Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Deze score is berekend op basis van 95 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carlo 22-09-2021

Ik heb bij Eline een mooie set reolink 4k camera's gekocht met recorder. Deze was erg makkelijk om aan te sluiten en in te stellen, en kon binnen 5 min gebruikt worden. Eline leverde snel en de bestelling was goed ingepakt! Zou er zeker weer bestellen

J.W. Ouwens 22-09-2021

Uitstekende webshop met adequaat personeel.
De levering was erg stipt en snel.
De installatie van de camera’s was eenvoudig.
Het beeld van de camera is erg duidelijk en zeer helder en scherp. Kortom alles prima!

Arjan 22-09-2021

Snelle levering en behulpzame klantenservice. De camera werkt top en vooral de voertuig en personen detectie is erg handig.

Patrick 22-09-2021

Top, makkelijk te bestellen, en goed overzicht op de site. Prijstechnisch ook goed

Hans 17-09-2021

degelijke ptz camera met een duidelijk beeld overdag
ook in de nacht geeft deze een duidelijk beeld

R.Janssen 15-09-2021

Snelle levering en top service!
Product voldoet aan alle verwachtingen en we zijn er blij mee.

EM de Leeuw 02-09-2021

Goede en snelle service. Mooie producten. En dat voor leuke prijs. Ook bij reclamaties achteraf omdat het niet werkt zoals het zou moeten, wordt er zeer klantvriendelijk meegedacht. Gaan nu testen of het werkt met een ander product, anders wordt er daarna nog verder gewerkt aan een oplossing. Epine is zeker een aanrader om deze artikelen bij aan te schaffen. Denk niet dat het bij deze ene aankoop blijft!

Sandro 01-09-2021

Snelle levering .
zeer tevreden over het product .
Goede informatie over de producten

Kurt VDC. 15-08-2021

Reolink Camera's. Ik heb nu ondertussen al meerdere camera's aangekocht. Namelijk de RLC-410WS 4MP (zwarte en witte uitvoering) ; RLC-511W 5MP ; RLC-510WA 5MP. Dit zijn geweldige camera's en eenvoudig te installeren (plug&play). De nummerplaatherkenning is een klein beetje moeilijk. Zeker een aanrader. Ik moet er nu nog 2 installeren en zal zeker deze terug aankopen. gr, Kurt VDC.

voor herhaling 09-08-2021

Gemakkelijke site, zoekt gemakkelijk en aantrekkelijke prijzen.
Goeie producten

E Mastenbroek 05-08-2021

Medewerker heeft het probleem goed opgelost.Camera wordt kostenloos vervangen top.

Waldi 05-08-2021

Zeer snelle levering. Goede priduct uitleg op de site
Contact op diverse manieren mogelijk.

pino 05-08-2021

Bij deze nieuw bericht van Pino over een eerder review, de Reolink argus eco.
Ik ben benadert door een medewerker van Epine I.V.M installatie problemen.
Ben helaas digibeet.
Door een medewerker opgebeld ben keurig te woord gestaan, geduldig en begrijpend, door de installatie procedure heen geholpen.
Camera werkt nu naar wens.
Ben zeer blij met aanschaf mooie camera mooie beelden.
Bedankt Epine, met uw service top.

cobus 04-08-2021

Prettige overzichtelijke webwinkel met het vertrouwde gevoel van een fysieke winkel. Goede productinformatie en goede prijs-kwaliteitverhouding.

pino 03-08-2021

De shop heeft een uitgebreide keuze.
Duidelijke overzichtelijke site.
Helaas heeft aangekochte camera Reolink argus eco heeft geen Nederlandse gebruiksaanwijzing in de doos.
Daarbij heb ik geen computer waar ik toevallig mee kan bellen, dus installatie op PC.
Tevens voor de digibeten onder ons, lastige installatie op de pc, ben drie halve dagen bezig geweest, uit eindelijk via delen met de handheld computer van mijn vrouw gedeeld.
Dat heeft helaas ook veel voeten in de aarde gehad.
Ben slecht met de Engelse taal dus moet ik er nog erachter komen om alles te configureren, ook zo een woord!
Wel mooie beelden, mooie camera.

Björn 19-07-2021

Prima producten en snelle levering. Website geeft ook voldoende informatie.

Rens 15-07-2021

Levert snel, heeft een hele goede selectie en een prima klantenservice! Ik zal hier zeker nog vaker gaan bestellen.

Wesley 15-07-2021

Ze leveren fantastische apparatuur voor een prijs die je nergens anders zal vinden, zelfs niet als je het zelf uit China haalt. Ik heb er meerdere keren wat besteld (voor mijzelf en klanten), alle keren tot grote tevredenheid. Alles wordt op tijd volgens afspraak geleverd, de service heb ik nog nooit nodig gehad. Waarom dan geen 10 maar een 9? Simpel, er moet altijd ruimte voor verbetering zijn.

Edwin 12-07-2021

Duidelijke website. Chat functie voor directe informatie werkt super. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom tevreden klant. Aankoop juni 2021.

Henri 06-07-2021

Ruime keuze en goede prijzen. Snelle levering. Niet alle producten zijn altijd direct op voorraad.

Techniek 05-07-2021

Ik heb op site van EPINE een ANNKE ACS-8 N48-BM 8MP 8CH PoE Camerasysteem gekocht met een geweldige korting, service is gewoon goed en heb zelfs een vriend van mij hetzelfde systeem laten kopen helaas kreeg hij het niet voor elkaar om de korting te krijgen die ik had gekregen..
Bestelling kwam netjes aan in een stevige nette doos die ook niet te groot was en ook alles voorzichtig in was verpakt.
een echte aanrader!!

Erik J 30-06-2021

Prima service, zelden gewerkt met een bedrijf wat zo goed meedenkt en zo'n goede service verleend. Ik heb verschillende keren (na overleg) iets retour kunnen en moeten sturen. Dit was allemaal prima geregeld. Compliment

Ardy 30-06-2021

Ongelofelijk fijne webshop, goede ondersteuning en perfecte producten met goede prijs/ kwaliteit verhouding

Dik tevreden 30-06-2021

Duidelijke site, snelle verzending en correct verpakt. Ik heb gekozen voor een Annke systeem, dit is een Plug and play product!

Abubberm 25-06-2021

Goede service, kundige personeel en een product geleverd die aan de wensen voldoet

Ben 25-06-2021

Ik ben zeer tevreden met de service van de webshop, erg vriendelijk personeel en goede weekaanbiedingen.

Jan van de Meeberg 25-06-2021

Omdat ik op zoek was naar een WebCam ter vervanging van Marmitek Robocam 21 en 541, heb ik op advies van een vriend voor Epine gekozen en besloten om als proef de Geolink E1 Zoom aan te schaffen.
Over deze camera ben ik zeer tevreden, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. In de toekomst wil ik een tweede exemplaar aanschaffen met een hogere kwaliteit.
De bediening via een App op mijn Smartphone werkt uitstekend en de bediening geeft ongekende mogelijkheden. De service die Epine biedt is perfect en vlot. Ik kan dit bedrijf aanbevelen.
JvdM.

Vince 17-06-2021

Zeer tevreden! 1 aandachtspunt: Leverbaar / niet leverbaar Status goed ge-update houden!

Dieter 17-06-2021

Heel snelle en vlotte afhandeling. Ook dienst na verkoop vlot en vriendelijk bereikbaar en snelle oplossing - heel hard geapprecieerd. Vaak ook interessante promoties.

H.P. Nguyen 15-06-2021

Uitgebreide en goed adviezen gekregen via de telefoon. Bestelling en levering verliep goed en snel.

R H 10-06-2021

Prima bedrijf alles correct en op tijd geleverd en goede kwaliteit camera’s

Lokman 10-06-2021

Afgelopen week was mijn derde IP camera bestelling . Prima advies. Snelle levering. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Professionele medewerkers. Communicatie ging soepel en vriendelijk.
Kortom , zeer tevreden.

Pieter 10-06-2021

Behulpzame medewerkers bij vragen, doen alle moeite om je zo goed mogelijk te helpen.
Site is ook oké met bestellen van producten.
Gewoon een TOP bedrijf👍🏻

Tom 10-06-2021

Super fijne winkel, snelle verzending en groot assortiment. En altijd leuke aanbiedingen :)
Heb er nu al meerdere keren een ip camera besteld en als ik er nog een nodig heb ga ik hem zeker hier kopen.

caro van meel 10-06-2021

Het is een fijne winkel. ik beveel ik aan aan anderen. wat ik daar gekocht heb doet het geweldig ik ben nog steeds tevreden.

Kris 09-06-2021

Prima dagacties voor IP camera, correcte levering en goede kwaliteitsproducten.

Cees 09-06-2021

Bestelling is netjes verwerkt en op tijd geleverd.

Epine is een fijne zaak met een prima service.

Beers 07-06-2021

Goed advies voor aanschaf, acceptabele prijzen en veel keuze.enkel de serviceaanspraak kan beter, nu slechts 1 keer mogelijkheid voor het melden van een vraag/probleem betreft de instellingen.

Ronne 06-06-2021

Echt een super goede winkel, ik kom hier snel weer terug, altijd klantgericht en vriendelijk!

Marc 04-06-2021

Duidelijke informatie over de op camera’s en is erg overzichtelijk. En daarbij snelle levering, mits het op voorraad is natuurlijk.

Roy 03-06-2021

C.a. een jaar geleden een nvr set met 4 camera's gekocht. Via de chat perfect geholpen vwb advies, ik ben in de shop langs gegaan om de set af te halen. Enkele weken later bleek de voeding van de NVR defect te zijn. Die kon ik kosteloos omruilen, prima service. Later nogmaals een extra camera erbij gekocht. Ik ben enthousiast over deze organisatie!

RON 01-06-2021

Geweldige kwaliteit ,ik ben heel blij met mijn aankoop van reeds 2 reolink go om mijn moeder te bewaken.Top dat deze werken zonder wifi Zeer tevreden,ook over de na service

Rik 31-05-2021

Ik zocht een camera voor het filmen van mijn oprit. Ik heb snel en deskundig advies gekregen, waarbij ik uitgebreid te woord ben gestaan. Toen helaas de camera niet helemaal aan de verwachting voldeed gaven ze niet meer thuis. Dus de aftersales kunnen wel een stukje beter. Ik heb wel vertrouwen dat als ik de camera terug had willen sturen dat dit kon, dus daarom toch een positieve beoordeling.

Marcel Schilpzand 27-05-2021

Prima alarmsysteem gekocht voor een goeie prijs aanrader!
Site is makkelijk te navigeren, en ze leveren prima service.

bennie hooijboer 21-05-2021

Fijne webshop.
Prima producten en snelle levering.
En was het goedkoopst voor het product wat ik wilde hebben.

Jan 20-05-2021

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Epine. En niet alleen is het een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding maar ze bieden vooral ook goeie service. Een van de cameras in een set deed het niet en zonder problemen werd dit opgelost door hun. Dit is bij andere sites nog wel eens anders. Dit geeft me echt vertrouwen dat ik een volgende keer weer bij hun zou kopen.

Frank 18-05-2021

Bij deze webshop heb ik een draadloze cameraset gekocht om een oogje in het zeil in mijn achtertuin te kunnen houden. Dankzij hun tip voor zonnepanelen is deze set ook echt draadloos. Kortom een webshop waar je wat aan hebt. Neem dan ook nog de betaalbare prijzen en je snapt waarom ik graag nog een keer klant wil zijn bij Epine Camerashop.

Dennis 18-05-2021

Bijna een jaar in het bezit van een reolink 8mp 6 cameraset.
Wat een superset is dat meerdere camaras gehad en nooit goed aangesloten gekregen ivm beeld op de telefoon maar bij deze set gaat het bijna vanzelf.
Superstrak beeld.
Was een set met bulletcameras maar na contact met Epine.nl geleverd met domecameras.
Wel apart dat ze geen lange verlengkabels van POI verkopen.( Maar wel advies gekregen)
1 camera heeft nou een kabel van 35 meter en net zo'n strak beeld als de rest.

Rene 18-05-2021

Top bedrijf. Goede klanten service, ze geven je goed advies. Ik heb er reeds diverse camera's gekocht (Reolink), werkt perfect.

Mart 17-05-2021

Na telefonisch contact te hebben gehad en prima advies de bestelling geplaatst. snelle levering en camera functioneert uitstekend.