gamemania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over gamemania.be.

gamemania.be stelt zich voor

Game Mania is met 85 verkooppunten en een webshop de gamespeciaalzaak met de grootste keuze aan games, spelconsoles en accessoires in de Benelux. Bij Game Mania vindt u niet alleen de nieuwste games, spelconsoles en accessoires met gepast advies. Extra services als tweedehands in- en verkoop behoren ook tot de mogelijkheden. Game Mania biedt een uitgebreid ‘USED Games’ assortiment aan met recente én oude games en dit allemaal met volledige garantie. Via de webshop biedt Game Mania de mogelijkheid om een game direct thuis te laten bezorgen of te reserveren voor winkelafhaling. Tevens is het bij Game Mania mogelijk de nieuwste games te pre-orderen en in de meeste gevallen zelfs met extra pre-order voordelen! Daarnaast kunt u in de winkel alle games testen alvorens deze aan te kopen. Bij Game Mania ontvangt u ook gratis een klantenkaart waarmee u kan sparen voor een waardebon.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Tolga 16-05-2023

Game Mania heeft vriendelijke medewerkers en ze hebben de populairste titels altijd op voorraad. Je krijgt ook snel antwoord op je vragen en je bent snel geholpen. Voor aankoop van producten krijg je ook veel vouchers en je kan ze goed gebruiken. Ze doen het echt goed.

Martin 15-05-2023

goede overzichtelijk site optijd verstuurd en preorders worden gewoon geleverd

Robin van Putten 11-05-2023

Erg vriendelijk personeel, behulpzaam en weten een hoop van hun assortiment en bijvoorbeeld van games die aansluiten op mijn voorkeur.

Zelda Fans Nederland 04-05-2023

vriendelijk,kundig,gast vrij. als het rustig is word je snel geholpen en kun je nog een beetje kletsen. is het druk duurd het eventjes dat is normaal maar doen ze hun stinkende best en blijven vriendelijk. gezeligge winkel goede sweer en de pac man kast ja wat kan ik daar over zeggen he ik ben een nerd.

Rachman Fejzulov 12-04-2023

Het is een hele goeie keuze als je games online veilig wilt kopen en ze hebben bijna altijd kortingen het is ook niet overpriced

LiselotH 06-04-2023

Je kan alles snel vinden op de webshop, er is ook veel keuze en er is veel op voorraad.
De verzending/ levering is altijd super snel, goed verpakt.
Als er iets vertraagd is bv de release van een spel dan krijg je hier een mail van. Ze houden je dus op de hoogte.

Jens 13-03-2023

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk,
Ruim aanbod en aantrekkelijke acties en kortingen,
Extra korting te scoren met xp systeem

Veronique 09-03-2023

Super geholpen door een hele vriendelijke en kundige medewerker!! Echt aanrader!

liesa de bruin 01-03-2023

ik ben erg tevreden over deze winkel...kom hier vast me spullen halen, fijn en vriendelijk personeel weten waar ze over praten en altijd een leuk praatje met de klant. dus niets veranderen zo blijven dikke 10 namens mij liesa de bruin uit rotterdam

Claudia 18-02-2023

Vriendelijk persoon en ik zie altijd dat het personeel gek van games zijn en er veel vanaf weten. Website is goed. Levertijd is snel en website is betrouwbaar met bezorgen.

Gerke 17-02-2023

Persoonlijke touch, als je wat vraagt te reserveren en te informeren mbt bv speciae uitgave, dan bellen ze je persoonlijk op.
dat is klantenbinding!

leuven 30-01-2023

proper , klantvriendelijk en vooral goede locatie .
persoonlijk vind ik dat er een te kleine keuze is.

Sil 20-01-2023

Ik koop al jaren bij Game Mania namens mijn twee zoons. Veelal PlayStation tegoed codes, maar in het verleden ook used games, game figuren etc. Altijd goed en snel in huis. Game mania is een heel betrouwbare webshop.

tranceguy 02-01-2023

Heb deze hop gekozen omdat de prijzen vaak gewoon oke zijn, ze duidelijk zijn in hun communicatie, de site overzichtelijk en duidelijk is zodat ik producten makkelijk kan vinden en ze verzenden snel. Ik koop al jaren hier en is inmiddels 1 van mijn winkels to go geworden gewoon omdat elke keer mijn ervaring ermee weer super is dus blijf ik terug komen.

Jessica 26-12-2022

Deze shop heeft vriendelijk personeel die verstand hebben van hun vak en je graag helpen als je er zelf niet uitkomt.
Het was mijn eerste keer en ik kom zeker terug .

Pokemonkaarten. 26-12-2022

Zoveel keus;zo een vlugge thuislevering;TOP,onze kleinkinderen waren Superblij..

Angelique levoleger 24-12-2022

Als ik ergens niet uitkom of andere vragen heb word ik altijd snel en vriendelijk geholpen

ERWIN 23-12-2022

Alles is in orde. Ben zeer tevreden. Ben al jaren lid van Game Mania altijd tevreden geweest. Game Mania is een aanrader.

Danielle 19-12-2022

Het is gewoon super makkelijk om mijn kleinzoon onmiddellijk te belonen voor goede daden of een goed rapport of gewoon omdat je oma bent .

D Roskam 10-12-2022

Hele fijne winkel in Hilversum, met vriendelijke en service gericht personeel.
Ga zo door

Deflin 04-12-2022

Meestal goede prijzen, snelle levering en een hele vriendelijke klantenservice.

Tarik 23-11-2022

Handig als je digitale producten wil kopen, je krijgt ze onmiddellijk per mail toegestuurd. Je kan voor geselecteerde producten melding krijgen als deze terug beschikbaar zijn.

Waz67 20-11-2022

De shop van gamemania is erg duidelijk en de prijzen vallen wel mee.
Heb al eerder iets besteld hier en was snel bezorgd.
Wordt snel antwoord op mail berichtjes en dat vind ik coulant.

Samuel 19-11-2022

Zowel online als in het echt heb ik nog nooit slecht gevaren. Levering altijd netjes op tijd, als je op voorhand wil bestellen is het nooit een probleem. Vriendelijke service, ook mensen die als je twijfelt je altijd wel kunnen helpen.

Toby Croeze 19-11-2022

Snelle en zeer goede service. Zeer groot assortiment voor alle spel platforms. Klantenservice is top!