MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

Leung jan 03-05-2022

Ik heb toen een LG tv gekocht van 1700€ op black friday met een cashback van 200€.
Bij het uitpakken - en installeren thuis merkte ik een barst op het scherm. De volgende dag heb ik deze direct aangemeld bij MediaMarkt Schoten waar ik deze had aangekocht.
Ik legde uit en toonde de beschadiging. Heel direct zei de verkoper dat het mijn eigen fout was bij het uitpakken, eigen schuld dikke bult en ga maar naar LG voor herstelling.

Bye bye mijn 1700€, sinds heden koop ik NOOIT meer bij Mediamarkt.

Eva 20-04-2022

Vandaag zou een nieuwe wasmachine worden geleverd door Mediamarkt, die ik dringend nodig heb. Op de website stond dat de levering tussen 1 tot 3 dagen zou gebeuren. Ik ben intussen al 6 dagen aan het wachten. Ik had ook betaald voor de installatie van de machine. De levering zelf is falikant fout gelopen. De man die leverde had vanaf minuut 1 een extreem negatieve houding. Ik woon op een autovrij plein maar was speciaal bij de gemeente de sleutel voor het losmaken van de paaltjes gaan halen. Daar wilde de leverancier alvast niet bij helpen. 'Dat doe ik niet mevrouw, ik ga een foto nemen van die paaltjes als bewijs dat ik hier niet het plein kan oprijden, die stuur ik op naar Mediamarkt, en we annuleren de levering, ik neem de machine terug mee'. Terwijl ik hem buiten stond op te wachten met de sleutel in de hand, en gewoon even zijn hulp nodig had bij het losmaken van de paaltjes! Uiteindelijk heeft eerst een buurman mij moeten helpen met de paaltjes, waarna de leverancier tot bij mij voor de deur kon rijden. 'U heeft de machine toch losgekoppeld, Mevrouw?'. Daar had ik inderdaad iemand voor laten komen, dat zou in principe in orde moeten zijn. Nu bleek er toch nog een klein technisch probleempje: de buis zat met wat lijm vastgekleefd, waardoor die er niet makkelijk uitgetrokken kon worden. Ik heb zelf geen verstand van techniek. Maar hij weigerde om ook maar enigszins oplossingsgericht te handelen. 'Ik ga daar een foto van maken, en die naar mijn baas sturen, en dan annuleren we de levering'. Wat een vreselijke houding... Ik kreeg ook verwijten dat ik me niet goed georganiseerd had, terwijl ik alle voorbereidingen die ik kon treffen getroffen had (de ruimte was volledig vrijgemaakt, de machine was losgekoppeld en gepoetst, ik had sleutels voor de paaltjes zodat hij comfortabel tot voor de deur kon rijden); Hij wilde die buis van de oude machine niet lostrekken, terwijl een loodgieter me later uitlegde dat het makkelijk los te wrikken was, en dat het duidelijk iemand van slechte wil was. Ik ben zelden zo ontgoocheld geweest ...

paul schepens 06-04-2022

ik ben heel goed geholpen door de verantwoordelijke van samsung zijn naam is ***** werkt in wilrijk antwerpen ik heb daar een hele goede service gekregen je mag blij zijn met deze super verkoper. Mvg

quaid 09-03-2022

Op zondag een bestelling gedaan bij mediamarkt, er stond bij "in voorraad" en "levering binnen 1-3 dagen". ONMIDDELLIJK BETAALD. Dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik stuur dinsdagmorgen een email naar hun klantendienst en open een incident (# 220308-001317). Ik krijg dinsdagavond nog steeds geen antwoord. Ik bel dan in bij hun klantendienst, daar wuiven ze me onmiddellijk af dat ik maar moet w88 op de reactie van de email. GEEN info over mijn bestelling, "weten ze niet" volgens hen. Vandaag bel ik opnieuw in, gezien ik nog steeds GEEN reactie ontvang. Dan zeggen ze ineens dat het in backorder is. Ik vraag mn geld terug maar daar moet ik dan volgens hen op gaan wachten. Daarom deze klacht, om openbaar te stellen hoe achterbaks en oneerlijk men daar te werk gaat. Geld aannemen voor producten die er niet zijn en dan het geld zo lang mogelijk inhouden. Charlatans en dieven zijn het. Hier zitten we nu, we hebben dringend een toestel nodig voor werk en gerelateerde zaken, en het geld dat ik dien te gebruiken daarvoor wordt nu door dit oneerlijk bedrijf ingehouden. Hun service is ronduit SCHANDALIG, zelfs onbestaande want ze reageren pas wanneer ze zien dat je klachten neerlegt!

K 02-03-2022

verschrikkelijk, tv moest aan een bestaande beugel aan de muur gehecht worden had hier installatiekosten voor bijbetaald, de klungelaars van installateurs konden dit niet, heb het de volgende dag zelf maar gedaan zonder problemen. Heb dit laten weten aan Mediamarkt maar ze willen mijn installatiekosten niet terugbetalen. mijn oude tv die mee moest hebben ze ook laten staan evenals de dozenafval.... ten aller tijden te vermijden !!!!!!!

Hein 01-03-2022

Slechter en onvriendelijker kan niet, we hadden in een jaar 4 defecten bij een Solis coffee machine, en alleen na lang aandringen kregen we cadeau checks voor een nieuwe aankoop in Media Markt, de verantwoordelijke van Media Markt Woluwe was daarbij ontzettend grof...nooit meer! Er zijn afdoende alternatieven, ook wat prijs van aankoop betreft!

Stefaan 14-02-2022

Opletten bij aankoop van step Xiaomi!!! Stuur kraakt af tijdens het rijden. Opgestuurd in reparatie (Step was nog in garantie). Prijsopgave gekregen van 345,63 Euro ???
Mijn zoon kon omgekomen zijn tijdens het rijden. Gebeld naar media markt klantendienst, het eerste wat ze zegden, heb je een extra verzekering genomen, wij staan niet in voor de hersteldienst je moet klacht indienen bij de firma Dynafix. Daar zeggen ze dat het over valschade gaat. Er zijn foto's genomen bij het binnenbrengen van de step, toen we de step terugkregen was de display beschadigd, en zaten er krassen op.(Foto's hebben we bekeken in Media Markt, en kon je zien dat het bij het binnen brengen van de step geen schade was???

Tom 01-02-2022

0/10. Ik bestel een AZERTY toetsenbord via hun site. Toetsenbord blijkt idd AZERTY kwa letters te zijn, maar alle speciale tekens staan op een verkeerde plaats. @ staat bvb onder de 0 ipv onder de 2. Hun site zegt, bellen voor retours en men maakt een label voor u. Ah neen, daarvoor moet ge naar de winkel, "want ge hebt AZERTY besteld en het is AzERT he meneer" - terwijl hun site niet vermeldt dat het een afwijkende layout zal zijn. Als iemand in belgie een AZERTY toestenbord bestelt dan verwacht die toch een belgische layout???? De dichtstbijzijnde is 50km van hier. De trip kost mij meer dan het toetsenbord kost.

Vanwynsberghe 28-01-2022

Verdient zelfs geen 1 ster. Vraag je uitleg voor een microgolfoven antwoorden hij zeer onbeleefd kheb geen tijd. Alhoewel het zeer kalm was en geen volk in die afdeling. Hij wilde liever rond staan kijken in de plaats van de mensen te helpen. Dan willen ze je nog een extra garantie aansmeren ook. Maar de garantie is niet voor die winkel, je moet dan bellen naar een.nummer en zien hoe die kunnen helpen. Ik ga er nooit meer. Liever 10euro meer betalen voor vriendelijkheid en goeie service

Marco Glerum 25-01-2022

Had een tv inclusief ophangen besteld. Vervolgens wordt er door het vervoersbedrijf (Henrotte) schade veroorzaakt tijdens het ophangen van de tv. Vervolgens tientallen mails en herinneringen gestuurd om uiteindelijk een cadeaubon van EU 50 te krijgen. Volgende keer bestel ik ergens anders ook al is het daar duurder. Had liever nul sterren gegeven maar dat is helaas niet mogelijk. Waardeloze organisatie!!

Manderick Marianne 25-01-2022

De service na verkoop laat veel te wensen over. Het personeel is vriendelijk, maar defecten van toestellen in garantie (zelfs met extra Omnium+) worden nietig verklaard. Dat terwijl wij wel die defecten ervaren.

Mitrofan Niculina 19-01-2022

Een winkel die te wensen overlaat. Ik kocht een tv van hen, maar ik was verrast toen ik de doos opende. Het scherm was kapot en nu geven de dwazen mij gewoon de schuld. Het spijt me dat ik niet heb gefilmd toen ik de doos opende. Er wordt gezegd dat ik het heb gebroken, maar waar ze bewijs hebben om me te laten zien dat deze tv in goede staat was toen ze me de doos gaven. Ik walg echt.

rachid 08-01-2022

Koerier levert tv niet tot gevraagde etage. Heb dan maar zelf de 55 inch tv naar het 2de verdieping moeten dragen.
Als je elektro spullen koopt wat met 2 man gedragen moet worden. Vind ik dit totaal geen service hoe mediamarkt dit regelt met externe koeriers.

Guy 05-01-2022

Bestelling geplaatst via Click and Collect om tijd te besparen aan de kassa in filiaal Turnhout.
Er was een klant net voor mij en dit duurde wat langer dan normaal.Geen probleem om even te wachten maar de wachtrij achter mij werd steeds langer met als gevolg een 15-tal klanten op een hoopje bijeen.Dit is niet ok in coronatijd!Waarom zet Mediamarkt niet meer mensen achter de info/afhaalbalie???Er stond slechts 1 werknemer!Het is nog beter in een ellenlange rij aan de kassa te wachten,zelfs dan ben je sneller geholpen.

AN 22-12-2021

Mijn zus heeft bij Mediamarkt een dolce gusto koffieapparaat binnen gebracht omdat het klepje niet meer open ging. Het toestel moest opgestuurd worden naar de hersteldienst. Vandaag heeft ze bericht gekregen dat ze ofwel 120 euro kan betalen (de prijs van 2 gloednieuwe toestellen) om haar herstelde dolce gusto terug te krijgen; ofwel kan ze haar toestel ongerepareerd terugkrijgen voor 50 € onderzoekskosten; ofwel kan ze het toestel achterlaten en moet ze niets betalen. Mediamarkt mag het toestel dus houden. Begrijp je dat nu? Zo'n hoge prijzen voor een toestel dat slechts 59,99 € kost!!

Mr francois 21-11-2021

Ik bestelde online een smartphone bij Media markt Oostende,na 3 dagen nog niets ontvangen ...kreeg wel een track en trace nummer van Bpost . ik nam contact met Bpost markt en die beweerden ,dat zij het pakje niet hadden ontvangen ,dus wij kunnen het ook niet leveren ,want wij hebben het nog niet .Dus ik belde naar Media Markt en kwam op een centaal nummer van de klantendienst ,die mevrouw zei ...het pakje ligt nog in de winkel in Oostende ,mijn vraag was ,kan ik het dan gaan afhalen en neen , dat kon niet omdat de bestelling al gedaan en in verwerking was .Dus ik nam terug contact met Media Markt oostende ,mailde ook de mail die ik had gekregen van de klantendienst Bpost ...Antwoord van Media markt was ...je kan je bestelling volgen op track en trace Bpost !!! Maar ik kan ze niet volgen medewerker Media markt ...het pakje ligt nog bij U kerel !! dus je ziet dat liegen niet zo makkelijk is hé ,je valt door de mand !! ...wat een leugenaar is die Media markt werknemer toch.

Darina 19-11-2021

Ik moet even mijn frustratie kwijt over de herstellingsdienst van Mediamarkt. Ik vroeg de poort van de laptop in garantie te herstellen want deze maakt moeilijk contact met oplader en zij zeggen mij dat er waterschade is opgelopen op de laptop en vragen bijna 800 euro voor herstelling ofwel 80 euro om terug de laptop te geven. Wat een schaamde...de laptop heeft Lenovo registratie en wel extra verzekering op Lenovo...maat de laptop werkte wel perfect..hopelijk maken zij daar niet kapot om zij gelijk te krijgen...

Charlene 14-10-2021

Ik ben al even aan het nadenken om de iphone 12 mini te kopen. Ik volg de prijzen al even op sinds eind augustus. Eind augustus was het 679€, ik zeg zal nog even wachten tot iphone 13 uitkomt, dan zullen prijzen dalen. Toen de iphone 13 op de markt was keek ik terug voor de prijzen van de iphone 12 mini. WAT??? De prijzen in de lucht geschoten. Wat een gemene truck!!! Ik wacht dus opnieuw... na enige tijd prijs gezakt voor iphone 12 mini naar 652€. Ik wacht nog even en... WAT??? Opnieuw een stijging? Waar zijn jullie mee bezig zeg? Staat nu terug op 659€ (14 oktober 2021) mensen let op! Ik zie het nog gebeuren dat de PRIJZEN NET VOOR DE SOLDEN LAAG ZULLEN STAAN OM DAN TERUG TE STIJGEN IN DE SOLDENPERIODE. Zou niet de eerste keer zijn dat artikelen in soldenperiode duurder zijn met een uitgevonden doorstreept bedrag erboven. OPLICHTERS!!!

Carla 29-09-2021

Koop hier nooit iets! Service is waardeloos. Heb op 6 september een nieuwe KAPOTTE droger geleverd gekregen. Hij heeft het nooit gedaan maar ik heb ruim 3 weken later nog altijd geen nieuwe droger gekregen! Echt een vreselijk bedrijf is dit!

Bjorn 22-09-2021

Ik vind dit een zeer goede winkel. Goede Klantenservice en een zeer goede online webshop ervaring. Bestellingen worden altijd vlot en correct geleverd.

Angryman 10-09-2021

Ik had hier online wat gekocht, en hadden het opgestuurd naar een ander adres. Waardoor het weer retour moest worden gestuurd. Maar in plaats daarvan ligt het gewoon bij een gls depot. Ze sturen je ook geen mail wat er gaande is, en zelf kan je ze ook niet mailen. Echt enorm leuk.

Guillaume 11-08-2021

Ik heb vandaag per tel info gevraagd over de winkel.
De medewerker was slecht te verstaan een normaal gesprek was niet mogelijk.
Ik raad aan om daar niet te kopen.

Jo 06-08-2021

Geen service
Enkel ellenlange discussies .
Waardeloze klanten dienst .
Winkel waar je het product koop is ook niet te bereiken via telefoon enkel een centraal nummer dat zegt : bel zelf maar naar de fabrikant .

Marc G . 03-08-2021

Men slaagt er bij Media Markt niet in, om een Apple IPad Pro te verkopen. Nochtans is die bij hen op voorraad. Maar het online bestelsysteem van Media Markt loopt vast, zodat men je verplicht om naar de concurrentie te gaan.
We leven in het jaar 2021, ongezien!

Tanja Demey 18-07-2021

verkoper, heeft ons vandaag goed geholpen , was beleefd en behulpzaam. Ik zou deze winkel aanbevelen.

Liesje 28-06-2021

Mediamarkt enkel goed om te verkopen. Nemen een loopje met de waarheid. Ik kocht een Dolce Gusto machine mini me op 13 juli 2019 en nam een extra waarborg dus in totaal 3 jaar waarborg. Het toestel lekte vooraan aan de cuphouder en ik bracht het naar Mediamarkt. Er werden foto's genomen en kreeg een afgiftebewijs. Na enkele dagen kreeg ik een melding dat het toestel tegen een warmtebron had gestaan en dat het gesmolten was aan de zijkant en aan de zijkant lekte en dus geen garantie was. Op mijn vraag waarom de medewerker dit dan niet had vermeld, werd gesteld dat hij dat zeker niet gezien had. Ik vroeg om duidelijke foto's. Ik kreeg een wazige foto met een aanduiding in stift door hen aangebracht van de beschadiging, dit aan de kant waar mijn toestel tegen een kmstand stond, dus absoluut niet tegen een warmtebron. Discussie door hen beëindigd met "wij maken geen fouten". Niet hun letterlijke woorden maar daar komt het op neer.
DIKKE BEDRIEGERS ZIJN HET.

Rudi 21-06-2021

wasmachine gekocht met betaalde levering ze komen met 2 wasmachine leveren. Op onze oude wasmachine staat een droogkast.
was blijkbaar een probleem om deze eraf te nemen al staat die volledig vrij .Na aandringen hebben ze dit toch gedaan.
dan stond de wasmachine te waggelen langs alle kanten waarover ik dan een opmerking maakte. hun antwoord uwe vloer ligt niet recht he meneer. Heb dan maar de opmerking gemaakt dat er daarvoor regelbare pootjes onder staan,wat ze dan maar gedaan hebben. zonder waterpas natuurlijk. resultaat machine helde 2 cm over naar achter.
heb dan zelf maar allles verder afgesteld. MAAR ZAL WEL IN DE WINKEL VERHAAL GAAN HALEN BETALEN VOOR EEN SERVICE DIE GE NIET KRIJGT

Frederik 17-06-2021

Koelkast online besteld 4 dagen gelden. 10u voor levering werd vermeld dat deze toch niet zou geleverd worden op de gekozen dag. Oude koelkast stond toen al buiten. Dus mogen we nu de oude koelkast terug binnen zetten en terug vullen. Wachtend op wanneer deze dan wel eens geleverd kan worden.

Anoniem 03-06-2021

Onlangs een nieuwe gsm aangeschaft voor de organisatie, bij MediaMarkt in Deurne. Het gewenste toestel was er enkel nog met door de winkel vooropgezette screenprotector. Geen probleem leek mij, dus ik heb die aangeschaft. Dat veranderde snel toen ik er bij open maken achter kwam dat er een barst in het glazen plaatje van de camera zat. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker verzekerde mij dat het geen probleem ging zijn als ik bij gelegenheid gewoon terug ging naar de desbetreffende winkel met de originele verpakking, de aankoopbon en de gsm. Zij zouden me dan een nieuwe GSM geven werd mij beloofd.

Bij teruggaan naar de winkel werd ik niet geholpen en het werd direct afgewimpeld: ´wie zegt dat u het zelf niet stuk heeft gemaakt?´. Ik heb uitgelegd dat ik na het ontdekken van de schade direct de klantenservice heb gebeld. Echter vond hij daar niks van terug dus daarmee was het verhaal voor hen klaar, want ze gingen de GSM niet terug nemen. Zijn argument was ´ik heb geen bewijs dat u direct heeft gebeld dus ik kan niet helpen´. Ik heb waar zij bij waren de klantenservice nog eens opgebeld om terug te halen dat ik effectief had gebeld en dat mij beloofd was dat ik een nieuwe zou krijgen (ik heb tenslotte betaald voor een kapot toestel). Er is toen ontdekt dat degene die ik de eerste keer had gesproken bij de klantenservice zijn werk niet goed heeft gedaan, want schijnbaar is het standaard procedure dat er een fiche wordt aangemaakt en naar de betreffende winkel wordt gestuurd, zodat als een klant terugkomt het probleem al bekend is bij de winkel. Echter is dit dus helemaal niet gebeurd. Geen registratie van het feit dat ik heb gebeld en de klacht/het probleem die er was. De klantenservice heeft terplekke nog een fiche aangemaakt en naar de betreffende winkel gestuurd, maar dat kon niet met terugwerkende kracht in naam van het eerste telefoontje, dus enkel van mijn tweede belletje. Dit was niet genoeg voor de winkel en dus, omdat een medewerker van de klantenservice zijn werk niet goed heeft gedaan, ben ik als klant daar de dupe van geworden. Ik vind het behoorlijk jammer dat de klantenservice en ook de service van de winkel zelf zo slecht/niet meedenkend is en het spreekt denk ik voor zich dat mediamarkt weer een klant armer is geworden.

Mark 28-05-2021

Geen enkele verkoper kon nederlands in de Mediamarkt in Woluwe, zeer triestig, ben terug naar huis gereden. Als ge Nederlands praat kijken ze op u neer als een hond op een zieke koe. Nooit meer !!!

M. Maes 11-04-2021

Na minder als een jaar geleden een monitor te kopen. Had ik ineens een blauwe lijn op mijn monitor
Ik breng het scherm ninnen aangezien ik garantie had. Word me verteld da het niet gemaakt word onder garantie want het is val/stootschade wat al niet kan want de monitor hangt aan een beugel. Het zou dan 320euro kost om het te maken en het scherm kost maar 195euro in den winkel. Na de klantendienst te contacteren en het uit te leggen word er me verteld dat het scherm gescheurd is door dat er te veel kracht opgezet is wat ookal niet kan want het scherm word niet aangeraakt. Eigenlijk word je gewoon bestolen bij mediamarkt en draaien ze de garantie naar hun hand als het het bedrijf uitkomt. Bespaar je de moeilijlheden en koop niets bij mediamarkt je bent veel beter af ergens anders.

Frauduleuze hersteldienst! 10-04-2021

Frauduleuze hersteldienst! Scooter van Xiaomi van 3 maand oud binnen gebracht, na hun "deskundig" onderzoek bleek toestel niet meer herstelbaar alsook geen geldige garantie dus hun voorstel toestel houden of 48€ betalen. Echter vandaag een externe partij ingeschakeld... voor 38€ was scooter gefixt! Echte gangsters daar! Alsook mevrouw TDC van de klantendienst mijn ongenoegen meegeven, boertig en onprofessionele reacties! Onbewust Onbekwaam! Nooit meet Mediamarkt !

Wim 17-03-2021

Inbouw frigo gekocht en correcte levering .bij installatie gemerkt ontbrekende clip om deur te kunnen monteren in inbouwkeuken. Na 3 weken wachten en 5tals telefoon en mail kan men mij nog steeds niet vertellen wanneer ze dit kunnen nalevering. Antwoord klantendienst.....zijn wachtende op bericht leverancier .
Dus ik al 3weken zonder frigo daar deur niet kan openen.
Dus service beneden alle peil.. ...

Sofie Colman 27-02-2021

We hadden hier een gaming monitor gekocht voor onze zoon. hij had hier zelf voor gespaard en gewerkt. Bij thuiskomst doen we de doos open en het scherm is zwaar beschadigd en werkt niet. Binnen het uur waren we terug in de winkel. Zegt de verkoper dat we het waarschijnlijk te hard hadden uitgepakt .ik vraag aan hem hoe het dan komt dat er 2 grote lange krassen op het scherm staan. Hij zegt dat hij met zijn collega moet bespreken . Pas na het bellen met hoofdkantoor worden we opgebeld. Ze zeggen dat het nu waarschijnlijk gebeurd is bij het monteren van de tafelsteun . Ik vraag opnieuw hoe het dan komt dat er 2 krassen dan op het scherm komen. Er komt een vaag antwoord dat dit toch door de het monteren van de steun komt . We worden dus voor de 2de keer vals beschuldigd. We hebben dan maar een andere gekocht uiteraard bij een andere leverancier en ons verlies genomen . Als ik hier de andere reacties lees zijn we duidelijk niet de enige. Maar wat met al die mensen die niet de mogelijkheden hebben om een 2de toestel te kopen en die vb. maanden of jaren gespaard hebben voor een nieuwe tv die soms meer dan 1000 euro kost. De verkopers zijn vriendelijk en als het toestel niets mankeert kan je hier gerust kopen. Maar als er iets mis is met je toestel heb hier een groot probleem en ben je waarschijnlijk je geld kwijt en ze leggen alle verantwoordelijkheid bij de leverancier. Het spijtige is dat er bij aankoop gezegd wordt dat er op bepaalde artikelen nog extra garantie kan gekocht worden voor veel geld . Maar het is meer dan duidelijk is (zie ook berichten van andere klanten ) dat garantie hun niet best eigenschap is . Daarom het advies van ons koop bij andere zaken waar de service na verkoop goed is . Zodat je niet 2 keer voor hetzelfde toestel moet betalen.

Patrick 06-02-2021

Wij kochten een kastdiepvriezer bij Mediamarkt, waarbij we naast de levering supplementair € 20,00 betaalden voor de plaatsing van het toestel. Eenmaal aangekomen wou de installateur het toestel niet ter plaatse zetten omdat de kamer waarin het toestel moest komen 2 trapjes naar beneden was en ze dan zogezegd met 2 moesten zijn. Zelfs met aanbieden van onze hulp wou hij zelfs niet proberen en liet hij het toestel gewoon in de verpakking achter in onze garage. Ik meende dat wij dan ook recht hadden op de recuperatie van de betaalde extra €20,00 voor plaatsing en sprak Mediamarkt hierover aan, maar de terugbetaling werd categoriek, kortaf en op een onbeleefde manier geweigerd. Van klantenservice hebben ze blijkbaar niet veel kaas gegeten. Kortom een superslechte service en te mijden winkel. Mij zijn ze in ieder geval voor altijd kwijt als klant.

Michel in dardennen 03-02-2021

ze maken reclame dat je voor groot materiaal een datum kan kiezen voor de levering.
ik wil een koelkast en wasmachine kopen voor z'n kleine 1000euro, wat zijn prijs waard is.
ik maak mijn bestelling klaar en kom ook een agenda tegen waar ik mijn datum kan op kiezen, zelfs zaterdags.
het is voor een tweede verblijf dus ik ben daar niet heel de week, dus is perfect.
als ik een dag later mijn bestelling afrond, was de agenda plots weg, maar toch gekocht.
de dag nadien al een telefoontje om de afspraak in te plannen, en mijn gevraagde datum, binnen 3 weken pas op een vrijdag, was geen probleem. 5 minuten later krijg ik de bevestigingsmail met daar in de woensdag ervoor???? direct terug gemail maar na 1 dag nog geen antwoord, dan maar gaan bellen. heel de uitleg terug gedaan en terug een nieuwe afspraak voor een week later. deze mevrouw was zo eerlijk om te zeggen dat de gegevens dan naar een externe firma gaan die dan terug contact gaan opnemen. tegen s' avonds hetzelfde verhaal, we komen leveren op een ander dag want mijn datum gaat niet( is dan bijna 4 weken in de toekomst), wanneer ze nu gaan leveren weet ik helemaal niet.
ga proberen om te annuleren denk ik, want 1000euro tegen het straat laten staan ???
schrap dit a.u.b. van jullie site mediamarkt !!

Leo 15-01-2021

Ik heb een cadeaukaart van MediaMarkt ontvangen. Zeker in deze coronajaar is het gaan winkelen niet evident. Nu mijn stofzuiger het begeven heeft is de noodzaak er. Nu blijkt dat mijn cadeaukaart is verlopen. Dit geld is gemakkelijk verdient. Ik noem het diefstal. Van enige coulance is geen sprake.

Rdl 13-01-2021

Online aankopen en betalen geen probleem. Leveren en plaatsen van een vaatwasser is een ander paar mouwen. Zeer slechte service. Plaatsing erbarmelijk tot zeer slecht. En spreken met moeite Nederlands.
Volgende keer denk ik twee maal na!!!

Sofie 05-01-2021

Bij Black friday eind november een Iphone 11 besteld, pakket werd door Bpost verloren. Dienst na verkoop bij Mediamarkt is totaal onprofessioneel! De operatoren kunnen je niet helpen, haken soms gewoon in of zijn arrogant. Het heeft eerst enkele weken geduurd voor ze klacht indienden bij de post om pas daarna te kunnen overgaan tot leveren van een nieuw toestel aan de klant.Dan weer enkele weken later moeten horen dat het toestel niet meer in voorraad is, nog enkele weken later een alternatief aangeboden krijgen want ze kunnen het toestel niet meer krijgen bij de leverancier (en dat terwijl het toestel op elke andere elektrozaak WEL nog ruim voorradig is). Je gaat in op het alternatief, en een week later krijg je de melding dat oplader/oordopjes er niet zouden bij zitten... Uiteindelijk vandaag geannuleerd en geld terug gevraagd. En nu maar hopen dat dit vlot verloopt....

Stephan 04-01-2021

Deed mijn iPhone binnen om een nieuwe batterij te laten plaatsen. Er was geen enkele ander mankement aan het toestel. Dan wordt ik opgebeld dat de technieker het scherm gebroken heeft en een nieuw scherm moet plaatsen op mijn kosten. Ik heb dit moeten betalen want anders kreeg ik mijn gsm niet terug die ik dringend nodig had voor mijn werk. Dan klacht ingediend maar krijg geen degelijk antwoord. Dus ... Pas op met Media Markt herstel dienst !!!

Andy 01-01-2021

Heel slechte service en klant vriendelijkheid. Had een onderwater fototoestel gekocht 350eur. Die bleek na wat foto's onder water ,vol gelopen zijn met water.
Ik had waarschijnlijk niet alles goed afgesloten volgens hen. Iets waar ik zelf persoonlijk altijd goed op let dat dit wel gebeurt. Dus ja mijn probleem volgens hen.
Nu weer iets geprobeerd te kopen maar was niet op voorraad in de winkel. Dus ik betaal voorschot en er werd beloofd het zo snel mogelijk daar te krijgen. Na 14 dagen nog niets ondanks dat je het online op 3 dagen zou hebben. Dus ik ga naar een andere mediamarkt waar het wel op voorraad is. DAAR TELT MIJN VOORSCHOT NIET. Iedere winkel blijkt afzonderlijk te zijn en kunnen niets onderling regelen voor de klant. Echt een slechte winkel!!!! Zelfs een 1 is nog te veel.

Gert 27-12-2020

Voor kerst is er een Robotstofzuiger aangekocht voor de mama. Nadat zij reeds een identiek geschenk had gekregen van haar mama besloten we dit terug in te wisselen bij Mediamarkt. De aankoop was 2 dagen voor kerst gedaan. Op 26 december is er met een ongeopende doos naar Mediamarkt gegaan met de intentie om deze ofwel in te wisselen voor een aankoop bon of geld terug. De seal was nog aanwezig op de verpakking. Eerste vraag was het kasticket = ok, nadien rezen er twijfels over de seal, waarbij zij deze zelf hebben verbroken en de doos hebben geopend. Het was duidelijk dat dit toestel nooit uit de verpakking was geweest. Toch beweerden ze bij Mediamarkt dat de doos was geopend en zij dit niet kunnen terugnemen. Daar de doos nooit is geopend zijn er 2 verklaringen. Of de doos is geopend voor mijn aankoop, ofwel is dit product zo bij Mediamarkt afgeleverd. Er was ook nergens enige schade zichtbaar. Voor Service geef ik niet 1 maar een 0! Insinuaties over liegen blijven best uit!

Tlayatmas 16-12-2020

Ik vind de service op niks trekken ik heb op 2dec een tv geleverd gekregen en deze blijkt beschadigd te zijn er zat een barst op het scherm na verschillende e-mails te sturen naar deze dienst dat ik deze niet meer wil en dat ze deze moeten komen halen of geld terug maar nee hoor geen reactie tot vandaag ik vind dit niet kunnen

Kris 16-12-2020

Iets besteld in winkel, mooi klaar op tijd. Top service winkel Woluwe.
Echter iets vergeten en om niet terug te hoeven naar de winkel maar online besteld op dinsdag. Op voorraad dus levering binnen 1 à 3 dagen. Echter niks, dus annulatie aangevraagd op donderdag. Kon niet want order klaar om te vertrekken, dag erna niks? Dus terug contact, zelfde excuus.
Echter pas 4 dagen later klaar, met name op maandag.
Dus liegen tegen een klant? Ongehoord en op mails antwoorden ze naast de kwestie. Dus maar bij PayPal zaak geopend

Jan 08-12-2020

Discriminerend: Geen service voor mensen die niet online kunnen of wensen te bestellen (product tussen winkels uitwisselen).
Asociaal: Dienstverlening? Minachting van de klant die zogenaamd te dom is om begrip voor op te brengen.
Onbeleefd: Afbreken van een gesprek door simpelweg de lijn af te sluiten.

marcus 07-12-2020

TV besteld op 23/11, geleverd op 25/11, kapot dus per retour geweigerd per email en telefoon (scherm gebarsten en gebroken). Tot op vandaag 07/12 geen enkele reaktie. Dus 2 weken zonder tv, zonder 1300euro, en met een grote kapotte doos die in de weg staat.

slechte verzending 01-12-2020

Mijn dochter heeft voor kerstmis een automatische koffiemachine gekocht online bij Mediamarkt. Dit was bedoeld als kerstcadeau voor haar papa. Wat gebeurd er bij de levering??? Je krijgt gewoon de originele doos in je handen, zodat de persoon waar het cadeau voor was, direct zag wat hij met kerstmis zou krijgen. Want papa was de persoon die toen thuis was, en het aannam van diegene die het kwam leveren. Waar is onze privacy op dit moment????? Iedereen kon zien wat ze gekocht had. Neen, voor ons de eerste en de laatste keer dat wij hier kopen. Het had op zijn minst in een andere kartonen doos moeten zitten, zodat niemand kon zien wat er in zat. Heel haar kerstcadeau verpest nu.

Timmmooo 13-11-2020

Order verloren gedaan door Bpost en na 1 week en verschillende mails en telefoons nog steeds niks ontvangen. Lijkt me een fatale combinatie Bpost en Mediamarkt samen...

Alain 08-11-2020

Mediamarkt daar zien ze mij nooit allemaal ok tot je een probleem hebt 3n dan trekken ze zich niks aan

Souf 26-10-2020

jongeman achter de kassa om 17h in mediamarkt Brussel new straat was heel slecht persoon helemaal niet vriendelijke 😡😡😡