MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sofie 05-01-2021

Bij Black friday eind november een Iphone 11 besteld, pakket werd door Bpost verloren. Dienst na verkoop bij Mediamarkt is totaal onprofessioneel! De operatoren kunnen je niet helpen, haken soms gewoon in of zijn arrogant. Het heeft eerst enkele weken geduurd voor ze klacht indienden bij de post om pas daarna te kunnen overgaan tot leveren van een nieuw toestel aan de klant.Dan weer enkele weken later moeten horen dat het toestel niet meer in voorraad is, nog enkele weken later een alternatief aangeboden krijgen want ze kunnen het toestel niet meer krijgen bij de leverancier (en dat terwijl het toestel op elke andere elektrozaak WEL nog ruim voorradig is). Je gaat in op het alternatief, en een week later krijg je de melding dat oplader/oordopjes er niet zouden bij zitten... Uiteindelijk vandaag geannuleerd en geld terug gevraagd. En nu maar hopen dat dit vlot verloopt....

Stephan 04-01-2021

Deed mijn iPhone binnen om een nieuwe batterij te laten plaatsen. Er was geen enkele ander mankement aan het toestel. Dan wordt ik opgebeld dat de technieker het scherm gebroken heeft en een nieuw scherm moet plaatsen op mijn kosten. Ik heb dit moeten betalen want anders kreeg ik mijn gsm niet terug die ik dringend nodig had voor mijn werk. Dan klacht ingediend maar krijg geen degelijk antwoord. Dus ... Pas op met Media Markt herstel dienst !!!

Andy 01-01-2021

Heel slechte service en klant vriendelijkheid. Had een onderwater fototoestel gekocht 350eur. Die bleek na wat foto's onder water ,vol gelopen zijn met water.
Ik had waarschijnlijk niet alles goed afgesloten volgens hen. Iets waar ik zelf persoonlijk altijd goed op let dat dit wel gebeurt. Dus ja mijn probleem volgens hen.
Nu weer iets geprobeerd te kopen maar was niet op voorraad in de winkel. Dus ik betaal voorschot en er werd beloofd het zo snel mogelijk daar te krijgen. Na 14 dagen nog niets ondanks dat je het online op 3 dagen zou hebben. Dus ik ga naar een andere mediamarkt waar het wel op voorraad is. DAAR TELT MIJN VOORSCHOT NIET. Iedere winkel blijkt afzonderlijk te zijn en kunnen niets onderling regelen voor de klant. Echt een slechte winkel!!!! Zelfs een 1 is nog te veel.

Gert 27-12-2020

Voor kerst is er een Robotstofzuiger aangekocht voor de mama. Nadat zij reeds een identiek geschenk had gekregen van haar mama besloten we dit terug in te wisselen bij Mediamarkt. De aankoop was 2 dagen voor kerst gedaan. Op 26 december is er met een ongeopende doos naar Mediamarkt gegaan met de intentie om deze ofwel in te wisselen voor een aankoop bon of geld terug. De seal was nog aanwezig op de verpakking. Eerste vraag was het kasticket = ok, nadien rezen er twijfels over de seal, waarbij zij deze zelf hebben verbroken en de doos hebben geopend. Het was duidelijk dat dit toestel nooit uit de verpakking was geweest. Toch beweerden ze bij Mediamarkt dat de doos was geopend en zij dit niet kunnen terugnemen. Daar de doos nooit is geopend zijn er 2 verklaringen. Of de doos is geopend voor mijn aankoop, ofwel is dit product zo bij Mediamarkt afgeleverd. Er was ook nergens enige schade zichtbaar. Voor Service geef ik niet 1 maar een 0! Insinuaties over liegen blijven best uit!

Tlayatmas 16-12-2020

Ik vind de service op niks trekken ik heb op 2dec een tv geleverd gekregen en deze blijkt beschadigd te zijn er zat een barst op het scherm na verschillende e-mails te sturen naar deze dienst dat ik deze niet meer wil en dat ze deze moeten komen halen of geld terug maar nee hoor geen reactie tot vandaag ik vind dit niet kunnen

Kris 16-12-2020

Iets besteld in winkel, mooi klaar op tijd. Top service winkel Woluwe.
Echter iets vergeten en om niet terug te hoeven naar de winkel maar online besteld op dinsdag. Op voorraad dus levering binnen 1 à 3 dagen. Echter niks, dus annulatie aangevraagd op donderdag. Kon niet want order klaar om te vertrekken, dag erna niks? Dus terug contact, zelfde excuus.
Echter pas 4 dagen later klaar, met name op maandag.
Dus liegen tegen een klant? Ongehoord en op mails antwoorden ze naast de kwestie. Dus maar bij PayPal zaak geopend

Jan 08-12-2020

Discriminerend: Geen service voor mensen die niet online kunnen of wensen te bestellen (product tussen winkels uitwisselen).
Asociaal: Dienstverlening? Minachting van de klant die zogenaamd te dom is om begrip voor op te brengen.
Onbeleefd: Afbreken van een gesprek door simpelweg de lijn af te sluiten.

marcus 07-12-2020

TV besteld op 23/11, geleverd op 25/11, kapot dus per retour geweigerd per email en telefoon (scherm gebarsten en gebroken). Tot op vandaag 07/12 geen enkele reaktie. Dus 2 weken zonder tv, zonder 1300euro, en met een grote kapotte doos die in de weg staat.

slechte verzending 01-12-2020

Mijn dochter heeft voor kerstmis een automatische koffiemachine gekocht online bij Mediamarkt. Dit was bedoeld als kerstcadeau voor haar papa. Wat gebeurd er bij de levering??? Je krijgt gewoon de originele doos in je handen, zodat de persoon waar het cadeau voor was, direct zag wat hij met kerstmis zou krijgen. Want papa was de persoon die toen thuis was, en het aannam van diegene die het kwam leveren. Waar is onze privacy op dit moment????? Iedereen kon zien wat ze gekocht had. Neen, voor ons de eerste en de laatste keer dat wij hier kopen. Het had op zijn minst in een andere kartonen doos moeten zitten, zodat niemand kon zien wat er in zat. Heel haar kerstcadeau verpest nu.

Timmmooo 13-11-2020

Order verloren gedaan door Bpost en na 1 week en verschillende mails en telefoons nog steeds niks ontvangen. Lijkt me een fatale combinatie Bpost en Mediamarkt samen...

Alain 08-11-2020

Mediamarkt daar zien ze mij nooit allemaal ok tot je een probleem hebt 3n dan trekken ze zich niks aan

Souf 26-10-2020

jongeman achter de kassa om 17h in mediamarkt Brussel new straat was heel slecht persoon helemaal niet vriendelijke 😡😡😡

Chakkor 15-10-2020

Mediamarkt Zwijnaarde slechte service en onbeleefd personeel en gerant.
Je maakt een afspraak en word niet eens geholpen !

Eva Thijssen 07-10-2020

In Wilrijk een handstofzuiger besteld en betaald. Zou volgens de verkoper van Wilrijk (zijn naam staat op bestellen) deze week nog binnen komen. Heeft mijn mailadres, dat ik gespeld heb, volledig verkeerd genoteerd blijkbaar. (Gevraagd aan klantenservice waar mijn mail naartoe werd gestuurd.) Zijn ondertussen al 14dagen verder. Ik bestel nooit meer bij mediamarkt. Ik voel mij redelijk afgezet.

Tommy 26-09-2020

Wat betreft kleine pakjes die via een koerier worden bezorgd. Geen probleem: snelle levering. Wat betreft grote toestellen (ik bestelde een diepvries) werken ze samen met een transportfirma. Ik had op voorhand gemaild met de vraag of ze het oude toestel meenamen en hiervan kreeg ik snel bevestiging dat dit in orde was. Wanneer ze het nieuwe toestel kwamen brengen op vrijdag weigerde de chauffeur echter het oude toestel weer mee te nemen, met de uitleg in het frans (hij kon geen nederlands) dat het oude toestel de nieuwe toestellen die hij nog moest leveren in de weg zou staan. Ik nam opnieuw contact met de transportfirma. Een eerste vrouw zei dat de chauffeur weigerde het oude toestel mee te nemen omdat het niet voldoende ontdooid was en dat ze het de week erop maandag zouden komen afhalen. Even erna kreeg ik een andere vrouw van die firma aan de lijn die bevestigde dat het toestel niet werd meegenomen omdat het in de weg zou staan in de vrachtwagen en met de melding dat de chauffeur na enkele leveringen dezelfde dag nog het oude toestel zou komen ophalen. Op zaterdag kreeg ik de melding dat het toestel maandag zou afgehaald worden. Ondertussen zijn we woensdag en staat het oude toestel hier nog steeds.

Tanja 23-09-2020

Net bij de naverkoop geweest in de winkel in Wilrijk.
De winkelbediende was totaal niet vriendelijk. Ik had een mail gekregen dat ik terug moest gaan naar de winkel voor terugbetaling, maar mail was, mi, niet volledig. Er stonden geen data in vernoemd waardoor ik dacht dat ik er nog steeds recht op had, terwijl de periode voorbij was, maar dat wist ik niet.
Dus in feite had de winkelbediende gelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze niet vriendelijk kan blijven.

Gert 15-09-2020

Ik bestel een kabeltje voor afhaling in de winkel in Turnhout. De dag nadien ontvang ik een mailtje waar droogweg in gezegd wordt dat ze dit kabeltje niet meer in voorraad hebben en dat de bestelling gewoonweg geannuleerd wordt. Er wordt zelfs niet gepraat over een alternatief, gewoon annuleren en laat de klant zelf maar zoeken naar een oplossing. Niet normaal daar.
Spijtig dat het minimumcijfer 1 is, anders zou ik nog minder geven.

Martine 14-09-2020

Onbeleefde dames aan de kassa in Schoten
Vanaf het begin arrogant, niet behulpzaam, spraken niet duidelijk Nederlands.
Was echt de laatste keer.

Guy Sansen 06-08-2020

Gisteren avond om 18u45 naar Media Markt Oostende, afdeling computers. De laptop in kwestie niet meer op voorraad in Oostende. "Kunt u één bestellen mijnheer ? ik betaal onmiddellijk het volledige bedrag". Bediende van MM : "neen, dat kan niet want de winkel zal verhuizen en we laten geen nieuwe artikelen meer leveren, want er verdwijnt dan toch maar materiaal of klanten komen het niet ophalen". Ikke : "Maar mijnheer, ik betaal de volledige som zijnde 999 euro, ik zal dan toch zeker de laptop komen ophalen !" Bediende van MM : "neen, de bazen van MM hebben het zo beslist en ik volg de richtlijnen. Er zijn nog 2 toestellen op voorraad bij MM in Sint-Lambrechts-Woluwe Brussel en ook 2 in Turnhout boven Antwerpen. U moet zich daar zelf aanmelden en daar aankopen".
Ik vraag 3x "ben je zeker dat als ik morgen naar Brussel rij dat er nog 2 toestellen op voorraad zijn ?" Bediende MM "jaja, ik heb in mijn computer gekeken en voorraad = 2".
Ikke dus deze voormiddag om 08u00 vertrokken uit Oostende en om 09u50 aangekomen op de parking van MM Sint-Lambrechts-Woluwe - postcode 1200".
Winkel nog gesloten want gaat pas om 10u00 open.
Bij opengaan, onmiddellijk naar de afdeling computers. "Dag mijnheer, ik ben doorgestuurd door uw collega Stijn uit Oostende, u zou nog 2 toestellen op voorraad hebben en daar wens ik één van. Het is artikelcode 1885406. Kunt u dat controleren aub ?"
TIK TIK TIK op klavier en ik krijg de mededeling "sorry mijnheer, mijn collega Stijn van Oostende heeft u niet correct geïnformeerd. We hebben dat toestel al sinds voorbije maandag niet meer beschikbaar. Ook niet in een andere winkel. U zult met lege handen terug naar Oostende moeten keren.
Volgende bestelling via bol.com of coolblue. Nooit zet ik nog een voet binnen bij Media Markt.
Een schande.

An 08-07-2020

Mijn glas achteraan van de gsm was stuk en de persoon die dit zou gaan repareren garandeerde me dat dit 100 euro zou kosten. Dit viel wel mee en ik ging hiermee akkoord. Alles werd besteld. Toen hij het wou vervangen zei hij dat de camera ook moest vervangen worden. 140 euro. Ik vroeg hem waarom hij dit niet eerder vertelde.... in totaal 240 euro. Een bedrag dat ik hier nooit voor zou betaald hebben, voor een oude gsm reparatie..... ik heb het uiteindelijk toch laar laten bestellen want anders moest ik 100 euro betalen voor het bestelde glas zonder er iets aan te hebben . Schandalig.....

Geert 08-07-2020

De enige reden om te kopen bij mediamarkt is de prijs maar wij hebben geleerd dat dit niet het belangrijkste is. Onlangs hadden we een Miele wasmachiene gekocht bij Mediamarkt. Alle prima verlopen tot op de moment dat het geleverd werd. 2 onbekwame mannen kwamen de wasmachiene leveren. De bedoeling was dat ze het ook gingen aansluiten, zat trouwens in de prijs in, maar daar hadden deze 2 duidelijke geen zin in. Na een serieuze beschadiging aan onze vloer heb ik ze dan maar weg gestuurd. En ze waren blij dat ze het niet moesten installeren....hadden duidelijk nog nooit een wasmachiene van dichtbij gezien. Ik heb dan, met de hulp van mijn vrouw, alles maar zelf op zijn plaats gezet en aangesloten. Daarna de klachtendienst gecontacteerd maar deze persoon, had duidelijk geen begrip voor de situatie en verdedigde de transporteurs. Verschillende smoezen werden bovengehaald. Allemaal bla bla bla ... Vroeger was klant koning maar bij Mediamarkt is dat duidelijk gepasseerd. Bye Bye Mediamarkt. Voortaan kopen wij ergens anders.

Myron Ketz 22-06-2020

werkelijk waardeloze klantenservice. Ik had bij mediamarkt de collector's editie gereserveerd van een game waar ik jaren naar had uitgekeken. Ik wou er daarom extra vroeg bijzijn. Dus, het moment dat de collector's editie beschikbaar was om te reserveren deed is dat op de website van mediamarkt België. Nou, vandaag, drie dagen na de officiële releasedatum kreeg ik leuk een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was voor onverklaarbare redenen. Ik was er kapot van, aangezien de collector's editie nergens meer verkrijgbaar is. Nou mediamarkt, gelukkig kan ik wel het één en ander garanderen, in tegenstelling tot jullie. Hierbij garandeer ik dus dat ik nooit, maar dan ook echt NOOIT, meer iets in jullie winkelketen zal kopen of bestellen. Dit is namelijk niet eens mijn eerste aanvaring met het beleid van deze "winkel." Maar ik verzeker dat het in ieder geval de laatste keer zal zijn.
musicfan7 27-06-2020

Zelfde verhaal hier. Een exclusieve cd-box van meer dan 130€ die na meer dan een maand nog niet geleverd is, terwijl diverse buitenlandse webwinkels hem op voorraad hadden en binnen enkele dagen konden leveren. "We hebben nog geen info van de levarncier" was droogweg het antwoord. Hij is bovendien bij Mediamarkt, die pretendeert de beste prijzen te hebben, nog 10€ duurder ook. Maar ja, je wilt de winkels in eigen land dan eens wat steunen.... ! Ik begin ook te vrezen dat ik naast mijn collectors editie zal grijpen.

Unsoy 22-06-2020

Wasmachine besteld voor thuislevering (lege appartement)
Krijg wel op voorhand van Mediamarkt een sms dat het tussen 11u30 en 15u30 wordt geleverd maar kan moeilijk 4 uur wachten in een leeg appartement.

Wordt dag zelf gebeld door chauffeur mediamarkt die geen Nederlands kan, ik natuurlijk niet thuis laat weten dat ik er over kwartier ben maar ze wachten niet en vertrekken met mijn wasmachine.

Wordt terug gebeld é dagen later (was weekend) voor een nieuwe afspraak en moet nu 40€ betalen omdat ze 2de keer langs moesten komen.

Als ze een klein half uurtje op voorhand laten weten dat wagen er bijna is kan ik hierop inspelen maar niet schatting van halve dag.

Ik weet dat de rest van mijn elektronica (tv, desktop, computerschermen, ...) wat ik allemaal van plan was om daar te kopen niet meer door zal gaan omdat ik geen halve dag thuis ga wachten in een lege appartement.

Christel 22-06-2020

Na aankoop van een tv die geleverd werd op een nog leegstaand appartement waar nog geen internet aanwezig was, werd bij de aansluiting enkele dagen later geconstateerd door de telenet medewerker dat de tv kapot was. Dit hebben wij toen direct gemeld aan Mediamarkt. Aangezien er voordien nog geen aansluiting was konden wij de tv niet onmiddellijk testen. Onze dochter, de aankoper van de tv, is nog met geen vinger aan die tv aan geweest, maar krijgt geen nieuw toestel omdat dit niet binnen de 48 uur werd gemeld. En dit voor een tv van 329 euro, gekocht door onze dochter, alleenstaande mama, die haar appartement wil inrichten en nog veel andere kosten heeft. Wij kopen als familie niets meer bij Mediamarkt. Klantvriendelijkheid bestaat blijkbaar alleen maar in de winkel zolang je nog moet betalen, nadien laten ze je aan uw lot over. Wij zijn mensen die met respect met spullen omgaan eender van wie ze zijn. Wij hebben die tv NIET zelf beschadigd maar onze dochter mag er wel voor opdraaien.
Paula 28-06-2020

Beste, ik heb een tv gekocht van 699. €.Thuis uit doos een in stop contact, scherm was al kapot.Ik heb direct terug naar de winkel.Is was blijkbaar onze fout.Dus de aankoper is altijd die dat verlies.Ik heb klacht ingediend bij consumentendienst, maar ik heb geen hoop dat we zou onze geld of een nieuw tv terug krijgen.Nooit meer bij Media Markt, aankopen doen.

C v D 19-06-2020

Ik bestelde bij MediaMarkt een tablet. Ik koos voor aflevering pakjesautomaat. Werd bezorgd door PostNL, echter bezorger kende de werking van de pakjesautomaat niet. Hij heeft mij telefonisch gecontacteerd, ik moest mijn adres versturen per SMS. Ik heb de bezorger nog een aantal keren op zijn GSM gebeld. Chapeau voor de bezorger, maar niet voor MediaMarkt Be. Ik heb op 07/06/2020 het gemeld aan MediaMarkt ticket 51598993 [Incident: 200603-069532]. MediaMarkt wist niet dat bezorging met PostNL gebeurde, dat zou bPost moeten zijn. MediaMarkt vroeg mij om printscreens van PostNL te mailen, enzovoort. Ik heb er tijd ingestoken door keurig te reageren en de stukken te bezorgen. Nog geen dank u wel! Ze doen er niets mee, was het lompe antwoord. Een kleine cadeaubon als compensatie voor het ongemak, mijn moeite en tijd zou zeker gewaardeerd zijn. Ik koop niets meer bij MediaMarkt. Ik beveel MediaMarkt zeker niet aan.