electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Lieke 04-02-2021

Via mail werden we verwittigd wanneer het zou toekomen. De geplande levering was op tijd! Uitstekende service!

Irene 03-02-2021

Prijs was goed, bezorging ging snel, oude droger werd meegenomen. Het was nog mooier geweest als ze de nieuwe droger ook op zijn plek gezet hadden.

Mark 03-02-2021

Gekocht via bol.com, en alles is volgens afspraak verlopen. Duidelijke communicatie over de (snelle) levering en prijs. Aan te raden!

MJ 31-01-2021

Prijs en levering zoals overeengekomen. Prima service. Vlotte communicatie.

MarcelV 28-01-2021

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ik ga hier veel vaker bestellen. Echte aanrader.

Ronny 28-01-2021

Zeer tevreden van de snelle levering, ja er zijn goedkopere aanbieders maar bij electromania krijg je nog effectief mensen aan de lijn. Niet van die bandjes die je van bed op stro sturen.

Mails worden beantwoord en afspraken na gekomen.

Houden zo.

Pascual 27-01-2021

Snelle levering. Duidelijke mails met de verwachte levertijd tot op de laatste half uur. Oude vaatwasser meegenomen. Super bedankt.

Klein minpuntje in de mail staat verpakking nemen we graag mee, hebben ze niet gedaan ook niet tien het gevraagt werd.

johny 27-01-2021

alles is heel duidelijk in de mails aangeduid en levering is op aangegeven tijd toe gekomen
en de bestuurder was heel vriendelijk

Jac Henneman 24-01-2021

. Vaatwasser zelf geïnstalleerd. Wasbeurten gedaan. Conclusie:
Machine werkt voortreffelijk. Vind alleen dat de deur niet soepel sluit en opent.
Heel klantvriendelijk dat ik op zaterdag gebeld werd of alles, ondanks misverstand, goed was verlopen. Complimenten, vandaar de 10

Marcia 22-01-2021

Snelle levering en duidelijke mails over de levering. Kookplaat gekocht, was goed verpakt. Erg tevreden

Roel S 22-01-2021

Draadloze stofzuiger van black en decker besteld bij electromania via bol.com. Alles werd netjes verpakt en beschermd. Bovendien werd ik prima op de hoogte gehouden van het verzendingsproces. zeer tevreden.

Alexandr 22-01-2021

Één Inbouw oven via Bol. besteld en mijn oven is door de Electromania geleverd geweest. Na de bestelling direct een email van de levering dienst gekregen met alle nuttige informatie. Zelfs verzetten van de levering datum was geen enkel probleem. Geleverd op tijd en altijd juiste info over levering gekregen.

gervk 21-01-2021

Snelle levering en uitstekend op de hoogte gehouden tijdens transport. De communicatie
uitstekend.

Timo 21-01-2021

Via Bol.com een vaatwasser besteld en geleverd door electromania. Keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling. ondanks alle drukte netjes geleverd door dynalogic. Een belletje kort voor het arriveren van de bezorger. Top

Johan 15-01-2021

Vaatwasser besteld via bol. Com , maar geleverd door electromania. netjes via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
En fijn dat de oude vaatwasser onlangs dat de bestel bus vol zat toch meegenomen. Top service top geregeld 👌🏽

John 15-01-2021

Wij hebben een stofzuiger gekocht bij Electromania.
De dag na de geplaatste bestelling al geleverd, knap vanuit België binnen 24 uur.
Wat fijn was dat je direct na aankoop kon kiezen hoe je op de hoogte gehouden wilde worden.
Voor mij een voorbeeld voor hoe een webshop hoort te zijn, dus van ons een welverdiende tien👍

Patty 14-01-2021

Ik heb bij deze website een snoerloze stofzuiger gekocht. Het werd een dag later al geleverd ondanks de drukke Corona lockdown. Netjes door een chauffeur op de minuut precies en we moesten soort code doorgeven zodat het duidelijk was dat het echt bij mij geleverd was. Hele gebruiksvriendelijke en duidelijke website. Keurig! Zou er zo weer bestellen. Voelt erg vertrouwd.

Helene 14-01-2021

De levering is in de juiste tijdspanne geleverd !
Op de website heb ik voldoende info gevonden om de juiste keuze te maken

Marc 13-01-2021

Ik werd prima ingelicht wanneer de goederen gingen geleverd worden.
Snelle en correcte levering.

GILLIS 13-01-2021

ondanks corona toch snel geleverd ,goed ingepakt
zeer mooie en goede kwaliteit kookpannen

Roger 13-01-2021

Whirlpool 339 combi magnetron. Snelle levering en goede prijs. Zeer tevreden.

Bert 13-01-2021

Ik heb de Whirlpool magnetron MWP 339SW besteld op 11-01 '21 en de levertijd was al op de volgende dag rond het middag uur.
De levertijd was in eerste instantie tussen 8;00 en 22:00 uur werd steeds preciezer ingeschaald van uit- eindelijk tussen 11:10 en 13:25 uur en daaraan heeft Electromania.be zich keurig gehouden.

Dirk 08-01-2021

super snel en goed geleverd! Voor herhaling vatbaar!! Zou dit aan iedereen aanbevelen

Serap 08-01-2021

Alles was super snel en goed geleverd! Ontzettend blij mee. Ga zo door toppers!!

dani 07-01-2021

ben heel content van mijn bestelling, alles is zeer vlot verlopen, de levering was piekfijn en alles op tijd. de bestelde toestellen voldoen volledig en heel praktisch. een aanbeveling voor toekomstige kopers.