Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is berekend op basis van 142 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Romy 09-08-2019

Gekozen voor deze winkel vanwege het ruime assortiment. In de winkel deskundig en geduldig advies op maat gekregen. Levering van de producten was in orde.

Arie 09-08-2019

Bij het Babyparkfiliaal in Kesteren vonden we alles wat we nodig hebben voor ons eerste kindje. De medewerkers voorzagen ons van deskundig advies en antwoorden geduldig om al onze -soms wat onnozele- vragen. Overigens kun je in de megastore voor weinig geld ook heerlijk lunchen.

Edith 09-08-2019

De site is duidelijk en snel. In de winkel in Amersfoort zijn wij goed en deskundig geholpen. Heel prettig was dat alle gewenste artikelen waaronder de babykamer en kinderwagen op voorraad waren en dus meteen bezorgd konden worden. De bezorging was stipt en alles is netjes geleverd. De kwaliteit van de geleverde artikelen is naar grote tevredenheid.

Fam. D. 09-08-2019

Onderdelen nabesteld van een box. Dit kon makkelijk telefonisch. Ik moest alleen wachten op een factuur, wanneer deze betaald is wordt het binnen 1 week geleverd. Een week levertijd vind ik wel lang. Maar ik ben wel blij dat ik het kon bestellen. Nu afwachten op de onderdelen.

I 09-08-2019

Leuke winkel en lekkere lunch! Goed advies bij de kinderwagens en een leuke in de outlet gevonden.

Nathalie 09-08-2019

Verschillende spulletjes gekocht voor onze baby bij het filiaal in Enter. Druk bezochte winkel, maar zeker voldoende personeel dat snel voor je klaarstaat. Verder is er sprake van een goede service. Bij vragen wordt er snel actie ondernomen. Kortom: prachtige zaak met ruime keus!

Laura 09-08-2019

Wij hebben de hele baby uitzet hier gekocht!
Bij baby 1 en de rest wat we nog nodig hadden ook bij baby 2.
Topwinkel je word er goed geholpen en de service is super goed!

Ls 09-08-2019

Bij babypark Wormerveer voor mijn twee dochters twee kinderwagens gekocht! Wij zijn prettig geholpen! Er werd alle tijd genomen.
Het is een mooie grote overzichtelijke winkel.

A 09-08-2019

Vanaf het moment dat ik zwanger was naar babypark gegaan voor alles wat we nodig hadden.
En nu onze kleine er is gaan we er nog steeds naar toe.
Leuk om te zien hoe vast personeel weet wie we zijn, en betrokken zijn.

Mooie en ruime winkel, alles is er te vinden, en zo niet wordt het besteld en thuis geleverd.
Laagste prijs garantie is ook echt zo.
Ontzettend vriendelijk en deskundig personeel.

Website is overzichtelijk en ook hier is alles te vinden, op zondag een dagje rust wat ons ook aanspreekt.

Kortom, wij raden babypark iedereen aan.

D 09-08-2019

Fijne winkel met heel veel keuze. 2x prettig geholpen bij het kiezen van de kinderwagen en een autostoel. Snelle levering, tegen geen problemen aangelopen.

Sanne 09-08-2019

Hele fijne winkel met een ruim assortiment dat past bij mijn smaak. Als er iets niet op voorraad is sturen ze het naar je huis. Ik heb het de dag erna al met de post ontvangen! Medewerkers nemen de tijd voor je en hebben verstand van zaken.

Char Arends 09-08-2019

Maakt niet uit met welk babypark wij contact hebben, we worden altijd even professioneel en vriendelijk geholpen. Het advies is waardevol en eerlijk, evenals de prijs.

Marja 09-08-2019

Wij waren bij babypark Barendrecht. Erg leuk om inspiratie op te doen wat betreft babykamers, wagens, boxen, stoelen, etc., etc. Wij werden erg goed geholpen door de medewerkers. Geen moeite was teveel en alles werd duidelijk uitgelegd. We hebben hier met veel plezier een bestelling geplaatst! Fijn ook dat er een lunchroom bij zit waar je even heerlijk bij kunt komen onder het genot van koffie of thee en een lekkere lunch. Aanrader!

Melanie 09-08-2019

Iets besteld via de balie in wormerweer, terplekke adres gewijzigd. Product wordt toch naar mn oude adres gestuurd, gebeld en wordt er gevraagd of ik het niet even daar kan ophalen. Nee. Ok, nieuw product gestuurd, krijg ik dat binnen, zit er ook een knuffel in de doos. Ik denk wat aardig een excuusknuffel voor mijn kind. Zat een sticker op met andere naam, wat ik apart vond. Wordt ik gebeld door babypark of ik mijn pakket heb ontvangen en dat er een knuffel inzit die voor iemand anders bedoeld is, of ik die even terug kan sturen. Ik stel hun serieus de vraag of ze dit menen.. krijg te horen dat ze gaan overleggen en dat ik teruggebeld wordt. Nooit meer teruggebeld. Wat vreselijk onbeschoft en slechte service!

Lies 09-08-2019

Babypark is een grote maar hele fijne winkel. Je kan er in één keer alles kopen als je dit wilt. Het enige nadeel bij ons bezoek was dat de airco kapot was. We werden goed geholpen en kregen een gratis drankje bij aankoop van onze kinderwagen. Er staan heel veel merken in de winkel waardoor je veel keuze hebt maar ook veel kan vergelijken, wij vonden dit heel fijn.

Chantal Douwsma 09-08-2019

Hele nette overzichtelijke winkel , het personeel was ook zeer geduldig en vriendelijk met goede uitleg en de nodige informatie over alles en de extra service wat ik ook zeer kon waarderen is koffie/thee en broodjes kon pakken (gratis )

Lisa Boerebach 09-08-2019

Netjes geholpen, de box was niet op voorraad maar werd thuis gratis afgeleverd. Op een dag dat je zelf kon kiezen, ook erg handig!

Pien 09-08-2019

Wij hebben bij babypark vrijwel alles gekocht voor ons eerste kindje. Elke keer keurig geholpen. We hadden echt een hele goede verkoopster! Dame werkte zich echt rot om het artikel te vinden wat aan onze wensen voldeed. Ze luisterde aandachtig en kwam met super veel praktische tips! Zo fijn om te merken dat iemand er verstand van heeft terwijl jij nog geen idee hebt! Jammer dat ik haar naam niet meer weet want zij verdiende echt een 10!

Verder service altijd als zeer netjes ervaren. En tuurlijk er ging ook wel een klein dingetje mis maar dat werd weer keurig opgelost.

Ik zeg aanrader!

Cher 09-08-2019

Alles werd heel duidelijk verteld door de verkoopmedewerkster, van ieder product had zij verstand en liet zij ons verblijvend een keuze maken.

Inge 09-08-2019

Wij hebben de bugaboo donkey duo betseld bij Babypark staphorst. Dijne winkel met behulpzaam personeel.
Wij hadden bij een winkel op internet een aanbieding gezien van deze kinderwagen en kregen vanwege de laagste prijsgafantie dezElfde aanbieding.

Wim 09-08-2019

Mooie overzichtelijke winkel.
Opmerkzame verkoopster kwam ons ongedwongen uitleg geven over de koetsen, compleet met goede raad, heerlijk vind k dat

Kelly 09-08-2019

Fijne winkel waar ze echt alles hebben wat je zoekt en nodig hebt! Goed personeel en je wordt goed geholpen.

Minna 09-08-2019

Een heel goede winkel. Wij zijn in de winkel super geholpen. Daarna was er wat onduidelijkheid over de levering van onze bestelling. Wij moesten hier zelf achteraan gaan en als je dan met het hoofdkantoor belt, dan zet je gemiddeld 10-15 min in de wacht totdat je geholpen wordt. Verder zeiden zij in de winkel dat de autostoel wel leverbaar was, maar achteraf toen wij hier zelf achteraan belden, was dat niet het geval. Lichte paniek omdat je niet zonder een autostoel wilt zitten bij de geboorte, maar de medewerker wist het uit een ander filiaal voor ons te regelen. voor de rest helemaal tevreden.

Jo 09-08-2019

Omdat mijn dochter veel loopt en ik een fiat 500c heb, wilde ik mijn cybex balios s (ook bij babypark gekocht) verkopen en op zoek gaan naar een fijne buggy die wel in mijn mini achterbakje zou passen.

Naar babypark gegaan en wederom erg vriendelijk geholpen.
Samen en na veel buggy's testen uitgekomen bij de cybex eezy s+. Mocht hem ook even testen of hij in de achterbak paste.
Omdat het om een nieuw model ging, was deze nog niet in alle kleuren op voorraad. Na bestelling was hij ruim 2 weken eerder binnen.
Weer een tevreden klant!

Maartje 09-08-2019

Wij zijn nu al een aantal keren bij Babypark Veldhoven geweest. We gaan iedere keer weer terug voor het deskundige advies. We hebben er onze kinderwagen en autostoel gekocht, toch 2 dingen waarbij je informatie nodig hebt om een goede keus te kunnen maken. Het personeel neemt echt de tijd voor je en legt geduldig alles uit. Ondanks dat ze de winkel momenteel aan het verbouwen zijn is de service goed en het aanbod groot. Het enige minpuntje vinden we de prijzen maar dit geldt ook voor hun concurrenten. Wat verder erg fijn is, is de mogelijkheid om even te gaan zitten en wat te drinken zodat je daarna weer met nieuwe energie verder kan winkelen.

Liza 09-08-2019

Wat een fantastische winkel! Wij worden voor het eerste ouders dus geen idee wat we allemaal nodig hebben voor onze kleine spruit. We zijn in Enter bij babypark geweest. Zo op een donderdag avond naar binnen gelopen en goed ontvangen door het personeel! Uiteindelijk met een kinderwagen / autostoel wat helemaal bij ons past naar huis gegaan.
Een week later zijn we er zo weer naartoe gegaan maar dit keer voor de babykamer! Wauw wat een keuze, ook hierin werden we goed geadviseerd. Top medewerkers, geweldige kwaliteit! We gaan er geen spijt van krijgen! Bedankt babypark!😊

Timmermans 09-08-2019

Na goede verhalen van vrienden en kennissen over baby park besloten wij eens op internet te kijken voor een baby campingbedje voor ons eerste kleinkind. Lang hoefde wij niet zoeken want er was genoeg aanbod. Het weekend zijn wij in de auto gestapt en naar baby park gereden prima parkeerplaatsen . Bij binnenkomst werden wij gelijk welkom geheten door een medewerker en verwezen naar de eerste verdieping . Daar aangekomen zagen wij dat het product netjes was uitgestald een medewerker vertelde ons dat het een demo was en gewoon besteld konden worden . Zo gezegd zo gedaan . Op de beganegrond bij de info onze gegevens ingevuld en een betaling gedaan. Binnen 2 dagen netjes bericht gehad en werd het campingbedje geleverd. Nogmaals dank voor snelle levering. Al met al prima zaak een echte aanbeveling

M 09-08-2019

Fijne overzichtelijke winkel met zeer uitgebreid assortiment, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Veel gekocht oa kast/ledikant/commode/box, accessoires enzenz..
Geen klachten tot nu toe van mijn kant!

Mevr. van der Werf 09-08-2019

Afgelopen maand zijn wij naar Babypark Amersfoort geweest. Wij vonden de winkel heel overzichtelijk, uitgebreid en met vriendelijk personeel. We zijn goed geholpen en hebben de hele babykamer en toebehoren daar kunnen aanschaffen. Als het goed is, wordt dit begin volgende maand geleverd... hopelijk hebben wij geen last van alle ellende die ik hier in de reviews lees. Nadeel vind ik dat de prijzen laag lijken, maar zodra je alles optelt, is het een fors bedrag. Alles wordt namelijk los benoemt en opgeteld: de romp van de kast, de deuren en ook de greepjes. En hoeveel je ook koopt, er is geen korting mogelijk, jammer! Al met al een fijne winkel-dag gehad en blij dat we wat moois hebben gevonden. Benieuwd naar de verdere levering enz!

Mireilla 09-08-2019

De paar keer dat ik er ben geweest, ben ik super goed geholpen. Grote megastore, veel keus, vriendelijk personeel dat je altijd goed te woord staat, hoe druk het ook is. En je kunt er ook heerlijk lunchen!

Fam van der Aa 09-08-2019

Een hele mooie winkel
Heel vriendelijk en behulpzaam zeker een aanrader voor onze vrienden
Er was iets niet op voorraad voordat we iets konden vragen vertelde de medewerkster
Al dat ze bij ons thuis kon laten bezorgen zelfs al se andere dag wij vonden dit grote klasse

Mark 09-08-2019

van alle winkels waar wij geweest zijn moet ik zeggen dat Babypark de beste service heeft en meest kundige advies. Bij 2 andere winkels stelde ik een vraag over een product waarbij de verkoopster eerst de achterkant moest lezen. Dat kan ik zelf ook wel. Bij babypark werden wij door 2 verschillende dames geholpen en konden ons van het juiste advies voorzien. Van elk product wist men te vertellen hoe en wat. Wij zijn dan ook zeer tevreden met babypark. Wij herkennen ons dan ook niet in de negatieve reviews. Babypark bedankt
Officiele reactie van Babypark 11-09-2019

Beste Mark,

Van harte gefeliciteerd. U bent de winnaar van de Kidsmill Up! Kinderstoel!

Elke maand verloten we onder alle mensen die een review schrijven over Babypark een mooie prijs. Voor afgelopen maand bent u de winnaar geworden! Gefeliciteerd dus!

Wanneer u een e-mail stuurt naar service@babypark.nl, dan nemen we contact met u op en zorgen we dat u de prachtige prijs in ontvangst mag nemen!

Hartelijke groet,

Stefan.
Klantenservice Babypark.nl

D. 09-08-2019

Vriendelijke medewerkers in de winkel die uitgebreid de tijd namen om alle kinderwagens met ons te bekijken en de voors en tegens te bespreken.

Na aanschaf zouden we gemaild worden voor de levering. Na een paar dagen hebben we zelf even gebeld en een afspraak ingepland. Bezorging was binnen 2 weken. Één artikel komt in de nalevering en dit werd van te voren goed gecommuniceerd per e-mail.
Bezorgers waren iets te vroeg, maar keurige en vriendelijke mannen die de dozen in de woonkamer brachten.

Marlou 09-08-2019

Een paar weken geleden wezen kijken bij de winkel in Enter. Het is een prachtige grote winkel met veel keus. Daarnaast vind ik de service en klantvriendelijkheid top! Wij zagen bijvoorbeeld een maxi cosi (showmodel) echter was mijn vriend niet die dag erbij. De verkoopster gaf aan dat ze het gerust een week voor mij wou achter laten leggen. Ik ken geen winkel die dat doet zonder te hoeven betalen.

Daarnaast hebben wij een babykamer gekocht en kinderwagen. Normaal gesproken krijg je alleen een box erbij als je een volledige kinderwagen koopt. Dit was bij ons niet het geval. We moesten alleen wel een extra zitje erbij halen en kregen alsnog de gratis box. Daarnaast zag ik dat de kinderwagen ergens anders 100 euro goedkoper was. Ik gaf dit aan en dit werd meteen aangepast. Ze ging zelfs met mij op internet kijken of het zitje ook goedkoper was.

Toen ik een andere keer terugkwam zag ik dat het matrasje wat ik besteld had ook goedkoper was geworden. Dit hebben ze toen ook nog aangepast.

Ik kom hier zeker terug!

Dick de Groot 09-08-2019

Goed bedrijf, goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Geholpen door een goede adviseur, Willianne Wessels.

Eepie 09-08-2019

Ik was al enige tijd op zoek maar bepaalde producten alleen overal was een weg lange levertijd behalve bij babypark enige verschil was de prijs (30% verschil) dus het scheelde me heel erg veel!
Contact met babypark opgenomen en heb van hun het verschil als korting gekregen EN het werd de volgende dag al METEEN geleverd met nog een aardig presentje waar me dochter SUPER blij mee was.
Voor mij was dit een super leuke ervaring na alle ellende die ik heb gehad met een andere babywinkel.
Dus van mij ontvangt babypark zeker een warme douche 👍 en ik beveel ze zeker aan iedereen aan!
Toppertjes zijn het allemaal bij deze nogmaals bedankt babypark!!!

Dio 09-08-2019

Mooie grote winkel, goed geholpen bij het uitzoeken van een kinderwagen! We komen nog eens terug voor meerdere spulletjes uit te zoeken

Maabels 23-07-2019

Vol enthousiasme gingen mijn vriend en ik naar Babypark om alle " Grote" zaken voor onze eerste kind aan te schaffen. We hebben de complete babykamer, box, kinderwagen en autostoel met base gekocht. Binnen 5 weken zou het geleverd worden.
Tijdens het installeren van de meubels bleek al snel dat het babybedje niet goed was. 1 plank was verkeerd waardoor het niet in elkaar gezet kon worden. We hebben meteen contact opgenomen met Babypark en na 3 weken wachten, en vooral veel eenzijdige contact met ze werd het plankje opgestuurd. In de verkeerde kleur!!Onze frustratie liep hoog op, en hebben zelf aangegeven alles terug te willen sturen. De reactie van Babypark was erg teleurstellend! Ze geven aan het druk te hebben en bieden een tegoedbon van 35 euro aan ter compensatie. Na een dergelijke uitgave en zeer slechte service, hadden wij wel meer verwacht. Conclusie, voor ons is Babypark geen optie meer en bevelen de winkel zeker niet aan! Service is erg slecht en ze verplaatsen zich totaal niet in de positie van de klant!

Jacob 04-06-2019

14 februari aangegeven dat er een onderdeel mist van de aangeschafte wagen, waardoor het uit veiligheidsredenen onmogelijk is om deze te gebruiken.

Babypark geeft aan 8weken levertijd.
4mei niks van Babypark vernomen, zelf gebeld naar de serviceafdeling en hierover zou dezelfde dag terecht gebeld worden. Pas op 7mei nemen ze contact op. Het zou onderling uit de showroom van een filiaal gehaald worden. Hierover zou 1 tot 2 week overheen gaan.

3juni. Contact gezocht. Goedemorgen! Mijn collega van de afdeling service heeft gelijk de losse onderdelen voor u besteld. En wij verwachten dit in week 26 bij ons binnen. De levertijd duurt helaas wat langer.

Het gaat hier dus om een levertijd van 19 weken.
Daarnaast je moet er zelf achteraan, geen enkele vorm van service en dan koop je een wagen van €1000,-.

Geld is binnen. Wat genoeg zegt.

Winkel 13-05-2019

Ontzettende baal dag vandaag na mijn bezoekje van babypark. Op 7 maart kocht ik snel de urban iki windscherm omdat deze was uitverkocht op de website. Ik heb babypark gemaild en ja hoor ze hadden er gelukkig 1 op voorraad. Ik hield hem op en de doos was al geopend. Gelukkig zag hij er op het oog prima uit. Ik wilde onwijs graag de groene omdat deze bijna overal was uitverkocht. Mijn zoontje was op dit moment 6 maanden, maar je kunt het maar beter in huis hebben dacht ik zo. Nu wilde ik op deze mooie dag het windscherm op mijn fiets zetten om lekker te gaan fietsen voor het eerst. Helaas kon ik hem er niet op zetten omdat er is mis was met de bout. We zijn in de auto gestapt om terug te gaan 25min rijden. Komen we daar aan word mij gezegd dat de bout is doorgedraaid en gaf mij met andere woorden de schuld. Hij moest maar opgestuurd worden want ze hadden hem niet. Hij vertelde me dat dit 3 weken kon van duren! Ik vroeg of ik mijn geld terug kon krijgen dat ik hem elders kon bestellen want ik leek zo uit naar ons fietstochtje. Nee zei de man dat had je binnen 2 weken moeten doen na aankoop. Ik vertelde het verhaal dat hij nog niet oud genoeg was. Maar nee ik had pech. Met tranen in mijn ogen liep ik de winkel uit want ik had het mijn zoontje zo beloofd. Ik wilde immers nog voor een autostoel kijken, maar ik heb voor mezelf besloten dit elders te doen! BELACHELIJK vind ik deze service en daar koop je dan je hele uitzet voor 1000de euro's en voor 30,- doen ze zo moeilijk.

Marianne 07-04-2019

Prachtige winkel, en in de winkel zelf is iedereen uiterst behulpzaam en heeft kennis van zaken.
Totdat er iets met je product is. Dan wordt het een lastig verhaal en is het bedrijf ronduit onbeschoft.
Wij kregen een hekje voor het bed thuis geleverd (niet op voorraad in de winkel) bij het uitpakken bleek dat het hekje beschadigd was. Meteen de klantenservice gebeld en op hun verzoek foto's gestuurd. Na niks meer gehoord te hebben van de klantenservice zelf eens gebeld. Men verschuilt zich achter de leverancier, niks garantie. Ik werd ronduit onbeschoft te woord gestaan door een medewerker. Toen ik hem erop attendeerde dat hij een klant aan de lijn had en hij zijn toon wel wat mocht matigen, werd er gezegd dat hij daar niks mee te maken had. Na weken gewacht te hebben, werd er opeens een bedhekje geleverd. Opgelost dus. Maar de manier waarop was zeer onprettig. Ik zou dan ook niet zo snel meer iets kopen, stel dat het stuk is, dan krijg je er een hoop gezeur bij.

denise 27-02-2019

wat een verschrikkelijke / waardeloze service via internet.
al 2 x iets besteld via internet (en gelijk betaald), en dan daarna bericht krijgen, dat de levering wel 6 weken kan duren .
terwijl dat tijdens de bestelling nergens vermeld staat .

Sabine 15-01-2019

Vandaag naar babypark Wormerveer geweest om advies te vragen over verschillende kinderwagens. De verkoopster die we op de afdeling troffen wilde het duidelijk maar over één kinderwagen hebben, de Dubatti. Op alle fronten volgens haar de beste en ieder negatief punt wat wij na haar demonstratie noemden werd weggewuifd of belachelijk gemaakt, over andere wagens wilde ze het niet eens hebben. Toen ik opmerkte dat deze wagen niet als één van de betere uit de Consumentenbond test is gekomen werd me verteld dat deze test onbetrouwbaar is en ‘door huisvrouwen’ wordt uitgevoerd. Een heel onprettige en vreemde ervaring. Vervelend ook dat we hiervoor een vrije dag hadden uitgetrokken, speciaal doordeweeks zodat we wat meer tijd en aandacht konden krijgen, en nu zonder veel wijzer te zijn geworden weer weg gingen.

Na wat Google werk bij thuiskomst erachter gekomen dat de Dubatti het eigenmerk van Babypark is, dat had de verkoopster niet verteld maar het verklaard een hoop.. Overigens heb ik ook flink wat negatieve ervaringen met deze wagen op internet teruggevonden.

Wij zoeken verder naar een echt goede kinderwagen en gaan nooit meer naar Babypark.

Rob Helderman 14-01-2019

Babypark levert helaas geen goede afterservice. Hou er rekening mee, dat als je iets koopt en het niet goed is. Je er een hoop gedoe aan hebt. Babypark is erg re-actief in het oplossen van klachten. Ze gooien het dan op de leverancier en verschuilen zich. Maar het schort al direct bij de communicatie door Babypark. Toch jammer, als je er voor een paar duizend euro spullen hebt gekocht.

Sangita 24-12-2018

Babypark geeft aan de goedkoopste te zijn en geeft hiervoor ook een garantie af. Echter hebben wij vandaag de prijzen vergeleken van een stokke steps kinderstoel die elders (ik weet niet of ik namen mag noemen) €14.50 goedkoper is. Helaas gaan ze niet met deze prijs mee. Ik raad daarom ook aan om altijd even de prijzen elders te vergelijken en hierna zelf de keuze te maken dit wel of niet bij Babypark aan te schaffen.

Linda 26-10-2018 In de winkel gekocht
Wormerveer

Teleurgesteld over de service

Teleurgesteld over de service.
Verder mooie winkel veel keus.
Baby kamer besteld in de winkel maar er werd niet aangegeven dat ze de bezorging niet naar boven brengen!
Vervolgens problemen met de kledingkast eerst verkeerde schroeven er bij geleverd.
Daarna bleek dat niet alle voor geboorde gaten zicht baar waren.
Help desk dus 2 maal moeten bellen en hier door bijna 2 weken later de kast pas in elkaar omdat ze in het weekend niks voor je doen en je daarna nog afhankelijk bent van de planing van hun service monteur.
Nog geen 1 keer een excuses of iets van begrip dat ik de situatie erg vervelend vond.
En natuurlijk moet je er niet van uit gaan dat ze dan de kast in elkaar zetten of dat je een vergoeding of kortings bon of iets krijgt.
Verder wel te spreken over de kwalitijd van de kinder kamer en wij hadden de basicline.

Ellen 03-10-2018 In de winkel gekocht
Enter

Mooie winkel, maar zeer slechte service achteraf

De winkel zelf is mooi en ruim opgezet. Het assortiment is groot en we zijn prettig geholpen. Kortom; over de winkel heb ik niks op te merken.

We hebben onze babykamer bij Babypark gekocht. Levering leek goed te gaan, echter zat er een kapotte doos bij (heel slim met kapotte kant tegen de muur gezet) en leek de kast niet nieuw. Deze was duidelijk eerder in elkaar gezet en had vlekken en beschadigingen. We hebben gebeld met Babypark en zij blijven volhouden dat de kast hagelnieuw is, hooguit als steekproef in de fabriek in elkaar gezet.
In eerste instantie wil Babypark ons geen nieuwe kast leveren. Hooguit losse planken vervangen (terwijl bijna elke plank wel iets heeft). Ik heb zelfs verwijten gekregen als “Dan had je maar gelijk een monteur bij moeten boeken”.

Na lang zeuren is ons nu een nieuwe kast beloofd. Uiteindelijke levering heeft nog niet plaats gevonden want ook bij service duurt dit lang. In totaal zal hier ruim 4 weken tussen zitten (de site beweert “voor 20h besteld is dezelfde dag verstuurd”). Ook bij service is het niet mogelijk om een voorkeur voor een dagdeel door te geven, je dient gewoon de hele dag thuis te zijn.

Het is te hopen dat de kast nu wél goed geleverd wordt. Wij zullen in elk geval niet meer naar Babypark gaan voor onze aankopen.

Anne 14-09-2018 In de winkel gekocht
Gouda

Waardeloze communicatie en minimale compensatie

Voorheen altijd goede ervaringen gehad met babypark. Nu was er iets kapot aan onze kinderwagen (joolz day onderstel, viel buiten garantie). Eind mei voor het eerst contact opgenomen. Na telefonische uitleg zijn wat onderdelen besteld voor reparatie. Daar aangekomen bleek dat het probleem niet kon worden opgelost met de bestelde onderdelen. Toen is de wagen daar gebleven voor reparatie, zou naar Joolz opgestuurd worden. Na 5 weken zelf gebeld voor info omdat ik niets hoorde, bleek het onderstel kwijt te zijn. Vervolgens was de info dat joolz het niet zelf wilde repareren en dat er onderdelen besteld zouden zijn (het onderstel was dus in het geheel niet opgestuurd en stond nog bij het magazijn van de winkel). Vervolgens weer zelf achteraan moeten bellen. Onderdelen waren er niet, er zou een nieuw onderstel komen binnen 2 weken. Uiteindelijk is dit geleverd maar alles bij elkaar ben ik slecht op de hoogte gehouden van het proces, is er veel tegenstrijdige informatie gegeven, moest ik er elke keer zelf achteraan bellen en had ik het onderstel net voor mijn verlof binnen. Aangeboden compensatie: 15 euro giftcard, echt een lachertje voor alle tijd, energie, stress en ergernis die erin is gaan zitten. Ze konden verder niets betekenen. Ik raad deze winkel echt niet aan. Prima als alles goed gaat maar je voelt je niet gehoord als er iets mis gaat en erkenning daarvan was ook een probleem.

lia Hendriks 02-08-2018 In de winkel gekocht
kesteren

niet goed opgelost

We hebben 11-05 -2016 een kamertje gekocht .
maanden geleden hadden we een klacht en ik belde, het leg plankje aan de commode was door gezakt ,maar het ergste het blad was aan de voorkant dik en beschadigd .
ik zei dat ik het blad graag betaalde omdat het altijd kan ,door natte baby , maar nee ze stuurde liever een monteur ,
de monteur kwam en draaide de leg plank om en liet potje verf bij dochter voor het blad .
maar de legplank ging later scheuren en we pakte weer contact op , gaven aan dat door het draaien druk is gekomen , en er scheurtje in kwam en het blad zou ik graag opgelost krijgen ivb ooit nieuwe baby , maar ik kreeg te horen de garantie is voor bij . echt een schandaal . We hebben toen veel gekocht , en wilde dit weer doen als er weer een klein kind komt .maar daar heb ik op deze manier geen zin in

volendam 20-06-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop, perfecte bestelling!

Wij zochten naar een adapter om de maxi cosi op de bugaboo donkey te zetten. Online gekeken en we kwamen uit op babypark.nl omdat zij de goedkoopste waren. De adapter zou direct leverbaar zijn. We twijfelden omdat er enkele slechte reviews online te lezen zijn. Gisteren hebben wij deze besteld en zoals beloofd is hij vandaag aangekomen. In onze ervaring heeft babypark.nl hier de perfecte bestelling bezorgd. Goedkope en snelle levering van de juiste adapter. babypark.nl bedankt!