gamemania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over gamemania.be.

gamemania.be stelt zich voor

Game Mania is met 85 verkooppunten en een webshop de gamespeciaalzaak met de grootste keuze aan games, spelconsoles en accessoires in de Benelux. Bij Game Mania vindt u niet alleen de nieuwste games, spelconsoles en accessoires met gepast advies. Extra services als tweedehands in- en verkoop behoren ook tot de mogelijkheden. Game Mania biedt een uitgebreid ‘USED Games’ assortiment aan met recente én oude games en dit allemaal met volledige garantie. Via de webshop biedt Game Mania de mogelijkheid om een game direct thuis te laten bezorgen of te reserveren voor winkelafhaling. Tevens is het bij Game Mania mogelijk de nieuwste games te pre-orderen en in de meeste gevallen zelfs met extra pre-order voordelen! Daarnaast kunt u in de winkel alle games testen alvorens deze aan te kopen. Bij Game Mania ontvangt u ook gratis een klantenkaart waarmee u kan sparen voor een waardebon.

Deze score is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Ben 15-04-2024

Heeft alles wat een gamer begeert , snelle en veilige levering en geweldige service bij fouten

Kirsten 11-04-2024

Ookal ben ik het zelf niet altijd eens over de prijzen van spellen.. afgelopen 2 bezoeken deze week waren fantastisch. Aan het personeel ligt het niet. Dus ik wil hiermee medewerker Marlon in het zonnetje zetten. Wat een topgozer! Denkt met je mee, met strategisch vouchers inzetten je een er toe te laten doen voelen als klant. 🫶 Dit geld ook voor de jonge dame vdie op 29 maart 2024 werkte ook. Wat een tijd en meedenken deden deze 2 waardoor ik zeer tevreden de winkel uitliep.

Luce023 03-03-2024

Top team. En je bent er geen nr als klant. Inruil van goederen loopt ook vlot. Ook als was ik niet de enige klant in de winkel.

Karin 28-02-2024

Ik kwam games verkopen, en nieuwe kopen.
Voor mij de 1e keer, ik ben 60 jaar, en game pas 1 jaar. Ik vond dat ik zeker genoeg saldo te besteden kreeg voor mijn ingeleverde games.
De verkoper nam uitgebreid tijd voor mij, dat vond ik heel prettig. Zeer klantvriendelijk en geduldig.
Ik kan tot nu, niets negatiefs zeggen.

Tijmen Peters 20-02-2024

Ze regelen het goed, er hangt een leuke sfeer, ze komen hun beloften na en als medewerkers met elkaar kletsen en je komt in de rij onderbreken ze gelijk hun gesprek en helpen ze je, dus dat vind ik heel netjes.

Carlo Mestdagh 15-02-2024

Groot assortiment en scherpe prijzen, kan misschien soms een euro verschillen maar de service die er is betaal ik graag die euro meer!

Rosina 14-01-2024

Ik vind dit echt een leuke shop! Echt top voor gamers, verzamelaars enz.
Echt een aanrader! Snelle en verzorgde levering. Goed verpakt! Goede promoties en aanbiedingen.
Prijs/kwalieit verhoudingen super!

Aure 04-01-2024

De service en kennis.
Tijdens mijn bezoek wist ik ongeveer wat ik wou. En ik ben de winkel met een wauw effect gelopen. Daar hou ik van.

RvR 18-11-2023

De medewerker die mij hielp heette mij aller vriendelijkst welkom. Hij kon mij meteen helpen, had interesse in mijn keuze en reageerde oprecht. Ook de inruil actie werd snel en kundig afgehandeld.

Lenneke 16-11-2023

We wilden een switch kopen voor onze zoon en kregen een goede en duidelijk uitleg over de verschillende switches + mogelijkheden + verschillen. Degene die wij toen wilden hebben was niet op voorraad, maar er werd meteen gekeken of het besteld kon worden of vanuit een ander filiaal geleverd kon worden.

Angelique levoleger 17-10-2023

De producten zijn altijd goed, en als er iets niet klopt of de bezorging te lang duurt, word je door de klantenservice snel en correct geholpen

Carsten Bierens 08-10-2023

Altijd vriendelijke mensen. Waarmee je kan praten over games. En die ook echt goed advies geven niet het duurste aansmeren maar juist meekijken wat past bij je.

Ron 08-10-2023

Duidelijke, overzichtelijke site en voldoende keus. Goed verpakt en snelle levering.

tranceguy 02-10-2023

Ik kies vaak voor de webshop vanwege het assortiment en de goede prijzen wel. Deze keer kon ik het combineren met een cadeaubon voor mijn verjaardag dus dat scheelt ook weer iets. Doen de meeste winkels niet mmamar ik vind dit een super gebaar van GM! Ook de verzending, verpakking en levertijd is gewoon dik in orde daar. Reden voor mij om de volgende keer deze shop weer mee te nemen want het is 1 van mijn favoriete winkels.

Marc Brouir 09-09-2023

Ik vind het een heel goede en betaalbare site!
Veel te vinden, alles wat we zoeken!

M-Run 23-08-2023

Ik shop bij Gamemania al sinds mijn kindertijd, dus mijn vertrouwen hebben ze dik en dun verdiend. Het pakje en de starter decks kwamen in goede orde aan, en in een rap tempo.

Aardappel 21-08-2023

"Leuke winkel, met overzichtelijk indeling, alle gemakkelijk te vinden.
Niet zo'n fanatieke gamer en had een vraag over het spel en werd vriendelijk geholpen.
En bij het afrekenen viel de game zelfs in een actie."

Len 18-08-2023

De medewerkers zijn altijd vriendelijk en in voor een kort praatje. Ook hebben ze altijd de nieuwe spullen in het assortiment waar mijn interesses liggen.

Dimitri Vandemaele 19-06-2023

Niks op aan te merken. Al jaar en dag klant, goede klanten service, de houden hun woord, als je via de web shop besteld, heb je de dag van release you game thuis.

Boaz 17-06-2023

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Prijzen staan duidelijk vermeld en groot aanbod.

Sjoerd Emmelkamp 09-06-2023

GameMania is een prettige winkel met groot assortiment en goede kennis. Webwinkel is overzichtelijk en goed op orde. Als postNL meewerkt heb je pre-order ook op tijd. Maar aan GameMania lag het niet!

Niels 07-06-2023

Heel goede winkel. Ik kan hier altijd terecht om de nieuwste verzamelkaarten of games te reserveren en af te halen of laten leveren. Mensen in de winkel zijn ook heel erg vriendelijk.

Monique 24-05-2023

Kwam mijn nintendo switch inruilen, werd hierbij super goed geïnformeerd en geholpen, de medewerker heeft al mijn gamedata overgezet, en nam alle tijd voor mij. Heel vriendelijk personeel. Toppie!

Kelly156 22-05-2023

Ik ben heel goed geholpen. Personeel heeft verstand van wat ze verkopen. Ik kom zeker terug! De prijzen voor tweedehands games bij Gamemania zijn vrij hoog vergeleken met concurrentie. Soms net zo hoog als een nieuw spel. De coins die je spaart bij aankopen zorgen wel voor een paar Euro korting.

Yolothom 17-05-2023

Geweldige service. Je kan bij alle medewerkers terecht voor vragen als je die hebt. Ook een groot assortiment met veel verschillende items.