Epine Camerashop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Epine Camerashop.

Schrijf een review voor deze winkel

Dufoyette 13-03-2022

Goede service. Snelle levering na te hebben besteld. Veel en volledige informatie bij betreffend product. Goede prijs en kwaliteitsverhouding

van Aalsum 11-03-2022

De service was prima zoals we verwacht hadden, ook de levering is volgens plan gegaan.

floris 09-03-2022

Duidelijke website. Meerdere keren besteld. Altijd heel netjes met alle communicatie over een bestelling en snelle levering. Klantenservice is ook erg snel te bereiken. Top winkel!

Sre 09-03-2022

Goed en makkelijk te installeren zijn al half jaar verder werkt 👍 .
Sd-kaart indd niet inbegrepen maar komt er nu wel aan zo te zien 👍👍👍

residentie.verony.be 04-03-2022

Heb deze camera nu al een hele tijd in gebruik en ben zeer tevreden.
Levering was vlot en degelijk verpakt.
Ik raad deze firma zeker aan.

Kees 25-02-2022

Reolink cameraset met nvr besteld.
Keurig op tijd geleverd.
Kwaliteit is naar verwachting.
Goede hulp gehad via de website om juiste set te kiezen.

Aankoop camerabeveiligingssysteem 24-02-2022

Op de website hebben wij het door ons gewenste artikel gevonden. Het zou op voorraad zijn. Omdat we niet al te ver van de winkel verwijderd wonen, hebben we het artikel niet besteld, maar besloten we onaangekondigd ter plaatse te gaan afhalen.
De winkel is goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.
De winkel stond nogal vol met dozen en vele artikelen en oogde daardoor wat rommelig. We werden geholpen door een jonge dame die ons op een prettige en deskundige wijze te woord stond. Na enig overleg met collega's "ergens achter", kregen we goede adviezen en konden we een juiste aankoopbeslissing nemen. Het artikel was inderdaad op voorraad, werd uit het magazijn gehaald en werd ons direct ter hand gesteld. "Uurtje factuurtje" en hoppa; betalen, doos onder de arm en klaar.
Tja.... simpel, snel en deskundig!

Hans v K 23-02-2022

Zeer vriendelijk en correct bedrijf en de camera's werken PERFECT. Mocht ik meerdere camera's nodig hebben ga ik deze zeker hier halen.

Claudio Blok 17-02-2022

08-07-2021 via Epine een Reolink RLC-511W Bewakingscamera middels Bol.com aangeschaft. En gelijk alles goed. Mooi beeld, goede camera en alles stabiel.
Tot januari 2022 toen deed de wifi van de camera het niet meer. Een Ticket aangemaakt en uiteindelijk opgestuurd. Na twee weken (31-01) melding dat na een reset hij weer werkt. (Raar want dat had ik ook al geprobeerd).
Thuis gekregen opnieuw geprobeerd, en wederom GEEN WIFI VERBINDING. Op 2-2-22 toch gemeld weer gemeld dat het nog steeds niet werkt, geen reactie. 11-02 weer gemaild, geen reactie. Vandaag weer gemail.
Erg slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik ga dit verder met mijn rechtshulp bespreken.

Rob Castien 09-02-2022

Op zoek naar een camera systeem kwam ik uit bij Epine. Perfecte aanbieding die bij mijn wensen en budget paste. Moest de bestelling wel snel hebben en het was 3 december dus net voor de Sinterklaas gekte. Vaak gebeurd het dan dat er een levertijd wordt afgegeven die niet gehaald wordt. In dit geval werd alles in 1x perfect afgehandeld en kwam mijn bestelling op tijd aan.

Inmiddels heb ik het camera systeem met 8 4K camera's en HD recorder in gebruik genomen en ben ik zeer tevreden. Zo kan het dus ook.

Ferry 20-01-2022

Goede en snelle service! Goede prijs, vaak ook laagste prijs. Oplader helaas stuk gegaan en kreeg kosteloos nieuwe opgestuurd. Erg fijn om via WhatsApp te kunnen chatten.

Piet 13-01-2022

Snelle en betrouwbare levering. Nieuw tegoed bestelld voor de cloudservice van Imou. Werkte meteen na invoeren van de code.

Albert Aalders 13-01-2022

Snelle en correcte levering, supergave camera met veel mogelijkheden. Ben er erg blij mee.

Hendrik 12-01-2022

De shop heeft alles op het gebied van camerabeveiliging. Leuke en goedkope aanbiedingen. Heb je ergens problemen mee staan ze 100% voor je klaar. Goede kwaliteit en Garantie. Een aanrader. Ben er zeer tevreden mee.

Christian 12-01-2022

Mooi product en snelle levering. De installatie was iets moeilijker, maar ben goed geholpen door de medewerkers van de shop. Alles draait nu prima. Is nu nog nieuw en hoop dat deze set toch verschillende jaren kan meegaan.

Ronald 12-01-2022

Vooraf goed telefonisch advies.
Na aanvankelijk een niet volledige zending te hebben ontvangen werd na telefonisch contact dit direct in orde gemaakt.
Conclusie: goede service en snelle verzending. Aan te bevelen!

Dirk 11-01-2022

Overzichtelijke site met prima filtermogelijkheden en eenvoudige productvergelijking. Levering was zeer snel en correct, en alles netjes verpakt. En, niet onbelangrijk, de prijs van het product was ook dik in orde!

Robert 11-01-2022

Ik had de Reolink Argus 2E met zonnepaneel besteld. Helaas was alleen de camera toegestuurd. Na een belletje met Epine is het zonnepaneel de dag erop toegestuurd. Jammer dat de bestelling niet in één keer goed was. Wel complimenten voor het snel oplossen!

Dieter 11-01-2022

Snelle levering in België, vlotte afhandeling. reactieve helpdesk. De camera die ik besteld had werkt bovendien zeer goed.

Ed van Rhee 05-01-2022

Na een poosje over het internet gezworven te hebben kwamen we uit bij Epine. Deze winkel heeft een uitgebreide hoeveelheid camera's en andere artikelen te bieden. De keuze was snel gemaakt en we hadden de spullen heel snel in huis.

Loek 05-01-2022

Ben zeer tevreden, eenvoudige montage en erg helder en goed beeld, ook in het donker

Jussa 04-01-2022

Snelle levering en het product was eenvoudig te gebruiken. Kaartje krassen en code uploaden.

Bertus te Grotenhuis 17-12-2021

Eerst contact gehad met een medewerker die mij zeer waardevolle informatie over het product gaf. De bestelling en levering hierna was geheel naar wens. Prima aanschaf!

Arnold van der Hulst. 17-12-2021

Ik heb voor deze webshop gekozen voor hun uitstraling.
Goed geholpen en de service is klant vriendelijk.

Marco 17-12-2021

Epine is een geweldige winkel, zoveel op voorraad en vooral goede kennis. Ze kunnen je adviseren waar nodig en denken met je mee.