electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Van wakeren olaf en marquerite 13-04-2021

De klantenservice is fenomenaal hoog van kwaliteit! Ze zijn lief, liever liefst en heeeel erg eerlijk en bedreven, deze online winkel van België is een groot voorbeeld van hoe het WEL moet!!

Altijd alles hier bestellen jongens!!

Marieke 02-04-2021

Zeer vlotte levering, perfecte communicatie. Vriendelijke behulpzame bezorger. Keurig met de corona regels. Super tevreden klant.

Rob 01-04-2021

Vlotte levering. Ook de informatie tijdens de levering is zeer goed
De levering kwam op het gestelde tijdstip. De website is oké

Manuel 01-04-2021

Ik ben onder de indruk over deze shop. Het is de eerst keer dat ik hier shop en ik ben sprakeloos.
Ze zijn snel betrouwbaar en ik heb de bestelling keurige ontvangen.

Wendy 11-03-2021

Ik ben zéér tevreden van mijn aankoop De site was heel overzichtelijk met voldoende informatie Bij mijn aankoop was er ook een kort filmpje te zien over wat ik kan verwachten van mijn aangekocht product Vond ik super interessant .
De leveringstijd was ook supersnel . Besteld om 14u50 en de dag nadien aan huis geleverd om 11u30
Dat is de service die je wil Super tevreden dus

anoniem 04-03-2021

Zanussi wasmachine gekocht. Heel snel bezorgd met hele vriendelijke en bezorgers. Ik ben een tevreden klant.

Gar 03-03-2021

Amerikaanse koelkast gekocht, volgende dag geleverd. Zowel de leverancier electromania als de bezorger Dynalogic hebben dit tot een goed eind gebracht. Tevreden klant.

Theo 19-02-2021

Op zoek zijnde naar een combi-micro-oven van het merk Bosch kwamen we terecht bij Electromania. Enkele dagen dagen later werd echter geen Bosch afgeleverd maar een Siemens. Dit was te wijten aan een minimaal verschil in het typenummer. Binnen enkele dagen werd de bestelde Bosch afgeleverd. Echter door de transporteur was er behoorlijk slecht mee omgesprongen. Gevolg deuken in de achterzijde met schade aan het motorgedeelte. Wederom werd door Electromania soepel en snel gereageerd en werd binnen enkele dagen een nieuw apparaat afgeleverd. Uiteindelijk is het juiste apparaat afgeleverd. Wat ons hierbij zeer goed is bevallen is de manier van meedenken door Elektromania (Yassine) en het zoeken naar oplossingen zonder moeilijk te doen over eventuele bijkomende kosten.

WMC 19-02-2021

De volgende dag reeds bezorgd. Wel wat overkill (ging over een filter voor een dampkap, dus een verzending via dynalogic was misschien nu niet echt in verhouding. Met Bpost was ook goed geweest voor ons). Betere prijs dan andere aanbieders.

Roy 13-02-2021

Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen. Servicegericht bedrijf en goed bereikbaar.

wouter 12-02-2021

Een high end samsung oven gekocht bij deze shop, alles ging goed maar de verschillende koeriers van hun externe dienstverlener Dynalogic wilde tot 4 x toe de oude oven niet meepakken (alleen ipv met 2, originele verpakking ontbrak (duh!!), geen beschermingsplastiek , ... . De vriendelijke heer van de helpdesk heeft moeite gedaan om het uiteindelijk in orde te brengen.

Josee 12-02-2021

Wauw, supersnel geleverd. Mijn broodbakmachine gisteren besteld en vandaag al in huis en goed op de hoogte gehouden via de mail. Ik ben blij en bestel hier zeker nog eens.

Johan 12-02-2021

Prima winkel, op mails wordt vriendelijk en snel gereageerd,zeer snel geleverd voor de laagste prijs die ik kon vinden op internet.

Jannick 11-02-2021

Erg fijne service. Product kon niet direct geleverd worden vanuit de fabrikant, hier werden wij heel proactief over geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Product was er vervolgens iets eerder dan de verwachting, al met al erg fijn. Vriendelijke mensen en communicatie, zeker aan te bevelen!

Jean 11-02-2021

Dinsdag 09/02 besteld, woendag 10/02 geleeverd in perfecte staat. Snelle service en lage prijzen.Het was mijn eerste ervaring met bol.com, maar zeker niet mijn laatste...

Jani 10-02-2021

Alles zoals verwacht. Klantentevredenheid is vandaag in de online wereld van belang, en dat is goed begrepen. Op deze manier zal klantenretentie groot en blijvend zijn.
Op deze manier bestel ik zeker nogmaals.

Pascal 10-02-2021

Mijn eerste aankoop bij deze elektrozaak betrof een vaatwasser. Vlotte en snelle communicatie bij advies bestelling zowel per mail als per telefoon. Levering keurig verpakt en volgens afspraak waarbij het oude toestel werd meegenomen. Transporteur Dynalogic communiceert ook duidelijk over tijdstip levering. Electromania.be hanteert interessante prijzen in combinatie met een goede service. Bij veel handelszaken is dit helaas niet het geval. Besluit: een positieve ervaring.

Anthony verheugt 10-02-2021

Perfecte bestelling, en keurig op tijd. Zeer zorgvuldig verpakt en de bezorger was zo aardig om hem voor me binnen te zetten aangezien ik niet zo fit ben (ook keurig netjes de 1,5m regel gehandhaafd natuurlijk) al met al een perfecte ervaring. 11/10 zou zo weer hier bestellen.

Mw. Bot 08-02-2021

De levering kwam op tijd op de dag nadat we hadden besteld.
Service was uitstekend en het personeel was uiterst vriendelijk.
Zeker aan te bevelen.

Marian 05-02-2021

zeer tevreden over de levering. Fantastisch dat je de route kunt volgen, klopte helemaal. Aanvankelijk was het bericht dat er geleverd werd van 08.00 uur tot 22.00 uur. Daar schrokken we van. Maar alras werd die afleveringstijd steeds exacter.

Glenn 05-02-2021

Je besteld vandaag, het word geleverd morgen. Super snelle levering en kwaliteit! Hier bestel ik zeker nog!

Rens 04-02-2021

Deze shop heeft alle ingrediënten zoals ik die verwacht. Duidelijk, snel, communicatief en als opvallende plus, je wordt op de hoogte gehouden, zelfs tussentijds wanneer de levering plaatsvindt.
Top!

Bea 04-02-2021

Ze hebben zich keurig aande corona regels gehouden. Waren vriendelijk. En hebben het product binnen gezet en oude weer mee genomen.

Bert 04-02-2021

Besteld via bol.com
Snelle levering en een vriendelijke bezorger. Goed aan te raden!

Linda Boersma 04-02-2021

Besteld via bol.com, maar keurig via electromania op de hoogte gehouden. Snelle levering, top service en mooi product!