electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Deze score is berekend op basis van 23 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Asmae 26-10-2019

Via bol.com een koelvriescombinatie gekocht, die bij ontvangst schade bleek te hebben. Vervolgens contact gehad met Electromania en men leverde zeker een goede service.

Ad 26-10-2019

Gisteren 25-10-2019 contact opgenomen over een Neff warmhoudlade. Niets was de medewerkers teveel. Er werden verschillende mails en foto's gestuurd wat resulteerde in mijn aankoop.
Vandaag keurig ontvangen nadat ik per diverse mails geïnformeerd ben over de bezorgtijd.

Echt fantastische service ervaren en ik zal Elektromania België echt aanbevelen.

E-SIGHT 20-07-2019

Het toestel dat ik aangekocht had paste niet in de nis van mijn keuken.
De volledige ploeg heeft heel goed samengewerkt om mijn retour te behandelen.
Zeer vriendelijk klanten onthaal en een ervaren enthousiast en professioneel team!
Top service.
Aan te raden elektro zaak.

Marcel 10-07-2019

Amerikaanse Koelkast na vijf jaar al kapot.
De officiële leverancier Asogem geeft niet thuis en schuift alles af. Zelfs moeten betalen voor een monteur, terwijl wij aangaven dat de compressor kapot was. En zij dat daarna beaamden

Electromania helpt wel en geeft ons een korting van 100 euro op een nieuwe Amerikaanse koelkast.
Goede service van Electromania en vriendelijk te woord gestaan

Bergiers 08-07-2019

Zeer goede winkel!
Als je ergens hetzelfde product goedkoper ziet staan kan je het aan deze prijs aankopen.
Wanneer het niet meer in stock is, zoals bij mij het geval was, houden ze je goed op de hoogte wanneer het binnen komt.

In de winkel zelf zijn ze allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Niets als lof over deze winkel, zou er onmiddellijk weer iets bij bestellen

Diane 27-06-2019

Een correcte vlotte afhandeling van mijn bestelling. Afhaling was prima geregeld!

Bert gerits 26-06-2019

Prima service zeer vriendelijke mensen heel goed geholpen geweest alles verliep heel vlot zeker een aanrader deze winkel

Mati Gonzalez 21-06-2019

Deze winkel is TOP !
Vanaf de eerste zoektocht naar een betrouwbare site zat ik meteen goed
ALLES is naar wens verlopen
Correct/Snel / En vriendelijk !!!!
Wat wil een klant meer ?
Waren ze maar overal zo . dus geen twijfel meer voorbij
Electromania Je hebt er een klant bij
Bedankt voor de goede service

John 20-06-2019

Echte oplichters, mail je voor info over een airco en dan zetten ze ondertussen snel de prijs 30€ duurder!! Wegblijven hier want dit is puur bedrog!!
Jo 20-06-2019

Ondertussen is het probleem door een vriendelijke medewerker alsnog opgelost!

Officiele reactie van Electromania 24-07-2019

Beste klant,

U bent vergeten om de review te verwijderen/aan te passen.
Mag ik u uitnodigen om dat alsnog te doen?

Mvg,

Yassine

Jo 24-07-2019

Alsnog niet opgelost dus ik verwijder niks. Ondertussen weer mail gekregen dat het dan toch niet leverbaar was maar dan na 2weken toch weer hetzelfde toestel aanbieden op hun website!! Aan mij verdienen ze geen euro, ondertussen hetzelfde toestel op ibood voorbij gekomen voor bijna 300€ goedkoper.

Jo 24-07-2019

Kieranneke 17-05-2019

We hebben gekozen om bij jullie te kopen omdat het prijsverschil 300euro was hadden we in een winkel gegaan.
Ik moet zeggen, heel tevreden over de service en de snelle levering. Als ik nog een aankoop zou moeten doen van witgoed zal ik zeker op jullie site komen kijken.

Chiraz 16-05-2019

Ik kocht een paar weken geleden bij hen een PPX3417W picopix projector. Ik wou hem afgelopen weekend gebruiken maar dat ging wat moeilijk. Na een dag of twee had ik uitgebreid antwoord op men vraag ^^

Yannick DB 16-05-2019

Ik twijfelde tussen enkele toestellen en werd telefonisch correct geholpen. Zeer vriendelijke medewerkers! Nadien het toestel besteld voor 15u en dit werd de volgende dag geleverd! Super fijn bedrijf en topservice!

Martine 15-05-2019

Kocht vier jaar geleden vaatwas en betaalde voor levering en installatie. Was zeer tevreden van technieker die levering en installatie deed.

Bestelde dus droogkast en vaatwas bij dezelfde firma.
De leveraars, blijkbaar nu in onderaanneming, waren gehaast en geen van beide machines werd correct geïnstalleerd. Heb zelf de handleiding moeten raadplegen om de installatie af te werken.

Een beschadigde afvoerleiding zou vervangen worden maar ik wacht daar al enkele weken op.

Op mijn opmerkingen kreeg ik als commentaar dat hun service goedkoop was....

F.wageningen 05-03-2019

Via bol.com een wasmachine besteld en betaald voor mijn bejaarde vader. Nog extra nagebeld dat de wasmachine 2 hoog moest komen en de oude wasmachine retour moest ( dit geeft bol.com ook aan als service op hun website) Na 2 weken wachten is de machine bezorgd, maar de bezorgers wilden de machine niet naar boven tillen en beweerde dat dat niet in hun order stond. Onze keuze was voor de drempel bezorgen of retour. Na nabellen met electomania service nummer, werden we van het kastje naar de muur gestuurd. We moesten maar contact opnemen met bol.com. Bol.com kon ook niets aan de situatie veranderen. Door de waardeloze ervaring en service hebben we toen besloten om de order van de wasmachine te cancelen. We hebben geen vertrouwen dat dit bedrijf met een oplossing komt en goede service zal bieden. Ik hoop dat het geld zsm teruggestort gaat worden zodat we bij een ander bedrijf een wasmachine met service kunnen vinden!

Davy 11-02-2019

Na wat rond kijken voor een oven in ons keuken bij electromania uitgekomen. Was 100 euro goedkoper dan de 2de. En dit op 1200 euro. Eens naar de winkel in st niklaas gegaan omdat ze daar een toonszaalmodel hadden voor 990 ipv 1100 euro. Toch besloten om dan 1 online te bestellen met 5 dagen besteld tijd best te doen en gratis thuis leveren.... die 5 dagen werden er 12 en de dienst waar ze mee werken....dinalogic...een echte ramp...afspraak woensdag...verlof genomen om dan dood leuk na een paar telefoons die blijkbaar ook 0.45 cent per minuut kosten te horen ach nee zal morgen zijn is iets mis gelopen....weer een dag verlof verder de oven gekregen met redelijk beschadigde verpakking. Na controle niet echt iets te zien....foto's naar beide gestuurd maar niet echt antwoord gekregen...electromania ik ben ziek stuur het naar collega. Dinalogic: sorry.
Nee 1ste en laatste x

Loek 21-01-2019

Ben bij Elektro Mania terecht gekomen via Bol.com Nederland. Kennelijk is Elektro Mania één van de leveranciers van laatstgenoemd bedrijf. Mijn bestelde espresso apparaat was niet op voorraad en zeker niet op korte termijn leverbaar. Ik kreeg hierover van Elektro Mania netjes bericht. Een mogelijkheid was de koop te annuleren maar na enige mails en een telefonisch gesprek met ... kwamen wij tot een heel mooi compromis. Mijn 2e keus espresso apparaat was op korte termijn wel leverbaar en hoewel iets duurder voor dezelfde prijs welke ik voor mijn eerste keuze had betaald. Dit apparaat werd keurig op de afgesproken tijd op mijn huisadres afgeleverd. ... heeft hier persoonlijk zorg voor gedragen. Kort samen gevat heel goed bedrijf, staan klaar voor de klant en maken hun afspraken waar. Heel hartelijk bedankt

Céline 14-01-2019

Een hele goede zaak, met een super service! En er wordt een hele goede uitleg gegeven bij de verschillende producten.

Sophia 11-01-2019

Topservice! Wasmachine besteld en volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Heel vriendelijk. Superprijs!

Koen 11-01-2019

AEG wasmachine gekocht, niet te kloppen in prijs en een van de weinige écht Belgische online elektrowinkels. Zeer snelle en vlotte dienstverlening en levering + installatie aan huis. Aanrader!

Yolanda 10-01-2019

Heel tevreden van deze winkel, vriendelijke mensen, bestelde mijn apparaat en dit werd snel en correct geleverd. Top

Melissa Moreno 10-01-2019

We hebben bij Electromania een inductiekookplaat gekocht van AEG model HK874400FB. De site was heel overzichtelijk! We hebben de winkel ook gecontacteerd om nog wat vragen te stellen en de verkoper was behulpzaam en goed op de hoogte. De levering is ook heel vlot verlopen. Ik kan de winkel aan iedereen aanraden!

Cha 09-01-2019

Zeer slechte service.

Ik heb een grote frigo online besteld. Op de website wordt belooft: "voor 15u besteld, volgenden dag geleverd". Ik heb op zondag besteld en het toestel werd pas vrijdag geleverd. Ik had er ook een "full service pakket" bijbesteld, dus installatie van het nieuwe toestel plus afhaling van het oude.
Ze hebben de frigo bij me afgezet op gelijkvloers omdat deze te groot was voor de trap (ik woon op het eerste verdiep) maar niet geïnstalleerd en ook mijn oude frigo hebben ze niet mee genomen. Achter af bleek ook nog dat de frigo aan de achterkant beschadigt werd tijdens de poging het naar boven te brengen.
Ik heb mijn klacht samen met een foto naar Electromania gestuurd. Hun antwoord was dat zij geen verantwoordelijkheid voor de schade opnemen, nog een vergoeding voor het bedrag van de installatie (die niet gebeurd is) geven.

Ewald 13-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Mijn Climadiff wijnklimaatkast bleek lawaaiiger dan volgen specs. Electromania heeft toen de kast kostenloos omgeruild voor een nieuwe!

Electro mania 20-07-2018 In de winkel gekocht
St Niklaas

Super klantvriendelijk!Geven deskundige uitleg.

Hulpvaardig, Bij twijfel keuze ! Staan ze je bij met deskundige uitleg. Zonder opdringerig te zijn.Voldoende keuze. Dus aan te raden. !

Nicole Vissers 20-06-2018 Via de website gekocht

Super, maar dan ook super goede service

Electromania is een echte aanrader. Het is raar of zelden dat zulke goeie service wordt geleverd door een ontzettend vriendelijk en goed geïnformeerd team. Zelfs na aankoop kan je nog met je vragen terecht en je wordt steeds héél vriendelijk en héél professioneel geholpen. Topper, veel online en niet online-shops kunnen aan deze zaak een voorbeeld nemen.

YDBR 14-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, geweldige delivery!

Leuke shop, goede prijzen. Vriendelijke en correcte antwoorden als je vragen stelt aan de klantenservice.
Levering van ons toestel was uitzonderlijk: mensen van Dynalogic waren uitzonderlijk vriendelijk, correct, prima installatie uitgevoerd, oude toestel netjes terug meegenomen, gechecked of alles werkte... Kortom: een dikke pluim voor deze heren!
verbeterpunt voor de website: een vergelijk-functie zou handig zijn om de specificaties van verschillende toestellen met elkaar te kunnen vergelijken

Mark 09-07-2017 In de winkel gekocht
Sint-niklaas

Klantvriendelijk, goede service en scherpe prijs

Ik ben enorm goed geholpen met de keuze van mijn keuken bij Electromania en heb veel informatie gekregen. Ik heb ook een scherpe prijs gekregen. De levering was na afspraak goed verlopen. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Echt top!

Tine Hoof 03-05-2017 In de winkel gekocht

snelle service!

Bij het kiezen van een Dyson stofzuiger, kreeg ik voldoende informatie over de verschillende types. Bovendien werd het product snel geleverd!

LucSGW 02-05-2017 In de winkel gekocht
electromania St Niklaas

vlotte service op zoek naar audio met specifieke kenmerken

Eenvoudige,duidelijke website
ruime keuze met voldoende info, in de winkel ook antwoorden op verschillende vragen
bestelling afgehaald, vriendelijk onthaal
Een webwinkel met een ruime keuze

Frank78 08-07-2016 Via de website gekocht

Gisteren besteld, zopas geleverd.

Goede prijs en snel geleverd. Transportfirma stuurt ook handige track and trace.

Heb gevonden wat ik zocht.

Alles perfect

pascale 04-06-2016 In de winkel gekocht
sint- niklaas

heel vriendelijk geholpen...

heel vriendelijk geholpen, ruime keuze van topmerken en de laagste prijs... wat moet een klant nog meer hebben !!

Ronnyvh 02-03-2016 Via de website gekocht

Prijzen vergeleken ,en besteld in deze voor mij toen onbekende winkel.

Snelle en correcte levering tot op het uur juist dat ze mij via sms hebben doorgestuurd. Ondanks mijn vrees uit slechte recenties.

Ik heb er nog een ijskast vergeleken .voor als die van ons aan vervanging toe is. van prijs en die was 3 cijfertjes goedkoper (meer dan 100€) De rest heb ik nog niet bekeken.

Ik weet niet of dit een grote winkel is maar zou er zeker terug bestellen door zijn goedkopere prijzen. Waarom in een winkel bestellen met laagste prijsgarantie ,en nog moeite moet doen om uw geld terug te krijgen.

Vergelijk de prijzen op www.beslist.be

timheyninck 14-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel te bestellen!

Zeer snelle afhandeling

Bovenstaande spreekt voor zich!

AnnB 13-08-2015 Via de website gekocht

Droogkast in promotie gekocht, werd snel geleverd.

Jo1982 13-08-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en uitgebreide website

Alles mooi op tijd geleverd volgens de afgesproken termijn

Zeer groot assortiment, keuze genoeg in elke categorie

Ik heb geen opmerkingen over de levering of service dus ik maak zeker reclame voor deze winkel als ze vragen waar ze best online electro kunnen kopen

Zoals hierboven reeds aangegeven heb ik op de manier van werken niet echt opmerkingen. Alles verloopt vlot en volgens plan. Een aanrader dus!

AmberSmet 12-08-2015 Via de website gekocht

Handige site, gemakkelijk te bestellen. Meteen zicht of het product al dan niet in voorraad is.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Sowawa 11-08-2015 In de winkel gekocht

Gemakkelijk bereikbaar
Parkeergelegenheid
Online bestellen

Kennis van zaken
Vriendelijk personeel

Veel keuze aan een zeer competitieve prijs!

Aanrader!

Een ontdekking en aanrader in het Waasland, zowel online verkoop als de mogelijkheid om de showroom te bezoeken. De prijzen zijn enorm scherp!

hansvergauwen 11-08-2015 Via de website gekocht

TineD 11-08-2015 In de winkel gekocht
Lindenstraat, Sint-Niklaas

Heel overzichtelijke website waarin je gericht kan zoeken op een soort toestel.

mooie uitleg gekregen in de winkel aangezien ik nog tussen 2 toestellen twijfelde.

Online en in de winkel heel ruime keuze van veel verschillende merken. Ook alle prijsklassen komen aan bod.

Online was er heel veel keuze aan lage prijzen. In de winkel zelf kreeg ik nog een degelijke uitleg èn heb ik mijn toestel zelf meteen kunnen meenemen! Mooie winkel ook! Leuke ontdekking in centrum Sint-Niklaas :-)

offsiddre 30-12-2014 Via de website gekocht

Zeer snel geholpen.
En zeer lage prijzen.

Je vindt er alles wat je nodig hebt.

Ik heb er een zeer goede prijs gekregen voor de TV en soundbar. Alles snel verlopen.Ik ga er nog op bestellen.

erwin_jakke 25-07-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs elders gezien, mailtje gestuurd en aangepast, geen enkel probleem. Verder correcte afhandeling. Geen opmerkingen

Wat is natuurlijk voldoende?

Zelf heb ik positieve ervaringen, dus ik zou zeggen .... vul maar aan

Een winkel die het waard is positief beoordeeld te worden, ik kan andere farcen aanhalen van "grote ketens"

Pieter H 01-05-2014 Via de website gekocht

bestellen gaat eenvoudig

Na eerdere misverstanden is door Electromania alles rechtgezet

Hebben een uitgebreid pakket

alles wordt netjes gedaan

In eerste instantie onduidelijkheden,maar dat is rechtgezet

Pieter H 15-04-2014 Via de website gekocht

Geven ook na verzoek geen levertijd op;geen enkele reactie.
dit is niet de eerste keer !
Simpel scheerapparaat besteld op 6 april,op 15 april niet eens levertijd bekend!

koop hier nooit meer wat!
Heb enige jaren geleden een zéér dure televisie bij ze afbesteld,hetzelfde liedje.
heb ze toen gebeld en kreeg als antwoord dat ze geen tijd hadden,want ze waren hun winkel aan het verbouwen !!
Was vergeten dat dit bij deze mania's

Tot op heden levertijd niet opgegeven,laat staan geleverd !

Natalie34 10-02-2014 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levertijd

Inke VDWeghe 19-12-2013 Via de website gekocht

Besteld, betaald, geleverd. Hoe eenvoudig kan het zijn.

Binnen de 2 dagen geleverd aan huis.

Zeer ruime keuze.

Heel tevreden klant. Stukken goedkoper dan elders, met dezelfde garantie, en alles heel erg vlot afgehandeld.

marcelenleon 11-10-2013 In de winkel gekocht
Sint-Niklaas

Zeer tevreden! Wasmachine stuk (dat gebeurt na meer dan 10 jaar), even langsgaan in de ruime shop met groot aanbod, zéér goede uitleg gekregen met alle specificaties, prijsverschillen, promo-acties,... duidelijk op een rijtje. Machine direct leverbaar en ondertussen draait die hier al op volle toeren! Zéér goede prijs én nog 20 win for life tickets erbij gekregen :-) Op naar de volgende aankoop bij deze winkel.

hysterio 11-06-2013

Ik begrijp niet hoe deze winkel aan zo'n lage scores komt, want voor mij was dit (tot hiertoe) een absolute top-ervaring. Ik kwam eerder toevallig uit op de website van Electromania.be in mijn zoektocht naar een scherpe prijs voor mijn aankopen (televisie en home cinema systeem). Dus die laagste-prijsgarantie klonk als muziek in mijn ogen! Mijn prijsaanvragen (goedkopere prijzen gezien op andere websites) werden enorm snel beantwoord met een duidelijke argumentatie. Het is uiteraard van belang om steeds appels met appels te vergelijken: de prijs van een Belgisch toestel vergelijken met bvb. die van een Oost-Europees model heeft uiteraard weinig zin, want deze toestellen hebben verschillende functionaliteiten, andere garantievoorwaarden, komen wel/niet in aanmerking voor acties van de producent,... Die laagste-prijsgarantie is absoluut niet gelogen: telkens een andere winkel mij een scherpere prijs aanbood, deed Electromania.be (minstens) hetzelfde. Dankzij deze laagste-prijsgarantie heb ik uiteindelijk 20-25% kunnen besparen in vergelijking met een aankoop van deze producten bij grote ketens (saturn, mediamarkt, vandenborre, krëfel,...). Al mijn andere vragen werden steeds (via mail) snel, duidelijk en uitvoerig beantwoord. Ook de betaling is geen enkel probleem: je hebt de keuze uit alle mogelijke betalingsmogelijkheden (overschrijving, visa, bancontact, cash,...). De producten afhalen kan probleemloos in de winkel in Sint-Niklaas. Met een beetje geluk heb je een plekje voor de deur, maar anders kan je gebruik maken van de parking net naast de winkel. Een absoluut tevreden klant.

fransooske 23-02-2013

Electromania: Goedkoopste prijs. Snel in voorraad en pas moeten betalen bij afhaling. Prima dus. Geen klachten.

Eliassoss 24-11-2012

De tv is nog niet aangesloten, maar de afhandeling tot hier toe is perfect gegaan. Tv was vlug klaar voor afhaling en bij de afhaling ook heel goed geholpen geweest. Ook met achterlaten van onze oude tv. Kan er ook met eco cheques betalen, en geen voorschot moeten betalen. Hier zullen wij nog bestellen!

Luc Segers 21-08-2012

Ik was aanvankelijk een beetje argwanend tegenover deze webshop toen ik de reviews hier las. Maar het tegenovergestelde is gebleken. Aankoop op 15 augustus 2012 en vandaag al geleverd. Niets aan te merken. De mensen van de winkel waren heel behulpzaam. Niets dan lof voor de adviezen die ik kreeg, onder meer voor de installatie van de wasmachine, waardoor ik nog € 25 heb uitgespaard aan installatiekosten. Een pluim voor deze webshop. Op e-mails werd heel vlug geantwoord en met kennis van zaken. After sales: daarover kan ik nog niets zeggen, maar als ik mag voortbouwen op het voorgaande, is dit misschien toch ook in orde. De website zelf is rechttoe-rechtaan, maar veel snufjes hoeven voor mij niet, het essentiële is dat hij voldoende informatie bevat en dat alle acties zoals aankoop, levering, bestellingsinformatie accuraat en correct is, wat hier het geval is. Al bij al een aangename verrassing.