electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Deze score is berekend op basis van 89 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,6

Els 20-05-2021

Zeer te vrede! De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en is licht in de hand. Daarnaast kan je hem makkelijk lege en is hij erg wendbaar.

Moors Jos 12-05-2021

Eerst een koelkast en nu weer een dampkap.
Ben uitermate tevreden zowel wat prijs betreft als de levering. Dit is DE firma waar ik in de toekomst nog zal handelen. Bedankt

Karinpaco 05-05-2021

Ik heb via Bol.com hier een oven aangeschafd. Levering was snel en duidelijke informatie over de precieze tijd van levering. Bezorgers hebben hem keurig in de woonkamer gezet, woog namelijk ruim 40 kilo.

Nele 05-05-2021

Zeer snelle levering. Stofzuiger besteld via bol.com op zondag en die werd netjes (zoals vermeld stond) op dinsdag geleverd.
Goed verpakt!

Tess 05-05-2021

Erg tevreden over electromania! We hebben via bol.com bij electromania een inbouwoven gekocht voor een zeer goede prijs. Daarnaast was er een snelle levertijd. Electromania houden wij in ons achterhoofd voor toekomstige bestellingen!

M. Bos 30-04-2021

Zeer snelle service, aan het einde van de middag besteld, de volgende dag in huis voor de middag al in huis!

Suraya 29-04-2021

Zeer snelle levering.vandaag besteld morgen in huis.zeer tevreden.goede service

Astrid Segers 23-04-2021

Ik heb mijn in ouwvaatwasser gekocht via bol.com
Zeer tevreden mee
vriendelijke mensen die hem brachten
De machine is ook topkwaliteit!

Elfje 21-04-2021

Een inbouw vaatwasser via bol.com besteld, gelijk informatie van leverancier over het te verwachten tijdstip van leveren. Ook track en tracé werd netjes bijgehouden. Klein half uur voor levering nog een bevestiging via SMS ontvangen. Correct geleverd, blij mee.

chris 17-04-2021

Ik heb een inbouwoven gekocht via bol.com. Netjes de volgende dag geleverd met goede track & trace.
De bezorger wilde het oude toestel eerst niet terug meenemen. Na een telefoontje is dit toch in orde gekomen.
Een probleempje, maar mooi afgehandeld.

Pat Q 14-04-2021

Snelle levering van een vaatwasser en netjes de oude machine gelijk mee genomen door heel vriendelijke bezorgers.
Gecombineerd met een scherpe prijs een uitstekende eerste indruk voor ons.

Gert De Bruyn 14-04-2021

Deze winkel via Bol.com laten leveren. Direct confirmatie betreffende bestelling en levering. Nadien duidelijke updates voorafgaandelijk van de levering. Chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam. Oude droogkast meegenomen.

Van wakeren olaf en marquerite 13-04-2021

De klantenservice is fenomenaal hoog van kwaliteit! Ze zijn lief, liever liefst en heeeel erg eerlijk en bedreven, deze online winkel van België is een groot voorbeeld van hoe het WEL moet!!

Altijd alles hier bestellen jongens!!

Marieke 02-04-2021

Zeer vlotte levering, perfecte communicatie. Vriendelijke behulpzame bezorger. Keurig met de corona regels. Super tevreden klant.

Rob 01-04-2021

Vlotte levering. Ook de informatie tijdens de levering is zeer goed
De levering kwam op het gestelde tijdstip. De website is oké

Manuel 01-04-2021

Ik ben onder de indruk over deze shop. Het is de eerst keer dat ik hier shop en ik ben sprakeloos.
Ze zijn snel betrouwbaar en ik heb de bestelling keurige ontvangen.

Wendy 11-03-2021

Ik ben zéér tevreden van mijn aankoop De site was heel overzichtelijk met voldoende informatie Bij mijn aankoop was er ook een kort filmpje te zien over wat ik kan verwachten van mijn aangekocht product Vond ik super interessant .
De leveringstijd was ook supersnel . Besteld om 14u50 en de dag nadien aan huis geleverd om 11u30
Dat is de service die je wil Super tevreden dus

anoniem 04-03-2021

Zanussi wasmachine gekocht. Heel snel bezorgd met hele vriendelijke en bezorgers. Ik ben een tevreden klant.

Gar 03-03-2021

Amerikaanse koelkast gekocht, volgende dag geleverd. Zowel de leverancier electromania als de bezorger Dynalogic hebben dit tot een goed eind gebracht. Tevreden klant.

Theo 19-02-2021

Op zoek zijnde naar een combi-micro-oven van het merk Bosch kwamen we terecht bij Electromania. Enkele dagen dagen later werd echter geen Bosch afgeleverd maar een Siemens. Dit was te wijten aan een minimaal verschil in het typenummer. Binnen enkele dagen werd de bestelde Bosch afgeleverd. Echter door de transporteur was er behoorlijk slecht mee omgesprongen. Gevolg deuken in de achterzijde met schade aan het motorgedeelte. Wederom werd door Electromania soepel en snel gereageerd en werd binnen enkele dagen een nieuw apparaat afgeleverd. Uiteindelijk is het juiste apparaat afgeleverd. Wat ons hierbij zeer goed is bevallen is de manier van meedenken door Elektromania (Yassine) en het zoeken naar oplossingen zonder moeilijk te doen over eventuele bijkomende kosten.

WMC 19-02-2021

De volgende dag reeds bezorgd. Wel wat overkill (ging over een filter voor een dampkap, dus een verzending via dynalogic was misschien nu niet echt in verhouding. Met Bpost was ook goed geweest voor ons). Betere prijs dan andere aanbieders.

Roy 13-02-2021

Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen. Servicegericht bedrijf en goed bereikbaar.

wouter 12-02-2021

Een high end samsung oven gekocht bij deze shop, alles ging goed maar de verschillende koeriers van hun externe dienstverlener Dynalogic wilde tot 4 x toe de oude oven niet meepakken (alleen ipv met 2, originele verpakking ontbrak (duh!!), geen beschermingsplastiek , ... . De vriendelijke heer van de helpdesk heeft moeite gedaan om het uiteindelijk in orde te brengen.

Josee 12-02-2021

Wauw, supersnel geleverd. Mijn broodbakmachine gisteren besteld en vandaag al in huis en goed op de hoogte gehouden via de mail. Ik ben blij en bestel hier zeker nog eens.

Johan 12-02-2021

Prima winkel, op mails wordt vriendelijk en snel gereageerd,zeer snel geleverd voor de laagste prijs die ik kon vinden op internet.

Jannick 11-02-2021

Erg fijne service. Product kon niet direct geleverd worden vanuit de fabrikant, hier werden wij heel proactief over geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Product was er vervolgens iets eerder dan de verwachting, al met al erg fijn. Vriendelijke mensen en communicatie, zeker aan te bevelen!

Jean 11-02-2021

Dinsdag 09/02 besteld, woendag 10/02 geleeverd in perfecte staat. Snelle service en lage prijzen.Het was mijn eerste ervaring met bol.com, maar zeker niet mijn laatste...

Jani 10-02-2021

Alles zoals verwacht. Klantentevredenheid is vandaag in de online wereld van belang, en dat is goed begrepen. Op deze manier zal klantenretentie groot en blijvend zijn.
Op deze manier bestel ik zeker nogmaals.

Pascal 10-02-2021

Mijn eerste aankoop bij deze elektrozaak betrof een vaatwasser. Vlotte en snelle communicatie bij advies bestelling zowel per mail als per telefoon. Levering keurig verpakt en volgens afspraak waarbij het oude toestel werd meegenomen. Transporteur Dynalogic communiceert ook duidelijk over tijdstip levering. Electromania.be hanteert interessante prijzen in combinatie met een goede service. Bij veel handelszaken is dit helaas niet het geval. Besluit: een positieve ervaring.

Anthony verheugt 10-02-2021

Perfecte bestelling, en keurig op tijd. Zeer zorgvuldig verpakt en de bezorger was zo aardig om hem voor me binnen te zetten aangezien ik niet zo fit ben (ook keurig netjes de 1,5m regel gehandhaafd natuurlijk) al met al een perfecte ervaring. 11/10 zou zo weer hier bestellen.

Mw. Bot 08-02-2021

De levering kwam op tijd op de dag nadat we hadden besteld.
Service was uitstekend en het personeel was uiterst vriendelijk.
Zeker aan te bevelen.

Marian 05-02-2021

zeer tevreden over de levering. Fantastisch dat je de route kunt volgen, klopte helemaal. Aanvankelijk was het bericht dat er geleverd werd van 08.00 uur tot 22.00 uur. Daar schrokken we van. Maar alras werd die afleveringstijd steeds exacter.

Glenn 05-02-2021

Je besteld vandaag, het word geleverd morgen. Super snelle levering en kwaliteit! Hier bestel ik zeker nog!

Rens 04-02-2021

Deze shop heeft alle ingrediënten zoals ik die verwacht. Duidelijk, snel, communicatief en als opvallende plus, je wordt op de hoogte gehouden, zelfs tussentijds wanneer de levering plaatsvindt.
Top!

Bea 04-02-2021

Ze hebben zich keurig aande corona regels gehouden. Waren vriendelijk. En hebben het product binnen gezet en oude weer mee genomen.

Bert 04-02-2021

Besteld via bol.com
Snelle levering en een vriendelijke bezorger. Goed aan te raden!

Linda Boersma 04-02-2021

Besteld via bol.com, maar keurig via electromania op de hoogte gehouden. Snelle levering, top service en mooi product!

Lieke 04-02-2021

Via mail werden we verwittigd wanneer het zou toekomen. De geplande levering was op tijd! Uitstekende service!

Irene 03-02-2021

Prijs was goed, bezorging ging snel, oude droger werd meegenomen. Het was nog mooier geweest als ze de nieuwe droger ook op zijn plek gezet hadden.

Mark 03-02-2021

Gekocht via bol.com, en alles is volgens afspraak verlopen. Duidelijke communicatie over de (snelle) levering en prijs. Aan te raden!

MJ 31-01-2021

Prijs en levering zoals overeengekomen. Prima service. Vlotte communicatie.

MarcelV 28-01-2021

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ik ga hier veel vaker bestellen. Echte aanrader.

Ronny 28-01-2021

Zeer tevreden van de snelle levering, ja er zijn goedkopere aanbieders maar bij electromania krijg je nog effectief mensen aan de lijn. Niet van die bandjes die je van bed op stro sturen.

Mails worden beantwoord en afspraken na gekomen.

Houden zo.

Pascual 27-01-2021

Snelle levering. Duidelijke mails met de verwachte levertijd tot op de laatste half uur. Oude vaatwasser meegenomen. Super bedankt.

Klein minpuntje in de mail staat verpakking nemen we graag mee, hebben ze niet gedaan ook niet tien het gevraagt werd.

johny 27-01-2021

alles is heel duidelijk in de mails aangeduid en levering is op aangegeven tijd toe gekomen
en de bestuurder was heel vriendelijk

Jac Henneman 24-01-2021

. Vaatwasser zelf geïnstalleerd. Wasbeurten gedaan. Conclusie:
Machine werkt voortreffelijk. Vind alleen dat de deur niet soepel sluit en opent.
Heel klantvriendelijk dat ik op zaterdag gebeld werd of alles, ondanks misverstand, goed was verlopen. Complimenten, vandaar de 10

Marcia 22-01-2021

Snelle levering en duidelijke mails over de levering. Kookplaat gekocht, was goed verpakt. Erg tevreden

Roel S 22-01-2021

Draadloze stofzuiger van black en decker besteld bij electromania via bol.com. Alles werd netjes verpakt en beschermd. Bovendien werd ik prima op de hoogte gehouden van het verzendingsproces. zeer tevreden.

Alexandr 22-01-2021

Één Inbouw oven via Bol. besteld en mijn oven is door de Electromania geleverd geweest. Na de bestelling direct een email van de levering dienst gekregen met alle nuttige informatie. Zelfs verzetten van de levering datum was geen enkel probleem. Geleverd op tijd en altijd juiste info over levering gekregen.

gervk 21-01-2021

Snelle levering en uitstekend op de hoogte gehouden tijdens transport. De communicatie
uitstekend.