electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Jay 06-01-2021

Though it is an unfortunate situation with COVID, the product has been delivered as promised. Also, I got it for a reasonable price.

S. Joppen 06-01-2021

Bedrijf gevonden via Kieskeurig. Scherpe prijs en en ondanks bedrijfslocatie in Belgie binnen twee dagen geleverd in Nederland. Oven/magnetron werd netjes in onbeschadigde verpakking geleverd.
Oude apparaat meegenomen voor mileuvriendelijke afvoer. Niets op aan te merken.

Peter 04-01-2021

Bij omruilen van een defect product, perfect en heel vriendelijk telefonisch geholpen. Ondanks drukke periode van de feestdagen, heeft Electromania toch de dag nadien alles in orde gebracht.

Oscar 31-12-2020

Hele scherpe prijs en tijdige levering. Mijn Staub Cocotte braadpan kwam supersnel en net verpakt binnen. Aanrader!

Benny_R 30-12-2020

Laagste prijs voor het desbetreffende artikel, voldoende uitleg erbij vermeld en blij om eens Belgisch (lokaal) te kunnen kopen!! Vlotte en zeer stipte levering ook.

Guido 29-12-2020

Amerikaanse koelkast: enorm formaat!
Prima zaak!
Snelle en correcte levering.
Keurig verpakt!

Sander 29-12-2020

Snelle levering ondanks de kerstdrukte/corona. Netjes verpakt en goede prijzen. Zal zeker nogmaals bij deze firma bestellen. Wel een enorme doos waarin het relatief klein apparaat zat. Maar dit is verder geen bezwaar aangezien alles keurig verpakt was.

loebas2005 23-12-2020

was op dit moment de goedkoopste !!!!!!!!!! het bestelde stemt volledig overeen met hetgeen geleverd is

Eric 22-12-2020

Kwamen savonds om 10 uur nog leveren.
Maar tot aan de deur gebracht en niet tot boven, al is er een lift.
Ik heb een zware stoomoven alleen de lift moeten insleuren.

Florence 21-12-2020

Via bol.com een ijskast/vriezer combinatie besteld en volgende dag geleverd. Veilig verpakt en aankomst van de leverdienst kon online worden opgevolgd. Tevreden over de aankoop!

URBAIN- JOSEE 21-12-2020

Alles was volledig in orde.Heel tevreden wat betreft shop en leveringsfirma. Zullen zeker en vast nog beroep op jullie diensten.

Ellen 18-12-2020

Dikke 10. Dinsdag broodbakmachine besteld, woensdag in huis. Inclusief twee mooie voorraadbakken als extraatje. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Heel blij mee

Robert 18-12-2020

Binnen 1 dag geleverd door hele vriendelijke mensen en ook op de plaats gezet die ik aangaf ondanks Corona
En goed op de hoogte gehouden van levertijd

Roy 17-12-2020

Snelle levering naar NL, 2e dag in huis, nette bezorging, gebracht tot waar ik de vriezer wilde hebben.

Karla 17-12-2020

Fantastische service op alle vlakken!! Perfect telefonisch geinformeerd over hoe, een leek als ik, online de bestelling kon afronden. Gezien de toestellen niet voorradig waren en met het hele covid-debacle niet makkelijk exacte termijnen konden worden afgesproken, vond ik het enorm fijn de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden. Geen vraag bleef onbeantwoord, geen mail was teveel, de leveringen werden perfect gecommuniceerd en uitgevoerd. Ik heb ondertussen 3 toestellen besteld, aan de beste prijs en met een uitstekende service!!

MG 16-12-2020

binnen 1 dag gelverd na bestelling. Heel erg tevreden via Bol.com besteld en is betrouwbaar.

Mamaji 16-12-2020

Bestelling via Bol.com, werd supersnel en correct afgehandeld, binnen anderhalve dag na bestelling afgeleverd.
Zeer vriendelijke bezorger.

Bettie 16-12-2020

Maandag om 14.30 uur via internet een magnetron besteld. Deze werd dinsdag eind van de ochtend door een zeer vriendelijke bezorger afgeleverd!! Sneller kan bijna niet.

Martie 13-12-2020

Vriendelijke mensen die het kwamen bezorgen. Keurig op tijd. Zeer mooie prijs.

Mannaert Kristof 12-12-2020

Zeeeeer aangenaam verrast over de klantendienst! Corona maakt iedereen het leven zuur doch de klantendienst weet toch de glimlach op je gezicht te toveren door een pasklare oplossing aan te bieden.... Meerdere alternatieven aangeboden in een oogwenk. Correcte annulatie en opvolging van het te leveren/annuleren goed. Ere aan wie ere toe komt! Dikke pluim!

Lucien 11-12-2020

Het klopt allemaal.
Snelle, correcte en betrouwbare service en laagste prijs!
Bedankt.

Assie 11-12-2020

Snelle levering . Je word goed op de hoogte gehouden.
De website is ook netjes je kunt alles makkelijk vinden en super prijzen.
Ik raad iedereen electromania aan.

Benny 10-12-2020

Vlotte bediening Zeer goede service, snelle reactie op mails en laagste prijsgarantie.

PeterV 10-12-2020

De medewerkers van ElectroMania zijn altijd bereid dat ietsje meer te doen. Het is geen anonieme webwinkel maar eerder een winkel op afstand. En in de winkel zelf heb ik waardevolle tips gekregen voor de installatie van mijn keukentoestellen. Je krijgt mailtjes met updates over je order en het zijn meestal de eigen mensen die de leveringen doen.

De webwinkel is misschien wat moeilijk qua navigatie of om producten te vergelijken maar er staat dan ook heel veel info op over de toestellen.

Sylvia 10-12-2020

Super snelle levering, levering volgende dag, vanuit België naar Nederland, super vriendelijke en behulpzame klantenservice. Product zeer goed verpakt.