MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Guy 05-01-2022

Bestelling geplaatst via Click and Collect om tijd te besparen aan de kassa in filiaal Turnhout.
Er was een klant net voor mij en dit duurde wat langer dan normaal.Geen probleem om even te wachten maar de wachtrij achter mij werd steeds langer met als gevolg een 15-tal klanten op een hoopje bijeen.Dit is niet ok in coronatijd!Waarom zet Mediamarkt niet meer mensen achter de info/afhaalbalie???Er stond slechts 1 werknemer!Het is nog beter in een ellenlange rij aan de kassa te wachten,zelfs dan ben je sneller geholpen.

AN 22-12-2021

Mijn zus heeft bij Mediamarkt een dolce gusto koffieapparaat binnen gebracht omdat het klepje niet meer open ging. Het toestel moest opgestuurd worden naar de hersteldienst. Vandaag heeft ze bericht gekregen dat ze ofwel 120 euro kan betalen (de prijs van 2 gloednieuwe toestellen) om haar herstelde dolce gusto terug te krijgen; ofwel kan ze haar toestel ongerepareerd terugkrijgen voor 50 € onderzoekskosten; ofwel kan ze het toestel achterlaten en moet ze niets betalen. Mediamarkt mag het toestel dus houden. Begrijp je dat nu? Zo'n hoge prijzen voor een toestel dat slechts 59,99 € kost!!

Mr francois 21-11-2021

Ik bestelde online een smartphone bij Media markt Oostende,na 3 dagen nog niets ontvangen ...kreeg wel een track en trace nummer van Bpost . ik nam contact met Bpost markt en die beweerden ,dat zij het pakje niet hadden ontvangen ,dus wij kunnen het ook niet leveren ,want wij hebben het nog niet .Dus ik belde naar Media Markt en kwam op een centaal nummer van de klantendienst ,die mevrouw zei ...het pakje ligt nog in de winkel in Oostende ,mijn vraag was ,kan ik het dan gaan afhalen en neen , dat kon niet omdat de bestelling al gedaan en in verwerking was .Dus ik nam terug contact met Media Markt oostende ,mailde ook de mail die ik had gekregen van de klantendienst Bpost ...Antwoord van Media markt was ...je kan je bestelling volgen op track en trace Bpost !!! Maar ik kan ze niet volgen medewerker Media markt ...het pakje ligt nog bij U kerel !! dus je ziet dat liegen niet zo makkelijk is hé ,je valt door de mand !! ...wat een leugenaar is die Media markt werknemer toch.

Darina 19-11-2021

Ik moet even mijn frustratie kwijt over de herstellingsdienst van Mediamarkt. Ik vroeg de poort van de laptop in garantie te herstellen want deze maakt moeilijk contact met oplader en zij zeggen mij dat er waterschade is opgelopen op de laptop en vragen bijna 800 euro voor herstelling ofwel 80 euro om terug de laptop te geven. Wat een schaamde...de laptop heeft Lenovo registratie en wel extra verzekering op Lenovo...maat de laptop werkte wel perfect..hopelijk maken zij daar niet kapot om zij gelijk te krijgen...

Charlene 14-10-2021

Ik ben al even aan het nadenken om de iphone 12 mini te kopen. Ik volg de prijzen al even op sinds eind augustus. Eind augustus was het 679€, ik zeg zal nog even wachten tot iphone 13 uitkomt, dan zullen prijzen dalen. Toen de iphone 13 op de markt was keek ik terug voor de prijzen van de iphone 12 mini. WAT??? De prijzen in de lucht geschoten. Wat een gemene truck!!! Ik wacht dus opnieuw... na enige tijd prijs gezakt voor iphone 12 mini naar 652€. Ik wacht nog even en... WAT??? Opnieuw een stijging? Waar zijn jullie mee bezig zeg? Staat nu terug op 659€ (14 oktober 2021) mensen let op! Ik zie het nog gebeuren dat de PRIJZEN NET VOOR DE SOLDEN LAAG ZULLEN STAAN OM DAN TERUG TE STIJGEN IN DE SOLDENPERIODE. Zou niet de eerste keer zijn dat artikelen in soldenperiode duurder zijn met een uitgevonden doorstreept bedrag erboven. OPLICHTERS!!!

Carla 29-09-2021

Koop hier nooit iets! Service is waardeloos. Heb op 6 september een nieuwe KAPOTTE droger geleverd gekregen. Hij heeft het nooit gedaan maar ik heb ruim 3 weken later nog altijd geen nieuwe droger gekregen! Echt een vreselijk bedrijf is dit!

Bjorn 22-09-2021

Ik vind dit een zeer goede winkel. Goede Klantenservice en een zeer goede online webshop ervaring. Bestellingen worden altijd vlot en correct geleverd.

Angryman 10-09-2021

Ik had hier online wat gekocht, en hadden het opgestuurd naar een ander adres. Waardoor het weer retour moest worden gestuurd. Maar in plaats daarvan ligt het gewoon bij een gls depot. Ze sturen je ook geen mail wat er gaande is, en zelf kan je ze ook niet mailen. Echt enorm leuk.

Guillaume 11-08-2021

Ik heb vandaag per tel info gevraagd over de winkel.
De medewerker was slecht te verstaan een normaal gesprek was niet mogelijk.
Ik raad aan om daar niet te kopen.

Jo 06-08-2021

Geen service
Enkel ellenlange discussies .
Waardeloze klanten dienst .
Winkel waar je het product koop is ook niet te bereiken via telefoon enkel een centraal nummer dat zegt : bel zelf maar naar de fabrikant .

Marc G . 03-08-2021

Men slaagt er bij Media Markt niet in, om een Apple IPad Pro te verkopen. Nochtans is die bij hen op voorraad. Maar het online bestelsysteem van Media Markt loopt vast, zodat men je verplicht om naar de concurrentie te gaan.
We leven in het jaar 2021, ongezien!

Tanja Demey 18-07-2021

verkoper, heeft ons vandaag goed geholpen , was beleefd en behulpzaam. Ik zou deze winkel aanbevelen.

Liesje 28-06-2021

Mediamarkt enkel goed om te verkopen. Nemen een loopje met de waarheid. Ik kocht een Dolce Gusto machine mini me op 13 juli 2019 en nam een extra waarborg dus in totaal 3 jaar waarborg. Het toestel lekte vooraan aan de cuphouder en ik bracht het naar Mediamarkt. Er werden foto's genomen en kreeg een afgiftebewijs. Na enkele dagen kreeg ik een melding dat het toestel tegen een warmtebron had gestaan en dat het gesmolten was aan de zijkant en aan de zijkant lekte en dus geen garantie was. Op mijn vraag waarom de medewerker dit dan niet had vermeld, werd gesteld dat hij dat zeker niet gezien had. Ik vroeg om duidelijke foto's. Ik kreeg een wazige foto met een aanduiding in stift door hen aangebracht van de beschadiging, dit aan de kant waar mijn toestel tegen een kmstand stond, dus absoluut niet tegen een warmtebron. Discussie door hen beëindigd met "wij maken geen fouten". Niet hun letterlijke woorden maar daar komt het op neer.
DIKKE BEDRIEGERS ZIJN HET.

Rudi 21-06-2021

wasmachine gekocht met betaalde levering ze komen met 2 wasmachine leveren. Op onze oude wasmachine staat een droogkast.
was blijkbaar een probleem om deze eraf te nemen al staat die volledig vrij .Na aandringen hebben ze dit toch gedaan.
dan stond de wasmachine te waggelen langs alle kanten waarover ik dan een opmerking maakte. hun antwoord uwe vloer ligt niet recht he meneer. Heb dan maar de opmerking gemaakt dat er daarvoor regelbare pootjes onder staan,wat ze dan maar gedaan hebben. zonder waterpas natuurlijk. resultaat machine helde 2 cm over naar achter.
heb dan zelf maar allles verder afgesteld. MAAR ZAL WEL IN DE WINKEL VERHAAL GAAN HALEN BETALEN VOOR EEN SERVICE DIE GE NIET KRIJGT

Frederik 17-06-2021

Koelkast online besteld 4 dagen gelden. 10u voor levering werd vermeld dat deze toch niet zou geleverd worden op de gekozen dag. Oude koelkast stond toen al buiten. Dus mogen we nu de oude koelkast terug binnen zetten en terug vullen. Wachtend op wanneer deze dan wel eens geleverd kan worden.

Anoniem 03-06-2021

Onlangs een nieuwe gsm aangeschaft voor de organisatie, bij MediaMarkt in Deurne. Het gewenste toestel was er enkel nog met door de winkel vooropgezette screenprotector. Geen probleem leek mij, dus ik heb die aangeschaft. Dat veranderde snel toen ik er bij open maken achter kwam dat er een barst in het glazen plaatje van de camera zat. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker verzekerde mij dat het geen probleem ging zijn als ik bij gelegenheid gewoon terug ging naar de desbetreffende winkel met de originele verpakking, de aankoopbon en de gsm. Zij zouden me dan een nieuwe GSM geven werd mij beloofd.

Bij teruggaan naar de winkel werd ik niet geholpen en het werd direct afgewimpeld: ´wie zegt dat u het zelf niet stuk heeft gemaakt?´. Ik heb uitgelegd dat ik na het ontdekken van de schade direct de klantenservice heb gebeld. Echter vond hij daar niks van terug dus daarmee was het verhaal voor hen klaar, want ze gingen de GSM niet terug nemen. Zijn argument was ´ik heb geen bewijs dat u direct heeft gebeld dus ik kan niet helpen´. Ik heb waar zij bij waren de klantenservice nog eens opgebeld om terug te halen dat ik effectief had gebeld en dat mij beloofd was dat ik een nieuwe zou krijgen (ik heb tenslotte betaald voor een kapot toestel). Er is toen ontdekt dat degene die ik de eerste keer had gesproken bij de klantenservice zijn werk niet goed heeft gedaan, want schijnbaar is het standaard procedure dat er een fiche wordt aangemaakt en naar de betreffende winkel wordt gestuurd, zodat als een klant terugkomt het probleem al bekend is bij de winkel. Echter is dit dus helemaal niet gebeurd. Geen registratie van het feit dat ik heb gebeld en de klacht/het probleem die er was. De klantenservice heeft terplekke nog een fiche aangemaakt en naar de betreffende winkel gestuurd, maar dat kon niet met terugwerkende kracht in naam van het eerste telefoontje, dus enkel van mijn tweede belletje. Dit was niet genoeg voor de winkel en dus, omdat een medewerker van de klantenservice zijn werk niet goed heeft gedaan, ben ik als klant daar de dupe van geworden. Ik vind het behoorlijk jammer dat de klantenservice en ook de service van de winkel zelf zo slecht/niet meedenkend is en het spreekt denk ik voor zich dat mediamarkt weer een klant armer is geworden.

Mark 28-05-2021

Geen enkele verkoper kon nederlands in de Mediamarkt in Woluwe, zeer triestig, ben terug naar huis gereden. Als ge Nederlands praat kijken ze op u neer als een hond op een zieke koe. Nooit meer !!!

M. Maes 11-04-2021

Na minder als een jaar geleden een monitor te kopen. Had ik ineens een blauwe lijn op mijn monitor
Ik breng het scherm ninnen aangezien ik garantie had. Word me verteld da het niet gemaakt word onder garantie want het is val/stootschade wat al niet kan want de monitor hangt aan een beugel. Het zou dan 320euro kost om het te maken en het scherm kost maar 195euro in den winkel. Na de klantendienst te contacteren en het uit te leggen word er me verteld dat het scherm gescheurd is door dat er te veel kracht opgezet is wat ookal niet kan want het scherm word niet aangeraakt. Eigenlijk word je gewoon bestolen bij mediamarkt en draaien ze de garantie naar hun hand als het het bedrijf uitkomt. Bespaar je de moeilijlheden en koop niets bij mediamarkt je bent veel beter af ergens anders.

Frauduleuze hersteldienst! 10-04-2021

Frauduleuze hersteldienst! Scooter van Xiaomi van 3 maand oud binnen gebracht, na hun "deskundig" onderzoek bleek toestel niet meer herstelbaar alsook geen geldige garantie dus hun voorstel toestel houden of 48€ betalen. Echter vandaag een externe partij ingeschakeld... voor 38€ was scooter gefixt! Echte gangsters daar! Alsook mevrouw TDC van de klantendienst mijn ongenoegen meegeven, boertig en onprofessionele reacties! Onbewust Onbekwaam! Nooit meet Mediamarkt !

Wim 17-03-2021

Inbouw frigo gekocht en correcte levering .bij installatie gemerkt ontbrekende clip om deur te kunnen monteren in inbouwkeuken. Na 3 weken wachten en 5tals telefoon en mail kan men mij nog steeds niet vertellen wanneer ze dit kunnen nalevering. Antwoord klantendienst.....zijn wachtende op bericht leverancier .
Dus ik al 3weken zonder frigo daar deur niet kan openen.
Dus service beneden alle peil.. ...

Sofie Colman 27-02-2021

We hadden hier een gaming monitor gekocht voor onze zoon. hij had hier zelf voor gespaard en gewerkt. Bij thuiskomst doen we de doos open en het scherm is zwaar beschadigd en werkt niet. Binnen het uur waren we terug in de winkel. Zegt de verkoper dat we het waarschijnlijk te hard hadden uitgepakt .ik vraag aan hem hoe het dan komt dat er 2 grote lange krassen op het scherm staan. Hij zegt dat hij met zijn collega moet bespreken . Pas na het bellen met hoofdkantoor worden we opgebeld. Ze zeggen dat het nu waarschijnlijk gebeurd is bij het monteren van de tafelsteun . Ik vraag opnieuw hoe het dan komt dat er 2 krassen dan op het scherm komen. Er komt een vaag antwoord dat dit toch door de het monteren van de steun komt . We worden dus voor de 2de keer vals beschuldigd. We hebben dan maar een andere gekocht uiteraard bij een andere leverancier en ons verlies genomen . Als ik hier de andere reacties lees zijn we duidelijk niet de enige. Maar wat met al die mensen die niet de mogelijkheden hebben om een 2de toestel te kopen en die vb. maanden of jaren gespaard hebben voor een nieuwe tv die soms meer dan 1000 euro kost. De verkopers zijn vriendelijk en als het toestel niets mankeert kan je hier gerust kopen. Maar als er iets mis is met je toestel heb hier een groot probleem en ben je waarschijnlijk je geld kwijt en ze leggen alle verantwoordelijkheid bij de leverancier. Het spijtige is dat er bij aankoop gezegd wordt dat er op bepaalde artikelen nog extra garantie kan gekocht worden voor veel geld . Maar het is meer dan duidelijk is (zie ook berichten van andere klanten ) dat garantie hun niet best eigenschap is . Daarom het advies van ons koop bij andere zaken waar de service na verkoop goed is . Zodat je niet 2 keer voor hetzelfde toestel moet betalen.

Patrick 06-02-2021

Wij kochten een kastdiepvriezer bij Mediamarkt, waarbij we naast de levering supplementair € 20,00 betaalden voor de plaatsing van het toestel. Eenmaal aangekomen wou de installateur het toestel niet ter plaatse zetten omdat de kamer waarin het toestel moest komen 2 trapjes naar beneden was en ze dan zogezegd met 2 moesten zijn. Zelfs met aanbieden van onze hulp wou hij zelfs niet proberen en liet hij het toestel gewoon in de verpakking achter in onze garage. Ik meende dat wij dan ook recht hadden op de recuperatie van de betaalde extra €20,00 voor plaatsing en sprak Mediamarkt hierover aan, maar de terugbetaling werd categoriek, kortaf en op een onbeleefde manier geweigerd. Van klantenservice hebben ze blijkbaar niet veel kaas gegeten. Kortom een superslechte service en te mijden winkel. Mij zijn ze in ieder geval voor altijd kwijt als klant.

Michel in dardennen 03-02-2021

ze maken reclame dat je voor groot materiaal een datum kan kiezen voor de levering.
ik wil een koelkast en wasmachine kopen voor z'n kleine 1000euro, wat zijn prijs waard is.
ik maak mijn bestelling klaar en kom ook een agenda tegen waar ik mijn datum kan op kiezen, zelfs zaterdags.
het is voor een tweede verblijf dus ik ben daar niet heel de week, dus is perfect.
als ik een dag later mijn bestelling afrond, was de agenda plots weg, maar toch gekocht.
de dag nadien al een telefoontje om de afspraak in te plannen, en mijn gevraagde datum, binnen 3 weken pas op een vrijdag, was geen probleem. 5 minuten later krijg ik de bevestigingsmail met daar in de woensdag ervoor???? direct terug gemail maar na 1 dag nog geen antwoord, dan maar gaan bellen. heel de uitleg terug gedaan en terug een nieuwe afspraak voor een week later. deze mevrouw was zo eerlijk om te zeggen dat de gegevens dan naar een externe firma gaan die dan terug contact gaan opnemen. tegen s' avonds hetzelfde verhaal, we komen leveren op een ander dag want mijn datum gaat niet( is dan bijna 4 weken in de toekomst), wanneer ze nu gaan leveren weet ik helemaal niet.
ga proberen om te annuleren denk ik, want 1000euro tegen het straat laten staan ???
schrap dit a.u.b. van jullie site mediamarkt !!

Leo 15-01-2021

Ik heb een cadeaukaart van MediaMarkt ontvangen. Zeker in deze coronajaar is het gaan winkelen niet evident. Nu mijn stofzuiger het begeven heeft is de noodzaak er. Nu blijkt dat mijn cadeaukaart is verlopen. Dit geld is gemakkelijk verdient. Ik noem het diefstal. Van enige coulance is geen sprake.

Rdl 13-01-2021

Online aankopen en betalen geen probleem. Leveren en plaatsen van een vaatwasser is een ander paar mouwen. Zeer slechte service. Plaatsing erbarmelijk tot zeer slecht. En spreken met moeite Nederlands.
Volgende keer denk ik twee maal na!!!