MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is berekend op basis van 36 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,3

Rudi 21-06-2021

wasmachine gekocht met betaalde levering ze komen met 2 wasmachine leveren. Op onze oude wasmachine staat een droogkast.
was blijkbaar een probleem om deze eraf te nemen al staat die volledig vrij .Na aandringen hebben ze dit toch gedaan.
dan stond de wasmachine te waggelen langs alle kanten waarover ik dan een opmerking maakte. hun antwoord uwe vloer ligt niet recht he meneer. Heb dan maar de opmerking gemaakt dat er daarvoor regelbare pootjes onder staan,wat ze dan maar gedaan hebben. zonder waterpas natuurlijk. resultaat machine helde 2 cm over naar achter.
heb dan zelf maar allles verder afgesteld. MAAR ZAL WEL IN DE WINKEL VERHAAL GAAN HALEN BETALEN VOOR EEN SERVICE DIE GE NIET KRIJGT

Frederik 17-06-2021

Koelkast online besteld 4 dagen gelden. 10u voor levering werd vermeld dat deze toch niet zou geleverd worden op de gekozen dag. Oude koelkast stond toen al buiten. Dus mogen we nu de oude koelkast terug binnen zetten en terug vullen. Wachtend op wanneer deze dan wel eens geleverd kan worden.

Anoniem 03-06-2021

Onlangs een nieuwe gsm aangeschaft voor de organisatie, bij MediaMarkt in Deurne. Het gewenste toestel was er enkel nog met door de winkel vooropgezette screenprotector. Geen probleem leek mij, dus ik heb die aangeschaft. Dat veranderde snel toen ik er bij open maken achter kwam dat er een barst in het glazen plaatje van de camera zat. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker verzekerde mij dat het geen probleem ging zijn als ik bij gelegenheid gewoon terug ging naar de desbetreffende winkel met de originele verpakking, de aankoopbon en de gsm. Zij zouden me dan een nieuwe GSM geven werd mij beloofd.

Bij teruggaan naar de winkel werd ik niet geholpen en het werd direct afgewimpeld: ´wie zegt dat u het zelf niet stuk heeft gemaakt?´. Ik heb uitgelegd dat ik na het ontdekken van de schade direct de klantenservice heb gebeld. Echter vond hij daar niks van terug dus daarmee was het verhaal voor hen klaar, want ze gingen de GSM niet terug nemen. Zijn argument was ´ik heb geen bewijs dat u direct heeft gebeld dus ik kan niet helpen´. Ik heb waar zij bij waren de klantenservice nog eens opgebeld om terug te halen dat ik effectief had gebeld en dat mij beloofd was dat ik een nieuwe zou krijgen (ik heb tenslotte betaald voor een kapot toestel). Er is toen ontdekt dat degene die ik de eerste keer had gesproken bij de klantenservice zijn werk niet goed heeft gedaan, want schijnbaar is het standaard procedure dat er een fiche wordt aangemaakt en naar de betreffende winkel wordt gestuurd, zodat als een klant terugkomt het probleem al bekend is bij de winkel. Echter is dit dus helemaal niet gebeurd. Geen registratie van het feit dat ik heb gebeld en de klacht/het probleem die er was. De klantenservice heeft terplekke nog een fiche aangemaakt en naar de betreffende winkel gestuurd, maar dat kon niet met terugwerkende kracht in naam van het eerste telefoontje, dus enkel van mijn tweede belletje. Dit was niet genoeg voor de winkel en dus, omdat een medewerker van de klantenservice zijn werk niet goed heeft gedaan, ben ik als klant daar de dupe van geworden. Ik vind het behoorlijk jammer dat de klantenservice en ook de service van de winkel zelf zo slecht/niet meedenkend is en het spreekt denk ik voor zich dat mediamarkt weer een klant armer is geworden.

Mark 28-05-2021

Geen enkele verkoper kon nederlands in de Mediamarkt in Woluwe, zeer triestig, ben terug naar huis gereden. Als ge Nederlands praat kijken ze op u neer als een hond op een zieke koe. Nooit meer !!!

M. Maes 11-04-2021

Na minder als een jaar geleden een monitor te kopen. Had ik ineens een blauwe lijn op mijn monitor
Ik breng het scherm ninnen aangezien ik garantie had. Word me verteld da het niet gemaakt word onder garantie want het is val/stootschade wat al niet kan want de monitor hangt aan een beugel. Het zou dan 320euro kost om het te maken en het scherm kost maar 195euro in den winkel. Na de klantendienst te contacteren en het uit te leggen word er me verteld dat het scherm gescheurd is door dat er te veel kracht opgezet is wat ookal niet kan want het scherm word niet aangeraakt. Eigenlijk word je gewoon bestolen bij mediamarkt en draaien ze de garantie naar hun hand als het het bedrijf uitkomt. Bespaar je de moeilijlheden en koop niets bij mediamarkt je bent veel beter af ergens anders.

Frauduleuze hersteldienst! 10-04-2021

Frauduleuze hersteldienst! Scooter van Xiaomi van 3 maand oud binnen gebracht, na hun "deskundig" onderzoek bleek toestel niet meer herstelbaar alsook geen geldige garantie dus hun voorstel toestel houden of 48€ betalen. Echter vandaag een externe partij ingeschakeld... voor 38€ was scooter gefixt! Echte gangsters daar! Alsook mevrouw TDC van de klantendienst mijn ongenoegen meegeven, boertig en onprofessionele reacties! Onbewust Onbekwaam! Nooit meet Mediamarkt !

Wim 17-03-2021

Inbouw frigo gekocht en correcte levering .bij installatie gemerkt ontbrekende clip om deur te kunnen monteren in inbouwkeuken. Na 3 weken wachten en 5tals telefoon en mail kan men mij nog steeds niet vertellen wanneer ze dit kunnen nalevering. Antwoord klantendienst.....zijn wachtende op bericht leverancier .
Dus ik al 3weken zonder frigo daar deur niet kan openen.
Dus service beneden alle peil.. ...

Sofie Colman 27-02-2021

We hadden hier een gaming monitor gekocht voor onze zoon. hij had hier zelf voor gespaard en gewerkt. Bij thuiskomst doen we de doos open en het scherm is zwaar beschadigd en werkt niet. Binnen het uur waren we terug in de winkel. Zegt de verkoper dat we het waarschijnlijk te hard hadden uitgepakt .ik vraag aan hem hoe het dan komt dat er 2 grote lange krassen op het scherm staan. Hij zegt dat hij met zijn collega moet bespreken . Pas na het bellen met hoofdkantoor worden we opgebeld. Ze zeggen dat het nu waarschijnlijk gebeurd is bij het monteren van de tafelsteun . Ik vraag opnieuw hoe het dan komt dat er 2 krassen dan op het scherm komen. Er komt een vaag antwoord dat dit toch door de het monteren van de steun komt . We worden dus voor de 2de keer vals beschuldigd. We hebben dan maar een andere gekocht uiteraard bij een andere leverancier en ons verlies genomen . Als ik hier de andere reacties lees zijn we duidelijk niet de enige. Maar wat met al die mensen die niet de mogelijkheden hebben om een 2de toestel te kopen en die vb. maanden of jaren gespaard hebben voor een nieuwe tv die soms meer dan 1000 euro kost. De verkopers zijn vriendelijk en als het toestel niets mankeert kan je hier gerust kopen. Maar als er iets mis is met je toestel heb hier een groot probleem en ben je waarschijnlijk je geld kwijt en ze leggen alle verantwoordelijkheid bij de leverancier. Het spijtige is dat er bij aankoop gezegd wordt dat er op bepaalde artikelen nog extra garantie kan gekocht worden voor veel geld . Maar het is meer dan duidelijk is (zie ook berichten van andere klanten ) dat garantie hun niet best eigenschap is . Daarom het advies van ons koop bij andere zaken waar de service na verkoop goed is . Zodat je niet 2 keer voor hetzelfde toestel moet betalen.

Patrick 06-02-2021

Wij kochten een kastdiepvriezer bij Mediamarkt, waarbij we naast de levering supplementair € 20,00 betaalden voor de plaatsing van het toestel. Eenmaal aangekomen wou de installateur het toestel niet ter plaatse zetten omdat de kamer waarin het toestel moest komen 2 trapjes naar beneden was en ze dan zogezegd met 2 moesten zijn. Zelfs met aanbieden van onze hulp wou hij zelfs niet proberen en liet hij het toestel gewoon in de verpakking achter in onze garage. Ik meende dat wij dan ook recht hadden op de recuperatie van de betaalde extra €20,00 voor plaatsing en sprak Mediamarkt hierover aan, maar de terugbetaling werd categoriek, kortaf en op een onbeleefde manier geweigerd. Van klantenservice hebben ze blijkbaar niet veel kaas gegeten. Kortom een superslechte service en te mijden winkel. Mij zijn ze in ieder geval voor altijd kwijt als klant.

Michel in dardennen 03-02-2021

ze maken reclame dat je voor groot materiaal een datum kan kiezen voor de levering.
ik wil een koelkast en wasmachine kopen voor z'n kleine 1000euro, wat zijn prijs waard is.
ik maak mijn bestelling klaar en kom ook een agenda tegen waar ik mijn datum kan op kiezen, zelfs zaterdags.
het is voor een tweede verblijf dus ik ben daar niet heel de week, dus is perfect.
als ik een dag later mijn bestelling afrond, was de agenda plots weg, maar toch gekocht.
de dag nadien al een telefoontje om de afspraak in te plannen, en mijn gevraagde datum, binnen 3 weken pas op een vrijdag, was geen probleem. 5 minuten later krijg ik de bevestigingsmail met daar in de woensdag ervoor???? direct terug gemail maar na 1 dag nog geen antwoord, dan maar gaan bellen. heel de uitleg terug gedaan en terug een nieuwe afspraak voor een week later. deze mevrouw was zo eerlijk om te zeggen dat de gegevens dan naar een externe firma gaan die dan terug contact gaan opnemen. tegen s' avonds hetzelfde verhaal, we komen leveren op een ander dag want mijn datum gaat niet( is dan bijna 4 weken in de toekomst), wanneer ze nu gaan leveren weet ik helemaal niet.
ga proberen om te annuleren denk ik, want 1000euro tegen het straat laten staan ???
schrap dit a.u.b. van jullie site mediamarkt !!

Leo 15-01-2021

Ik heb een cadeaukaart van MediaMarkt ontvangen. Zeker in deze coronajaar is het gaan winkelen niet evident. Nu mijn stofzuiger het begeven heeft is de noodzaak er. Nu blijkt dat mijn cadeaukaart is verlopen. Dit geld is gemakkelijk verdient. Ik noem het diefstal. Van enige coulance is geen sprake.

Rdl 13-01-2021

Online aankopen en betalen geen probleem. Leveren en plaatsen van een vaatwasser is een ander paar mouwen. Zeer slechte service. Plaatsing erbarmelijk tot zeer slecht. En spreken met moeite Nederlands.
Volgende keer denk ik twee maal na!!!

Sofie 05-01-2021

Bij Black friday eind november een Iphone 11 besteld, pakket werd door Bpost verloren. Dienst na verkoop bij Mediamarkt is totaal onprofessioneel! De operatoren kunnen je niet helpen, haken soms gewoon in of zijn arrogant. Het heeft eerst enkele weken geduurd voor ze klacht indienden bij de post om pas daarna te kunnen overgaan tot leveren van een nieuw toestel aan de klant.Dan weer enkele weken later moeten horen dat het toestel niet meer in voorraad is, nog enkele weken later een alternatief aangeboden krijgen want ze kunnen het toestel niet meer krijgen bij de leverancier (en dat terwijl het toestel op elke andere elektrozaak WEL nog ruim voorradig is). Je gaat in op het alternatief, en een week later krijg je de melding dat oplader/oordopjes er niet zouden bij zitten... Uiteindelijk vandaag geannuleerd en geld terug gevraagd. En nu maar hopen dat dit vlot verloopt....

Stephan 04-01-2021

Deed mijn iPhone binnen om een nieuwe batterij te laten plaatsen. Er was geen enkele ander mankement aan het toestel. Dan wordt ik opgebeld dat de technieker het scherm gebroken heeft en een nieuw scherm moet plaatsen op mijn kosten. Ik heb dit moeten betalen want anders kreeg ik mijn gsm niet terug die ik dringend nodig had voor mijn werk. Dan klacht ingediend maar krijg geen degelijk antwoord. Dus ... Pas op met Media Markt herstel dienst !!!

Andy 01-01-2021

Heel slechte service en klant vriendelijkheid. Had een onderwater fototoestel gekocht 350eur. Die bleek na wat foto's onder water ,vol gelopen zijn met water.
Ik had waarschijnlijk niet alles goed afgesloten volgens hen. Iets waar ik zelf persoonlijk altijd goed op let dat dit wel gebeurt. Dus ja mijn probleem volgens hen.
Nu weer iets geprobeerd te kopen maar was niet op voorraad in de winkel. Dus ik betaal voorschot en er werd beloofd het zo snel mogelijk daar te krijgen. Na 14 dagen nog niets ondanks dat je het online op 3 dagen zou hebben. Dus ik ga naar een andere mediamarkt waar het wel op voorraad is. DAAR TELT MIJN VOORSCHOT NIET. Iedere winkel blijkt afzonderlijk te zijn en kunnen niets onderling regelen voor de klant. Echt een slechte winkel!!!! Zelfs een 1 is nog te veel.

Gert 27-12-2020

Voor kerst is er een Robotstofzuiger aangekocht voor de mama. Nadat zij reeds een identiek geschenk had gekregen van haar mama besloten we dit terug in te wisselen bij Mediamarkt. De aankoop was 2 dagen voor kerst gedaan. Op 26 december is er met een ongeopende doos naar Mediamarkt gegaan met de intentie om deze ofwel in te wisselen voor een aankoop bon of geld terug. De seal was nog aanwezig op de verpakking. Eerste vraag was het kasticket = ok, nadien rezen er twijfels over de seal, waarbij zij deze zelf hebben verbroken en de doos hebben geopend. Het was duidelijk dat dit toestel nooit uit de verpakking was geweest. Toch beweerden ze bij Mediamarkt dat de doos was geopend en zij dit niet kunnen terugnemen. Daar de doos nooit is geopend zijn er 2 verklaringen. Of de doos is geopend voor mijn aankoop, ofwel is dit product zo bij Mediamarkt afgeleverd. Er was ook nergens enige schade zichtbaar. Voor Service geef ik niet 1 maar een 0! Insinuaties over liegen blijven best uit!

Tlayatmas 16-12-2020

Ik vind de service op niks trekken ik heb op 2dec een tv geleverd gekregen en deze blijkt beschadigd te zijn er zat een barst op het scherm na verschillende e-mails te sturen naar deze dienst dat ik deze niet meer wil en dat ze deze moeten komen halen of geld terug maar nee hoor geen reactie tot vandaag ik vind dit niet kunnen

Kris 16-12-2020

Iets besteld in winkel, mooi klaar op tijd. Top service winkel Woluwe.
Echter iets vergeten en om niet terug te hoeven naar de winkel maar online besteld op dinsdag. Op voorraad dus levering binnen 1 à 3 dagen. Echter niks, dus annulatie aangevraagd op donderdag. Kon niet want order klaar om te vertrekken, dag erna niks? Dus terug contact, zelfde excuus.
Echter pas 4 dagen later klaar, met name op maandag.
Dus liegen tegen een klant? Ongehoord en op mails antwoorden ze naast de kwestie. Dus maar bij PayPal zaak geopend

Jan 08-12-2020

Discriminerend: Geen service voor mensen die niet online kunnen of wensen te bestellen (product tussen winkels uitwisselen).
Asociaal: Dienstverlening? Minachting van de klant die zogenaamd te dom is om begrip voor op te brengen.
Onbeleefd: Afbreken van een gesprek door simpelweg de lijn af te sluiten.

marcus 07-12-2020

TV besteld op 23/11, geleverd op 25/11, kapot dus per retour geweigerd per email en telefoon (scherm gebarsten en gebroken). Tot op vandaag 07/12 geen enkele reaktie. Dus 2 weken zonder tv, zonder 1300euro, en met een grote kapotte doos die in de weg staat.

slechte verzending 01-12-2020

Mijn dochter heeft voor kerstmis een automatische koffiemachine gekocht online bij Mediamarkt. Dit was bedoeld als kerstcadeau voor haar papa. Wat gebeurd er bij de levering??? Je krijgt gewoon de originele doos in je handen, zodat de persoon waar het cadeau voor was, direct zag wat hij met kerstmis zou krijgen. Want papa was de persoon die toen thuis was, en het aannam van diegene die het kwam leveren. Waar is onze privacy op dit moment????? Iedereen kon zien wat ze gekocht had. Neen, voor ons de eerste en de laatste keer dat wij hier kopen. Het had op zijn minst in een andere kartonen doos moeten zitten, zodat niemand kon zien wat er in zat. Heel haar kerstcadeau verpest nu.

Timmmooo 13-11-2020

Order verloren gedaan door Bpost en na 1 week en verschillende mails en telefoons nog steeds niks ontvangen. Lijkt me een fatale combinatie Bpost en Mediamarkt samen...

Alain 08-11-2020

Mediamarkt daar zien ze mij nooit allemaal ok tot je een probleem hebt 3n dan trekken ze zich niks aan

Souf 26-10-2020

jongeman achter de kassa om 17h in mediamarkt Brussel new straat was heel slecht persoon helemaal niet vriendelijke 😡😡😡

Chakkor 15-10-2020

Mediamarkt Zwijnaarde slechte service en onbeleefd personeel en gerant.
Je maakt een afspraak en word niet eens geholpen !

Eva Thijssen 07-10-2020

In Wilrijk een handstofzuiger besteld en betaald. Zou volgens de verkoper van Wilrijk (zijn naam staat op bestellen) deze week nog binnen komen. Heeft mijn mailadres, dat ik gespeld heb, volledig verkeerd genoteerd blijkbaar. (Gevraagd aan klantenservice waar mijn mail naartoe werd gestuurd.) Zijn ondertussen al 14dagen verder. Ik bestel nooit meer bij mediamarkt. Ik voel mij redelijk afgezet.

Tommy 26-09-2020

Wat betreft kleine pakjes die via een koerier worden bezorgd. Geen probleem: snelle levering. Wat betreft grote toestellen (ik bestelde een diepvries) werken ze samen met een transportfirma. Ik had op voorhand gemaild met de vraag of ze het oude toestel meenamen en hiervan kreeg ik snel bevestiging dat dit in orde was. Wanneer ze het nieuwe toestel kwamen brengen op vrijdag weigerde de chauffeur echter het oude toestel weer mee te nemen, met de uitleg in het frans (hij kon geen nederlands) dat het oude toestel de nieuwe toestellen die hij nog moest leveren in de weg zou staan. Ik nam opnieuw contact met de transportfirma. Een eerste vrouw zei dat de chauffeur weigerde het oude toestel mee te nemen omdat het niet voldoende ontdooid was en dat ze het de week erop maandag zouden komen afhalen. Even erna kreeg ik een andere vrouw van die firma aan de lijn die bevestigde dat het toestel niet werd meegenomen omdat het in de weg zou staan in de vrachtwagen en met de melding dat de chauffeur na enkele leveringen dezelfde dag nog het oude toestel zou komen ophalen. Op zaterdag kreeg ik de melding dat het toestel maandag zou afgehaald worden. Ondertussen zijn we woensdag en staat het oude toestel hier nog steeds.

Tanja 23-09-2020

Net bij de naverkoop geweest in de winkel in Wilrijk.
De winkelbediende was totaal niet vriendelijk. Ik had een mail gekregen dat ik terug moest gaan naar de winkel voor terugbetaling, maar mail was, mi, niet volledig. Er stonden geen data in vernoemd waardoor ik dacht dat ik er nog steeds recht op had, terwijl de periode voorbij was, maar dat wist ik niet.
Dus in feite had de winkelbediende gelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze niet vriendelijk kan blijven.

Gert 15-09-2020

Ik bestel een kabeltje voor afhaling in de winkel in Turnhout. De dag nadien ontvang ik een mailtje waar droogweg in gezegd wordt dat ze dit kabeltje niet meer in voorraad hebben en dat de bestelling gewoonweg geannuleerd wordt. Er wordt zelfs niet gepraat over een alternatief, gewoon annuleren en laat de klant zelf maar zoeken naar een oplossing. Niet normaal daar.
Spijtig dat het minimumcijfer 1 is, anders zou ik nog minder geven.

Martine 14-09-2020

Onbeleefde dames aan de kassa in Schoten
Vanaf het begin arrogant, niet behulpzaam, spraken niet duidelijk Nederlands.
Was echt de laatste keer.

Guy Sansen 06-08-2020

Gisteren avond om 18u45 naar Media Markt Oostende, afdeling computers. De laptop in kwestie niet meer op voorraad in Oostende. "Kunt u één bestellen mijnheer ? ik betaal onmiddellijk het volledige bedrag". Bediende van MM : "neen, dat kan niet want de winkel zal verhuizen en we laten geen nieuwe artikelen meer leveren, want er verdwijnt dan toch maar materiaal of klanten komen het niet ophalen". Ikke : "Maar mijnheer, ik betaal de volledige som zijnde 999 euro, ik zal dan toch zeker de laptop komen ophalen !" Bediende van MM : "neen, de bazen van MM hebben het zo beslist en ik volg de richtlijnen. Er zijn nog 2 toestellen op voorraad bij MM in Sint-Lambrechts-Woluwe Brussel en ook 2 in Turnhout boven Antwerpen. U moet zich daar zelf aanmelden en daar aankopen".
Ik vraag 3x "ben je zeker dat als ik morgen naar Brussel rij dat er nog 2 toestellen op voorraad zijn ?" Bediende MM "jaja, ik heb in mijn computer gekeken en voorraad = 2".
Ikke dus deze voormiddag om 08u00 vertrokken uit Oostende en om 09u50 aangekomen op de parking van MM Sint-Lambrechts-Woluwe - postcode 1200".
Winkel nog gesloten want gaat pas om 10u00 open.
Bij opengaan, onmiddellijk naar de afdeling computers. "Dag mijnheer, ik ben doorgestuurd door uw collega Stijn uit Oostende, u zou nog 2 toestellen op voorraad hebben en daar wens ik één van. Het is artikelcode 1885406. Kunt u dat controleren aub ?"
TIK TIK TIK op klavier en ik krijg de mededeling "sorry mijnheer, mijn collega Stijn van Oostende heeft u niet correct geïnformeerd. We hebben dat toestel al sinds voorbije maandag niet meer beschikbaar. Ook niet in een andere winkel. U zult met lege handen terug naar Oostende moeten keren.
Volgende bestelling via bol.com of coolblue. Nooit zet ik nog een voet binnen bij Media Markt.
Een schande.

An 08-07-2020

Mijn glas achteraan van de gsm was stuk en de persoon die dit zou gaan repareren garandeerde me dat dit 100 euro zou kosten. Dit viel wel mee en ik ging hiermee akkoord. Alles werd besteld. Toen hij het wou vervangen zei hij dat de camera ook moest vervangen worden. 140 euro. Ik vroeg hem waarom hij dit niet eerder vertelde.... in totaal 240 euro. Een bedrag dat ik hier nooit voor zou betaald hebben, voor een oude gsm reparatie..... ik heb het uiteindelijk toch laar laten bestellen want anders moest ik 100 euro betalen voor het bestelde glas zonder er iets aan te hebben . Schandalig.....

Geert 08-07-2020

De enige reden om te kopen bij mediamarkt is de prijs maar wij hebben geleerd dat dit niet het belangrijkste is. Onlangs hadden we een Miele wasmachiene gekocht bij Mediamarkt. Alle prima verlopen tot op de moment dat het geleverd werd. 2 onbekwame mannen kwamen de wasmachiene leveren. De bedoeling was dat ze het ook gingen aansluiten, zat trouwens in de prijs in, maar daar hadden deze 2 duidelijke geen zin in. Na een serieuze beschadiging aan onze vloer heb ik ze dan maar weg gestuurd. En ze waren blij dat ze het niet moesten installeren....hadden duidelijk nog nooit een wasmachiene van dichtbij gezien. Ik heb dan, met de hulp van mijn vrouw, alles maar zelf op zijn plaats gezet en aangesloten. Daarna de klachtendienst gecontacteerd maar deze persoon, had duidelijk geen begrip voor de situatie en verdedigde de transporteurs. Verschillende smoezen werden bovengehaald. Allemaal bla bla bla ... Vroeger was klant koning maar bij Mediamarkt is dat duidelijk gepasseerd. Bye Bye Mediamarkt. Voortaan kopen wij ergens anders.

Myron Ketz 22-06-2020

werkelijk waardeloze klantenservice. Ik had bij mediamarkt de collector's editie gereserveerd van een game waar ik jaren naar had uitgekeken. Ik wou er daarom extra vroeg bijzijn. Dus, het moment dat de collector's editie beschikbaar was om te reserveren deed is dat op de website van mediamarkt België. Nou, vandaag, drie dagen na de officiële releasedatum kreeg ik leuk een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was voor onverklaarbare redenen. Ik was er kapot van, aangezien de collector's editie nergens meer verkrijgbaar is. Nou mediamarkt, gelukkig kan ik wel het één en ander garanderen, in tegenstelling tot jullie. Hierbij garandeer ik dus dat ik nooit, maar dan ook echt NOOIT, meer iets in jullie winkelketen zal kopen of bestellen. Dit is namelijk niet eens mijn eerste aanvaring met het beleid van deze "winkel." Maar ik verzeker dat het in ieder geval de laatste keer zal zijn.
musicfan7 27-06-2020

Zelfde verhaal hier. Een exclusieve cd-box van meer dan 130€ die na meer dan een maand nog niet geleverd is, terwijl diverse buitenlandse webwinkels hem op voorraad hadden en binnen enkele dagen konden leveren. "We hebben nog geen info van de levarncier" was droogweg het antwoord. Hij is bovendien bij Mediamarkt, die pretendeert de beste prijzen te hebben, nog 10€ duurder ook. Maar ja, je wilt de winkels in eigen land dan eens wat steunen.... ! Ik begin ook te vrezen dat ik naast mijn collectors editie zal grijpen.

Unsoy 22-06-2020

Wasmachine besteld voor thuislevering (lege appartement)
Krijg wel op voorhand van Mediamarkt een sms dat het tussen 11u30 en 15u30 wordt geleverd maar kan moeilijk 4 uur wachten in een leeg appartement.

Wordt dag zelf gebeld door chauffeur mediamarkt die geen Nederlands kan, ik natuurlijk niet thuis laat weten dat ik er over kwartier ben maar ze wachten niet en vertrekken met mijn wasmachine.

Wordt terug gebeld é dagen later (was weekend) voor een nieuwe afspraak en moet nu 40€ betalen omdat ze 2de keer langs moesten komen.

Als ze een klein half uurtje op voorhand laten weten dat wagen er bijna is kan ik hierop inspelen maar niet schatting van halve dag.

Ik weet dat de rest van mijn elektronica (tv, desktop, computerschermen, ...) wat ik allemaal van plan was om daar te kopen niet meer door zal gaan omdat ik geen halve dag thuis ga wachten in een lege appartement.

Christel 22-06-2020

Na aankoop van een tv die geleverd werd op een nog leegstaand appartement waar nog geen internet aanwezig was, werd bij de aansluiting enkele dagen later geconstateerd door de telenet medewerker dat de tv kapot was. Dit hebben wij toen direct gemeld aan Mediamarkt. Aangezien er voordien nog geen aansluiting was konden wij de tv niet onmiddellijk testen. Onze dochter, de aankoper van de tv, is nog met geen vinger aan die tv aan geweest, maar krijgt geen nieuw toestel omdat dit niet binnen de 48 uur werd gemeld. En dit voor een tv van 329 euro, gekocht door onze dochter, alleenstaande mama, die haar appartement wil inrichten en nog veel andere kosten heeft. Wij kopen als familie niets meer bij Mediamarkt. Klantvriendelijkheid bestaat blijkbaar alleen maar in de winkel zolang je nog moet betalen, nadien laten ze je aan uw lot over. Wij zijn mensen die met respect met spullen omgaan eender van wie ze zijn. Wij hebben die tv NIET zelf beschadigd maar onze dochter mag er wel voor opdraaien.
Paula 28-06-2020

Beste, ik heb een tv gekocht van 699. €.Thuis uit doos een in stop contact, scherm was al kapot.Ik heb direct terug naar de winkel.Is was blijkbaar onze fout.Dus de aankoper is altijd die dat verlies.Ik heb klacht ingediend bij consumentendienst, maar ik heb geen hoop dat we zou onze geld of een nieuw tv terug krijgen.Nooit meer bij Media Markt, aankopen doen.

C v D 19-06-2020

Ik bestelde bij MediaMarkt een tablet. Ik koos voor aflevering pakjesautomaat. Werd bezorgd door PostNL, echter bezorger kende de werking van de pakjesautomaat niet. Hij heeft mij telefonisch gecontacteerd, ik moest mijn adres versturen per SMS. Ik heb de bezorger nog een aantal keren op zijn GSM gebeld. Chapeau voor de bezorger, maar niet voor MediaMarkt Be. Ik heb op 07/06/2020 het gemeld aan MediaMarkt ticket 51598993 [Incident: 200603-069532]. MediaMarkt wist niet dat bezorging met PostNL gebeurde, dat zou bPost moeten zijn. MediaMarkt vroeg mij om printscreens van PostNL te mailen, enzovoort. Ik heb er tijd ingestoken door keurig te reageren en de stukken te bezorgen. Nog geen dank u wel! Ze doen er niets mee, was het lompe antwoord. Een kleine cadeaubon als compensatie voor het ongemak, mijn moeite en tijd zou zeker gewaardeerd zijn. Ik koop niets meer bij MediaMarkt. Ik beveel MediaMarkt zeker niet aan.

An 30-05-2020

Lichte beschadiging samsumg smartphone bij levering na webbestelling. Onmiddelijke terugzending. Bijna 1 maand later en veel beloftes - nooit concreet op papier- nog steeds geen enkele duidelijkheid. Vele telefoons en informatievragen leiden steeds tot vage antwoorden. Belofte 14 dagen geleden om terug te betalen binnen de 24u niet nagekomen. Bij vraag om de oplossing ook op mail te zetten krijg je steeds weigering. Nooit zo een slechte klachtenbehandeling meegemaakt bij een groot bedrijf Is de ombudsdienst op de hoogte van deze wankele klachtenbehandeling?

Shroomie 21-05-2020

Mediamarkt. De winkel waar u uw geld kan spenderen aan kapotte en slecht ontworpen artikelen. Waar je niet op snelle en goeie service kan rekenen en je enkel de afdankertjes van een bedrijf kan kopen voor volle pot. Je daarna maanden lang bezig bent het product terug te bezorgen en dan Je geld nog steeds zoek is . Is het mss tijd je af te vragen hoelang wil je spenderen aan dit zooitje? Aankoop op 12.02.2020 op minder dan 1 maand is het product defect gemeld. 16.05.2020 product is terug gebracht en geld is nog steeds NIET terug gestort. Als je graag een ouder bent en een winkel achter hun vodden zit dan ben je hier wel aan het goeie adress. Ik raad deze winkel dan ook sterk af! Klantenservice steken ze hier in de vuilbak . En het draait voor hun dan ook enkel om geld. Investeer in je toekomst en bespaar jezelf van de grote teleurstelling dat mediamarkt is. Ik spendeer mijn geld voortaan ergens anders.

Rob 20-05-2020

Alleen deze winkelketen levert mij precies problemen op.. Het lijkt alsof het personeel totaal niet gemotiveerd is en zwaar tegen hun zin aan het werk is. Ook de service van Mediamarkt laat zwaar te wensen over...

Voorval 1:
1. Ik moest bellen om een retour te kunnen doen (in de coronacrisis). Online kon ik dit niet aanvragen. Voor zo'n winkelketen zou je toch verwachten dat dit kan.
2. De back-office registreerde mijn aanvraag foutief, waardoor ik weer moest bellen en lang wachten.
3. Mijn retour is nooit aangekomen terwijl ik alles volgens de regels heb gedaan

Voorval 2:
1. Een paar weken later had ik een sodastream gekocht en wou er een factuur van maken die ik liet verzenden naar mijn e-mailadres -- Nooit gekregen
2. In de winkel van Zwijnaarde deed ik deze sodastream terug binnen, in de Okay was deze 15 euro goedkoper (voor hetzelfde artikel + accessoires bij). Hierbij werd ik geholopen door een zeer onvriendelijke medewerkster. Ze vertelde me dat ik een tegoedbon ging krijgen (geen geld) maar daarvoor moest ik aanschuiven aan de kassa.
3. Ik kreeg een tegoedbon aan de kassa maar kreeg gewoon een kaartje zonder dat het bedrag er op stond of een vervaldatum.

Deze voorvallen deden zich voor op een paar weken tijd. Als ik het zo bekijk vind ik het raar dat mensen nog naar deze winkel blijven gaan. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin meer om deze winkel nog te betreden. Volgens mij proberen ze op de hoofdzetel op alle manieren de prijs te drukken waardoor hun service en klantvriendelijkheid hierdoor in het gedrang geraakt.

Lieve 13-05-2020

Ik had 2 vinyl platen besteld. Deze waren binnen de 2 dagen geleverd, dus snelle levering! Maar er is wel 1 foute vinyl plaat geleverd. Ondertussen al zeker 8x gemaild om mijn probleem uit te leggen en een retourticket aan te vragen, maar krijg telkens als antwoord dat ik de vinyl plaat moet retourneren. Maar ik heb geen adres, geen retourticket, niks... dus hoe kan ik dan gratis via bPost retourneren? Mediamarkt zou mij - volgens de informatie op de website - via mail een retourticket bezorgen maar volgens mij begrijpen ze niet wat dit is. Ik word er echt gek van. Dit is de laatste keer dat ik nog iets koop bij Mediamarkt!

LINS 30-04-2020

Wij hebben een tv via Media Markt online besteld van 70 inch.
We zouden hierop op de site 2 weken moeten wachten.
Om een lang verhaal kort te maken hebben we ze na 5 weken ontvangen.
Ze werken samen met een koerierbedrijf.
Mijn man heeft wel 10 tallen keren moeten bellen tussen Media Markt en het koeriersbedrijf omdat de 2 bedrijven geen enkele verantwoordelijkheid opnemen.
Ik was het zo beu dat ze met mijn man zijn (K*) aan het spelen waren...
En dit terwijl hij steeds vriendelijk en beleefd bleef .
Tot op het moment dat ze uit hun eigen leugens en uitvluchten niet meer uit geraken.
Want dit is ook de specialiteit !
Zeggen dat ze gaan leveren en dan toch niet opdagen ( tot meerdere malen toe)...
Heb ik het heft in eigen handen genomen, en zelf contact opgenomen met een hoger geplaatste werkgever van het koeriersbedrijf in de hoop dat die me kon uitleggen wat voor een circus het wel is!!
Ook hij begreep niet wat er fout gegaan is?Maar heeft me na het "( dreigen van test aankoop)" eindelijk kunnen helpen!
En was onze tv de dag nadien om 8u aan huis geleverd.
Als klant moet men correct zijn,en direct betalen.
Maar wat mij vooral stoort is dat Media Markt klantendienst zijn handen niet uit de mouwen steekt om het koeriersbedrijf te contacteren en het probleem op te lossen.
Dat het de klant is die het maar moet uitzoeken waar het misloopt.Waar zijn goederen zijn?En moet oplossen...
En dat het koeriersbedrijf ( klantendienst) totaal onprofessioneel de telefoon afsmijt,onbeleefd is,u voor de zot houd,beloftes maakt waar ze zich niet aan houden!Ik doe hier geen online aankoop meer.Zeer teleurgesteld! Heel slechte ervaring en heel onprofessioneel
Maar vooral niet klantvriendelijk!
Nele 28-08-2020

Ben momenteel hetzelfde aan het meemaken. Ik heb op 13 augustus een koelkast gekocht bij mediamarkt. In twee weken tijd heb ik al twee keer een leveringsdatum vastgelegd en er is tot tweemaal toe niets geleverd. Nu heb ik reeds meermaals gemaild en met de klantendienst van mediamarkt gebeld. Ik krijg geen e-mail terug, zelfs niet om een nieuwe levering te boeken. Het koeriersbedrijf power service antwoord al helemaal niet meer op mijn e-mails en nemen de telefoon niet op. Ik heb het gevoel dat ik die koelkast nooit te zien zal krijgen en mijn geld ook kwijt ben! Het is erg dat je moet dreigen om waar je voor betaald hebt in handen te krijgen. Ik raad iedereen af om ooit iets bij mediamarkt te bestellen!

paulus j 30-03-2020

25/3 tv besteld en betaald, donderdag een onverstaanbare boodschap op mijn voicemail 3x met klantendienst gebeld op vrijdag waar men mij steeds beloofde om terug te bellen
zaterdag eindelijk telefoon en afspraak gemaakt om maandag te leveren
helaas geen tv op maandag ,terug naar klantendienst gebeld niemand kon mij enige info geven maar zouden mij vandaag nog terugbellen , helaas geen telefoontje gekregen
niemand weet waar mijn bestelling zich bevind
zal er nooit nog iets kopen ,hebben totaal geen respect eens je betaald hebt

Damo 29-02-2020

Mediamarkt behouwt sommige producten zoals over-ear hoofdtelefoons als "hygiënisch" om retourrecht te omzeilen hoewel ze weten dat dit strijdig is met de wetgeving. Helaas niet mogelijk om 0/10 te geven. Voor mij geen Mediamarkt meer

Patrick de Buck 23-02-2020

Wij kochten vandaag een nieuwe iPhone in de Media Markt te Oostende het duurde ongeveer een 30 minuten voor we een verkoper hadden die ons kon verder helpen, waarna we alles mochten afrekenen om daarna opnieuw te mogen aanschuiven om de beschermfolie te laten aanbrengen. Opnieuw een 30 min later juist op het moment dat het aan ons was weigerde deze man ons verder te helpen, zonder enige reden verliet hij zijn post en liet ons alleen achter? Het koste ons opnieuw een dikke 20 min om iemand te vinden die de beschermfolie kon aanbrengen. Ik beschrijf met alle plezier de man die ons liet staan! Wij zullen onze centen in het vervolg wel elders anders spenderen! Wij voelen ons zeer slecht behandeld!

Lejo 01-02-2020

Op 3 januari on line een TV besteld. Leveringstermijn zou 1 tot 3 dagen zijn volgens de site.
Zou vorige zaterdag 25 januari geleverd worden. Momenteel 1 februari en nog steeds geen levering. Al verschillende mails en telefoontjes gedaan, maar krijg enkel maar nietszeggende antwoorden. Na veel aandringen zou het probleem bij de transportfirma zitten.....
Ik kan nog begrijpen dat er problemen zijn met de voorraad en de drukte door de solden, maar ik vind dat het aan Media Markt is om haar klanten op de hoogte te brengen van leveringsproblemen en niet aan de klant om steeds tijd te verliezen en moeite te doen om info te krijgen over een bestelling.
Het geld was natuurlijk wel onmiddellijk van de rekening....
Media Markt webshop: dikke nul

Karel 28-01-2020

Media Markt opereert nog in de jaren 90 qua klantenervaring en teruggeef beleid.
Contact met de help desk is moeilijk en ze stellen vele vragen om je toch maar te overtuigen om producten niet terug te sturen.

Open gemaakt en gebruikt? Dikke pech. Je bestel beter bij andere online winkels.

Als je reviews plaatst op hun site over producten en ze zijn niet positief (je raadt het product af), dan worden deze telkens verwijderd.

Leonora 27-01-2020

Toestel samsung S10 aangekocht kostprijs 699 euro bij media markt oostakker. Ik vind het niet kunnen dat voor de service om je gegevens over te plaatsen van je oude toestel naar nieuw toestel 25 euro gaat bij rekenen.
Stel mij echt de vraag wat men dan verstaat onder klanten service?

André D'Hoey 22-01-2020

Ik ontving een beschadigd product en probeer dit vervangen te krijgen. De klantendienst heel vriendelijk trouwens luistert en dit is einde verhaal. Spijts vele telefoons en mails komt er geen schot in de zaak. Mails worden ook niet beantwoord.

Mircea 20-01-2020

Biggest lie is the delivery in 2-3 days... prepare for one-two weeks with excuses about system failure and busy timing.