electromania.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over electromania.be.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.7

YDBR 14-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, geweldige delivery!

Leuke shop, goede prijzen. Vriendelijke en correcte antwoorden als je vragen stelt aan de klantenservice.
Levering van ons toestel was uitzonderlijk: mensen van Dynalogic waren uitzonderlijk vriendelijk, correct, prima installatie uitgevoerd, oude toestel netjes terug meegenomen, gechecked of alles werkte... Kortom: een dikke pluim voor deze heren!
verbeterpunt voor de website: een vergelijk-functie zou handig zijn om de specificaties van verschillende toestellen met elkaar te kunnen vergelijken

Mark 09-07-2017 In de winkel gekocht
Sint-niklaas

Klantvriendelijk, goede service en scherpe prijs

Ik ben enorm goed geholpen met de keuze van mijn keuken bij Electromania en heb veel informatie gekregen. Ik heb ook een scherpe prijs gekregen. De levering was na afspraak goed verlopen. Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Echt top!

Tine Hoof 03-05-2017 In de winkel gekocht

snelle service!

Bij het kiezen van een Dyson stofzuiger, kreeg ik voldoende informatie over de verschillende types. Bovendien werd het product snel geleverd!

LucSGW 02-05-2017 In de winkel gekocht
electromania St Niklaas

vlotte service op zoek naar audio met specifieke kenmerken

Eenvoudige,duidelijke website
ruime keuze met voldoende info, in de winkel ook antwoorden op verschillende vragen
bestelling afgehaald, vriendelijk onthaal
Een webwinkel met een ruime keuze

Frank78 08-07-2016 Via de website gekocht

Gisteren besteld, zopas geleverd.

Goede prijs en snel geleverd. Transportfirma stuurt ook handige track and trace.

Heb gevonden wat ik zocht.

Alles perfect

pascale 04-06-2016 In de winkel gekocht
sint- niklaas

heel vriendelijk geholpen...

heel vriendelijk geholpen, ruime keuze van topmerken en de laagste prijs... wat moet een klant nog meer hebben !!

Ronnyvh 02-03-2016 Via de website gekocht

Prijzen vergeleken ,en besteld in deze voor mij toen onbekende winkel.

Snelle en correcte levering tot op het uur juist dat ze mij via sms hebben doorgestuurd. Ondanks mijn vrees uit slechte recenties.

Ik heb er nog een ijskast vergeleken .voor als die van ons aan vervanging toe is. van prijs en die was 3 cijfertjes goedkoper (meer dan 100€) De rest heb ik nog niet bekeken.

Ik weet niet of dit een grote winkel is maar zou er zeker terug bestellen door zijn goedkopere prijzen. Waarom in een winkel bestellen met laagste prijsgarantie ,en nog moeite moet doen om uw geld terug te krijgen.

Vergelijk de prijzen op www.beslist.be

timheyninck 14-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel te bestellen!

Zeer snelle afhandeling

Bovenstaande spreekt voor zich!

AnnB 13-08-2015 Via de website gekocht

Droogkast in promotie gekocht, werd snel geleverd.

Jo1982 13-08-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en uitgebreide website

Alles mooi op tijd geleverd volgens de afgesproken termijn

Zeer groot assortiment, keuze genoeg in elke categorie

Ik heb geen opmerkingen over de levering of service dus ik maak zeker reclame voor deze winkel als ze vragen waar ze best online electro kunnen kopen

Zoals hierboven reeds aangegeven heb ik op de manier van werken niet echt opmerkingen. Alles verloopt vlot en volgens plan. Een aanrader dus!

AmberSmet 12-08-2015 Via de website gekocht

Handige site, gemakkelijk te bestellen. Meteen zicht of het product al dan niet in voorraad is.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Sowawa 11-08-2015 In de winkel gekocht

Gemakkelijk bereikbaar
Parkeergelegenheid
Online bestellen

Kennis van zaken
Vriendelijk personeel

Veel keuze aan een zeer competitieve prijs!

Aanrader!

Een ontdekking en aanrader in het Waasland, zowel online verkoop als de mogelijkheid om de showroom te bezoeken. De prijzen zijn enorm scherp!

hansvergauwen 11-08-2015 Via de website gekocht

TineD 11-08-2015 In de winkel gekocht
Lindenstraat, Sint-Niklaas

Heel overzichtelijke website waarin je gericht kan zoeken op een soort toestel.

mooie uitleg gekregen in de winkel aangezien ik nog tussen 2 toestellen twijfelde.

Online en in de winkel heel ruime keuze van veel verschillende merken. Ook alle prijsklassen komen aan bod.

Online was er heel veel keuze aan lage prijzen. In de winkel zelf kreeg ik nog een degelijke uitleg èn heb ik mijn toestel zelf meteen kunnen meenemen! Mooie winkel ook! Leuke ontdekking in centrum Sint-Niklaas :-)

offsiddre 30-12-2014 Via de website gekocht

Zeer snel geholpen.
En zeer lage prijzen.

Je vindt er alles wat je nodig hebt.

Ik heb er een zeer goede prijs gekregen voor de TV en soundbar. Alles snel verlopen.Ik ga er nog op bestellen.

erwin_jakke 25-07-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs elders gezien, mailtje gestuurd en aangepast, geen enkel probleem. Verder correcte afhandeling. Geen opmerkingen

Wat is natuurlijk voldoende?

Zelf heb ik positieve ervaringen, dus ik zou zeggen .... vul maar aan

Een winkel die het waard is positief beoordeeld te worden, ik kan andere farcen aanhalen van "grote ketens"

Pieter H 01-05-2014 Via de website gekocht

bestellen gaat eenvoudig

Na eerdere misverstanden is door Electromania alles rechtgezet

Hebben een uitgebreid pakket

alles wordt netjes gedaan

In eerste instantie onduidelijkheden,maar dat is rechtgezet

Pieter H 15-04-2014 Via de website gekocht

Geven ook na verzoek geen levertijd op;geen enkele reactie.
dit is niet de eerste keer !
Simpel scheerapparaat besteld op 6 april,op 15 april niet eens levertijd bekend!

koop hier nooit meer wat!
Heb enige jaren geleden een zéér dure televisie bij ze afbesteld,hetzelfde liedje.
heb ze toen gebeld en kreeg als antwoord dat ze geen tijd hadden,want ze waren hun winkel aan het verbouwen !!
Was vergeten dat dit bij deze mania's

Tot op heden levertijd niet opgegeven,laat staan geleverd !

Natalie34 10-02-2014 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levertijd

Inke VDWeghe 19-12-2013 Via de website gekocht

Besteld, betaald, geleverd. Hoe eenvoudig kan het zijn.

Binnen de 2 dagen geleverd aan huis.

Zeer ruime keuze.

Heel tevreden klant. Stukken goedkoper dan elders, met dezelfde garantie, en alles heel erg vlot afgehandeld.

marcelenleon 11-10-2013 In de winkel gekocht
Sint-Niklaas

Zeer tevreden! Wasmachine stuk (dat gebeurt na meer dan 10 jaar), even langsgaan in de ruime shop met groot aanbod, zéér goede uitleg gekregen met alle specificaties, prijsverschillen, promo-acties,... duidelijk op een rijtje. Machine direct leverbaar en ondertussen draait die hier al op volle toeren! Zéér goede prijs én nog 20 win for life tickets erbij gekregen :-) Op naar de volgende aankoop bij deze winkel.

hysterio 11-06-2013

Ik begrijp niet hoe deze winkel aan zo'n lage scores komt, want voor mij was dit (tot hiertoe) een absolute top-ervaring. Ik kwam eerder toevallig uit op de website van Electromania.be in mijn zoektocht naar een scherpe prijs voor mijn aankopen (televisie en home cinema systeem). Dus die laagste-prijsgarantie klonk als muziek in mijn ogen! Mijn prijsaanvragen (goedkopere prijzen gezien op andere websites) werden enorm snel beantwoord met een duidelijke argumentatie. Het is uiteraard van belang om steeds appels met appels te vergelijken: de prijs van een Belgisch toestel vergelijken met bvb. die van een Oost-Europees model heeft uiteraard weinig zin, want deze toestellen hebben verschillende functionaliteiten, andere garantievoorwaarden, komen wel/niet in aanmerking voor acties van de producent,... Die laagste-prijsgarantie is absoluut niet gelogen: telkens een andere winkel mij een scherpere prijs aanbood, deed Electromania.be (minstens) hetzelfde. Dankzij deze laagste-prijsgarantie heb ik uiteindelijk 20-25% kunnen besparen in vergelijking met een aankoop van deze producten bij grote ketens (saturn, mediamarkt, vandenborre, krëfel,...). Al mijn andere vragen werden steeds (via mail) snel, duidelijk en uitvoerig beantwoord. Ook de betaling is geen enkel probleem: je hebt de keuze uit alle mogelijke betalingsmogelijkheden (overschrijving, visa, bancontact, cash,...). De producten afhalen kan probleemloos in de winkel in Sint-Niklaas. Met een beetje geluk heb je een plekje voor de deur, maar anders kan je gebruik maken van de parking net naast de winkel. Een absoluut tevreden klant.

fransooske 23-02-2013

Electromania: Goedkoopste prijs. Snel in voorraad en pas moeten betalen bij afhaling. Prima dus. Geen klachten.

Eliassoss 24-11-2012

De tv is nog niet aangesloten, maar de afhandeling tot hier toe is perfect gegaan. Tv was vlug klaar voor afhaling en bij de afhaling ook heel goed geholpen geweest. Ook met achterlaten van onze oude tv. Kan er ook met eco cheques betalen, en geen voorschot moeten betalen. Hier zullen wij nog bestellen!

Luc Segers 21-08-2012

Ik was aanvankelijk een beetje argwanend tegenover deze webshop toen ik de reviews hier las. Maar het tegenovergestelde is gebleken. Aankoop op 15 augustus 2012 en vandaag al geleverd. Niets aan te merken. De mensen van de winkel waren heel behulpzaam. Niets dan lof voor de adviezen die ik kreeg, onder meer voor de installatie van de wasmachine, waardoor ik nog € 25 heb uitgespaard aan installatiekosten. Een pluim voor deze webshop. Op e-mails werd heel vlug geantwoord en met kennis van zaken. After sales: daarover kan ik nog niets zeggen, maar als ik mag voortbouwen op het voorgaande, is dit misschien toch ook in orde. De website zelf is rechttoe-rechtaan, maar veel snufjes hoeven voor mij niet, het essentiële is dat hij voldoende informatie bevat en dat alle acties zoals aankoop, levering, bestellingsinformatie accuraat en correct is, wat hier het geval is. Al bij al een aangename verrassing.

dirk2012 04-05-2012

4,3
ik heb al veel gekocht bij elektromania maar meermaals moeten vaststellen dat aangeboden goederen "direct leverbaar" niet in stock zijn of toestellen niet meer beschikbaar zijn. Er is altijd wel een "uitleg". Conclusie eerst bellen vooraleer te bestellen.

Echelon 16-04-2012

4,5
Ondanks dat Electromania af en toe uitpakt met scherpe prijzen is het vooral het contact met de winkel zelf die mij tot een negatieve evaluatie dwingt.
Steeds weer krijg ik bij het bestellen van een televisie te horen dat ze het product niet meer op voorraad hebben maar dat ze wel een opvolger beschikbaar is, die vervolgens dan weer heel wat duurder is. Mails staan vol schrijffouten al kwamen ze van een 12-jarige.
Ook hun laagste prijs garantie is niets waard. Telkens weer draaien ze rond de pot om hun prijs maar niet te moeten aanpassen.
Hun hele gamma is trouwens zo gekozen dat ze net telkens een iets andere tv aanbieden. Komen andere winkels met een UE40D5000 dan komt deze winkel met een UE40D5020 enz enz...

Enige voordeel is dat er met ecocheques kan betaald worden.

Gvdwiel 13-02-2012

Inmiddels is uiteindelijk de tv omgeruild!!!
Was nog wel een beetje onhandig hoe het ging. Maar uiteindelijk zonder morren omgeruild. Er zat wel degelijk een fout in het beeld, want nu is 1 van de kritieke punten opgelost. Echter nu is weer iets anders wat niet deugt. Blijft toch een probleembak, die tv's van LG. Hoewel, er zullen maar weinig tv's van welk merk dan ook 100% in orde zijn. Nu zal ik via LG de kritieke punten laten oplossen omdat Electromania na de omruiling heeft gezegd dat ze niet nogmaals de tv willen omruilen. Ergens ook begrijpelijk. Was trouwens een flinke rit op en neer (400km!) maar goed, je moet er wat voor over hebben om fatsoenlijk tv te willen kijken.

---------- Oude review 27-01-2012 ----------

Ben nu al 2 maanden bezig de NIEUWE maar defecte TV om te ruilen. Ze hadden dit beloofd na pas weken later een antwoord te hebben gekregen. Nu 2 weken geleden bericht terug. EN beginnen aan alle kanten moeilijk te doen om te ruilen. Nu hoor ik niets meer van ze. Vandaag heb ik besloten juridische stappen te ondernemen tegen dit bedrijf!!!

Frederique 27-12-2011

Snelle afhandeling, sneller kan eigenlijk niet. Beste prijs/kwaliteit wat mij betreft. Zeer tevreden met deze webshop!

shafi 04-08-2011

Ik heb paar dagen geleden een LED TV gekocht,alleen levering was iets langer dan gemeld aan website,prijs en dienst heel goed.Ik ben content.Merci

Roggeman M 21-02-2011

de website is duidelijk en de gewenste toestellen zijn snel te vinden. Daarna heb ik per mail een persoonlijke offerte gedaan voor een set van 5 toestellen. offerte is beantwoordt en het order aangemaakt de dag later met de beloofde 50 % korting op de dampkap. Per mail werd ik op de hoogte gebracht wanneer de toestellen besteld zijn geweest en wanneer de toestellen klaar staan voor levering. Na telefonisch contact heb ik ook nog mail gekregen met het leveringsuur op zaterdag. Mijn toestellen zijn dan ook op tijd geleverd. Ik heb ook gedeeltelijk betaald met ecocheques. Kortom een prima en snelle service!

filip mortier 22-01-2011

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen, na bestelling direct reactie via mail en dan niets meer.
Betaling gedaan via vooruitbetalen, en dan niets meer gehoord. Zaterdag besteld en betaald en dan moet je zelf op de site gaan kijken om te weten of alles goed is verlopen en om te zien wanner ze gaan leveren,geen mailtje, niets.Op de site stond wel dat ze de vrijdag telefonisch contact zouden opnemen en dat hebben ze ook gedaan, maar om dit te weten moet je zelf al gaan inloggen op hun site. Enkele mailtjes meer zou geen kwaad kunnen en is ook geruststellender voor de klant.
De levertijd kan ook sneller, zaterdag besteld en pas de volgende zaterdag geleverd, dit kan vlotter.verder alles vlot verlopen.

Frank4321 01-02-2010

Lage score op kieskeurig vind ik zeer bizar.

Bosch was- en droogmachine online besteld en een uur later bericht gekregen dat ik het mocht komen afhalen. (hebben dat allemaal op stock).

Zijn gevestigd in een KMO zone vlak aan autostrade E17. Zeer ruime parking (op 15 km van mijn deur).

Bediening is magazijn perfect (hebben toestel voor mij in mijn camionette gezet).

Ik kan deze winkel enkel aanbevelen !

ford_cougar 30-01-2010

reeds enkele artikelen gekocht en altijd over prijs kunnen onderhandelen

Luc_VDL 24-09-2009

Beste,

Ik heb een set Miele toestellen besteld bij deze winkel. Offerte gevraagd per
mail en dezelfde dag antwoord gekregen. Heb mijn offerte nog een paar maal
aangepast. Steeds onmiddellijk antwoord per mail. Ook op enkele productvragen
werd snel en professioneel geantwoord.

Na 2 weken was mijn set toestellen compleet en werd deze afgelopen zaterdag
geleverd, volledig zoals door mij gevraagd.

Ik kan deze winkel aanraden aan iedereen.

Met vriendelijke groeten,
Luc Van Der Linden

hvanarem 19-05-2009

4,5
Erg traag, slecht antwoord op emails. Meerdere malen onjuist tracking nummer
verstuurd.
Goedkoop maar je moet geen haast hebben