MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

Johan 20-12-2022

Heel slechte online shop , mijn pakket is zogezegd aangekondigd bij bpost maar na 3dagen nog steeds ongewijzigd pff amai zeg waar is mijn pakket dan ,? Maar ben ondertussen wel mijn geld kwijt !!!

rdp 03-11-2022

Verborgen gebreken / productiefouten. Mediamarkt weigert de koop te ontbinden comform art 1641 - 1649 BW

pieter van veen 25-10-2022

Ik heb eergisteren een Teac cassette deck gekocht bij mediamarkt zou nieuw moeten zijn . Doos 2x herplakt plastic folie binnen in ook , Gaat dus om een gebruikt cassette deck ! ik wil mijn geld ong 400e terug . Word niet opin gegaan gebelt en nu zo'n 50 mailtjes gestuurd . Ze begrijpen het niet . postbode gedaan !

Benny 24-10-2022

Hopeloos 2 weken geleden langs geweest in Schoten met defect tv toestel in garantie. Helaas te groot men komt aan huis herstellen . Om een lang verhaal kort te maken , na x aantal telefoons en mail naar Mediamarkt en servilux nu na bijna 2 weken nog zelfs GEEN afspraak wanneer men zou langs komen, En dan hebben we dom genoeg bij aankoop nog 79€ extra betaald voor extra garantie .
Moraal van verhaal ik koop nooit meer bij mediamarkt of iets van het merk Samsung.

Johny 24-10-2022

ik heb onlangs een desktop aangekocht en er waren op dat moment aanbiedingen die ik niet gezien had, de winkel heeft op gepaste wijze een compensatie gegeven na melding door mij. Dit is zeer klantvriendelijke service

Mihaela 19-10-2022

16/09/22,already the 2nd time in the shop checking on the status of our TV(bought just 6 months earlier in the showroom at which we also add an extended insurance+TV obviously still in full warranty period)we've been treated worst than any scumbag ever by who was actually suppose to be the example of the customer service,nobody else than the team leader or coordinator,shame we didn't get her name, pregnant women with long dark hair.She showed up from somewhere at the back without introducing herself,talking to us but looking the whole time towards the door like we wouldn't even exist and on top of that after sitting there for over 1h30 min with a new born baby it was Samsung suggesting her to offer us to "rent" a TV for an amount of 100€ deposit till they will fix ours.This is the customer service in Mediamarkt TURNHOUT for the foreigners.
Initially it was a young boy dealing with us that he called over Samsung to check on the reparation status of the TV,but when he figure it out that Samsung was still waiting for a new display to come in order to replace ours and that we were already at home with no TV at all for 3 weeks time he passed the situation to the person in charge in that afternoon day of 16th /09 like mentioned before.
Shame on her that she represents you! Definitely very bad customer service and racist!!!

Thomas vramckem 17-10-2022

Ik heb een bestelling geplaatst op 28/07/2022. De bestelling kwam aan op 29/07/2022, ik vroeg aan mediamarkt dan meteen om een retour te plaatsen omdat ik de verkeerde artikelen besteld had. Toen ik terug van buitenland kwam voor werk ben ik deze gaan opsturen met bpost (retour) zo als mij gevraagd werd. op 09/08 stuur ik deze op en deze word volgende dag geleverd en getekend door mediamarkt.
Ik verwacht dan dat ik binnen de 14 dagen terug betaald word zo als vermeld op de website ( wat het wet ook verplicht bij een aankoop op afstand. ) wij zijn nu 17/10/2022 en ik ben nog steeds niet terug betaald geweest en er word mij dagelijks gezegd dat er een onderzoek bezig is omdat ze zogezegd het pakje niet teug vinden (terwijl deze als geleverd staat en getekend op de track&trace van bpost)
Zogenaamd onderzoek van nu 3 maanden en nog steeds geen terug betaling of concrete antwoord. Ik vind dit niet kunnen en Slecht tegenover de klanten… Ik raad deze website zeker niet ! (Het is in mijn oog bijna een diefstal gewoon)

Lisandra 23-09-2022

Sommige personeels zijn wel vriendelijk maar heb me elektrische step gekocht en heb ze al 2 maal moeten binnenbrengen spatbord blijft eraf gaan en valt niet onder garantie dit is volgens mij oplichterij echt die spatbord hou ni eens 2 dagen vol en me step valt constant uit van zelf en om de keer dat ik moet gaan betaal ik wel volle 80€ dit. Is geld kwijt gewoon en wanneer je belt is de antwoord we kunnen niks doen mevrouw de laaste keer duurde het bijna 2 maand om het te laten
Maken . Ik moet ze weer binennbrengen en op het werk geraken gaat ook weer niet Vind dit zeer spijtig

Pieter 19-08-2022

Bestelling nooit aangekomen: op 09/08/2022 had ik een JBL Flip 5 besteld via de website van MediaMarkt, deze zou binnen de 1-3 werkdagen worden geleverd. Na een week zonder levering, heb ik even contact opgenomen: "het product is niet op voorraad, onze excuses meneer.'. Hoezo kunnen ze een product verkopen dat ze niet in stock hebben of waar ze makkelijk aangeraken? Wel vriendelijke klantendienst en kosteloos kunnen annuleren.

Alexander 29-06-2022

Klachten over de luchtreiniger die we bij Mediamarkt Wilrijk hebben gekocht.
Met de aankoop hiervan wilden we de lucht in ons appartement zoveel mogelijk van het straatstof zuiveren. Maar deze luchtreiniger reageert op alle andere dingen (geuren, stoom...) behalve het reinigen van de lucht van het stof rondom op de benodigde schaal. Nu staat hij na controle nog steeds in uw winkel (Mediamarkt Wilrijk) en willen we hem niet terugnemen omdat hij in onze omstandigheden gewoon nutteloos is.
We hebben meer dan 120 euro betaald voor dit nutteloze artikel en we willen ons geld terug.

Gultekin 25-06-2022

Ik bestelde een apple watch series 7…
Ik bestelde een apple watch series 7 van media markt , die was in aanbieding dus had meteen betaald in vertrouwen. Maar helaas werd het pakje niet geleverd. Post nl beweert het pakje wel geleverd is. Dit was een angetekende zending dus heb niets getekend. Op de status van track and trace zie ik als ontvangen onder een valse handtekening en dat is fraude. Ik heb mijn pakje niet en ben mijn geld kwijt. Media markt zegt dat ze niets kunnen doen, post nl het zelfse verhaal. Er is wel een onderzoek gestart maar daar ben ik niets mee, ik wil dat zo snel mogelijk opglost word. Ik wil graag mijn geld terug ik heb geen vertrouwen meer zowel in postnl als in mediamarkt. dit is geen service!

Frederick 09-06-2022

Had jij Mediamarkt Roeselare een bluetooth speler gekocht voor de autoradio en het USB-kabeltje was ineen gedeukt. Had het in de auto open gedaan en 5min nadat ik dit gekocht had terug geweest. Maar dit mocht niet verwisselt worden. Ik had volgens de persoon aan de balie van de wisselstukken dit zelf gedaan. Schandalig gedrag! Ik koop er nooit nog iets als men zo de klanten behandeld!

Leung jan 03-05-2022

Ik heb toen een LG tv gekocht van 1700€ op black friday met een cashback van 200€.
Bij het uitpakken - en installeren thuis merkte ik een barst op het scherm. De volgende dag heb ik deze direct aangemeld bij MediaMarkt Schoten waar ik deze had aangekocht.
Ik legde uit en toonde de beschadiging. Heel direct zei de verkoper dat het mijn eigen fout was bij het uitpakken, eigen schuld dikke bult en ga maar naar LG voor herstelling.

Bye bye mijn 1700€, sinds heden koop ik NOOIT meer bij Mediamarkt.

Eva 20-04-2022

Vandaag zou een nieuwe wasmachine worden geleverd door Mediamarkt, die ik dringend nodig heb. Op de website stond dat de levering tussen 1 tot 3 dagen zou gebeuren. Ik ben intussen al 6 dagen aan het wachten. Ik had ook betaald voor de installatie van de machine. De levering zelf is falikant fout gelopen. De man die leverde had vanaf minuut 1 een extreem negatieve houding. Ik woon op een autovrij plein maar was speciaal bij de gemeente de sleutel voor het losmaken van de paaltjes gaan halen. Daar wilde de leverancier alvast niet bij helpen. 'Dat doe ik niet mevrouw, ik ga een foto nemen van die paaltjes als bewijs dat ik hier niet het plein kan oprijden, die stuur ik op naar Mediamarkt, en we annuleren de levering, ik neem de machine terug mee'. Terwijl ik hem buiten stond op te wachten met de sleutel in de hand, en gewoon even zijn hulp nodig had bij het losmaken van de paaltjes! Uiteindelijk heeft eerst een buurman mij moeten helpen met de paaltjes, waarna de leverancier tot bij mij voor de deur kon rijden. 'U heeft de machine toch losgekoppeld, Mevrouw?'. Daar had ik inderdaad iemand voor laten komen, dat zou in principe in orde moeten zijn. Nu bleek er toch nog een klein technisch probleempje: de buis zat met wat lijm vastgekleefd, waardoor die er niet makkelijk uitgetrokken kon worden. Ik heb zelf geen verstand van techniek. Maar hij weigerde om ook maar enigszins oplossingsgericht te handelen. 'Ik ga daar een foto van maken, en die naar mijn baas sturen, en dan annuleren we de levering'. Wat een vreselijke houding... Ik kreeg ook verwijten dat ik me niet goed georganiseerd had, terwijl ik alle voorbereidingen die ik kon treffen getroffen had (de ruimte was volledig vrijgemaakt, de machine was losgekoppeld en gepoetst, ik had sleutels voor de paaltjes zodat hij comfortabel tot voor de deur kon rijden); Hij wilde die buis van de oude machine niet lostrekken, terwijl een loodgieter me later uitlegde dat het makkelijk los te wrikken was, en dat het duidelijk iemand van slechte wil was. Ik ben zelden zo ontgoocheld geweest ...

paul schepens 06-04-2022

ik ben heel goed geholpen door de verantwoordelijke van samsung zijn naam is ***** werkt in wilrijk antwerpen ik heb daar een hele goede service gekregen je mag blij zijn met deze super verkoper. Mvg

quaid 09-03-2022

Op zondag een bestelling gedaan bij mediamarkt, er stond bij "in voorraad" en "levering binnen 1-3 dagen". ONMIDDELLIJK BETAALD. Dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik stuur dinsdagmorgen een email naar hun klantendienst en open een incident (# 220308-001317). Ik krijg dinsdagavond nog steeds geen antwoord. Ik bel dan in bij hun klantendienst, daar wuiven ze me onmiddellijk af dat ik maar moet w88 op de reactie van de email. GEEN info over mijn bestelling, "weten ze niet" volgens hen. Vandaag bel ik opnieuw in, gezien ik nog steeds GEEN reactie ontvang. Dan zeggen ze ineens dat het in backorder is. Ik vraag mn geld terug maar daar moet ik dan volgens hen op gaan wachten. Daarom deze klacht, om openbaar te stellen hoe achterbaks en oneerlijk men daar te werk gaat. Geld aannemen voor producten die er niet zijn en dan het geld zo lang mogelijk inhouden. Charlatans en dieven zijn het. Hier zitten we nu, we hebben dringend een toestel nodig voor werk en gerelateerde zaken, en het geld dat ik dien te gebruiken daarvoor wordt nu door dit oneerlijk bedrijf ingehouden. Hun service is ronduit SCHANDALIG, zelfs onbestaande want ze reageren pas wanneer ze zien dat je klachten neerlegt!

K 02-03-2022

verschrikkelijk, tv moest aan een bestaande beugel aan de muur gehecht worden had hier installatiekosten voor bijbetaald, de klungelaars van installateurs konden dit niet, heb het de volgende dag zelf maar gedaan zonder problemen. Heb dit laten weten aan Mediamarkt maar ze willen mijn installatiekosten niet terugbetalen. mijn oude tv die mee moest hebben ze ook laten staan evenals de dozenafval.... ten aller tijden te vermijden !!!!!!!

Hein 01-03-2022

Slechter en onvriendelijker kan niet, we hadden in een jaar 4 defecten bij een Solis coffee machine, en alleen na lang aandringen kregen we cadeau checks voor een nieuwe aankoop in Media Markt, de verantwoordelijke van Media Markt Woluwe was daarbij ontzettend grof...nooit meer! Er zijn afdoende alternatieven, ook wat prijs van aankoop betreft!

Stefaan 14-02-2022

Opletten bij aankoop van step Xiaomi!!! Stuur kraakt af tijdens het rijden. Opgestuurd in reparatie (Step was nog in garantie). Prijsopgave gekregen van 345,63 Euro ???
Mijn zoon kon omgekomen zijn tijdens het rijden. Gebeld naar media markt klantendienst, het eerste wat ze zegden, heb je een extra verzekering genomen, wij staan niet in voor de hersteldienst je moet klacht indienen bij de firma Dynafix. Daar zeggen ze dat het over valschade gaat. Er zijn foto's genomen bij het binnenbrengen van de step, toen we de step terugkregen was de display beschadigd, en zaten er krassen op.(Foto's hebben we bekeken in Media Markt, en kon je zien dat het bij het binnen brengen van de step geen schade was???

Tom 01-02-2022

0/10. Ik bestel een AZERTY toetsenbord via hun site. Toetsenbord blijkt idd AZERTY kwa letters te zijn, maar alle speciale tekens staan op een verkeerde plaats. @ staat bvb onder de 0 ipv onder de 2. Hun site zegt, bellen voor retours en men maakt een label voor u. Ah neen, daarvoor moet ge naar de winkel, "want ge hebt AZERTY besteld en het is AzERT he meneer" - terwijl hun site niet vermeldt dat het een afwijkende layout zal zijn. Als iemand in belgie een AZERTY toestenbord bestelt dan verwacht die toch een belgische layout???? De dichtstbijzijnde is 50km van hier. De trip kost mij meer dan het toetsenbord kost.

Vanwynsberghe 28-01-2022

Verdient zelfs geen 1 ster. Vraag je uitleg voor een microgolfoven antwoorden hij zeer onbeleefd kheb geen tijd. Alhoewel het zeer kalm was en geen volk in die afdeling. Hij wilde liever rond staan kijken in de plaats van de mensen te helpen. Dan willen ze je nog een extra garantie aansmeren ook. Maar de garantie is niet voor die winkel, je moet dan bellen naar een.nummer en zien hoe die kunnen helpen. Ik ga er nooit meer. Liever 10euro meer betalen voor vriendelijkheid en goeie service

Marco Glerum 25-01-2022

Had een tv inclusief ophangen besteld. Vervolgens wordt er door het vervoersbedrijf (Henrotte) schade veroorzaakt tijdens het ophangen van de tv. Vervolgens tientallen mails en herinneringen gestuurd om uiteindelijk een cadeaubon van EU 50 te krijgen. Volgende keer bestel ik ergens anders ook al is het daar duurder. Had liever nul sterren gegeven maar dat is helaas niet mogelijk. Waardeloze organisatie!!

Manderick Marianne 25-01-2022

De service na verkoop laat veel te wensen over. Het personeel is vriendelijk, maar defecten van toestellen in garantie (zelfs met extra Omnium+) worden nietig verklaard. Dat terwijl wij wel die defecten ervaren.

Mitrofan Niculina 19-01-2022

Een winkel die te wensen overlaat. Ik kocht een tv van hen, maar ik was verrast toen ik de doos opende. Het scherm was kapot en nu geven de dwazen mij gewoon de schuld. Het spijt me dat ik niet heb gefilmd toen ik de doos opende. Er wordt gezegd dat ik het heb gebroken, maar waar ze bewijs hebben om me te laten zien dat deze tv in goede staat was toen ze me de doos gaven. Ik walg echt.

rachid 08-01-2022

Koerier levert tv niet tot gevraagde etage. Heb dan maar zelf de 55 inch tv naar het 2de verdieping moeten dragen.
Als je elektro spullen koopt wat met 2 man gedragen moet worden. Vind ik dit totaal geen service hoe mediamarkt dit regelt met externe koeriers.