij aankoop van 1100 euro nog verzendkosten rekenen. En als klap op de vuurpijl zelf de verkeerde kinderwagen terug moeten brengen naar de winkel in gouda (40 min rijden). Beroerde klantenservice en niet te gemoed gekomen.

A 08-06-2017 In de winkel gekocht
Enter

Levertijd klopt niks van!

In de winkel
Zeggen ze, vandaag besteld, morgen in huis, niks vab waar dus! Maandag besteld, nu donderdag de melding dat mijn kinderwagen pas vrijdag komt.. zit al dagen te wachten omdat de track en tracé steeds zegt: morgen verwacht, met de melding dat babypark heeft aangemeld maar nog niet gekeverd.. slechte service dus. Bij telefonisch contact sta je 10 min minimaal in de wacht met een algemeen nummer, dus de winkels zelf is niette bellen. Niks kopen daar!!

M 04-03-2017 Via de website gekocht

Uitermate slechte service

Na 3 e-mails met klacht geen reactie en als we de winkel bellen in Gouda dan totaal niet behulpzaam en wordt er gewoon gezegd het Is nu druk dus ik ga nu niet voor u kijken of we het product nieuw hebben om te wisselen met het defecte..... echt heel slecht we hebben hier al zoveel tijd in zitten en het Is niet geregeld terwijl we volgende week met vakantie gaan en graag een veilig autistoelthe hebben. Mag je oo wel verwachten voor €550,- Van oa babydump horen wij hele andere verhalen en zijn mensen snel geholpen aan een nieuw autostoeltje of zelfs geld terug.

Babypark 04-04-2017

Geachte klant,

Omdat deze klacht ook gepubliceerd is op Trustpilot hebben we de klacht via die website in behandeling genomen en zijn we er op Kieskeurig niet verder op ingegaan. We zijn blij dat u tevreden bent met de geboden oplossing.

Klantenservice Babypark Kesteren

Anne 04-01-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Wij zijn in november bij Babypark geweest om alles voor onze baby uitzet aan te schaffen. Wij zijn geholpen door Chantal in het filiaal in Veldhoven. Van 13:00 tot 17:00 en álles kunnen vinden waar we naar op zoek waren. Chantal gaf ons een hele duidelijke uitleg en wist van iedere afdeling in Babypark de juiste informatie. Door middel van een mailtje naar Babypark hebben wij een afspraak kunnen maken op een maandag middag meteen bij opening van de winkel. Door dat zij niet op zondag geopend zijn en wij beide veel werken hebben wij een dagje vrij genomen om langs te gaan. Super fijn om een afspraak te maken zo weet je zeker dat er een verkoop(ster) vrij is die alle tijd voor je heeft. Mijn advies wel, mocht je alles in één dag/middag willen aanschaffen ivm tijdgebrek etc.. zorg dat je je goed informeert op het internet wat er allemaal te koop is, wij waren echt goed voorbereid en dan nog ben je er een hele middag mee kwijt om de dingen waar je zelf niet aan denkt te kopen en de informatie over bepaalde artikelen te krijgen.

Wij hadden bij aankoop afgesproken dat onze babykamer midden januari bezorgt zou worden. Toch is de babykamer na overleg eerder bezorgt, super service er is van alles mogelijk!

Groetjes een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Goede service
  • Verkoopsters zijn goed getraind
  • Snelle reactie op mailtjes/telefoontjes
  • Duidelijke afspraken
  • Super mooie winkel in Veldhoven

Minpunten

• Géén minpunt!!

KB 30-11-2016 In de winkel gekocht
Kesteren

Vanalles mis met de babykamer. Maar WEL netjes opgelost!

Complete babykamer en box bestelt. Helaas zag ik direct dat er dozen waren beschadigd. Na het uitpakken van het eerste product bleek dat deze ook niet ongeschonden was. Uiteindelijk bleken alle producten wat te mankeren. Niet alleen door transport, maar ook fabricage fouten. Zoals je begrijpt was dit eigenlijk wel een teleurstelling.

Direct gebeld met Babypark Kesteren na het uitpakken van het eerste product. Ik kwam in contact met de afdeling service. Hij was zeer vriendelijk en vertelde ook dat dit absoluut niet de normale gang van zaken was, en dat dit absoluut niet mocht. Producten moeten gewoon goed zijn! Hij adviseerde mij om eerst even de rest van de producten uit te pakken en te bekijken. Mocht ik dan nog iets tegen komen dan kon ik dat in 1 keer melden. Hij adviseerde mij om ook gelijk foto's te maken.

Direct heeft hij een melding gemaakt in hun systeem, en binnen enkele seconden had ik al een email waar ik op kon reageren.

Wat je eigenlijk automatisch doet, is even kijken op internet. Ik dacht misschien zijn er meer mensen met problemen met deze babykamer. Dat was echter niet het geval. Wel las ik best veel negatieve reacties van mensen die niet te spreken waren over de aftersales en service van Babypark.

Omdat we toch nog wat andere babyspullen nodig hadden en ik direct op een oplossing wilde, ben ik in Kesteren langs gegaan om te kijken hoe ze dit gaan oplossen. Na het lezen van sommige reviews dacht ik dit kan nog wel een hoop getouwtrek gaan worden. Echter vind ik wel dat je een winkel altijd eerst zelf de kans moeten geven om het op te lossen. Tegenwoordig lopen mensen gelijk al een winkel af te zeiken op internet, zonder dat ze überhaupt contact hebben gehad met de winkel zelf. Dus op naar te winkel!

De medewerker bij wie ik de klacht telefonisch had gemeld was ook aanwezig, en ik ben met hem in gesprek gegaan. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en we zijn het probleem gaan bekijken. Na het zien van de foto's was hij het met mij eens en hij zei dat ze deze absoluut geen normale gang van zaken was en ze het gaan oplossen. Blijkbaar hadden wij gewoon de pure pech dat er met transport e.e.a. mis is gegaan, en in de fabriek.

Ondanks alle pech en frustratie, is alles naar wens opgelost. Wat ik belangrijk vind is dat er duidelijk geluisterd werd naar wat ik verteld heb. Ik voelde mij absoluut geen nummer en ik ben serieus behandeld.

Ook heb ik netjes zoals gevraagd een bevestiging gekregen per email, over wat er afgesproken was, Inmiddels is alles netjes opgelost en afgerond.

Producten verkopen kan iedereen. Maar goede service / aftersales bieden is voor veel mensen een belangrijk punt. Dit bepaalt of je terug komt als klant of niet. En dat doen wij zeker! De aftersales is naar mijn mening prima op orde bij babypark Kesteren.

Babypark is een groot concern, en in alle grote bedrijven gaan dingen fout. Je leest soms bij een bedrijf wel 30 negatieve reacties. Maar van de 10.000 mensen bij wie het wel goed gaat hoor je niks.

Strekking van het verhaal: Laat je niet direct leiden door negatieve winkel reviews. Positieve reacties worden namelijk veel minder of helemaal niet geplaatst. Je moet het gewoon zelf ervaren.

Het belangrijkste is dat je klacht serieus genomen word en opgelost word.

Omdat het bij ons niet in 1 keer goed is gegaan, kan ik natuurlijk geen 10 geven. Vandaar dat ik een 8 geef. De aftersales zou natuurlijk wel de maximale score krijgen. Echter kan ik daar niet alleen op beoordelen.

Het personeel in de winkel is deskundig. Zelfs de weekend krachten hebben een enorme product kennis. En dat zie je maar bij weinig winkels. Het personeel dat er werkt, heeft er ook plezier in. En dat merk je. Geen enkele vraag is te veel. Als je iets wilt weten krijg je een hele duidelijke uitleg. Mocht je een product willen zien, proberen of testen.. dan is dat ook geen probleem. Dat vinden wij erg prettig. Wat ik nog wel wil aangeven, ik las in sommige reviews van mensen dat ze de prijzen de duur vonden. Babypark heeft de laagste prijs garantie. Zie je iets in een andere winkel voor een goedkopere prijs. Dan krijg je dat bij hun ook. Hier hoefden wij niet om te vragen, maar dit werd zelf door 1 van de medewerkers verteld! De website is verder duidelijk, en het is erg prettig dat je de levertijd van je order in tijdsvakken kan zien op de website. Bestellen online gaat ook erg makkelijk en de website is snel en overzichtelijk.

Wel viel het ons op dat er doordeweeks veel minder personeel aanwezig is. Waardoor je soms even moet zoeken naar een medewerker. Mede doordat de winkel ook groot is ben je soms wel even aan het lopen.

Het ophalen van kleine producten in het afhaal magazijn ging niet heel vlot (doordeweeks), maar was acceptabel.

Bezorging/Logistiek verdiend echter wel een aandachtspunt.

Als de bezorging/logistiek wat meer aandacht krijgt, dan krijgt deze winkel van mij een absolute 9.

Waarom dan geen 10?

Dat heeft met het verhaaltje webshop te maken. Veel mensen shoppen in het weekend vanwege drukte in het dagelijkse leven. Op zondag is echter op de website van Babypark niet te winkelen. Ik vind dit persoonlijk erg jammer. Natuurlijk heb ik respect voor ieder zijn geloofsovertuiging. Dat je dan blokkeert dat mensen bestellingen kunnen plaatsen prima. Maar zorg dan wel dat mensen gewoon alle product foto's en prijzen kunnen zien. Dan kunnen ze op maandag gewoon hun hele bestelling doorvoeren en klaar. Dat je op zondag niet "werkt", helemaal prima. Maar er is toch niks op tegen om gewoon de product foto's en prijzen te laten zien? Op zondag lees je toch ook gewoon de krant? Ik denk dat dit af en toe best wel voor frustratie zorgt bij een hoop bezoekers. Dit kost je op deze manier wel klanten!

Als ze dit veranderen krijgen ze van mij een 10.

Fijne winkel, goede webshop. Snelle levering.

Echter op zondag niet kunnen shoppen is niet van deze tijd.

Pluspunten

• Groot assortiment en voorraad
  • Zelfs de weekend hulpen hebben goede kennis
  • Goede webshop!
  • Goede aftersales
  • Laagste prijs garantie.

Minpunten

• Bezorging/Logistiek verdiend aandachtspunt.
  • Doordeweeks minder personeel aanwezig
  • Geen webshop op zondag

Lotte 12-11-2016 In de winkel gekocht
kesteren

Ruim voldoende

Grote winkel, ruime keuze!
We zijn geholpen door een vriendelijke medewerkster met het uitzoeken van de baby spullen (kamer, wandelwagen, maxicosi). Mooie prijzen, betaalbaar.

Pluspunten

• medewerkster
  • ruime keuze
  • prijs verhouding

Frekemei 29-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en een snelle levering

Babypark levert hun producten snel en geven hier accuraat bericht over via de mail. De in de doos verpakte producten komen overeen met die op de website en waren goed verpakt waardoor in goede staat geleverd. Ook maken ze gebruik van een, naar mijn mening, fijn en betrouwbaar service bedrijf (postnl)

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle levering
  • Betaalbaar

R 17-08-2016 In de winkel gekocht
Kesteren

Erg duur

We hebben hier een tienerkamer gekocht, bij thuiskomst wilde we nog wat zaken nakijken. Via google de kamer nogmaals opgezocht, staat hij bij de concurrent een stuk voordeliger. Aangezien Babypark de laagste prijs garantie heeft hebben we een mail gestuurd, de reactie daarop was dat we 15% bestedingskorting hebben gekregen en daar moesten we maar blij mee zijn.

Verder was er weinig personeel in de zaak in Kesteren aanwezig waardoor we lang hebben moeten wachten voor we geholpen waren.

Als positief punt kun je zeker het assortiment noemen, dat is er reuze. Waarschijnlijk betaal je daarom ook meer als bij andere zaken.

Weinig personeel in de zaak voor je te helpen.

Pluspunten

• Assortiment

• Weinig personeel

Peter_80 25-09-2015 In de winkel gekocht
Veldhoven

Aftersales is op een schandalig laag niveau, zoals hieronder gemotiveerd.

Verkoopmedewerkers doen hun werk best goed, maar wetende hoe slecht de aftersales is... Zou ik dit echt niemand aanbevelen. Er zijn andere babywinkels die het veel beter doen.

Dit bedrijf neemt het niet zo nauw met de regelgeving en de goede moraal. De klantenservice is schandalig geregeld, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Van Veldhoven naar Kesteren gestuurd, waar men alleen foto's maakte, gevolgd door een telefonisch bericht dat de fabrikant geen garantie verleent. Daarbij volledig voorbij gaand aan hun eigen verantwoordelijkheid richting de consument. Dit terwijl het betreffende probleem zelfs in de showroom al optreedt! Dit werd door een verkoopmedewerker geconstateerd bij het showroom model en ernstig bevonden. Als je even op de serviceafdeling staat, zie je gebeuren hoe zeer de belofte van 'laagste prijs garantie' een wassen neus blijkt. Mensen die met een claim komen worden afgewimpeld zonder goede argumentatie. Winkels met een dermate slechte aftersales hebben wat mij betreft anno 2015 geen bestaansrecht meer. Het zijn niet de individuele medewerkers die het verknald hebben. Er zitten hele vriendelijke en kundige mensen tussen. Het niet oplossen van klachten hoort kennelijk bij de bedrijfsstrategie en bedrijfscultuur. Niet voor niets worden klachten niet afgehandeld in de winkel, maar mag je naar een servicebalie achteraf op een bedrijventerrein. Ik kan natuurlijk naar een consumentenorganisatie stappen om mijn recht te halen, maar daar ben ik dan net wat te druk voor. Dit online advies richting andere papa's en mama's werkt wellicht beter: Ga naar een andere babyspeciaalzaak, er is keus genoeg. Bij Babypark respecteert consumentenrecht niet. Dit is geen uitzondering maar een welbewuste keuze van het management.

Jan-Peter1986 09-10-2015

Dit is echt bij far maar dan ook bij far de meest onterechte review die ik ooit gelezen heb. Ik heb zelf ook mijn aankopen hier gedaan en dit is een realistische ervaring. Ik vind uw review onterecht en niet op zijn plaats. Hieronder op een rijtje waarom.
- Service afdeling Babypark zit naast het afhaalmagazijn op het grote industrie terrein tegenover het hoofdkantoor dus niet achteraf
- Laagste prijsgarantie zaken worden geregeld via de balie (in de winkel!) en niet via de service afdeling zoals u meent. Daarbij kreeg ik tot 2 maal toe het verschil terug.
- De smoes dat u te druk bent om naar de consumentenbond te stappen vind ik echt heel slecht.
- Aan de hand van de punten hierboven vraag ik mij af hoe geloofwaardig uw ''probleem'' met Babypark is.

Groeten,
Een tevreden en eerlijke klant

muppetshow 25-01-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

openingstijden klantenservice wat ruimer maken

ruim assortiment

zeynepemel27 24-08-2014 In de winkel gekocht

3,3

Kon makkelijk mijn bestelling verzetten alleen jammer dat het ong een maand moest duren.

In juli zouden we onze bestelling ontvangen maar wegens het niet klaar zijn van ons huisje verzet kon pas 21 augustus vanaf 9 uur tot hoelaat konden ze niet zeggen maar de chauffeur was kwart voor 9 aan de deur geweest maar ja we wonen er nog niet dus stond ie voor dichte deur en is terug gegaan. Gebeld met centraalnr doorverwezen naar chaffeur, gebeld maar die kon niet meer komen daarna naar servicenr gebeld kon pas dinsdag 26stegeleverd worden aanbod gedaan zelf te ophalen maar kon geen aanhanger regelen 22ste gebeld 15 min servicenr opgebeld geen gehoor dus zaterdag weer gebeld maar dinsdag zat al vol dus werd het donderdag 28ste tussen 1-3 hopelijk dat ze dit keer niet te vroeg komen.

Vele keuzes wel fijn je kan kiezen uit heel veel mogelijkheden

Meer personeel en beter beantwoorden van de telefoon is een echte verbeter punt mocht je niet als onervaren bedrijf willen overkomen.

tinewallis 05-06-2014 Via de website gekocht

Pakket word wel gebracht maar als het niet goed blijkt te zijn moet de klant het zelf naar een postkantoor brengen

Erg onvriendelijk en geven niet toe dat ze foutieve informatie op de website zetten

Ik ga nooit meer iets bij Babypark kopen door de slechte service en foutieve informatie op hun website. Dit soort webwinkels verpesten het online shoppen en zouden niet mogen bestaan.

Tijdens mijn kraamweek een babybadje en een badstand van het merk Kidsriver besteld. In de omschrijving van de standaard stond dat het met elk badje zou passen, maar voor de zekerheid heb ik toch maar een badje van hetzelfde merk uitgekozen. Toen de artikelen werden geleverd bleek dat het badje niet op de standaard past. Hierdoor moest mijn kraamzorg alsnog naar de Hema om daar een duurder badje te kopen wat wel past. Toen ik Babypark hierover belde vonden zij dit wel "heel vervelend voor mij" maar echte excuses bleven uit want het moest wel passen (dit was immers bevestigd door vier van hun vestigingen). Ze zouden dit wel nog verder uitzoeken en bij mij hier op terug komen. Verder waren ze niet vriendelijk aan de telefoon en bleek dat ik het badje zelf naar een postkantoor moest brengen want het kon niet worden opgehaald. Ik had een 5 dagen oude baby thuis en de doos was bijna 1 x 1 m. Dat was natuurlijk niet hun probleem en ik moest ook niet ontevreden zijn want het geld zou ik terug krijgen. Nu is dit al ruim twee weken geleden en zag ik dat ze inmiddels de informatie op de website wel hebben aangepast. Nu staat er dat de standaard geschikt is voor de standaard badjes van het merk Bebe Jou. Blijkbaar vond Babypark het niet nodig om nog een keer contact met mij op te nemen om excuses voor het ongemak aan te bieden. Ik zal nooit meer iets bij Babypark kopen of bestellen en raad ook iedereen af om dit te doen.

Els Monden 13-05-2014 In de winkel gekocht
Roosendaal

Zeer slechte service, nadat het geld binnen was babykamer gedumpt als bouwpakket

Niet, zorg dat je niet in de mooie praatjes trapt.

Wij zijn bij het uitzoeken van onze babyspullentjes heel goed geholpen. Uiteindelijk alles hier gekocht en een bestelling geplaatst van meer als 3000 euro. Toen het geld eenmaal binnen was, was het gedaan met de vriendelijkheid. Kamer bleek bouwpakket te zijn, bestelling niet volledig en service kennen ze niet.

remona020 27-03-2014

website dicht op zondag!

meerdere malen gekocht, afgeleverd, en terug gebracht. gaat allemaal prima.

ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met deze winkel. de vrachtwagen chauffeurs hielpen met het optakelen van de linnenkast, de kinderwagen die ik in bestelling had kwam op tijd binnen, toen mijn autostoeltje niet goed bleek bij het eerste gebruik kon ik het ruilen, ik werd goed geholpen in de winkel door meerdere mensen toen ik de autostoel niet los kreeg, Dus al met al op alle fronten tevreden.

love2webshop 18-03-2014 In de winkel gekocht
Enter

Na meerdere mails van mij kant uit, ben ik vandaag gebeld door babypark.
Ze blijven er bij dat de box 'losser' moet worden aangedraaid. Hier ben ik het nog steeds niet mee eens.
Toen ik vertelde dat we het probleem zelf hebben opgelost door er ringetjes tussen te plaatsen en dat ik me vooral nog afvraag of ik nog nieuwe knoppen voor de lade krijg (deze waren beschadigd) en dat ik het jammer vind hoe er met mij gecommuniceerd is, kwam er een tegemoetkoming: De knoppen worden na mij opgestuurd en ik ontvang een tegoedbon van 15 euro en excuses over de gang van zaken.
Voor deze maal is het uiteindelijk voldoende opgelost. Maar het blijft een 5 omdat ik wel erg moest aandringen en het initiatief niet echt vanuit babypark kwam.

Aanbeveling wordt iets hoger, maar ik zou wel voorzichtig blijven met mijn aanbeveling naar anderen.

Staat hierboven beschreven

JJvO 17-03-2014 In de winkel gekocht
Gouda

Een extra bevestiging voor fietsstoeltje besteld. Opgehaald in het najaar, maar pas in het voorjaar probeerden we die te monteren. Toen bleek dat ik een bevestiging voor achterop had gekregen ipv voor voor. Toen ik naar de winkel ging zeiden ze: had je maar eerder moeten terugkomen. Terwijl ik een voorbevestiging had besteld, het product ongebruikt was en nog steeds in het assortiment zat. Ik denk dan: voor hen maakt het niks uit, maar voor mij is het een wereld van verschil. Wat ontzettend flauw dat je het dan niet om kunt wisselen. Ik heb me toen plechtig voorgenomen nooit meer iets in deze winkel te kopen. En dat bevalt prima!

Nee, zelf kom ik hier ook nooit meer, zie bovenstaande toelichting.

Een extra bevestiging voor fietsstoeltje besteld omdat het niet op voorraad was. Opgehaald in het najaar, maar pas in het voorjaar probeerden we die te monteren. Toen bleek dat ik een bevestiging voor achterop had gekregen ipv voor voor. Toen ik naar de winkel ging zeiden ze: had je maar eerder moeten terugkomen. Terwijl ik een voorbevestiging had besteld, het product ongebruikt was en nog steeds in het assortiment zat. Ik denk dan: voor hen maakt het niks uit, maar voor mij is het een wereld van verschil. Wat ontzettend flauw dat je het dan niet om kunt wisselen. Ik heb me toen plechtig voorgenomen nooit meer iets in deze winkel te kopen. En dat bevalt prima!

love2webshop 14-03-2014 In de winkel gekocht

4,8

Producten worden gratis thuisbezorgd

Box gekocht die qua afmetingen niet klopten (qua verhouding). Hierdoor stonden de poten er scheef onder en liep de lade van de lat af. Met foto's en toelichting gemaild. Reactie klantenservice: de schroeven moesten losser worden gedraaid en de rekken mochten er wel 'los' in zitten.
Mijn vriend is trouwens timmerman en kan dus wel wat in elkaar zetten.

Voldoende keuze

Klantenservice staat bij mij hoog in het vaandel en hier over ben ik dus niet tevreden bij deze winkel.
Zo lang de producten goed zijn is er dus niets aan de hand, maar als er iets mis is heb je gewoon pech en word je met een slappe reactie afgescheept.

Box gekocht (niet meteen in elkaar gezet omdat ik nog niet zo ver was in de zwangerschap) die qua afmetingen niet klopten (qua verhouding). Hierdoor stonden de poten er scheef onder en liep de lade van de lat af. Met foto's en toelichting gemaild. Reactie klantenservice: de schroeven moesten losser worden gedraaid en de rekken mochten er wel 'los' in zitten. Lijkt me vreemd voor een box waar een klein hummeltje in ligt met kleine vingertjes en zo. Verder zorgt 'los' aandraaien van de schroeven er voor dat de poten er ook wiebelig onder staan en de lade er dan nog steeds van af kan glijden. Ze laten je het dus maar zelf uitzoeken en komen niet met een fatsoenlijke oplossing. Mijn vriend is trouwens timmerman en kan dus wel wat in elkaar zetten. Hij heeft het dus zelf maar op een andere manier opgelost maar daarvoor is extra materiaal nodig etc. Verder komt een negatieve review over een product gewoon niet op de site. Hierdoor wordt je misleid met alleen positieve reviews.

marijevdp 16-02-2014 In de winkel gekocht
amersfoort

1,5

Er is niet netjes per mail gereageerd op de miskoop van een product wat in hun assortiment is. In plaats van verder te vragen naar de problemen met het product, werd er zeer defensief en afstandelijk gereageerd, terwijl wij graag een oplossing voor ons probleem wilde.

de service is onder de maat. Niet bij aankoop, maar wel bij afwikkeling van een probleem

Echt, heel jammer dat er niet netjes per mail is gereageerd op de miskoop van een product wat in hun assortiment is. In plaats van verder te vragen naar de problemen met het product, werd er zeer defensief en afstandelijk gereageerd, terwijl wij graag een oplossing voor ons probleem wilde. Mij lijkt dat je het heel vervelend vindt als een klant ontevreden is over een van de producten die je verkoopt en dat je er alles aan doet om er achter te komen wat het probleem is om meer klant ontevredenheid te voorkomen en eventueel de problemen terug te koppelen aan de fabrikant.

merlijnh 19-09-2012

Enige tijd geleden heb ik 3 artikelen in de webshop besteld waarvan er 1 niet op voorraad was. Op de website wordt vermeld dat artikelen die op werkdagen voor 16.30u besteld zijn de volgende dag worden geleverd. Na 5 minuten kreeg ik een mail waarin stond dat mijn bestelling binnen 2-3 weken zou worden verzonden..

Na een telefoontje van mijn kant werd het ontbrekende artikel toch gevonden en zou de bestelling alsnog op tijd verstuurd worden. Bij ontvangst blijkt echter het verkeerde artikel te zijn geleverd. Direct per mail het probleem doorgegeven. Na twee dagen nog geen bericht. Weer gemaild. Na drie dagen weer gebeld. De mails waren ontvangen. Ik moest eerst het verkeerde artikel terugsturen en daarna zou het juiste artikel worden opgestuurd.

Inmiddels heb ik ruim een week later alle juiste artikelen ontvangen. Dit heeft me echter 2 telefoontjes, 2 mailtjes en een tocht naar het postkantoor gekost. Zelfs na deze vervelende gang van zaken zat er ook bij de laatste levering zelfs geen briefje met excuses of evt. een tegoedbon of iets dergelijks. Zoiets zou al veel goedmaken. Fouten kunnen worden gemaakt maar moeten vervolgens ook netjes worden opgelost, ze moeten zeker niet ten koste van de klanten gaan. Dit was mijn eerste en niet heel verrassend mijn laatste bestelling bij dit bedrijf. Ik bestel veel via internet en heb nog niet eerder zo’n slechte ervaring bij een webwinkel gehad.

maria2208 31-08-2012

Ik heb al veel babyspullen gekocht via Babypark (kinderkamer voor mijn dochter, autostoel, babybad met stadaard kinderstoel) en ik wordt altijd goed geholpen. Heb wel een iets aan de hand gehad en dat werd netjes opgelost. De winkels zien er aantrekkelijk uit (je zou bijna van alles gaan kopen waar je niet voor kwam), heel ruim assortiment en het valt op dat het personeel zo keurig gekleed, klantgericht welgemanierd en verzorgd is. Ook een hele grote outletafdeling in Zaanstad. Ook bij kleine merkloze spulletjes is de kwaliteit goed.

maria2208 31-08-2012

overigens heb ik ook veel spullen, waaronder mijn babykamer, gewoon via de site besteld en dat gaat ook prima.

Papa van 2 26-09-2011

3,2
Vrijdagmiddag een Medela Swing borstkolf besteld via internet. Volgens de website "voor 16 uur besteld volgende dag in huis".

Wel een mail gekregen dat de bestelling ontvangen was, maar de mail dat het apparaat verzonden was bleef uit. En ook de levering...

Maandag gebeld. Antwoord: 'Sorry, is nog niet verzonden. Was druk vrijdag. Wordt vandaag alsnog verzonden'. Dus op z'n vroegst dinsdag (3 dagen later!) in huis. En daarvoor moest ik Babypark zelf bellen!

Reactie van Babypark 07-10-2011

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst bieden wij u ons excuses aan voor de verlopen gang van zaken.

Het is tenslotte een feit dat er soms wel eens bij elk bedrijf wat fout kan gaan. Wij hopen dat u de borstkolf momenteel naar tevredenheid in gebruik heeft.

Babypark

Mjbr 05-08-2011

4,2
Heb bij babypark de Luvion Grand Elite gekocht omdat deze een max bereik van 300 meter zou hebben (onder ideale omstandigheden) dus ik verwacht dat ik deze goed in mijn tuin en bij buren kan gebruiken (woonwijk 2/1 kap).

Het apparaat werd vlak voor mijn vakantie geleverd dus pas daarna kunnen gebruiken. Het blijkt dat de Luvion helemaal niet zo Grand is, want zelfs in mijn tuin valt het bereik weg, laat staan dat ik het bij de buren kan gebruiken.

Contact opgenomen met babypark die aangaven na 2 dagen contact op te nemen. Na een week zelf gebeld en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Na weer anderhalve week weer gebeld, toen kon ik bij een van de winkels lang (heb het online gekocht dus ik zit er niet op te wachten om naar een winkel te gaan) om het apparaat te testen. Zou de 100m niet gehaald worden, kon het retour. Na de test werd inderdaad geen 100m gehaald maar namen ze het apparaat niet terug. Zogenaamd omdat Luvion dat ook niet doet. Voorgesteld om een ander product van hun af te nemen maar ook dat mocht niet.

Beloven dus van alles bij een product maar werkt dus niet en vervolgens NUL service. Heb de gehele kinderkamer hier gekocht maar baal daar nu van. Gun dit bedrijf helemaal niets meer. Ik heb nog nooit zulk slechte service gekregen. Zal dan ook nimmer meer bij dit bedrijf kopen

Fam Rensink 12-03-2011

prima winkel met een ruim assortiment. Alleen jammer dat hun site op Zondag offline is.

MarleenNkerk 11-10-2010

Wij hebben op dinsdag de kinderstoel besteld via de website.
De donderdag daarop volgend was de stoel bij ons binnen.
Goed verpakt met alles erbij.
Wij en onze zoon, zijn erg tevreden!

meerwaldt1963 06-04-2010

4,2
afspraak levering niet nagekomen.
boze medewerker omdat ik zelf belde of na bestelling binnen was.
zou volgende dag teruggebeld worden, dus niet...
zelf weer gebeld, bestelling was er niet.
nieuwe afspraak gemaakt over levering en dat ik gebeld zou worden.
werd dus niet gebeld, zelf maar gebeld. bestelling was weer niet geleverd.
toen geannuleerd, ze komen de afspraken niet na.
dom voor een zaak die net geopend is in wormerveer.
ik koop hier dus nooi meer

Yrneh 28-03-2010

4,3
We kregen in ons kraampakket een unieke muziekdoos van Babypark, maar geen kassabon natuurlijk. Na 3x gebruiken is deze al stuk, terwijl het labeltje er nog aan zit (supernieuw blijkt daaruit) en meld "babypark Exclusief". Maar Babypark staat er vervolgens op dat je een kassabon bijlevert.
Beetje erg op de strepen staan als zo overduidelijk is dat het apparaat nog nieuw is en dat het enkel van babypark af kan komen lijkt me!

zie ook afbeeldingen:

kenneth3 03-03-2010

5,8
In de winkel babypark Wormerveer hadden wij een showmodel Bikebuggy gekocht. Bij thuiskomst bleek deze niet compleet te zijn waarop wij telefonish contact hebben gezocht met het filiaal. Men vond het heel normaal dat onderdelen ontbraken en we konden die tegen betaling van een gereduceerde prijs gewoon kopen. Dat het onderdeel essentieel was (de trekhaak) deed er niet toe. Dat het nergens vermeld heeft gestaan deed er ook niet toe. Wordt vervolgt.

jannouwens 30-12-2009

Het bedrijf laat goederen op voorraad zien terwijl deze niet op voorraad liggen.

JMR1972 07-11-2009

In de winkel prima geholpen.
Duidelijke uitleg!
Ook eens iets via de webshop gekocht.
Alles verliep zoals vermeld.
Winkel ga ik zeker aanprijzen bij as ouderparen.'

Cornelia123 24-09-2009

Goede en duidelijke website, we hadden de autostoel maxi cosi priori sps
besteld en deze was dan ook een dag later al in huis, werd netjes te woord
gestaan voor advies wat ook zeer deskundig was (was namelijk niet de enigste
waar we geinformeerd hadden ;-) dus zeer tevreden zijn we zeker, twijfel niet
zeker een aanrader. Dit is onze ervaring tot nu toe met babypark

G. Timme 19-09-2009

Ik had het autostoeltje om 16:00 besteld volgende morgen om 9:30 werd het
afgeleverd. Super Service!

jstohr 01-06-2009

Het bestelproces bestaat uit drie stappen: betaalmethode aangeven, persoonlijke
info ingeven en betalen. Nadat je persoonlijke info hebt ingevuld, wordt er
automatisch een email gestuurd dat een bestelling hebt geplaatst. Dit terwijl
het betaalproces nog niet eens is voltooid.
Na het betalen verschijnt er een mededeling dat er een e-mail verstuurd wordt
met daarin de bevestiging van de betaling. Deze wordt echter niet verstuurd.

buisman 04-11-2008

3,2
De website is langzaam, onoverzichtelijk en de meest basale informatie, zoals
telefoonnummers van de vestiging, zijn niet te vinden. Bovendien ging de site
dicht op zondag.

Bereikbaarheid en parkeergelegenheid zijn zeer goed.

De levering van onze kinderwagen zou 6-8 weken duren, maar dat werd 13 weken.
Bij levering kon men niet terugvinden of we een aanbetaling hadden gedaan en
moesten we het hele bedrag betalen. We wachten nog steeds op uitsluitsel.

We hebben wel een leenkinderwagen van hetzelfde merk gekregen, maar dat pas na
een uur telefonisch contact, veel in de wacht staan en zeuren.

Al met al: niet nagekomen beloften, slechte administratie en klantonvriendelijk.

PS. Waarom zou ik de winkel een plezier doen door dit door te sturen? Dit is
dan een gratis klanttevredenheidsonderzoek voor ze.

Hannie Timmer 31-10-2008

Hele gave site met een uitgebreid assortiment. Ik heb er een autostoeltje
besteld, en ben uitermate tevreden over de snelle levering.

dot 28-10-2008

De website is duidelijk en bij een artikel kun je gelijk naar de chat voor evt.
vragen
Ik heb de Mutsy Slider gekocht. Wist niet of mijn kleur nog leverbaar was.
Via de chat is alles prima en geduldig voor me uitgezocht.
Wel onder kantooruren maar goed dat lijkt me normaal.
Daarbij een SUPERSNELLE levering. Vrijdags besteld en 4 dgn later, dinsdags
alles in huis.
Vandaag alles ontvangen dus over verder verloop of evt garantie kan ik geen
uitspraken doen.