gamemania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over gamemania.be.

gamemania.be stelt zich voor

Game Mania is met 85 verkooppunten en een webshop de gamespeciaalzaak met de grootste keuze aan games, spelconsoles en accessoires in de Benelux. Bij Game Mania vindt u niet alleen de nieuwste games, spelconsoles en accessoires met gepast advies. Extra services als tweedehands in- en verkoop behoren ook tot de mogelijkheden. Game Mania biedt een uitgebreid ‘USED Games’ assortiment aan met recente én oude games en dit allemaal met volledige garantie. Via de webshop biedt Game Mania de mogelijkheid om een game direct thuis te laten bezorgen of te reserveren voor winkelafhaling. Tevens is het bij Game Mania mogelijk de nieuwste games te pre-orderen en in de meeste gevallen zelfs met extra pre-order voordelen! Daarnaast kunt u in de winkel alle games testen alvorens deze aan te kopen. Bij Game Mania ontvangt u ook gratis een klantenkaart waarmee u kan sparen voor een waardebon.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Petra 18-11-2022

zeer klantvriendelijk zowel de shop als online, snelle levering, ik kan het zeker aanraden

Thea 13-11-2022

Xbox one spelletjes aangeschaft prima verzorgd en altijd goede sevice. Ook in de winkel. Kom meestal in Vlaardingen, of via de Webshop.

Milan 11-11-2022

Great place with friendly personnel, always helpful and always giving some small promos, which makes you go back and back again :) They could have more stuff from Pokemon TCG thouhg.

Jordi 28-10-2022

Snelle en correcte bezorging. Prijs van 2e hands game was goed en de portokosten waren fair.

decembry henri 21-10-2022

zeer vriendelijke mensen zeer behupzaam prima service blijf ik gaan kan ik iedereen aanbevelen

Gerrit 19-10-2022

Goede kwaliteit, zeker 2ehands. Snelle bezorging. Fijn personeel. Positieve ervaring

Alex 10-10-2022

goede en overzichtelijke winkel
goed en deskundig geholpen
goede kwaliteit

Michael 04-10-2022

Ik heb altijd alleen maar goede ervaringen gehad met GameMania. De website is dik in orde en het leveren van producten gaat binnen de tijd die aangegeven wordt.

Liam 02-10-2022

Zeer uitgebreid assortiment zowel voor nieuwe games als voor used games. Altijd op de hoogte indien er nieuwe games gaan verschijnen waardoor je op tijd pre-order kan plaatsen. Ook heel eenvoudig om online te bestellen en mooi op tijd geleverd. Bij afhalen in de winkel ligt het product ook snel klaar indien ze het op voorraad hebben. Ik koop mijn games enkel bij Game Mania!

Max van breemen 30-09-2022

Snelle levering en veel producten, er staan genoeg oudere games op en het aanbod gaat van volledige pc’s tot merch. Altijd een prettige in-winkel ervaring gehad en online ook niks te klagen.

Jantiepiep 22-09-2022

Heel erg vlotte en duidelijke website. Alles is eenvoudig terug te vinden en heel makkelijk te bestellen en betalen.

Corrie 18-09-2022

Prettige winkel
Overzichtelijk
Vriendelijke service
Makkelijke om alles te vinden

Riley 15-09-2022

Het is een goede winkel voor onder andere games en trading cards, inhoud van pakketjes kan soms wat beschadigd zijn, maar is meestal niet ernstig. Prijzen zijn goed.

Angelo 11-09-2022

Zeer duidelijke webshop, na enkele klikken ben je meteen waar je moet zijn. De verzending was echt zeer snel, de dag erna had ik het in mijn handen. Top, een echte aanrader!

Gert-Jan 02-09-2022

lekker overzichtelijk en veel acties en kortingen ,ook leuk om even een winkel te bezoeken van ze als je in de stad bent

Hippiesabotage 29-08-2022

De beste game webshop die Nederland rijk is. Groot aanbod van nieuwe en tweedehands games. Vaak al de dag er na al bezorgd, door de brievenbus. Super tof punten systeem met vaak korting door middel van een vouchers.

Emma 13-08-2022

TOP WINKEL TOP PERSONEEL TOP SERVICE GOEIE KLANTVRIENDELIJKHEID SUPER GAVE WINKEL

phil 08-06-2022

Zeer gebruiksvriendelijk. Gemakkelijk in bediening en zeer snelle leveri,ng. Super

Peter 23-05-2022

Altijd vriendelijk personeel. De winkel zelf is opgeruimd en netjes daat zorgt voor een gemakelijk en fijn winkelplezier. Dit zorgt ervoor dat ik er al jaren kom.

Danny 15-05-2022

Ik ben heel blij en alles werkt heel goed en positief. Ik ben blij met de zaak

Abdul Rashid 08-05-2022

de webshop is heel overzichtelijk en ik kon er alles vinden het was fijn om hier te winkelen

Jessie suijkerbuijk 26-04-2022

Altijd deskundig en vriendelijk personeel, veel games voor een redelijke prijs en eindelijk nu ook merchandise zoals petten en tshirts. Al bij al een geweldige winkel!

Kevin 19-04-2022

Het aanbod is behoorlijk groot en de prijs-kwaliteit is top.
De medewerkers weten altijd wel over wat ze praten en staan je graag bij.

Ronald B 16-04-2022

Ruime keuze, snel geleverd en ik kon mijn voucher die ik verkregen had voor het inleveren van een PlayStation online ook gebruiken.

Adrienne 11-04-2022

Snelle levering, goed verpakt
Prijs en kwaliteit zijn goed
Mooi assortiment