Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Bakker 11-09-2021

Een kinderwagen + maxicosi en base aangeschaft via deze winkel. Op hen advies 3 weken voor de uitgerekende datum laten bezorgen. Dat werd 2 weken, maar daar kunnen ze niks aan doen.
Het probleem: de kinderwagen klapte niet uit waardoor deze niet gebruikt kon worden. (Er zit een beveiliging op zodat als stap 1 niet goed vast klikt, de vervolg stappen ook niet mogelijk zijn. Heel goed natuurlijk, maar door dit defect was onze wagen waardeloos).
Wagen ingeleverd en leenwagen mee gekregen na wat onderhandelen. Dat was natuurlijk niet ons model waardoor onze bak, maxicosi en andere zaken niet paste. Maar allang blij dat we iets hadden.
Reperatie zou 4 weken duren. Na week 5 meerdere keren contact gezocht. Moeilijk iemand te bereiken die ons meer kon vertellen. Na veel telefoontjes kwam in week 6 het bericht dat we de wagen op konden halen. Daar bleek helemaal niks gerepareerd te zijn... Ze konden ons niks beloven, maar zouden kijken of de leverancier bereid was een niet onderstel te sturen (wat natuurlijk ook weer de nodige weken in beslag nam). Wel wilde ze de leenwagen alvast terug, daar gingen we uiteindelijk niet mee akkoord.
Uiteindelijk ruim 2 maanden na de geboorte van onze zoon konden we onze wagen ophalen. Echter bleek de winkel dicht, maar konden we wel aanbellen. Dit meerdere keren gedaan, maar geen gehoor. Er hing een telefoon nummer op de deur wat we konden bellen, maar die was niet in gebruik (stond 1 nummer te weinig op....) en via hun eigen nummer waren ze zoals gebruikelijk zeer moeilijk te bereiken. Ook hard op de deur bonzen gaf geen gehoor. De winkel is voor ons niet om de hoek en ik neem aan dat als je afspraken maakt er wel iemand moet zijn dus we hebben gewacht. Na een uur ging er een deur open en kregen we onze wagen.
Deze werkte perfect gelukkig, maar enige compensatie was niet bespreekbaar. Corona en moeilijke leveranciers werden opgevoerd als excuses. Dus ondanks al onze stress, energie, lange wachten en aankoop van ruim boven de 1000 euro moeten ze toch flink winst maken over onze ruggen...
Lijken me geen onaardige mensen, je kunt hier ook prima kijken en overleggen, maar kopen zou ik ergens anders doen.

O 20-07-2021

Wat een belachelijke service bieden ze. Zit thuis in een moeilijke situatie met zieke baby die alleen gevoed kan worden door te kolven. Dit maakt het lastig/bijna onmogelijk om naar de winkel te gaan. Maar ik moest persé naar de winkel van ze ook al had ik een video gestuurd van het defect omdat zogenaamd de motor vervangen moest worden. Vervolgens kom ik daar krijg ik een nieuwe kolf apparaat maar niet alle onderdelen. Bedankt dit had dus ook op afstand kunnen gebeuren en mij een hoop stress gescheeld. Van een winkel die baby spullen verkoopt verwacht ik wat meer empathie tegen over een moeder in een moeilijke situatie. Het nieuwe product blijkt ook nog is defect te zijn!!! *na plaatsen review babypark gesproken ik zou een geheel nieuw product krijgen incl alle onderdelen maar wel weer naar de winkel moeten nou prima mijn man weer gegaan komt hij daar krijgt een bijdehande medewerker voor zich die hem niet wilt helpen de manager werd er helemaal bij gehaald uiteindelijk hebben we weer alleen het onderdeel gekregen, thuis weer geprobeerd en het defect is er nog het kan dus aan wat anders liggen dan de motor. Wat is dit voor een organisatie zeg ik heb er geen woorden voor wat een belabberde service. Zogenaamd hadden ze mij geholpen en ook nog het verzoek of ik mijn review kan verwijderen bij trustpilot zorg maar eerst dat het product werkt en je je klanten helpt moet ik ook nog is van ze liegen!

Vd akker 05-07-2021

Begin maart 2021 een kinderwagen besteld, eind juni zou alles geleverd worden. Bij bezorging kwamen ze er pas achter dat het onderstel en de zitting ontbrak. Of we wel alles af wilde rekenen aangezien de rest later geleverd zou worden. De halve kinderwagen zou pas eind augustus verder geleverd worden, en dat terwijl ik daarvoor al ben uitgerekend.
Als oplossing zou er een leenwagen zijn. Daarvoor koop ik geen dure nieuwe wagen. Alles maar geannuleerd. Via een klachten mail zouden we uiteindelijk een cadeau bon krijgen, hier moeten we nog op wachten! Helaas geen goede klantenservice!

Slechte service 29-06-2021

Mooie zaak een echte showroom. Maar ga niet afrekenen want dan sta je 20 tot 30 minuten in de wachtrij en dat op dinsdagmiddag. Genoeg personeel maar die waren druk met weg kijken. Ik vind het niet kunnen dat mensen doen of ze niks zien er staan zwangere en mensen met baby’s in een lange wachtrij. Echt onbehoorlijk gedrag.

An 15-04-2021

De service in babypark Heerlen was behoorlijk slecht. Mijn partner en ik zijn langsgeweest om kinderwagens uit te testen. De prijzen waren heel verwarrend, die stonden in een hoekje in een kader. Dat was zeer frustrerend en misleidend. De adviseur kwam pas opdagen na een halfuur en er waren al niet zoveel medewerkers aanwezig om te helpen door corona. Ik had er dus meer van verwacht voor een grote babywinkel.

Mark 02-04-2021

Erg slechte ervaring met het kopen van onze box bij Babypark. In eerste instantie werd onze zwarte box beschadigd geleverd, waarbij duidelijk was geprobeerd om de schade weg te moffelen met een likje verf. Na dit gemeld te hebben kregen wij de toezegging dat we nieuwe onderdelen zouden krijgen, waar we overigens wel 3 maanden op hebben moeten wachten. De afspraak was dat deze tevens gemonteerd zouden worden en de oude, beschadigde onderdelen zouden mee teruggaan. Vandaag was de leverdag, tussen 9.00 en 11.00. Om 14.00 nog steeds geen babypark gezien, dus maar ervan uitgegaan dat ze niet meer kwamen. Uiteindelijk om 15.00 een melding gekregen dat de onderdelen bij de buren afgeleverd waren, zonder montage dus. Babypark heeft het schijnbaar druk genoeg dat zij zich niet druk maken om de service, erg jammer.

Rik 11-03-2021

Gister op afspraak wezen shoppen bij de vestiging van Babypark in Kesteren.
We hadden een hele uitzet nodig en zijn erg fijn geholpen door de verkoopster. Ze wist waar ze over sprak en dacht goed met ons mee. Het is een grote winkel met behoorlijk wat keuzemogelijkheden en uiteindelijk hadden we precies genoeg aan de beschikbare 120 minuten!

SVG 06-02-2021

Complete babyuitset gekocht bij babypark. Kamertje, badset enz. Bij levering van het kamertje bleek het ledikantje beschadigd in de doos te zitten. Hier gelijk melding van gemaakt, onderdeel bleek niet op voorraad en zou uiterlijk 1.5 maand later geleverd en gemonteerd worden. Na weken gewacht te hebben, werden we gebeld dat de levering nog 6 weken op zich zal laten wachten. Ons kindje is dan inmiddels al geboren. Erg bedroevend. Op ons voorstel om het ledikantje in zijn geheel om te ruilen werd niet ingegaan, want "dan zaten zij met een ledikantje met schade". Voor een bedrijf wat pretendeert "de grootste babywinkel van europa" te zijn is de service erg bedroevend (zwak uitgedrukt).

Pia 05-01-2021

Hele slechte service bij babypark. Ik kocht 6 maanden geleden 2 dure stokke kinderstoelen. Nu wilde ik hem 1 half jaar later in elkaar zetten. Blijkt dat er een rugplankje te weinig in de doos zit. Ik heb helaas de doos niet gelijk gecontroleerd omdat een baby pas na een half jaar zelfstandig kan zitten. En ik alle vertrouwen had in stokke en babypark. Had ik beter wel kunnen doen geen enkel bedrijf vertrouwen. Ik kon wel het gemiste onderdeel bestellen en betalen. Ik dacht volgens mij begrijp jij het niet. Ik ga niet voor het gemiste onderdeel betalen als die in de doos hoort te zitten. Ik heb ook gezegd dat ik het een hele slechte service vind van babypark ze nemen geen eens de moeite. Ik koop er nooit meer wat mij zijn ze kwijt als klant wat een slechte service zeg. Laat het een les zijn voor volgende kopers van babypark.

L. 26-11-2020

Excellente service die je bijna nergens meer tegenkomt maar waar Babypark echt in uitblinkt; daar kunnen nog een hoop webshops/bedrijven veel van leren.
Verder een zeer uitgebreid assortiment, en heel vakkundig en ongekend vriendelijk personeel.
Mooi om te zien dat de Christelijke normen zo openlijk worden uitgedragen (o.a. zondags gesloten; een zeer goed standpunt / voorbeeld in de onderhand 24uurs economie)
Vol lof over Babypark!

Donkers 21-10-2020

Ik lees hier onder berichten van een slechte service en een slechte reactie. Bij ons was niets minder waar. Onze babyfoon is na een jaar kapot. Mailtje gestuurd, volgende dag al reactie en meteen zonder gedoe een nieuwe gekregen. Top service!

Laura 06-10-2020

Slechte service
Slechte service, duurt lang voordat je een mail terug krijgt van de klantenservice! We hadden een schommelstoel gekocht, binnen een week was het hout hiervan gescheurd. Direct gemaild, na veel heen en weer mailen over serienummer etc. Na 4 weken te horen gekregen dat er over 6 weken een nieuw onderdeel komt, maar niet naar ons gestuurd, maar naar babypark. Kan hem daar ophalen, of eerst het kapotte onderdeel terugsturen (kost 6,95) en weer afwachten tot ze het hebben ontvangen en daarna wordt het pas opgestuurd. In Babypark begrippen duurt dit dus 10 weken....
Overigens piept en kraakt de stoel nu aan alle kanten en lijkt de stoel al eerder te zijn “opgelapt” na wat grondig onderzoek, aangezien er al een oude scheur in het hout was “dichtgesmeerd”.

Diederik 06-10-2020

Schrikbarend slechte klantenservice, en producten ontvangen met meer dan 15(!) beschadigingen erop.

Waar je bij babydump (zelfde moederbedrijf!) gewoon een vervangend artikel krijgt, mag je hier alle serienummers/typenummers en foto's opsturen want ze willen losse onderdelen vervangen. Ook als 50% van het pakket beschadigd is. Je loopt daar tegen een muur op waar je met lange telefoongesprekken om iets gedaan te krijgen. Vervolgens heeft het maanden(!) geduurd voordat we alle vervangende onderdelen kregen, en het laatste onderdeel komt tijdens onze kraamweek binnen.

Medewerkers spreken elkaar tegen, afdelingen werken langs elkaar. Met doorvragen ontdek je dat er ineens wel ruimte in de planning was, terwijl je daarvoor vanwege "vakantie" niet kon, etc.. Te schijnheilig.

Er wordt van alles beloofd, maar moesten er steeds achteraan. Nadat we hebben ge-escaleerd naar de manager pakt de volgende afdeling (planning) het gewoon weer op alsof er geen vuiltje aan de lucht is, en kon zo de belofte van service niet nagekomen worden. Gelukkig hebben we doen 1x iemand getroffen die meewerkt. De rest heb ik geen goed woord over. Helemaal niet dat ze ook nog over "hormonen" beginnen. Echt, zo respectloos, en dat tegen je klanten. Ken je doelpubliek zal ik zeggen: na maanden getouwtrek weet ieder dat er een uitgerekende datum aankomt. Mijn tip, zoek ergens anders een kinderkamer. Is het materiaal ook van een betere kwaliteit.

Najva Zia 17-06-2020

babyPark is mijn favorite winkel ik koop graag spullen voor mijn zoon bij BabyPark.
Serrvice is top ze zijn super klantvriendelijk, laatste was Babyfoon (LUVION) Kapot we hebben contact gehad met BabyPark ze hebben heel goed geholpen.

Dankje wel BabyPark

Tessa 03-06-2020

iets retour gestuurd, heb zelfs track en trace code, maar ze zeggen dat het ze niet retour hebben gekregen. Nu krijg ik geen geld terug. Is toch vreemd. Track en trace code is te zien dat ze het retour hebben gehad.

Linda 11-03-2020

De winkel is prachtig maar de online service is echt ronduit waardeloos, heb meerdere keren voor honderden euro’s wat besteld en er is altijd wat met de levering, of het komt niet optijd binnen, of de helft mist of de levertijd duurt 10 week extra. Ik word er onderhand een beetje zat van

M63; 02-03-2020

Babypark heeft een goede service en tot vandaag geen klachten. Echter het product matrasbeschermer Topmark tutti bambini co sleeper dat ik hier kocht is niet ademend. We ontdekten dit bij toeval. Wanneer volwassenen er niet doorheen kunnen ademen, dan zeker een baby niet. Babypark heeft dit besproken met hun leverancier maar die zegt dat de beschermer is gemaakt van 100% katoen en dus ook ademend is. Het product is getest en goedgekeurd. Babypark biedt aan de kosten te retourneren wanneer ik het product terugstuur in originele verpakking, maar daar gaat het mij niet om!! Wanneer een klant aangeeft dat een product niet ademend is en dit zelf met anderen heeft uitgetest, dan wil je dat dit serieus wordt genomen. Niet voor mijzelf omdat we het niet zullen gebruiken, maar wel voor andere ouders die dit kopen met de gedachte dat het veilig is. Ik vind dat Babypark ondanks de vermelding van de leverancier een opmerking bij het product moet zetten dat het niet gegarandeerd ademend blijkt te zijn. En indien dit niet kan, opnieuw laten testen en tot de uitslag het product tijdelijk uit de handel nemen. Maar doe in elk geval iets ..... voordat we door schade pas wijzer worden!!

Willem 13-02-2020

Een prettige winkel we hebben er een auto stoeltje gekocht, de medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam, Het auto stoeltje werd zelfs in de auto geplaatst klasse.

Anne 16-10-2019

Eerlijk gezegd gingen we met wat reserves naar de winkel omdat we bang waren in een soort IKEA terecht te komen, niets was minder waar! Het is een rustgevende winkel! Daarnaast zijn we zeer prettig en persoonlijk geholpen. Soms zijn verkoopmedewerkers opdringerig, maar bij Babypark hadden we een leuk gesprek en werden we na de uitleg weer met rust gelaten zodat we even konden nadenken over een eventuele aankoop. Dat heeft er onder andere voor gezorgd dat we onze kinderwagen meteen daar hebben aangeschaft. Daarnaast was de prijs ook goed en hadden we de mogelijkheid om te kijken of de wagen in onze auto paste. Super ervaring gehad!

José 16-10-2019

Wij hebben onlangs bij Babypark een kinderwagen en een autostoeltje aangeschaft. De service liet niets te wensen over. We kregen koffie tijdens het wachten, en toen er een medewerker beschikbaar was zijn we heel goed geholpen bij het maken van onze keuze. Al onze wensen werden meegenomen en de medewerker schroomde niet ook de nadelen van enkele artikelen te benoemen. Daarnaast is het erg prettig dat je kunt aangeven wanneer je je aankopen geleverd wilt krijgen, ook als daar een paar maanden tussen zit. Prima zaak!

Anon 12-09-2019

Deel van een zending ontbrak tijdens de bezorging. De klantenservice was altijd heel vriendelijk maar kon eigenlijk elke keer niet vertellen wanneer het ontbrekend deel werd geleverd. Er werd ook geen status update gegeven. Er was een duidelijk gebrek aan communicatie tussen klanten service en leverancier.
Officiele reactie van Babypark 09-10-2019

Beste Anon,

Hartelijk dank voor uw bericht. We gaan deze opmerking meenemen in onze doorlopende overwegingen teneinde de service continu verder te verbeteren.

Hopelijk tot een volgende keer (met een betere ervaring).

Klantenservice Babypark

Oumayra 01-09-2019

Al onze baby spullen komen van de Babypark. Super tevreden met de hulp van de medewerkers van Babypark Heerlen. Ik geef ze een dikke 10!

Yoni van 't Ent 29-08-2019

Vandaag een Luvion Easy babyfoon gekocht in Barendrecht voor € 89,-. Ik wilde even opzoeken hoe het precies werkt dus tikte op internet de babyfoon in om te zoeken. Tot mijn grote verbazing zag ik dat dezelfde babyfoon op internet bij bol.com € 49,90 kost. Ik heb contact opgenomen met babypark aangezien er wordt geroepen en geadverteerd met de aller goedkoopste te zijn en de laagste prijs garantie. Helaas wilde of kon de medewerker helemaal niets voor mij betekenen. Babypark is de goedkoopste maar niet vergeleken met Bol.com. De medewerker gaf mij het advies dit terug te brengen, wat ik natuurlijk ga doen. Babypark de goedkoopste, nou mooi niet dus!
Officiele reactie van Babypark 09-10-2019

Beste Yoni,

Het door u gevonden product is waarschijnlijk gevonden op eBay. Daar worden namelijk ook 2e hands producten aangeboden. We vergelijken onze prijzen van nieuwe producten (uiteraard) wel met concurrenten die ook hetzelfde product onder dezelfde voorwaarden (ook nieuw in doos dus) aanbieden.

Hopelijk hebben we hiermee aangegeven wat de mogelijke reden is geweest van het enorme prijsverschil.

Hopelijk toch tot een volgende keer.

Klantenservice Babypark

Tanja 24-08-2019

Super service... Ik kocht een wipstoeltje, maar de kleur die ik graag wilde, was niet op voorraad in de winkel... We kregen het daarom thuis gestuurd. De volgende dag werd het al geleverd. Top!

Sari 22-08-2019

Nette winkel en vriendelijk personeel bij Babypark Enter! Eerst geholpen door voor ons gevoel een wat minder ervaren medewerker op de kinderwagenafdeling. Na een rondje door de winkel kwamen we een ervaren medewerker en tevens moeder van 3 tegen. Precies wat wij nodig hadden als ouders to be. Terug gegaan naar de kinderwagenafdeling met deze medewerker en een duidelijke uitleg gekregen. Uiteindelijk hier de kinderwagen en babyfoon gekocht en wordt in november geleverd. Wij zijn super goed geholpen en komen zeker terug!