el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,8

Jack 24-06-2021

Enorme keuze en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de klantenservice en aftersales is daar goed verzorgd en georganiseerd.

Ted ijssels 24-06-2021

Besteld, goeie prijs mijn samsung qled 4k 55 inch tv. Andere middag bezorgd tot aan de deur,i.v.m. corona, vind het ver genoeg ..aardige chauffeur , ik zou zo mijn aankoop daar weer doen.

Rene Westerheijden 24-06-2021

Ik kwam toevallig op deze website omdat ik gewoon even een dubbel check deed puur op merk / type / prijs.
Wat mij opviel was dat exact hetzelfde merk en type beduidend goedkoper was dan bij de blauwe glimlach.
En omdat het niet om een paar tientjes ging maar over ruim €500 was de keuze snel gemaakt.
Prima en snelle bevestiging en keurig op de hoogte gehouden van de verdere afhandeling en bezorg datum / tijd.
Eigen bezorgdienst welke keurig een halfuur van te voren belt dat ze onderweg zijn.
Voor mij een absolute aanrader.

Jan 15-06-2021

heel klantvriendelijk.
heel duidelijk in communicatie voor levering.
heel scherpe prijzen.
Top gewoon.
Alles wat men kan wensen, beter is bijna onmogelijk.

Henk 15-06-2021

Ik had een LG TV besteld bij el-vidas, deze werd op tijd en netjes geleverd.
Het vreemde was wel dat ik een kwartier van tevoren door de bezorger werd opgebeld en deze zei dat ie van tv-online was. Daar had ik slechte verhalen over gehoord, dus daar had ik juist niet besteld. Vreemd. Vervolgens stond de bezorger aan de deur en vroeg ik hiernaar, waarop hij dat ontkende en zei dat ie van el-vidas komt. Weer vreemd. TV in ontvangst genomen en vervolgens zie ik later op de doos dat ie toch van tv-online komt. Niet erg transparant dit!
TV bleek een Europees model (geen benelux) te zijn. TV werkt uiteindelijk goed, maar ik zou het toch netjes vinden als ze het duidelijker op hun site vermelden. Nu zijn het kleine lettertjes, maar het zou beter zijn als ze gewoon het specifieke type nummer van het Europese model vermelden op de website.
Ook heb ik LG Nederland nog gesproken en die gaven aan dat de garantie mogelijk wel een probleem gaat zijn mocht er later toch iets met de TV zijn, gezien europees model ipv benelux. Dat zou el-vidas dan ook wel mogen vermelden!
Officiele reactie van El Vidas 03-07-2021

Beste Henk,

Dank voor je bericht, we vermelden het zeer duidelijk op elke product pagina. Niet in kleine letters maar in de zelfde grote als de rest van de tekst.

Binnen Europa geldt vrij verkeer van handel merken als Samsung een LG proberen in Nederland de prijzen hoger te houden door een ander eind cijfer achter een product te voegen, wij kopen europees in waardoor wij altijd de beste prijs kunnen aanbieden en niet met de voorgeschreven prijzen in NL te maken hebben.

Aangaande de garantie, dit is bij wet bepaald dat dit in de gehele EU geldt, vraagt u maar aan LG dit schriftelijk te bevestigen dat het in de garantie een probleem zou kunnen zijn, dat doen ze niet omdat het niet klopt.

Wij zullen altijd zorgen als verkoper dat als u artikel in de garantie periode defect raakt dit kosteloos hersteld zal worden.

RufusP 15-06-2021

LG OLED tv besteld, werd geleverd op afgesproken tijd. Bij El Vidas besteld, omdat die op dat moment de laagste prijs hadden. Helaas wat te lang gewacht met bestellen, de tv was een paar dagen eerder nog €50 goedkoper.
Product werd netjes afgeleverd tot de voordeur.
In de winkel oogde de beeldkwaliteit beter dan thuis. Wellicht was er 4K verbinding ingesteld in de winkel. Desondanks thuis ook goed beeld. Nog wel gespeeld met kleur, contrast e.d., maar de standaard instelling bleek toch de beste. Prima geluidskwaliteit. Ik had een soundbar in gedachte als volgende stap,maar zie daar nog even van af. Is niet nodig.

Steven 15-06-2021

Prima online winkel. Erg scherp geprijsd. Ik heb de tv op 6 juni besteld. De tv werd op 8 juni afgeleverd in het aangegeven tijdslot.

Guy Van Beek 12-06-2021

Tv snel en voor een goede prijs geleverd. Echter op mijn vraag die ik via de klantenservice heb gesteld, heb ik nog steeds geen antwoord.

Dick 11-06-2021

Van te voren informatie gevraagd over het model TV wat we wilden aanschaffen. De verkoper nam ruim de tijd en zo kon ik een gefundeerde keuze maken. Bovendien was de prijs goed en de levering volgens afspraak, de volgende dag.

Marvin 09-06-2021

Snel geleverd en de goedkoopste op het net. De levering ging gewoon zoals het hoort. Nu volop genieten van onze nieuwe QLed TV.

Harrie 09-06-2021

Internet site is overzichtelijk en selecties zijn goed en snel te maken. Eenmaal een product gekozen en besteld wordt het product na 2 dagen correct afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame medewerker. Is de 2de keer dat ik bij El Vidas iets besteld heb en 2 keer prima geleverd. De volgende keer weer.

Dick 08-06-2021

Tarik Temiz 07-06-2021

This was the cheapest option for same product.
Delivery was very fast and reliable.

Thanks

Herman Anker 07-06-2021

Bestelling makkelijk op website El-Vidal te plaatsen. Ook nog de laagste prijs, in vergelijking met andere verkopers. Aflevering aankoop stipt op tijd, op afgesproken tijdstip. Kortom wat mij betreft een uitstekende webwinkel. Top.

ko 07-06-2021

alles prima geregeld . op tijd geleverd . en verder geen klachten.
geen verder opmerkingen.

Tem 02-06-2021

Super vriendelijk, deskundig, telefonisch en per mail snel en goed bereikbaar. Goed advies gekregen over mijn aankoop. Mijn bestelling op tijd geleverd.

HJM Offermans 12-05-2021

We zijn erg tevreden over El-Vidas. We zijn goed geïnformeerd via de telefoon en de bezorging was zoals afgesproken. Heel snel en goed. Ik zou direct weer gebruikmaken van El-Vidas.

Hans van der Kruijs 11-05-2021

Prijs van mijn TV bij El Vidas was 150 euro lager dan bij de Mediamarkt! Zoals gemeld op de site, op voorraad leverbaar en direct geleverd. Geheel volgens afspraak. Kortom: prima geregeld.

Ben 11-05-2021

Dacht eerst het verkeerde type te hebben ontvangen echter het werd op adequate wijze ontzenuwd door hun helpdesk. Samsung gebruikt voor meerdere series dezelfde verpakking dat zette mij op het verkeerde been

GJL 11-05-2021

Goede prijs voor een hele mooie TV. Vooraf informatie opgevraagd en via de chat alle antwoorden gekregen. Zeer tevreden.

Willem 11-05-2021

Samsung soundbar de volgende dag meteen geleverd,ook de prijs was zeer aantrekkelijk

Eddy 11-05-2021

Mooie prijzen en netjes en snel geleverd. De besteldienst was zeer hulpvaardig

Dirk 11-05-2021

Probleemloos traject van bestellen tm leveren. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Erik 11-05-2021

De omschrijving, levering en prijs van mijn bestelde TV was helemaal in orde!
Vandaag besteld, staat morgen in je huis.

Theo 11-05-2021

Voor het eerst iets gekocht via El Vidas. Uiteraard eerst bedrijf gechecht op internet. Moet zeggen dat we meer dan tevreden zijn over de afhandeling van onze aankoop. Echt top geregeld. Qua prijs ook prima en bezorging geheel volgens schema. 👍🏽