Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Cees 17-12-2021

Meermaals hier dingen gekocht , de website is heel overzichtelijk en het advies kundig.

Benno 24-11-2021

had vragen over wat de beste camera zou zijn in mijn geval, op gebeld netjes verder geholpen. camera werkt perfect.

PvZ 23-11-2021

Zeer goede omschrijving wat te verwachten valt van het product. Ten aanzien van het monteren en gebruik nemen ook een duidelijk omschrijving en zo ook kunnen uitvoeren. Snelle levering/service.

baau 22-11-2021

De Beste Camera webshop die ik ken, snel, goedkoop en Prima Service!!
2 Weken geleden een Reolink Argus PT gekocht werkt uitstekend.

Julie 18-11-2021

Snelle levering naar het buitenland! Alles zat keurig verpakt met goede bescherming. Enkel de aankoopbegeleiding via de site zou wat beter kunnen, bijvoorbeeld een test/enquete om te zien welke camera het beste bij jouw behoefte past.

J. TIJM 13-11-2021

Snelle levering, prijs kwaliteit dik in orde. Al met al zeer tevreden. Mis alleen wat meer informatie over het gebruik van de app.

Donker 11-11-2021

We worden goed geholpen, goede duidelijke uitleg. Nog goed produkt geleverd.

Mark 11-11-2021

Epine camerashop.
Prima webwinkel met een duidelijke, overzichtelijke website.
Artikel besteld, zelfde dag verzonden.
Cijfer, een 9. Er is altijd iets te verbeteren.

WY 10-11-2021

Voor de tweede keer een bestelling gedaan bij Epine. Van tevoren gebeld of product op voorraad was. Bij aankomst werd ik vriendelijk, snel en goed geholpen

L. van Strien 10-11-2021

De eerste keer een bestelling geplaatst bij Epine Camerashop. Niet verwacht dat de bestelling zo makkelijk zou gaan en dat ook de levering niets te wensen overliet. Zelfs het installeren was boven verwachting gemakkelijk. Zal zeker niet aarzelen om - indien nodig - zeker weer bij Epine te bestellen.

Heel mooi bedrijf 09-11-2021

Ik had al 2 buitencamera's gekocht en ten leste een sd kaart.
De levering is perfect en de service geweldig. Je kan steeds een beroep doen op hun technische kennis en dat vind ik zeer belangrijk als het om technisch hoogwaardige apparatuur gaat. Heel blij met Epine.

Ad 09-11-2021

Aan de telefoon netjes te woord gestaan, en zoals de medewerkster had beloofd vrij vlot een aanbod! En gelijk besteld; makkelijk te installeren.

Sjoerd 29-10-2021

Ruime keuze, prima site en snelle levering. Producten zijn goed verpakt en worden snel geleverd.

J.N. van Aalsum 29-10-2021

Altijd correcte afhandeling en op tijd ontvangen waarbij de service prima is

Jos 29-10-2021

Diverse camera´s en PoE switches gekocht bij Epine. Correcte levering, goed op de hoogte gehouden. Bij vragen wordt er goed gereageerd door de klantservice. 1x een kapotte PoE switch gehad. Deze goed gerepareerd/vervangen, duurde wel lang, was voor beveiligingscamera's en die liggen eruit. Uit voorzorg maar een 2de PoE switch gekocht.

Informatie en prijzen vind ik OK

Ib 28-10-2021

Zeer professionele en snelle bestelproces. Alles liep vlekkenloos geheel volgens de planning van het bestelproces. Binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Tevreden klant dus.

Hendri Veltink 23-10-2021

Duidelijke website met veel specifieke informatie over de producten. En als je een vraag stelt krijg je snel antwoord.
Snelle levering je word gebeld als er iets is wat veranderd of niet klopt.
Gewoon top zoals het hoort.

JMH Urlings 23-10-2021

Goede bereikbaarheid en bovenal erg klantgericht. Uit eigen ervaring goed gevoel bij Epine. Verkopen goede producten waar ze ook achter staan. En je krijgt een prijsaanbod. Waar vind je dat.!!!!!! Een aan te bevelen shop.

Jan 22-10-2021

Fijne webshop met een goede prijs - kwaliteit verhouding en een snelle levering. Product komt overeen met de beschrijving op de website. Uitstekend geholpen toen het mij niet lukte om de camera met WIFI te verbinden. Ik ben erg blij met de aankoop.

Rob 20-10-2021

Duidelijke overzichtelijke shop.
Goede en duidelijke informatie gekregen bij vraag m.b.t. IP camera.
Kreeg zelfs kortingscode omdat ik 2 camera's bestelde.
Kortom: absoluut aan te bevelen.

Aristotle Economon 05-10-2021

Such great service and amazingly fast delivery! I called with a technical question, they clarified and shipped out the camera immediately. I had it the next day. Awesome!

tollie 05-10-2021

snelle verzending, duidelijk omschreven en goede producten. helemaal top, hoeft niet beter.

Mischa 05-10-2021

Grote sortering van beveiligingscamera’s. Nette website. Vlotte communicatie en snelle afhandeling van de geplaatste bestelling. Camerasysteem hing in 1 middag en draait zonder problemen.

Rene 05-10-2021

Wederom een super camera besteld bij epine service bij epine is gewoon weg zeer goed en ook als u hulp nodig heeft bij instaleren geen enkel probleem snel en eenvoudig dus epine 👍

Piet 01-10-2021

Op aanraden van buurman, gebeld naar Epine voor meer info, direct duidelijkheid en zaken gedaan. volgende dag product in huis. Zeer tevreden over kwaliteit/prijs verhouding. Gebruiksaanwijzing kan iets beter maar contact met Epine gaat snel.