electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Deze score is berekend op basis van 44 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan 15-01-2021

Vaatwasser besteld via bol. Com , maar geleverd door electromania. netjes via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
En fijn dat de oude vaatwasser onlangs dat de bestel bus vol zat toch meegenomen. Top service top geregeld 👌🏽

John 15-01-2021

Wij hebben een stofzuiger gekocht bij Electromania.
De dag na de geplaatste bestelling al geleverd, knap vanuit België binnen 24 uur.
Wat fijn was dat je direct na aankoop kon kiezen hoe je op de hoogte gehouden wilde worden.
Voor mij een voorbeeld voor hoe een webshop hoort te zijn, dus van ons een welverdiende tien👍

Patty 14-01-2021

Ik heb bij deze website een snoerloze stofzuiger gekocht. Het werd een dag later al geleverd ondanks de drukke Corona lockdown. Netjes door een chauffeur op de minuut precies en we moesten soort code doorgeven zodat het duidelijk was dat het echt bij mij geleverd was. Hele gebruiksvriendelijke en duidelijke website. Keurig! Zou er zo weer bestellen. Voelt erg vertrouwd.

Helene 14-01-2021

De levering is in de juiste tijdspanne geleverd !
Op de website heb ik voldoende info gevonden om de juiste keuze te maken

Marc 13-01-2021

Ik werd prima ingelicht wanneer de goederen gingen geleverd worden.
Snelle en correcte levering.

GILLIS 13-01-2021

ondanks corona toch snel geleverd ,goed ingepakt
zeer mooie en goede kwaliteit kookpannen

Roger 13-01-2021

Whirlpool 339 combi magnetron. Snelle levering en goede prijs. Zeer tevreden.

Bert 13-01-2021

Ik heb de Whirlpool magnetron MWP 339SW besteld op 11-01 '21 en de levertijd was al op de volgende dag rond het middag uur.
De levertijd was in eerste instantie tussen 8;00 en 22:00 uur werd steeds preciezer ingeschaald van uit- eindelijk tussen 11:10 en 13:25 uur en daaraan heeft Electromania.be zich keurig gehouden.

Dirk 08-01-2021

super snel en goed geleverd! Voor herhaling vatbaar!! Zou dit aan iedereen aanbevelen

Serap 08-01-2021

Alles was super snel en goed geleverd! Ontzettend blij mee. Ga zo door toppers!!

dani 07-01-2021

ben heel content van mijn bestelling, alles is zeer vlot verlopen, de levering was piekfijn en alles op tijd. de bestelde toestellen voldoen volledig en heel praktisch. een aanbeveling voor toekomstige kopers.

Jay 06-01-2021

Though it is an unfortunate situation with COVID, the product has been delivered as promised. Also, I got it for a reasonable price.

S. Joppen 06-01-2021

Bedrijf gevonden via Kieskeurig. Scherpe prijs en en ondanks bedrijfslocatie in Belgie binnen twee dagen geleverd in Nederland. Oven/magnetron werd netjes in onbeschadigde verpakking geleverd.
Oude apparaat meegenomen voor mileuvriendelijke afvoer. Niets op aan te merken.

Peter 04-01-2021

Bij omruilen van een defect product, perfect en heel vriendelijk telefonisch geholpen. Ondanks drukke periode van de feestdagen, heeft Electromania toch de dag nadien alles in orde gebracht.

Oscar 31-12-2020

Hele scherpe prijs en tijdige levering. Mijn Staub Cocotte braadpan kwam supersnel en net verpakt binnen. Aanrader!

Benny_R 30-12-2020

Laagste prijs voor het desbetreffende artikel, voldoende uitleg erbij vermeld en blij om eens Belgisch (lokaal) te kunnen kopen!! Vlotte en zeer stipte levering ook.

Guido 29-12-2020

Amerikaanse koelkast: enorm formaat!
Prima zaak!
Snelle en correcte levering.
Keurig verpakt!

Sander 29-12-2020

Snelle levering ondanks de kerstdrukte/corona. Netjes verpakt en goede prijzen. Zal zeker nogmaals bij deze firma bestellen. Wel een enorme doos waarin het relatief klein apparaat zat. Maar dit is verder geen bezwaar aangezien alles keurig verpakt was.

loebas2005 23-12-2020

was op dit moment de goedkoopste !!!!!!!!!! het bestelde stemt volledig overeen met hetgeen geleverd is

Eric 22-12-2020

Kwamen savonds om 10 uur nog leveren.
Maar tot aan de deur gebracht en niet tot boven, al is er een lift.
Ik heb een zware stoomoven alleen de lift moeten insleuren.

Florence 21-12-2020

Via bol.com een ijskast/vriezer combinatie besteld en volgende dag geleverd. Veilig verpakt en aankomst van de leverdienst kon online worden opgevolgd. Tevreden over de aankoop!

URBAIN- JOSEE 21-12-2020

Alles was volledig in orde.Heel tevreden wat betreft shop en leveringsfirma. Zullen zeker en vast nog beroep op jullie diensten.

Ellen 18-12-2020

Dikke 10. Dinsdag broodbakmachine besteld, woensdag in huis. Inclusief twee mooie voorraadbakken als extraatje. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Heel blij mee

Robert 18-12-2020

Binnen 1 dag geleverd door hele vriendelijke mensen en ook op de plaats gezet die ik aangaf ondanks Corona
En goed op de hoogte gehouden van levertijd

Roy 17-12-2020

Snelle levering naar NL, 2e dag in huis, nette bezorging, gebracht tot waar ik de vriezer wilde hebben.

Karla 17-12-2020

Fantastische service op alle vlakken!! Perfect telefonisch geinformeerd over hoe, een leek als ik, online de bestelling kon afronden. Gezien de toestellen niet voorradig waren en met het hele covid-debacle niet makkelijk exacte termijnen konden worden afgesproken, vond ik het enorm fijn de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden. Geen vraag bleef onbeantwoord, geen mail was teveel, de leveringen werden perfect gecommuniceerd en uitgevoerd. Ik heb ondertussen 3 toestellen besteld, aan de beste prijs en met een uitstekende service!!

MG 16-12-2020

binnen 1 dag gelverd na bestelling. Heel erg tevreden via Bol.com besteld en is betrouwbaar.

Mamaji 16-12-2020

Bestelling via Bol.com, werd supersnel en correct afgehandeld, binnen anderhalve dag na bestelling afgeleverd.
Zeer vriendelijke bezorger.

Bettie 16-12-2020

Maandag om 14.30 uur via internet een magnetron besteld. Deze werd dinsdag eind van de ochtend door een zeer vriendelijke bezorger afgeleverd!! Sneller kan bijna niet.

Martie 13-12-2020

Vriendelijke mensen die het kwamen bezorgen. Keurig op tijd. Zeer mooie prijs.

Mannaert Kristof 12-12-2020

Zeeeeer aangenaam verrast over de klantendienst! Corona maakt iedereen het leven zuur doch de klantendienst weet toch de glimlach op je gezicht te toveren door een pasklare oplossing aan te bieden.... Meerdere alternatieven aangeboden in een oogwenk. Correcte annulatie en opvolging van het te leveren/annuleren goed. Ere aan wie ere toe komt! Dikke pluim!

Lucien 11-12-2020

Het klopt allemaal.
Snelle, correcte en betrouwbare service en laagste prijs!
Bedankt.

Assie 11-12-2020

Snelle levering . Je word goed op de hoogte gehouden.
De website is ook netjes je kunt alles makkelijk vinden en super prijzen.
Ik raad iedereen electromania aan.

Benny 10-12-2020

Vlotte bediening Zeer goede service, snelle reactie op mails en laagste prijsgarantie.

PeterV 10-12-2020

De medewerkers van ElectroMania zijn altijd bereid dat ietsje meer te doen. Het is geen anonieme webwinkel maar eerder een winkel op afstand. En in de winkel zelf heb ik waardevolle tips gekregen voor de installatie van mijn keukentoestellen. Je krijgt mailtjes met updates over je order en het zijn meestal de eigen mensen die de leveringen doen.

De webwinkel is misschien wat moeilijk qua navigatie of om producten te vergelijken maar er staat dan ook heel veel info op over de toestellen.

Sylvia 10-12-2020

Super snelle levering, levering volgende dag, vanuit België naar Nederland, super vriendelijke en behulpzame klantenservice. Product zeer goed verpakt.

Tessa vergauwen 10-12-2020

Alles was tip top in orde. Vriendelijke service en heel tevreden van het toestel en leveringstermijn.

viviane 10-12-2020

Alles was in orde. In alle opzichten in orde : duidelijke communicatie, vriendelijk, tijdig klaaar, behulpzaam. Echt een aanrader.

Hein 15-11-2020

Zeer slechte service, geen service.
Kookplaat pas bij ze gekocht .was niet goed moest zelf een monteur regelen en betalen , service zeer slechte
Hein
Officiele reactie van Electromania 02-12-2020

Beste Hein,

We zijn in tussentijd tot een oplossing gekomen, kan je uw algemene beoordeling nog wijzigen aub?

Groeten,
Electromania

Kris Heirwegh 29-08-2020

Wij bestelden in het verleden veel toestellen bij electromania. Steeds goede prijs en goede communicatie en na-service. Spijtig dat ze met een ondermaatse transportfirma (dynalogic) werken die het niet zo nauw neemt met leveringsdata en afspraken.

Marc 20-08-2020

Gezien mijn toestand kan ik niet heffen
Een korte bespreking met de verantwoordelijke logistiek en een regeling werd gevonden, levering met eigen mensen ipv koerierdienst, binnen op de aangewezen plaats!
Alles prima verlopen! Super vriendelijk en attent.
De samenwerking was efficiënt, correct, duidelijk en de levering eveneens en 'op tijd'!
Ik beveel Electromania St Niklaas in alle vertrouwen aan! Dank jullie wel! Wim en Patrick dikke merci!

Marcel B 07-03-2020

In februari 2020 een diepvriezer gekocht bij ElectroMania.de. Prijstechnisch was het een goede aankoop, echter de aflevering was slecht. Chauffeurs hadden geen tijd en dropte de diepvriezer over de drempel / tuin op verzoek. Bij uitpakken bleek er een grote flinke deuk in de deur te zitten.
Daar mijn oude vriezer kapot was heb ik de vriezer in gebruik genomen en een klacht ingediend.
In eerste instantie reageerde ElectroMania direct en kwam met een bod, of nieuwe vriezer, maar met een aantal eisen, of een vergoeding van €160 — daar nieuwe vriezer betekende dat ik de inhoud zou kunnen weggooien ben ik in onderhandeling gegaan voor een in mijn ogen eerlijk schadevergoeding. Minimaal €250–. Het bedrag is nog verhoogd naar €200– vervolgens reageerde ElectroMania niet meer op mijn mails. Ook op mijn verzoek om gewoon een nieuwe deur te installeren werd negatief gereageerd.
Uiteindelijk maar onder protest akkoord gegaan met schade bedrag van €200–

oesjipapa 27-02-2020

Had elders een tv gezien die voor 449 euro te koop was en bij hun voor 514 euro.Nu kwamen ze met het argument dat hij daar niet meer te koop was maar hun hadden hem wel op de site staan,waarbij duidelijk stond VOOR 17.00 UUR BESTELD MORGEN IN HUIS,dus ik neem aan dat hij dan voorradig is.Ik zou zeggen laat u maar belazeren met hun zogenaamde prijsgarantie.Je kunt beter zeggen prijs vervalsing
oesjipapa 28-02-2020

Als aanvulling op vorige revieuw. Het argument wat ze eerst hadden dat hij in de andere zaak niet te koop was en daarom geen prijsgarantie konden geven konden ze nu niet meer hard maken want nu hadden ze hem op voorraad ,die andere zaak dus.De eerste keer deden ze al moeilijk en kwamen met allerlei argumenten en nu dus ook weer. Dus mensen je kunt er best artikelen kopen maar begin niet met prijsgarantie want die krijg je NIET.

Ruud 20-02-2020

Had eerst een kookplaat bij Lommelen NV besteld . Mijn eigen schuld uiteraard :-(
Een grote ramp , blij dat ik mijn geld terug had . Bij electromania de vraag gesteld ivm levertijd . Binnen 1 week is ook binnen 1 week . Contact gehad met Wim en Dilara . Direct antwoord op mijn vragen waarvoor mijn dank . Morgen al levering ongelooflijk . Ik beveel deze winkel ten zeerste aan

Asmae 26-10-2019

Via bol.com een koelvriescombinatie gekocht, die bij ontvangst schade bleek te hebben. Vervolgens contact gehad met Electromania en men leverde zeker een goede service.

Ad 26-10-2019

Gisteren 25-10-2019 contact opgenomen over een Neff warmhoudlade. Niets was de medewerkers teveel. Er werden verschillende mails en foto's gestuurd wat resulteerde in mijn aankoop.
Vandaag keurig ontvangen nadat ik per diverse mails geïnformeerd ben over de bezorgtijd.

Echt fantastische service ervaren en ik zal Elektromania België echt aanbevelen.

E-SIGHT 20-07-2019

Het toestel dat ik aangekocht had paste niet in de nis van mijn keuken.
De volledige ploeg heeft heel goed samengewerkt om mijn retour te behandelen.
Zeer vriendelijk klanten onthaal en een ervaren enthousiast en professioneel team!
Top service.
Aan te raden elektro zaak.

Marcel 10-07-2019

Amerikaanse Koelkast na vijf jaar al kapot.
De officiële leverancier Asogem geeft niet thuis en schuift alles af. Zelfs moeten betalen voor een monteur, terwijl wij aangaven dat de compressor kapot was. En zij dat daarna beaamden

Electromania helpt wel en geeft ons een korting van 100 euro op een nieuwe Amerikaanse koelkast.
Goede service van Electromania en vriendelijk te woord gestaan

Bergiers 08-07-2019

Zeer goede winkel!
Als je ergens hetzelfde product goedkoper ziet staan kan je het aan deze prijs aankopen.
Wanneer het niet meer in stock is, zoals bij mij het geval was, houden ze je goed op de hoogte wanneer het binnen komt.

In de winkel zelf zijn ze allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Niets als lof over deze winkel, zou er onmiddellijk weer iets bij bestellen

Diane 27-06-2019

Een correcte vlotte afhandeling van mijn bestelling. Afhaling was prima geregeld!