MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is berekend op basis van 29 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,3

Tanja 23-09-2020

Net bij de naverkoop geweest in de winkel in Wilrijk.
De winkelbediende was totaal niet vriendelijk. Ik had een mail gekregen dat ik terug moest gaan naar de winkel voor terugbetaling, maar mail was, mi, niet volledig. Er stonden geen data in vernoemd waardoor ik dacht dat ik er nog steeds recht op had, terwijl de periode voorbij was, maar dat wist ik niet.
Dus in feite had de winkelbediende gelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze niet vriendelijk kan blijven.

Gert 15-09-2020

Ik bestel een kabeltje voor afhaling in de winkel in Turnhout. De dag nadien ontvang ik een mailtje waar droogweg in gezegd wordt dat ze dit kabeltje niet meer in voorraad hebben en dat de bestelling gewoonweg geannuleerd wordt. Er wordt zelfs niet gepraat over een alternatief, gewoon annuleren en laat de klant zelf maar zoeken naar een oplossing. Niet normaal daar.
Spijtig dat het minimumcijfer 1 is, anders zou ik nog minder geven.

Martine 14-09-2020

Onbeleefde dames aan de kassa in Schoten
Vanaf het begin arrogant, niet behulpzaam, spraken niet duidelijk Nederlands.
Was echt de laatste keer.

Guy Sansen 06-08-2020

Gisteren avond om 18u45 naar Media Markt Oostende, afdeling computers. De laptop in kwestie niet meer op voorraad in Oostende. "Kunt u één bestellen mijnheer ? ik betaal onmiddellijk het volledige bedrag". Bediende van MM : "neen, dat kan niet want de winkel zal verhuizen en we laten geen nieuwe artikelen meer leveren, want er verdwijnt dan toch maar materiaal of klanten komen het niet ophalen". Ikke : "Maar mijnheer, ik betaal de volledige som zijnde 999 euro, ik zal dan toch zeker de laptop komen ophalen !" Bediende van MM : "neen, de bazen van MM hebben het zo beslist en ik volg de richtlijnen. Er zijn nog 2 toestellen op voorraad bij MM in Sint-Lambrechts-Woluwe Brussel en ook 2 in Turnhout boven Antwerpen. U moet zich daar zelf aanmelden en daar aankopen".
Ik vraag 3x "ben je zeker dat als ik morgen naar Brussel rij dat er nog 2 toestellen op voorraad zijn ?" Bediende MM "jaja, ik heb in mijn computer gekeken en voorraad = 2".
Ikke dus deze voormiddag om 08u00 vertrokken uit Oostende en om 09u50 aangekomen op de parking van MM Sint-Lambrechts-Woluwe - postcode 1200".
Winkel nog gesloten want gaat pas om 10u00 open.
Bij opengaan, onmiddellijk naar de afdeling computers. "Dag mijnheer, ik ben doorgestuurd door uw collega Stijn uit Oostende, u zou nog 2 toestellen op voorraad hebben en daar wens ik één van. Het is artikelcode 1885406. Kunt u dat controleren aub ?"
TIK TIK TIK op klavier en ik krijg de mededeling "sorry mijnheer, mijn collega Stijn van Oostende heeft u niet correct geïnformeerd. We hebben dat toestel al sinds voorbije maandag niet meer beschikbaar. Ook niet in een andere winkel. U zult met lege handen terug naar Oostende moeten keren.
Volgende bestelling via bol.com of coolblue. Nooit zet ik nog een voet binnen bij Media Markt.
Een schande.

An 08-07-2020

Mijn glas achteraan van de gsm was stuk en de persoon die dit zou gaan repareren garandeerde me dat dit 100 euro zou kosten. Dit viel wel mee en ik ging hiermee akkoord. Alles werd besteld. Toen hij het wou vervangen zei hij dat de camera ook moest vervangen worden. 140 euro. Ik vroeg hem waarom hij dit niet eerder vertelde.... in totaal 240 euro. Een bedrag dat ik hier nooit voor zou betaald hebben, voor een oude gsm reparatie..... ik heb het uiteindelijk toch laar laten bestellen want anders moest ik 100 euro betalen voor het bestelde glas zonder er iets aan te hebben . Schandalig.....

Geert 08-07-2020

De enige reden om te kopen bij mediamarkt is de prijs maar wij hebben geleerd dat dit niet het belangrijkste is. Onlangs hadden we een Miele wasmachiene gekocht bij Mediamarkt. Alle prima verlopen tot op de moment dat het geleverd werd. 2 onbekwame mannen kwamen de wasmachiene leveren. De bedoeling was dat ze het ook gingen aansluiten, zat trouwens in de prijs in, maar daar hadden deze 2 duidelijke geen zin in. Na een serieuze beschadiging aan onze vloer heb ik ze dan maar weg gestuurd. En ze waren blij dat ze het niet moesten installeren....hadden duidelijk nog nooit een wasmachiene van dichtbij gezien. Ik heb dan, met de hulp van mijn vrouw, alles maar zelf op zijn plaats gezet en aangesloten. Daarna de klachtendienst gecontacteerd maar deze persoon, had duidelijk geen begrip voor de situatie en verdedigde de transporteurs. Verschillende smoezen werden bovengehaald. Allemaal bla bla bla ... Vroeger was klant koning maar bij Mediamarkt is dat duidelijk gepasseerd. Bye Bye Mediamarkt. Voortaan kopen wij ergens anders.

Myron Ketz 22-06-2020

werkelijk waardeloze klantenservice. Ik had bij mediamarkt de collector's editie gereserveerd van een game waar ik jaren naar had uitgekeken. Ik wou er daarom extra vroeg bijzijn. Dus, het moment dat de collector's editie beschikbaar was om te reserveren deed is dat op de website van mediamarkt België. Nou, vandaag, drie dagen na de officiële releasedatum kreeg ik leuk een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was voor onverklaarbare redenen. Ik was er kapot van, aangezien de collector's editie nergens meer verkrijgbaar is. Nou mediamarkt, gelukkig kan ik wel het één en ander garanderen, in tegenstelling tot jullie. Hierbij garandeer ik dus dat ik nooit, maar dan ook echt NOOIT, meer iets in jullie winkelketen zal kopen of bestellen. Dit is namelijk niet eens mijn eerste aanvaring met het beleid van deze "winkel." Maar ik verzeker dat het in ieder geval de laatste keer zal zijn.
musicfan7 27-06-2020

Zelfde verhaal hier. Een exclusieve cd-box van meer dan 130€ die na meer dan een maand nog niet geleverd is, terwijl diverse buitenlandse webwinkels hem op voorraad hadden en binnen enkele dagen konden leveren. "We hebben nog geen info van de levarncier" was droogweg het antwoord. Hij is bovendien bij Mediamarkt, die pretendeert de beste prijzen te hebben, nog 10€ duurder ook. Maar ja, je wilt de winkels in eigen land dan eens wat steunen.... ! Ik begin ook te vrezen dat ik naast mijn collectors editie zal grijpen.

Unsoy 22-06-2020

Wasmachine besteld voor thuislevering (lege appartement)
Krijg wel op voorhand van Mediamarkt een sms dat het tussen 11u30 en 15u30 wordt geleverd maar kan moeilijk 4 uur wachten in een leeg appartement.

Wordt dag zelf gebeld door chauffeur mediamarkt die geen Nederlands kan, ik natuurlijk niet thuis laat weten dat ik er over kwartier ben maar ze wachten niet en vertrekken met mijn wasmachine.

Wordt terug gebeld é dagen later (was weekend) voor een nieuwe afspraak en moet nu 40€ betalen omdat ze 2de keer langs moesten komen.

Als ze een klein half uurtje op voorhand laten weten dat wagen er bijna is kan ik hierop inspelen maar niet schatting van halve dag.

Ik weet dat de rest van mijn elektronica (tv, desktop, computerschermen, ...) wat ik allemaal van plan was om daar te kopen niet meer door zal gaan omdat ik geen halve dag thuis ga wachten in een lege appartement.

Christel 22-06-2020

Na aankoop van een tv die geleverd werd op een nog leegstaand appartement waar nog geen internet aanwezig was, werd bij de aansluiting enkele dagen later geconstateerd door de telenet medewerker dat de tv kapot was. Dit hebben wij toen direct gemeld aan Mediamarkt. Aangezien er voordien nog geen aansluiting was konden wij de tv niet onmiddellijk testen. Onze dochter, de aankoper van de tv, is nog met geen vinger aan die tv aan geweest, maar krijgt geen nieuw toestel omdat dit niet binnen de 48 uur werd gemeld. En dit voor een tv van 329 euro, gekocht door onze dochter, alleenstaande mama, die haar appartement wil inrichten en nog veel andere kosten heeft. Wij kopen als familie niets meer bij Mediamarkt. Klantvriendelijkheid bestaat blijkbaar alleen maar in de winkel zolang je nog moet betalen, nadien laten ze je aan uw lot over. Wij zijn mensen die met respect met spullen omgaan eender van wie ze zijn. Wij hebben die tv NIET zelf beschadigd maar onze dochter mag er wel voor opdraaien.
Paula 28-06-2020

Beste, ik heb een tv gekocht van 699. €.Thuis uit doos een in stop contact, scherm was al kapot.Ik heb direct terug naar de winkel.Is was blijkbaar onze fout.Dus de aankoper is altijd die dat verlies.Ik heb klacht ingediend bij consumentendienst, maar ik heb geen hoop dat we zou onze geld of een nieuw tv terug krijgen.Nooit meer bij Media Markt, aankopen doen.

C v D 19-06-2020

Ik bestelde bij MediaMarkt een tablet. Ik koos voor aflevering pakjesautomaat. Werd bezorgd door PostNL, echter bezorger kende de werking van de pakjesautomaat niet. Hij heeft mij telefonisch gecontacteerd, ik moest mijn adres versturen per SMS. Ik heb de bezorger nog een aantal keren op zijn GSM gebeld. Chapeau voor de bezorger, maar niet voor MediaMarkt Be. Ik heb op 07/06/2020 het gemeld aan MediaMarkt ticket 51598993 [Incident: 200603-069532]. MediaMarkt wist niet dat bezorging met PostNL gebeurde, dat zou bPost moeten zijn. MediaMarkt vroeg mij om printscreens van PostNL te mailen, enzovoort. Ik heb er tijd ingestoken door keurig te reageren en de stukken te bezorgen. Nog geen dank u wel! Ze doen er niets mee, was het lompe antwoord. Een kleine cadeaubon als compensatie voor het ongemak, mijn moeite en tijd zou zeker gewaardeerd zijn. Ik koop niets meer bij MediaMarkt. Ik beveel MediaMarkt zeker niet aan.

An 30-05-2020

Lichte beschadiging samsumg smartphone bij levering na webbestelling. Onmiddelijke terugzending. Bijna 1 maand later en veel beloftes - nooit concreet op papier- nog steeds geen enkele duidelijkheid. Vele telefoons en informatievragen leiden steeds tot vage antwoorden. Belofte 14 dagen geleden om terug te betalen binnen de 24u niet nagekomen. Bij vraag om de oplossing ook op mail te zetten krijg je steeds weigering. Nooit zo een slechte klachtenbehandeling meegemaakt bij een groot bedrijf Is de ombudsdienst op de hoogte van deze wankele klachtenbehandeling?

Shroomie 21-05-2020

Mediamarkt. De winkel waar u uw geld kan spenderen aan kapotte en slecht ontworpen artikelen. Waar je niet op snelle en goeie service kan rekenen en je enkel de afdankertjes van een bedrijf kan kopen voor volle pot. Je daarna maanden lang bezig bent het product terug te bezorgen en dan Je geld nog steeds zoek is . Is het mss tijd je af te vragen hoelang wil je spenderen aan dit zooitje? Aankoop op 12.02.2020 op minder dan 1 maand is het product defect gemeld. 16.05.2020 product is terug gebracht en geld is nog steeds NIET terug gestort. Als je graag een ouder bent en een winkel achter hun vodden zit dan ben je hier wel aan het goeie adress. Ik raad deze winkel dan ook sterk af! Klantenservice steken ze hier in de vuilbak . En het draait voor hun dan ook enkel om geld. Investeer in je toekomst en bespaar jezelf van de grote teleurstelling dat mediamarkt is. Ik spendeer mijn geld voortaan ergens anders.

Rob 20-05-2020

Alleen deze winkelketen levert mij precies problemen op.. Het lijkt alsof het personeel totaal niet gemotiveerd is en zwaar tegen hun zin aan het werk is. Ook de service van Mediamarkt laat zwaar te wensen over...

Voorval 1:
1. Ik moest bellen om een retour te kunnen doen (in de coronacrisis). Online kon ik dit niet aanvragen. Voor zo'n winkelketen zou je toch verwachten dat dit kan.
2. De back-office registreerde mijn aanvraag foutief, waardoor ik weer moest bellen en lang wachten.
3. Mijn retour is nooit aangekomen terwijl ik alles volgens de regels heb gedaan

Voorval 2:
1. Een paar weken later had ik een sodastream gekocht en wou er een factuur van maken die ik liet verzenden naar mijn e-mailadres -- Nooit gekregen
2. In de winkel van Zwijnaarde deed ik deze sodastream terug binnen, in de Okay was deze 15 euro goedkoper (voor hetzelfde artikel + accessoires bij). Hierbij werd ik geholopen door een zeer onvriendelijke medewerkster. Ze vertelde me dat ik een tegoedbon ging krijgen (geen geld) maar daarvoor moest ik aanschuiven aan de kassa.
3. Ik kreeg een tegoedbon aan de kassa maar kreeg gewoon een kaartje zonder dat het bedrag er op stond of een vervaldatum.

Deze voorvallen deden zich voor op een paar weken tijd. Als ik het zo bekijk vind ik het raar dat mensen nog naar deze winkel blijven gaan. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin meer om deze winkel nog te betreden. Volgens mij proberen ze op de hoofdzetel op alle manieren de prijs te drukken waardoor hun service en klantvriendelijkheid hierdoor in het gedrang geraakt.

Lieve 13-05-2020

Ik had 2 vinyl platen besteld. Deze waren binnen de 2 dagen geleverd, dus snelle levering! Maar er is wel 1 foute vinyl plaat geleverd. Ondertussen al zeker 8x gemaild om mijn probleem uit te leggen en een retourticket aan te vragen, maar krijg telkens als antwoord dat ik de vinyl plaat moet retourneren. Maar ik heb geen adres, geen retourticket, niks... dus hoe kan ik dan gratis via bPost retourneren? Mediamarkt zou mij - volgens de informatie op de website - via mail een retourticket bezorgen maar volgens mij begrijpen ze niet wat dit is. Ik word er echt gek van. Dit is de laatste keer dat ik nog iets koop bij Mediamarkt!

LINS 30-04-2020

Wij hebben een tv via Media Markt online besteld van 70 inch.
We zouden hierop op de site 2 weken moeten wachten.
Om een lang verhaal kort te maken hebben we ze na 5 weken ontvangen.
Ze werken samen met een koerierbedrijf.
Mijn man heeft wel 10 tallen keren moeten bellen tussen Media Markt en het koeriersbedrijf omdat de 2 bedrijven geen enkele verantwoordelijkheid opnemen.
Ik was het zo beu dat ze met mijn man zijn (K*) aan het spelen waren...
En dit terwijl hij steeds vriendelijk en beleefd bleef .
Tot op het moment dat ze uit hun eigen leugens en uitvluchten niet meer uit geraken.
Want dit is ook de specialiteit !
Zeggen dat ze gaan leveren en dan toch niet opdagen ( tot meerdere malen toe)...
Heb ik het heft in eigen handen genomen, en zelf contact opgenomen met een hoger geplaatste werkgever van het koeriersbedrijf in de hoop dat die me kon uitleggen wat voor een circus het wel is!!
Ook hij begreep niet wat er fout gegaan is?Maar heeft me na het "( dreigen van test aankoop)" eindelijk kunnen helpen!
En was onze tv de dag nadien om 8u aan huis geleverd.
Als klant moet men correct zijn,en direct betalen.
Maar wat mij vooral stoort is dat Media Markt klantendienst zijn handen niet uit de mouwen steekt om het koeriersbedrijf te contacteren en het probleem op te lossen.
Dat het de klant is die het maar moet uitzoeken waar het misloopt.Waar zijn goederen zijn?En moet oplossen...
En dat het koeriersbedrijf ( klantendienst) totaal onprofessioneel de telefoon afsmijt,onbeleefd is,u voor de zot houd,beloftes maakt waar ze zich niet aan houden!Ik doe hier geen online aankoop meer.Zeer teleurgesteld! Heel slechte ervaring en heel onprofessioneel
Maar vooral niet klantvriendelijk!
Nele 28-08-2020

Ben momenteel hetzelfde aan het meemaken. Ik heb op 13 augustus een koelkast gekocht bij mediamarkt. In twee weken tijd heb ik al twee keer een leveringsdatum vastgelegd en er is tot tweemaal toe niets geleverd. Nu heb ik reeds meermaals gemaild en met de klantendienst van mediamarkt gebeld. Ik krijg geen e-mail terug, zelfs niet om een nieuwe levering te boeken. Het koeriersbedrijf power service antwoord al helemaal niet meer op mijn e-mails en nemen de telefoon niet op. Ik heb het gevoel dat ik die koelkast nooit te zien zal krijgen en mijn geld ook kwijt ben! Het is erg dat je moet dreigen om waar je voor betaald hebt in handen te krijgen. Ik raad iedereen af om ooit iets bij mediamarkt te bestellen!

paulus j 30-03-2020

25/3 tv besteld en betaald, donderdag een onverstaanbare boodschap op mijn voicemail 3x met klantendienst gebeld op vrijdag waar men mij steeds beloofde om terug te bellen
zaterdag eindelijk telefoon en afspraak gemaakt om maandag te leveren
helaas geen tv op maandag ,terug naar klantendienst gebeld niemand kon mij enige info geven maar zouden mij vandaag nog terugbellen , helaas geen telefoontje gekregen
niemand weet waar mijn bestelling zich bevind
zal er nooit nog iets kopen ,hebben totaal geen respect eens je betaald hebt

Damo 29-02-2020

Mediamarkt behouwt sommige producten zoals over-ear hoofdtelefoons als "hygiënisch" om retourrecht te omzeilen hoewel ze weten dat dit strijdig is met de wetgeving. Helaas niet mogelijk om 0/10 te geven. Voor mij geen Mediamarkt meer

Patrick de Buck 23-02-2020

Wij kochten vandaag een nieuwe iPhone in de Media Markt te Oostende het duurde ongeveer een 30 minuten voor we een verkoper hadden die ons kon verder helpen, waarna we alles mochten afrekenen om daarna opnieuw te mogen aanschuiven om de beschermfolie te laten aanbrengen. Opnieuw een 30 min later juist op het moment dat het aan ons was weigerde deze man ons verder te helpen, zonder enige reden verliet hij zijn post en liet ons alleen achter? Het koste ons opnieuw een dikke 20 min om iemand te vinden die de beschermfolie kon aanbrengen. Ik beschrijf met alle plezier de man die ons liet staan! Wij zullen onze centen in het vervolg wel elders anders spenderen! Wij voelen ons zeer slecht behandeld!

Lejo 01-02-2020

Op 3 januari on line een TV besteld. Leveringstermijn zou 1 tot 3 dagen zijn volgens de site.
Zou vorige zaterdag 25 januari geleverd worden. Momenteel 1 februari en nog steeds geen levering. Al verschillende mails en telefoontjes gedaan, maar krijg enkel maar nietszeggende antwoorden. Na veel aandringen zou het probleem bij de transportfirma zitten.....
Ik kan nog begrijpen dat er problemen zijn met de voorraad en de drukte door de solden, maar ik vind dat het aan Media Markt is om haar klanten op de hoogte te brengen van leveringsproblemen en niet aan de klant om steeds tijd te verliezen en moeite te doen om info te krijgen over een bestelling.
Het geld was natuurlijk wel onmiddellijk van de rekening....
Media Markt webshop: dikke nul

Karel 28-01-2020

Media Markt opereert nog in de jaren 90 qua klantenervaring en teruggeef beleid.
Contact met de help desk is moeilijk en ze stellen vele vragen om je toch maar te overtuigen om producten niet terug te sturen.

Open gemaakt en gebruikt? Dikke pech. Je bestel beter bij andere online winkels.

Als je reviews plaatst op hun site over producten en ze zijn niet positief (je raadt het product af), dan worden deze telkens verwijderd.

Leonora 27-01-2020

Toestel samsung S10 aangekocht kostprijs 699 euro bij media markt oostakker. Ik vind het niet kunnen dat voor de service om je gegevens over te plaatsen van je oude toestel naar nieuw toestel 25 euro gaat bij rekenen.
Stel mij echt de vraag wat men dan verstaat onder klanten service?

André D'Hoey 22-01-2020

Ik ontving een beschadigd product en probeer dit vervangen te krijgen. De klantendienst heel vriendelijk trouwens luistert en dit is einde verhaal. Spijts vele telefoons en mails komt er geen schot in de zaak. Mails worden ook niet beantwoord.

Mircea 20-01-2020

Biggest lie is the delivery in 2-3 days... prepare for one-two weeks with excuses about system failure and busy timing.

Geert 14-01-2020

Grootste oplichterij online. Absoluut af te raden. Bedriegerij eerste klas

Heb in november 2019 een LP besteld online. Werd onmiddellijk geboekt op betaalkaart.
Nu kreeg ik geen bevestiging van het order. Na meermaals contact te hebben genomen zou men het doorgeven. Elke week heb ik zowat gebeld. Tot men zei bestel nog maar eens, en natuurlijk zou ik opnieuw moeten betalen, Lp is er uiteindelijk niet meer maar mij geld krijg ik vandaag 10 januari 2020 nog steeds niet terug. Ik bestel er alvast niets meer.

Jasmine 11-01-2020

Tv aangekocht via internet op black friday. Maximum twee weken wachten stond erbij. We zijn echter een dikke maand verder en ik heb nog niet eens een leveringsdatum? Ik hoor volledig niks van mediamarkt en heb reeds 4 keer contact genomen met klantendienst. Vriendelijke mensen, maar het enige wat ze kunnen doen is mailen naar het hoofdbureau. Tot op heden nog steeds geen nieuws ontvangen van hen! Ik heb enorm veel problemen met de onwetendheid zeker omdat ik de tv onmiddellijk online betaalt heb. Schande voor zo een grote winkelketen!

Sanny 11-12-2019

Een artikel waarbij vermeld staat dat het in voorraad is en het binnen 1 tot 2 verzonden zou worden heb ik bij online bestelling na 11 dagen nog steeds niks ontvangen, geen track & trace-code ontvangen en kan men na een 2de telefonisch gesprek mij nog steeds niet meedelen wanneer dit zou geleverd worden.
Op een mail die ik hen hierover stuurde, heb ik nog steeds geen antwoord gehad.

Linda 29-11-2019

op 2 dagen tijd werd de prijs van de i pad pro 11 twee keer gewijzigd van 780 naar 806 en dan naar 818 schandalig en dit op blackfriday

Michel Herwege 22-10-2019

Ik koop NOOIT meer bij Mediamarkt. In Oostakker hangt er een sticker op de deur : honden niet toegelaten : hun goed recht maar als men een klein hondje in boodschappenkar plaatst of op de arm neemt, mag men SOMS binnen : afhankelijk van de portier van dienst.
Heb al meermaals met ons hondje ( in boodschappenkar) binnen geweest en geen probleem.
Maar als ge een portier treft die indruk wil maken op een verkoopster, waarmee hij stond te flirten, hebt ge pech, zoals op 19.10.2019 komt hij toegelopen : ‘kunt ge niet lezen - vlooibeesten zijn hier niet gewenst ‘.
Ik heb ook brutaal geantwoord, men zou voor minder.
Klacht ingediend - resultaat :portier heeft zijn werk gedaan.
Als men probeert te weten te komen in welke vestigingen er géén sticker op de deur kleeft en zodoende willekeur uitgeschakeld is : ook pech : telefonisch kan men je niet helpen - men moet een mail sturen waarop men géén antwoord krijgt !
Dan is men in Nederland veel efficiënter : een telefoontje volstaat om te weten in welke vestigingen kleine hondjes toegelaten zijn en waar niet.

Jürgen Van den Broeck 24-09-2019

Mediamarkt NOOIT MEER ! TV aangekocht op 24/07, wordt pas uitgepakt op 19/08, nadat woonkamer aangekocht appartement is afgewerkt, en installatie Telenet is gepland.
TV blijkt defect aan het scherm, toestel terug naar Mediamarkt, geen omruiling gezien toestel al tijdje was aangekocht, ondanks het nog niet was geinstalleerd/geprogrammeerd.
TV naar herstelling, conclusie Mediamarkt : jullie hebben zelf de schade aangebracht, dus geen garantie. We maken offerte om te herstellen :(
Probeer maar als consument het tegendeel te bewijzen als het toestel reeds werd afgegeven, en wie weet waar het zich bevindt :(:(
We zijn nu 2 maanden verder....weigering garantie, geen herstelofferte, krijgen we TV terug ? : geen enkele informatie.
Mediamakt : SHAME ON YOU !
Paula 28-06-2020

Johan 05-09-2019

Karapas de verzekering die mediamarkt aanbied is waardeloos, een iPhone laten herstellen, ik heb m terug ontvangen met 1 of ander goedkoop laag pixelglas dat bij een eerste kleine bots terug kapot is

katoo 13-08-2019

Ik ging samen met mijn mama een nieuwe computer kopen, beide hadden we hier geen verstand van en vroegen we aan een verkoper om ons te helpen. Hij raadde ons een lenovo ideapad aan, we vertrouwde deze verkoper en namen deze computer. Na 2 weken had ik al door dat de computer niet voldeed aan mijn eisen, hij had een slechte batterij, maakte een raar geluid en was ongelooflijk traag. Ik deed hem binnen in Mediamarkt en ze herstelde het moederbord, de batterij en de ventilator, dat vertelde ze mij toch...
De herstelling heeft niets verandert en ik zit nog altijd met dezelfde klachten.
Heeft de verkoper niet geluisterd naar mijn vraag of is hij gewoon nooit hersteld geweest?

Carmen 24-07-2019

Ik kocht een nieuwe wasmachine bij Mediamarkt, inclusief levering. De levering zou een 4 tal weken later plaatsvinden maar ik zou op de hoogte worden gehouden via sms, zowel de dag voordien als een halfuur voor de levering. Beide smsen zijn niet ontvangen. Ik kreeg enkel een vrij dreigende telefoon op het moment dat de leveringsdienst reeds voor de deur stond.. Ik moest binnen het kwartier thuis zijn, of er zou 40euro extra kosten bij komen. Ik kon dit niet waarmaken, vroeg meer informatie. Er werd gediscussieerd en doorverwezen naar een Mediamarkt winkel. Eens daar, wordt verteld dat dit om een externe firma gaat. Een mediamarkt medewerker belt met de externe firma maar kan niets voor me doen: ik heb een boete van 40euro, die per factuur na levering ging komen. Op moment van levering (2e afspraak) wordt 40euro cash geëist, anders nam men de wasmachine terug mee.. Ik heb geen cash in huis en was bijgevolg te laat op mijn werk.. zeer ontgoocheld in hoe Mediamarkt hier mee om ging.

VanF 13-07-2019

Mediamarkt is vooral goed in het verkopen van nieuwe items en stimuleert zo de wegwerpmaatschappij. Eens je de aftersales nodig hebt, is het dikke misserie en een ping pong spelletje van je gekochte artikelen opsturen voor herstel, terug met de klant meegeven en dan uiteindelijk weer constateren dat je nog steeds niet werkt...Moeizaam, frustrerend helemaal niet klantvriendelijk. Het is de eerste keer en de laatste keer dat ik daar iets koop. Zelfs 1 ster is nog teveel.

Thaïs 24-04-2019

Ik schrijf nu enkel en alleen over de webwinkel van Mediamarkt en niet over de fysieke winkels ! Ik lees hele jammerlijke verhalen, welke mij bekend over komen daar ik in het verleden in de fysieke winkels ook hoog oplopende ruzies en discussies gehad heb. Dit terzijde....
Ik bestel op paasmaandag een item, de website geeft aan dat het artikel in de winkel waar ik steeds ga voorradig is, dus ik klik op “afhalen” en wil met Bancontact betalen maar ik krijg een foutmelding dat de betaling niet doorgegaan is. Ook raar dat ineens verscheen dat het item in de door mij gekozen winkel ineens niet meer voorradig was. Ik probeer het dus nog eens, klik “thuisbezorging” aan en betaal dit keer met PayPal. Transactie gelukt. Kijk ik op m’n rekening, is de eerste betaling ondanks de foutmelding toch doorgegaan en werd het bedrag onmiddellijk van m’n rekening gecrediteerd. Ook kreeg ik hiervan een bevestigingsmail toegestuurd.
Ik zat dus met een dubbele bestelling maar heb via mijn account het met Bancontact betaalde item kunnen annuleren.
Ook van de annulatie kreeg ik na een paar minuten een bevestiging per mail.
Dezelfde dag via het contactformulier geschreven en uitgelegd wat het probleem was, de dag erna gebeld met een zeer vriendelijke man van de klantenservice en die heeft gewoon alles netjes voor mij opgelost. Het geld dat ik met Bancontact betaalde staat inmiddels terug op m’n rekening en het artikel werd op 24 uur geleverd, zoals beloofd. Wat dus de slechte kant uitging is uiteindelijk vakkundig opgelost door een zeer vriendelijke medewerker van Mediamarkt, waarvoor beste dank.
Alex 03-05-2019

Hi Thaïs,

Jij hebt dan wel heel veel geluk gehad dat dit zo netjes verlopen is. Rondom dezelfde periode had ik hetzelfde voor met een product dat ik online besteld had. Ik had net zoals jij een foutmelding en net als jij zat ik met een dubbele betaling wegens een technische fout. Ik heb toen ook geannuleerd en kreeg ook een mail dat ik zou terugbetaald worden. Had met maestro/Bancontact afgerekend. Op de mail stond dat het bedrag zou worden terugbetaald. Vandaag 3 mei, we zijn dik 3 weken na de ongelukkige technische storing en ik heb nog steeds geen terugbetaling. Ik bel deze namiddag op om even te informeren omdat ik 3 weken wel erg lang vind, krijg ik daar een uiterst onprofessionele man aan de lijn die niks empathie, zeer onbeleefd en krachtdadig zegt “dat ik wat meer geduld moet hebben”... ik haalde even aan dat ik ooit bij bol.com online een vergissing had gemaakt (ebook besteld ipv hardcover) en dat het ganse euvel, wat mijn schuld was, netjes werd opgelost en de betaling liefst na 4 dagen op teruggestort was.
“Je moet geen appelen met peren vergelijken” snauwde hij, “Ik zal het doorgeven aan de juiste dienst en die zullen je wel op de hoogte houden, anders nog iets ?”... ik was danig van m’n stuk van dat antwoord dat ik “nee” zei, en vooraleer ik iets kon zeggen haakte hij de telefoon in. Een klantenservice totaal onwaardig vind ik dit, een totaal tekort aan professionalisme. Ik heb het even laten bezinken en heb terug gebeld. Had een hele vriendelijke man aan de lijn (Roy genaamd), en deze deed het wel erg goed en bood z’n excuses aan voor het gedrag van z’n collega. Ondertussen heb ik een klachtenbrief geschreven.
Leuk voor jou dat het opgelost is, maar je bent een uitzondering. Ik geb voorgoed mediamarkt afgezworen want ja...dit kan niet !

Mvg,

Alex

Jenn 17-03-2019

Zwaar teleurgesteld in de dienst na verkoop van Mediamarkt.

Ik kocht een nieuwe wasmachine incl. levering. De verkoper was behulpzaam alsook de leverdienst. Na 2 weken bleek er echter een lek te zijn doordat de watertoevoer niet goed was aangesloten, met waterschade tot gevolg. Na X aantal telefoons kreeg ik te horen dat volgens hen de installatie goed uitgevoerd was en dat ik geen aanspraak kon doen op mijn verzekering. Werd naar mijn gevoel van het kastje naar de muur gestuurd en kreeg op den duur geen reactie meer, in de hoop dat ik het erbij zou laten.

Schandalig hoe zo'n groot bedrijf niet eens de moeite doet om dit goed op te volgen, de verantwoordelijkheid op anderen afschuift en gewoon ontkent dat er een fout is gemaakt tijdens de installatie. Als ik extra betaal voor de installatie verwacht ik ook dat die correct gebeurt.

noa 06-03-2019

ik kreeg een mail aan van Mediamarkt met de melding "21% BTW? Weg ermee! Laatste kans", ik ben op hun website naar enkele tv’s gaan kijken waar die korting op zat, dan ben ik de modelnrs gaan ingeven in google en vond de tv’s terug bij concurrerende bedrijven aan exact dezelfde prijs als die van Mediamarkt waar 21% korting op zou moeten zitten, de dag nadien was de actie afgelopen en de tv’s hebben nog altijd dezelfde “actie” prijzen, enkel is de oude prijs die 21% hoger lag en die vermeld stond boven de actieprijs weggehaald. Ik vraag mij af of dit wel legaal is. De eerstvolgende keer als ze nog eens zo een actie organiseren maak ik allemaal screenshots van hun actie prijzen tijdens en de dag na de actie en deel dit dan mee aan de FOD Economie. Het wordt tijd dat er een einde komt aan dit soort misleidende praktijken waarbij er helemaal geen korting wordt gegeven.

TDB 28-02-2019

Enkele weken geleden begon mijn asus laptop scherm raar te doen.
Eerst kwamen er hier horizontale lijnen op.
Een klein beetje nadien ook verticale, waarna er een inkt vlek op het scherm kwam.
Deze breide ziender ogen uit in enkele minuten.
Dit alles gebeurde terwijl de laptop op een tafel stond.
Vol vertrouwen dat de laptop (die nog in garantie was) zou hersteld worden onder garantie gaf ik hem af aan de mediamarkt (maalsesteenweg).
Na 2 weken was ik verbaast ik kreeg een factuur binnen voor het scherm.
Mediamarkt classificeerd de schade als drukschade (waarbij men nooit tussen komt, logisch).
Ingenieur zijnde zocht ik contact met de mediamarkt en het herstellingcentrum, aangezien een kapote LCD ook ander oorzaken kan hebben.
Maar niemand kon mij hierbij helpen ookal gaven sommige mij gelijk.
Conclussie dat er jammerlijk moet stelt worden, is dat garantie bij mediamarkt een illusie is.
Men verondersteld dat mensen hier geen kennis van bezitten en de factuur zouden betalen.
Dit lukt hen spijtig genoeg ook want ook mijn mogelijkheden waren opgeraakt.

Hopelijk help ik met deze klacht personen in de toekomst die hetzelfde zouden voorhebben, alvast veel sterkte.

Wouter 22-01-2019

Nooit meer. Blu-Ray box besteld met duidelijke vermelding dat films in het Nederlans waren. Ook op de box zelf werd dit nog eens bevestigd. Uiteindelijk zaten er 2 films in met een andere taal, er is dus ergens iets misgelopen. Mediamarkt weigert echter om te ruilen tegen een correcte versie. Ik had net zo goed mijn geld gewoon in brand kunnen steken. Op deze manier is het niet verwonderlijk dat mensen massaal online aankopen doen bij buitenlandse bedrijven, die wel een correcte dienstverlening bieden.

rd 20-01-2019

Slechtste online ervaring ooit.
Mails worden niet beantwoord.
Binnen de 24 uur geleverd???????????
Wacht al een week op mijn bestelling.
Ze laten niets weten.
Kan niet annuleren, want ge krijgt geen reactie niks.
Al tientallen mails verstuurd, chat hetzelfde.
Dit is toch niet normaal.
Nooit nog iets van mediamarkt.

Zaraniz bvba 06-12-2018 In de winkel gekocht
Zwijnaarde

Service is een dikke nul!

Service is nul, nooit koop ik nog iets bij mediamarkt, eerst verkopen ze voor 70 euro profesyonel installatie, nadien komen ze tot 2 keer en nog niet installeerd, ergste is dat ieder maal onze fout is ...

Dwienie 20-11-2018 Via de website gekocht

Online winkel: slechter kan niet

Goederen worden beloofd binnen de 2 dagen. Na 14 dagen nog geen levering. Antwoorden ook niet via hun online messenger platform. Klantendienst zegt email te sturen met status maar krijg geen email te zien.

LDC 06-08-2018 Via de website gekocht

Opgelet voor Top-Media winkel

Opgelet voor online aankopen bij Top-Media winkel (NEP!) Zij verwijzen voor alles: garanties, leveringen... naar Mediamarkt maar dit is een frauduleuze firma want Mediamarkt ontkent elke link en het gestortte geld ben je kwijt. Mediamarkt kan hier niets aan doen maar zij zijn op de hoogte en zouden dus mogelijke klanten moeten waarschuwen!

DJ 22-11-2017 In de winkel gekocht
Brugge

Mediamarkt Brugge

Professionele service op alle afdelingen.
Men neemt de tijd om goed te adviseren, zonder enige verkoopsdruk.
Na aankoop blijkt dan effectief dat het advies z'n nut heeft bewezen.
Vroeger was ik goede klant bij de buur (VDB) maar de service is niet te vergelijken.
Het valt ook op dat elke afdeling dezelfde inspanning levert om echt duidelijk en goed advies te verstrekken.
Echt een super aangename ervaring!
Ook de dienst na verkoop is uitmuntend!

KatrienV 07-09-2017 Via de website gekocht

Correcte service

Snelle correcte service en levering. Artikel deftig verpakt en niet beschadigd. Duidelijke website. En tot nu toe vaak de goedkoopste tegenover andere winkels en websites. Ik kocht hier mijn garmin forrunner 235 in ijsblauw en smart weegschaal van garmin. Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen.

Thrillseeker 18-03-2017 In de winkel gekocht
MediaMarkt Roeselare

MediaMarkt staat synoniem voor "valse reclame"

Tijdens hun actie "-21% BTW" heb ik een TV gekocht bij MediaMarkt.
4500 Euro was de bruto prijs. Ik betaalde 3700 Euro na aftrekken van de BTW.
Toen hun actie voorbij was bleef datzelfde model aan 3700 Euro incl. BTW te koop staan in hun winkel.
Ook bij andere shops zoals Coolblue en Whinkel stond die TV aan 3700 Euro incl. BTW.
MediaMarkt had dus duidelijk bij het begin van hun actie de prijs 21% opgedreven om dan 21% korting te geven zodat je de illusie krijgt dat je een koopje doet.
Toen ik naar de klantendienst ging om uit te leggen dat dit valse reclame was en helemaal niet fair is werden ze boos.
Een werknemer vertelde me rechtuit: "Ja meneer, U heeft teveel betaald. Maar daar kunnen wij niets aan doen. Wij hebben het recht onze prijzen aan te passen. En we gaan er niet verder meer over discussieren want het heeft toch geen zin"
Uiteindelijk heb ik dus niet kunnen genieten van hun actie want ik heb de volle pot betaald voor die TV.
Nu weet ik waar MediaMarkt tot in staat is om klanten te lokken.
De TV was dan nog een toonzaalmodel met onbekend aantal gebruiks-uren omdat ze er geen meer op stock hadden.
Had ik 'm voor die prijs maar ergens elders gekocht dan had ik nu een splinternieuwe TV met betere service.
En bij het bekijken van meerdere MediaMarkt reviews blijk ik niet de enige die bedrogen werd door hun praktijken.

Dirk V 19-06-2017

Informeer u ALTIJD op voorhand ! Zoek alles op van het gewenste product en vergelijk prijzen... Als ik in de winkel aankom wil ik dat product, dat type en het kost zoveel... Is het niet op voorraad, ondanks dat het op de website wel op voorraad staat, dan eis ik een tegoedbon dat ik het toestel later wel aan die prijs kan kopen, simpel... Een goeie reputatie zal ik bij verschillende winkels waarschijnlijk niet hebben, maar het "recht voor de raap" zijn heeft me wel al veel voordeel opgeleverd...

Frank 01-03-2017 Via de website gekocht

Beter wat meer investeren in service dan in marketing

Grote actie 21% BTW korting! Ik bestel én betaal via internet een was-droog combinatie van LG (nogal specifiek toestel met grote capaciteit), volgens de website gisterenavond in voorraad in de winkel Docks. Vanochtend telefoon van de winkel -ééntalig Frans- dat het toestel toch niet in voorraad blijkt (bovendien speciaal met een groot voertuig naar Brussel gekomen om het deze namiddag te gaan ophalen) - en dat ik naar een centraal nummer moet bellen van Media Markt die ervoor gaan zorgen dat ik het thuisgeleverd krijg. Ik bel direct naar dat nummer. Helaas meneer, nergens meer in voorraad en komt ook niet meer terug binnen. Maar, we zullen uiteraard uw geld terugstorten... binnen de 14 werkdagen!!! De 21% actie is dus veel blabla en weinig boemboem, zo kan ik het ook, reclame maken voor iets dat niet leverbaar blijkt te zijn om toch maar volk naar de winkels te lokken. Iets minder marketing en iets meer service, dat zou misschien op zijn plaats zijn. Met echte web winkels nooit zoiets meegemaakt. Dikke nul voor Media Markt.

bart 14-12-2016 Via de website gekocht

Levertermijn op site is bedrieglijk en service zwak

Koelkast besteld. Op de pagina van het toestel staat onder de prijs vermeld dat je het product de dag erna thuis bezorgd krijgt als je voor 22u besteld. Pas als je in je winkelkarretje kijkt staat er in hele kleine lettertjes onderaan vermeld dat je levering binnen maximaal 28 dagen geleverd zal worden. Dat is dus echt boerenbedrog. Ik had dit niet door en kreeg wel snel telefoon van Mediamarkt, de dag dat ik het toestel verwachtte. Ze zouden twee dagen later kunnen leveren maar je moet dan wel zien dat je de hele dag thuis blijft. Pas een dag op voorhand krijg je een sms met een preciesere tijdspanne, maar op dat moment kan je niet meer zeggen dat dat je niet past. Als je niet thuis bent op het ogenblik van de levering betaal je 40 euro extra. Zelfs vermelden dat je bijvoorbeeld wel kan in de voormiddag kan niet. Na aandringen en boos worden en dreigen dat je de bestelling zal annuleren kan het dan toch. Nooit meer Mediamarkt voor mij. Dit is puur bedrog en met dit soort slechte service prijst Mediamarkt zich binnen de kortste keren uit de markt.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• slechte service
  • bedrieglijke website

k vermeirsch 23-11-2016

dienst naverkoop

Slechte ervaring met product dat ik 1 dag later wou inruilen. Verpakking licht beschadigd, dus geen omruiling, kasticket was onvoldoende. Ik was dan nog bereid 20 euro op te leggen voor duurder product. Jammerlijke houding van dergelijk groot bedrijf. Moraal van het verhaal: liever in het vervolg 10% meer betalen aan bedrijf dat wel om klanten geeft.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• dienst naverkoop

Tom 05-08-2016 Via de website gekocht

Irritant. ze blijven zich opdringen met ongewilde reclames en voorstellen voor nieuwsbrieven

Afschuwelijk. Ze houden geen rekening met de koop op afstandwet. De verpakking was niet beschadigd en wilden maar 120 van de €150 die ik betaalde vergoeden zonder hier een wettelijk onderbouwde uitleg te geven

Alsof dat niet alles sloeg, stortte ze mij enkel €100. Ik heb letterlijk 12! mails moeten sturen voor de ander beloofde en te weinige €20, waarna ik een zeer onvriendelijke mail kreeg met een WAARDEBON van €20. Onvoorstelaar

Onvriendelijke klantendienst, niet aan de koop op afstand wet houden en 12! mails negeren. Dit was mijn absoluut slechtste ervaring die ik al heb gehad met online shoppen. Vermijden aub!

Jan 20-06-2016 In de winkel gekocht
Zwijnaarde

Verkopers zijn totaal niet gemotiveerd.
Je moet heel lang wachten vooraleer er iemand naar je omkijkt.

Schandalig , hoe de bediende bij media markt zelf mijn toestel kapot gemaakt heeft !!

niet relevant, als je zo bedot wordt zoals het mij is overkomen , mag er wel 10 hectaren winkelruimte zijn, dit is geen criteria.

Absoluut te vermijden zaak, je wordt als klant letterlijk bedrogen waar je erbij staat.

Vermijd ten allen prijzen iets bij media markt te kopen