electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Deze score is berekend op basis van 79 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Marieke 02-04-2021

Zeer vlotte levering, perfecte communicatie. Vriendelijke behulpzame bezorger. Keurig met de corona regels. Super tevreden klant.

Rob 01-04-2021

Vlotte levering. Ook de informatie tijdens de levering is zeer goed
De levering kwam op het gestelde tijdstip. De website is oké

Manuel 01-04-2021

Ik ben onder de indruk over deze shop. Het is de eerst keer dat ik hier shop en ik ben sprakeloos.
Ze zijn snel betrouwbaar en ik heb de bestelling keurige ontvangen.

Wendy 11-03-2021

Ik ben zéér tevreden van mijn aankoop De site was heel overzichtelijk met voldoende informatie Bij mijn aankoop was er ook een kort filmpje te zien over wat ik kan verwachten van mijn aangekocht product Vond ik super interessant .
De leveringstijd was ook supersnel . Besteld om 14u50 en de dag nadien aan huis geleverd om 11u30
Dat is de service die je wil Super tevreden dus

anoniem 04-03-2021

Zanussi wasmachine gekocht. Heel snel bezorgd met hele vriendelijke en bezorgers. Ik ben een tevreden klant.

Gar 03-03-2021

Amerikaanse koelkast gekocht, volgende dag geleverd. Zowel de leverancier electromania als de bezorger Dynalogic hebben dit tot een goed eind gebracht. Tevreden klant.

Theo 19-02-2021

Op zoek zijnde naar een combi-micro-oven van het merk Bosch kwamen we terecht bij Electromania. Enkele dagen dagen later werd echter geen Bosch afgeleverd maar een Siemens. Dit was te wijten aan een minimaal verschil in het typenummer. Binnen enkele dagen werd de bestelde Bosch afgeleverd. Echter door de transporteur was er behoorlijk slecht mee omgesprongen. Gevolg deuken in de achterzijde met schade aan het motorgedeelte. Wederom werd door Electromania soepel en snel gereageerd en werd binnen enkele dagen een nieuw apparaat afgeleverd. Uiteindelijk is het juiste apparaat afgeleverd. Wat ons hierbij zeer goed is bevallen is de manier van meedenken door Elektromania (Yassine) en het zoeken naar oplossingen zonder moeilijk te doen over eventuele bijkomende kosten.

WMC 19-02-2021

De volgende dag reeds bezorgd. Wel wat overkill (ging over een filter voor een dampkap, dus een verzending via dynalogic was misschien nu niet echt in verhouding. Met Bpost was ook goed geweest voor ons). Betere prijs dan andere aanbieders.

Roy 13-02-2021

Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen. Servicegericht bedrijf en goed bereikbaar.

wouter 12-02-2021

Een high end samsung oven gekocht bij deze shop, alles ging goed maar de verschillende koeriers van hun externe dienstverlener Dynalogic wilde tot 4 x toe de oude oven niet meepakken (alleen ipv met 2, originele verpakking ontbrak (duh!!), geen beschermingsplastiek , ... . De vriendelijke heer van de helpdesk heeft moeite gedaan om het uiteindelijk in orde te brengen.

Josee 12-02-2021

Wauw, supersnel geleverd. Mijn broodbakmachine gisteren besteld en vandaag al in huis en goed op de hoogte gehouden via de mail. Ik ben blij en bestel hier zeker nog eens.

Johan 12-02-2021

Prima winkel, op mails wordt vriendelijk en snel gereageerd,zeer snel geleverd voor de laagste prijs die ik kon vinden op internet.

Jannick 11-02-2021

Erg fijne service. Product kon niet direct geleverd worden vanuit de fabrikant, hier werden wij heel proactief over geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Product was er vervolgens iets eerder dan de verwachting, al met al erg fijn. Vriendelijke mensen en communicatie, zeker aan te bevelen!

Jean 11-02-2021

Dinsdag 09/02 besteld, woendag 10/02 geleeverd in perfecte staat. Snelle service en lage prijzen.Het was mijn eerste ervaring met bol.com, maar zeker niet mijn laatste...

Jani 10-02-2021

Alles zoals verwacht. Klantentevredenheid is vandaag in de online wereld van belang, en dat is goed begrepen. Op deze manier zal klantenretentie groot en blijvend zijn.
Op deze manier bestel ik zeker nogmaals.

Pascal 10-02-2021

Mijn eerste aankoop bij deze elektrozaak betrof een vaatwasser. Vlotte en snelle communicatie bij advies bestelling zowel per mail als per telefoon. Levering keurig verpakt en volgens afspraak waarbij het oude toestel werd meegenomen. Transporteur Dynalogic communiceert ook duidelijk over tijdstip levering. Electromania.be hanteert interessante prijzen in combinatie met een goede service. Bij veel handelszaken is dit helaas niet het geval. Besluit: een positieve ervaring.

Anthony verheugt 10-02-2021

Perfecte bestelling, en keurig op tijd. Zeer zorgvuldig verpakt en de bezorger was zo aardig om hem voor me binnen te zetten aangezien ik niet zo fit ben (ook keurig netjes de 1,5m regel gehandhaafd natuurlijk) al met al een perfecte ervaring. 11/10 zou zo weer hier bestellen.

Mw. Bot 08-02-2021

De levering kwam op tijd op de dag nadat we hadden besteld.
Service was uitstekend en het personeel was uiterst vriendelijk.
Zeker aan te bevelen.

Marian 05-02-2021

zeer tevreden over de levering. Fantastisch dat je de route kunt volgen, klopte helemaal. Aanvankelijk was het bericht dat er geleverd werd van 08.00 uur tot 22.00 uur. Daar schrokken we van. Maar alras werd die afleveringstijd steeds exacter.

Glenn 05-02-2021

Je besteld vandaag, het word geleverd morgen. Super snelle levering en kwaliteit! Hier bestel ik zeker nog!

Rens 04-02-2021

Deze shop heeft alle ingrediënten zoals ik die verwacht. Duidelijk, snel, communicatief en als opvallende plus, je wordt op de hoogte gehouden, zelfs tussentijds wanneer de levering plaatsvindt.
Top!

Bea 04-02-2021

Ze hebben zich keurig aande corona regels gehouden. Waren vriendelijk. En hebben het product binnen gezet en oude weer mee genomen.

Bert 04-02-2021

Besteld via bol.com
Snelle levering en een vriendelijke bezorger. Goed aan te raden!

Linda Boersma 04-02-2021

Besteld via bol.com, maar keurig via electromania op de hoogte gehouden. Snelle levering, top service en mooi product!

Lieke 04-02-2021

Via mail werden we verwittigd wanneer het zou toekomen. De geplande levering was op tijd! Uitstekende service!

Irene 03-02-2021

Prijs was goed, bezorging ging snel, oude droger werd meegenomen. Het was nog mooier geweest als ze de nieuwe droger ook op zijn plek gezet hadden.

Mark 03-02-2021

Gekocht via bol.com, en alles is volgens afspraak verlopen. Duidelijke communicatie over de (snelle) levering en prijs. Aan te raden!

MJ 31-01-2021

Prijs en levering zoals overeengekomen. Prima service. Vlotte communicatie.

MarcelV 28-01-2021

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ik ga hier veel vaker bestellen. Echte aanrader.

Ronny 28-01-2021

Zeer tevreden van de snelle levering, ja er zijn goedkopere aanbieders maar bij electromania krijg je nog effectief mensen aan de lijn. Niet van die bandjes die je van bed op stro sturen.

Mails worden beantwoord en afspraken na gekomen.

Houden zo.

Pascual 27-01-2021

Snelle levering. Duidelijke mails met de verwachte levertijd tot op de laatste half uur. Oude vaatwasser meegenomen. Super bedankt.

Klein minpuntje in de mail staat verpakking nemen we graag mee, hebben ze niet gedaan ook niet tien het gevraagt werd.

johny 27-01-2021

alles is heel duidelijk in de mails aangeduid en levering is op aangegeven tijd toe gekomen
en de bestuurder was heel vriendelijk

Jac Henneman 24-01-2021

. Vaatwasser zelf geïnstalleerd. Wasbeurten gedaan. Conclusie:
Machine werkt voortreffelijk. Vind alleen dat de deur niet soepel sluit en opent.
Heel klantvriendelijk dat ik op zaterdag gebeld werd of alles, ondanks misverstand, goed was verlopen. Complimenten, vandaar de 10

Marcia 22-01-2021

Snelle levering en duidelijke mails over de levering. Kookplaat gekocht, was goed verpakt. Erg tevreden

Roel S 22-01-2021

Draadloze stofzuiger van black en decker besteld bij electromania via bol.com. Alles werd netjes verpakt en beschermd. Bovendien werd ik prima op de hoogte gehouden van het verzendingsproces. zeer tevreden.

Alexandr 22-01-2021

Één Inbouw oven via Bol. besteld en mijn oven is door de Electromania geleverd geweest. Na de bestelling direct een email van de levering dienst gekregen met alle nuttige informatie. Zelfs verzetten van de levering datum was geen enkel probleem. Geleverd op tijd en altijd juiste info over levering gekregen.

gervk 21-01-2021

Snelle levering en uitstekend op de hoogte gehouden tijdens transport. De communicatie
uitstekend.

Timo 21-01-2021

Via Bol.com een vaatwasser besteld en geleverd door electromania. Keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling. ondanks alle drukte netjes geleverd door dynalogic. Een belletje kort voor het arriveren van de bezorger. Top

Johan 15-01-2021

Vaatwasser besteld via bol. Com , maar geleverd door electromania. netjes via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
En fijn dat de oude vaatwasser onlangs dat de bestel bus vol zat toch meegenomen. Top service top geregeld 👌🏽

John 15-01-2021

Wij hebben een stofzuiger gekocht bij Electromania.
De dag na de geplaatste bestelling al geleverd, knap vanuit België binnen 24 uur.
Wat fijn was dat je direct na aankoop kon kiezen hoe je op de hoogte gehouden wilde worden.
Voor mij een voorbeeld voor hoe een webshop hoort te zijn, dus van ons een welverdiende tien👍

Patty 14-01-2021

Ik heb bij deze website een snoerloze stofzuiger gekocht. Het werd een dag later al geleverd ondanks de drukke Corona lockdown. Netjes door een chauffeur op de minuut precies en we moesten soort code doorgeven zodat het duidelijk was dat het echt bij mij geleverd was. Hele gebruiksvriendelijke en duidelijke website. Keurig! Zou er zo weer bestellen. Voelt erg vertrouwd.

Helene 14-01-2021

De levering is in de juiste tijdspanne geleverd !
Op de website heb ik voldoende info gevonden om de juiste keuze te maken

Marc 13-01-2021

Ik werd prima ingelicht wanneer de goederen gingen geleverd worden.
Snelle en correcte levering.

GILLIS 13-01-2021

ondanks corona toch snel geleverd ,goed ingepakt
zeer mooie en goede kwaliteit kookpannen

Roger 13-01-2021

Whirlpool 339 combi magnetron. Snelle levering en goede prijs. Zeer tevreden.

Bert 13-01-2021

Ik heb de Whirlpool magnetron MWP 339SW besteld op 11-01 '21 en de levertijd was al op de volgende dag rond het middag uur.
De levertijd was in eerste instantie tussen 8;00 en 22:00 uur werd steeds preciezer ingeschaald van uit- eindelijk tussen 11:10 en 13:25 uur en daaraan heeft Electromania.be zich keurig gehouden.

Dirk 08-01-2021

super snel en goed geleverd! Voor herhaling vatbaar!! Zou dit aan iedereen aanbevelen

Serap 08-01-2021

Alles was super snel en goed geleverd! Ontzettend blij mee. Ga zo door toppers!!

dani 07-01-2021

ben heel content van mijn bestelling, alles is zeer vlot verlopen, de levering was piekfijn en alles op tijd. de bestelde toestellen voldoen volledig en heel praktisch. een aanbeveling voor toekomstige kopers.

Jay 06-01-2021

Though it is an unfortunate situation with COVID, the product has been delivered as promised. Also, I got it for a reasonable price.