electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Olivier 30-03-2023

Super service, scherpe prijzen en heel vlotte communicatie! Ook de levering met Dynalogic was heel professioneel. Ik kende electromania niet en was wat op mijn hoede, maar dit bleek volstrekt onterecht. Aanrader.

luitwieler 03-09-2022

directe service na telefonisch contact en actie na het ontbreken van een onderdeel, dus alle lof voor de service

Hans Vanmaercke 27-07-2022

We hebben een fornuis gekocht een falcon elan deluxe. Vanaf het eerste contact hadden we een heel goed gevoel. Vlotte correcte communicatie. Een degelijke prijs kwaliteit offerte. Heel goed contact ivm levering. Is zeker aan te bevelen.

Sybren 17-02-2022

Vaatwasser besteld, zeer snelle levering en vriendelijke servicegerichte bezorgers.

Gabby Bartels 16-02-2022

Snelle levering. Alles in goede orde ontvangen: heel en compleet. Vriendelijke bezorger.

Gabby Bartels 16-02-2022

Snelle, zeer correcte afhandeling van de bestelling. Alles compleet en onbeschadigd ontvangen van vriendelijke, klantgerichte bezorger.

Patli 16-02-2022

Ben blij en tevreden van de kwaliteit en levering echt een aanrader Mvg Meulemans Linda

Nicole 11-02-2022

Verpakking ietsje minder,maar het artikel zoals verwacht super! De levering ook .vriendelijke man.ben tevreden.tot de volgende aankoop.grtjs

Christiane 04-02-2022

Artikels worden goed omschreven en de levering van het gekochte voorwerp gaat supersnel

BB 02-02-2022

Snel, goed verpakt, waar voor je geld en gewoon leverbaar waar dat bij veel anderen een probleem is

Lieven 01-02-2022

Na een probleempje met de eerste levering, nam de klantendienst direct contact op en werd er zonder probleem een vervangproduct voorgesteld. Heel klantvriendelijk opgelost!

ben 29-01-2022

heel goede en overzichtelijke web site , grote stock, laagste prijs garantie (passen prijs direct aan indien elders goedkoper) heel vriendelijke klanten service zowel via telefoon als in de winkel en praten met kennis van het product , aanrader

Willem 28-01-2022

Een zeer goede prijs, en de aflevering was zoals afgesproken en een aardige nette bezorger.

Els 20-05-2021

Zeer te vrede! De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en is licht in de hand. Daarnaast kan je hem makkelijk lege en is hij erg wendbaar.

Moors Jos 12-05-2021

Eerst een koelkast en nu weer een dampkap.
Ben uitermate tevreden zowel wat prijs betreft als de levering. Dit is DE firma waar ik in de toekomst nog zal handelen. Bedankt

Karinpaco 05-05-2021

Ik heb via Bol.com hier een oven aangeschafd. Levering was snel en duidelijke informatie over de precieze tijd van levering. Bezorgers hebben hem keurig in de woonkamer gezet, woog namelijk ruim 40 kilo.

Nele 05-05-2021

Zeer snelle levering. Stofzuiger besteld via bol.com op zondag en die werd netjes (zoals vermeld stond) op dinsdag geleverd.
Goed verpakt!

Tess 05-05-2021

Erg tevreden over electromania! We hebben via bol.com bij electromania een inbouwoven gekocht voor een zeer goede prijs. Daarnaast was er een snelle levertijd. Electromania houden wij in ons achterhoofd voor toekomstige bestellingen!

M. Bos 30-04-2021

Zeer snelle service, aan het einde van de middag besteld, de volgende dag in huis voor de middag al in huis!

Suraya 29-04-2021

Zeer snelle levering.vandaag besteld morgen in huis.zeer tevreden.goede service

Astrid Segers 23-04-2021

Ik heb mijn in ouwvaatwasser gekocht via bol.com
Zeer tevreden mee
vriendelijke mensen die hem brachten
De machine is ook topkwaliteit!

Elfje 21-04-2021

Een inbouw vaatwasser via bol.com besteld, gelijk informatie van leverancier over het te verwachten tijdstip van leveren. Ook track en tracé werd netjes bijgehouden. Klein half uur voor levering nog een bevestiging via SMS ontvangen. Correct geleverd, blij mee.

chris 17-04-2021

Ik heb een inbouwoven gekocht via bol.com. Netjes de volgende dag geleverd met goede track & trace.
De bezorger wilde het oude toestel eerst niet terug meenemen. Na een telefoontje is dit toch in orde gekomen.
Een probleempje, maar mooi afgehandeld.

Pat Q 14-04-2021

Snelle levering van een vaatwasser en netjes de oude machine gelijk mee genomen door heel vriendelijke bezorgers.
Gecombineerd met een scherpe prijs een uitstekende eerste indruk voor ons.

Gert De Bruyn 14-04-2021

Deze winkel via Bol.com laten leveren. Direct confirmatie betreffende bestelling en levering. Nadien duidelijke updates voorafgaandelijk van de levering. Chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam. Oude droogkast meegenomen.