gamemania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over gamemania.be.

gamemania.be stelt zich voor

Game Mania is met 85 verkooppunten en een webshop de gamespeciaalzaak met de grootste keuze aan games, spelconsoles en accessoires in de Benelux. Bij Game Mania vindt u niet alleen de nieuwste games, spelconsoles en accessoires met gepast advies. Extra services als tweedehands in- en verkoop behoren ook tot de mogelijkheden. Game Mania biedt een uitgebreid ‘USED Games’ assortiment aan met recente én oude games en dit allemaal met volledige garantie. Via de webshop biedt Game Mania de mogelijkheid om een game direct thuis te laten bezorgen of te reserveren voor winkelafhaling. Tevens is het bij Game Mania mogelijk de nieuwste games te pre-orderen en in de meeste gevallen zelfs met extra pre-order voordelen! Daarnaast kunt u in de winkel alle games testen alvorens deze aan te kopen. Bij Game Mania ontvangt u ook gratis een klantenkaart waarmee u kan sparen voor een waardebon.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

LevivM 26-03-2022

Zowel nieuwe als USED games in het assortiment. Ze bieden de mogelijkheid aan om preorders te doen en ze hebben een puntspaarsysteem

truusgeluk 20-03-2022

Erg fijne moderne winkel met vriendelijk personeel. We komen er graag voor advies en onze aankopen. Dit is in ieder geval onze ervaring met het filiaal in Haarlem. Ook over de webshop zijn we tevreden, al is het soms de vraag of je een Franstalig spel krijgt. Ik denk dat dit komt omdat ze in België gevestigd zitten. Het probleem met Franse spelletjes is dat je ze niet meer mag inruilen. Daar is nog wel een verbeterpuntje.

jordin 16-03-2022

Het is een mooie ruime winkel met een divers aanbod aan games
De winkel is heel overzichtelijk waardoor je alles makkelijk kan vinden
Je krijgt veel geld voor je ingeruilde games

kristien 28-02-2022

Een geschenkje voor kleinzoon gekocht. Snel gevonden wat ik nodig had. Bestelling, betaling en levering is moeiteloos verlopen. Leuk om op deze manier te schoppen

Kathy 18-02-2022

Ze hebben een uitgebreid assortiment ook met merchandise en gewone gezelschapsspellen. En alles wordt altijd snel bezorgd. Ook leuk dat je kan sparen voor korting.

Marijn 07-02-2022

Ben al jaren klant goede service en vriendelijk voor mij de nummer 1 winkel in games

Dahliant 03-02-2022

Ik vind dat GameMania een hele goede overzichtelijke site is. Alle games die je wilt zijn er, en er is ook een leuk punten systeem waarmee je korting kunt krijgen voor je toekomstige aankoper.
Zeker een aanrader!

Sim1 01-02-2022

Je wordt goed geholpen, klantvriendelijk. Ook wanneer je als moeder die er geen verstand van heeft wordt je netjes en goed geholpen.

Kimdbdn 30-01-2022

Het is een winkel waar je gewoon heel goed word ontvangen. De webshop het zelfde, duidelijk, genoeg aanbod voor iedereen. Bij problemen zit er een goed team voor de klantenservice. Dus echt niets op aan te merken.

R Veerman 25-01-2022

Mooie ruim op gezette winkel netje en overzichtelijk. Werd keurig geholpen en advies was ook goed. Ik kom hier zeker terug.

Jolanda 24-01-2022

Fijne winkel met vriendelijk personeel. Mijn online bestelde artikelen lagen al heel snel klaar voor pick-up. Goede prijsstelling, zelfde prijs in de winkel als de goedkoopste die ik online had gezien!

The_Lizard_King_NL 01-01-2022

Niet de goedkoopste optie, wel de beste.
Je krijgt heel duidelijk, diepgaand en goed advies en het is logisch dat ze een beetje duurder zijn vergeleken met online sites ondat ze winkelpanden hebben.
Hierdoor kun je ook echt fijn advies en kennis gaan in winnen

Aram71 26-12-2021

Gewoon een fijne Game-shop met een groot assortiment en een zeer heldere dienstverlening. Winkelpersoneel is altijd vriendelijk en enthousiast!

Jeffrey Littel 23-12-2021

Vriendelijke mensen die verstand hebben van gamen en je bij staan met goed advies , meedenken en de mogelijkheid om betaalbaar games te kopen

TSeven 20-12-2021

Super vriendelijk en sociale medewerkers .
Dat ze ook zelf Gamers zijn maakt het ook interessant als je over spellen spreekt van alle platformen . Top

YE WANG 11-12-2021

* Website moeten kunnen bestellingen annuleren!
* Website moeten de betaalde bedragen te kunnen zien!

* Jaarlijk games moeten vervangen door digitaal versie alleen te zijn, tenzij zijn er bijkomende inclusieve merchandise inbegrepen in de bijvoorbeeld zoals: Limited Editie, Deluxe Editie, Speciaal Editie, Collector’s Editie!

* Winkels moeten ook kunnen bestellen van andere regio games en PSN waardebons en onbekende kleiner firma games!

Bigwillempie 02-12-2021

Ben je opzoek naar games of hardware voor het gamen dan ben je hier op de juiste plaats ze hebben voor elke console en pc mooie spullen voor een aantrekkelijke prijs

Bert 02-12-2021

Groot aanbod, mogelijkheid om te checken welke producten op voorraad zijn in de fysieke winkels en snelle levering

kucingwampie 29-11-2021

De winkel heeft een goede locatie en is makkelijk bereikbaar. De service is goed en de winkel is overzichtelijk. Gamemainia is de winkel, waar ik graag naar toe ga.

Game mania Dendermonde 27-11-2021

Zalig leuke verkoopster met kennis van zaken en ze ziet er nog goed uit.
Aankoop googlplay kaarten

Liesbeth 23-11-2021

Geweldig mooie winkel waar je games ook eerst kunt uitproberen! Fijne vibe! Vriendelijk personeel!

Daan 21-11-2021

Service en kwaliteit zijn top! Ik koop hier al mijn producten voor mijn zoontje zijn Nintendo Switch en voor mijzelf voor de Ps4. Al jaren ben ik klant en met vee plezier!

SavielSaveer 19-11-2021

Zeer fijne winkel en webshop ik koop hier alles voor mijn playstation 4 en 5.
Ben al jaren lid en hebben mooie en goedkope aanbiedingen.
Game Mania is de enige webshop die ik gebruiik voor mijn games zoals Playstation Xbox en mijn game pc.

Sarah 08-11-2021

Vlot, gemakkelijk items online te zoeken en eventueel opzij te laten leggen . Wat ik heb gedaan. Niet te veel mails ivm reservatie, ticket via mail dus geen papier verspilling, ze konden antwoorden op allerlei vragen, …

Anne 08-11-2021

Voor de 7de verjaardag van onze dochter een Nintendo Switch (bundel) gekocht via GameMania. Beste aanbod qua prijs. Nu anderhalf jaar later, dezelfde aankoop gedaan voor de verjaardag van onze zoon, wederom vanwege het mooie aanbod. De Switch was na 2 dagen netjes binnen. Communicatie via de mail was erg netjes.