el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,7

Jansje 16-03-2022

Op deze site een bestelling gedaan voor een tv.
Via een duidelijke site gedaan, en tv is geleverd op de afgesproken tijd en datum.
Alles prima in orde!

Nikky 10-03-2022

Ik vind Evidas super klantvriendelijk. De bezorging was erg snel en je word goed via mail op de hoogte gehouden wanneer je pakket word geleverd. Ook werd ik gemaild en gebeld dat de bezorger ziek was en of het de volgende dag geleverd kon worden. Super service en ik kon zelfs nog aangeven dat het prima was maar of ze dan wel in de avond konden komen en dit was geen enkel probleem.

van der Drift 10-03-2022

Houd rekening met vertraagde levering. Online tv bestelt à1000 euro. Levertijd vlgs website max 5 dagen. Na 7 dagen nog geen tv ontvangen maar ook geen bericht over vertraging Gebeld met klantenservice, oorzaak leveringsprobleem door leverancier, kenbaar gemaakt dat ik dan graag een bericht had ontvangen. Inmiddels stond op de website bij dezelfde tv een leveringstijd van 2 dagen. Drie dagen later nog geen tv ontvangen, weer klantenservice gebeld. Zelfde medewerker ' problemen bij leverancier', levering over 2 dagen. En inderdaad 2 dagen later tv ontvangen. Dat weer wel. Maar door gebrek aan communicatie door deze leverancier heb ik hier wel een slecht gevoel aan overgehouden en zal deze leverancier bij een volgende aankoop niet mijn keuze zijn.

Cinderella 09-03-2022

Uiterst tevreden. Dit bedrijf zegt wat het doet en doet wat ze zeggen.
Ik had mijn tv op zondag besteld, op maandag kreeg ik de bevestiging en planning en dinsdag kwamen ze netjes op de afgesproken tijd leveren.
Ik kon me niet beter wensen.
Wat een fijne manier van behandelen en afhandelen.
Dikke pluim voor El Vidas.

René 09-03-2022

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.
Voor aankomst belde de chauffeur op om aan te geven dat hij eraan kwam.
Prima geregeld.

Daniel 09-03-2022

LG48C16LA OLED televisie, MISLEIDENDE advertentie!
Dit bedrijf adverteert met het Benelux model wat geschikter is voor de Nederlandse markt, maar levert het Europese model.
Ik heb daarover gebeld en confronteerde de medewerker met het feit dat 6LA voor Benelux staat. Hij zei dat in de disclaimer staat aangegeven dat zij het Europese model leveren.
Waarop ik antwoordde dat dit een misleidende advertentie is, gezien het feit dat 6LA voor Benelux staat!!
Ik kreeg een bot antwoord: ''Dat is uw mening''
Toen wist ik meer dan genoeg en ga absoluut NOOIT bij dit bedrijf iets bestellen.

Seb 08-03-2022

Zeer duidelijke site met de juiste informatie, goede prijzen en zeer gemakkelijk te bestellen
Netjes op tijd en goed verpakt verzonden

Johan 08-03-2022

Bestelling online lukte wat moeilijk, maar zeer vlugge en efficiënte hulp via chat. Vlotte betaling, en effectief levering de dag nadien, zeer hulpvaardige en vriendelijke chauffeur…. Kortom echt een zeer goede reclame voor het bedrijf…Komt daar ook nog bij dat de prijs van het item , na vergelijking, echt 25% goedkoper was dan overal waar ik zocht…een regelrechte voltreffer dus!

weet niet wat je bedoeld. 23-02-2022

zeer tevreden over de vlugge levering.en bij jullie was de tv echt het goedkoopst.

Shahrokh Zarza 22-02-2022

Dienstverlening 100% volgens afspraak en verwachting.
Ik heb Bij EL VIDAS een Bosch vaatwasser besteld. Hij is goed verpakt en op tijd en heel vakkundig geleverd.
Heldere informatie op de website wat betreft het product. Bij vragen wordt er snel, adequaat en vriendelijk gereageerd. De producten voldoen 100% aan de beschrijving. Prima afhandeling van de bestelling en een zeer snelle levering.
Perfecte combinatie. Goede producten. Prima service

Dolf 22-02-2022

Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Tv zoals afgesproken in weekend geleverd.

Fam. Paauw 22-02-2022

Duidelijke omschrijving op de website. Zeer goed prijsniveau.
Snelle en correcte levering.

Thijs 17-02-2022

Scherpe prijs, levering was prima te volgen en op aangegeven tijd bezorgd. Verpakking was keurig intact en dicht. Ik was nerveus na het lezen van diverse reviews over slechte levering en service, maar kan niet anders zeggen dan dat het allemaal keurig volgens afspraak en verwachting gegaan is.

Peter 09-02-2022

Prima voorwaarden, Prima prijs, Prima bezorging. Zeer tevreden en ik beveel el-vidas bij iedereen aan.

G 09-02-2022

Snelle levering en een scherpe prijs voor onze nieuwe Siemens Vaatwasser. Het enige is wel dat ik een ander type thuis bezorgd kreeg dan de gene die ik had besteld. Ik had hier van te voren nog via de chat een navraag gedaan, waar ze mij verzekerde dat ik de juiste type zou krijgen. Het ging in dit geval om het type met de”Home Connect”-functie. Het type wat geleverd was had deze functie niet. Maar daar heb ik mij bij neergelegd. Wel namen ze zonder probleem m’n oude machine mee.

A. Haan 20-01-2022

Mijn aankoop was digitaal. De aankoop bevalt goed geen problemen ervaren. De bezorging werd binnen de aangegeven tijdvak gedaan. Vijf minuten voor aankomst van de bezorging werd ik gebeld.

Jacco 20-01-2022

Fantastische service. vandaag besteld is de volgende dag geleverd. keurige bezorger

Wikke 19-01-2022

Super snel geleverd zelfs in de drukke dagen voor kerst! Complimenten, op woensdag besteld donderdag geleverd.

Twente 19-01-2022

Snelle levering, zelfs in deze drukke bezorgtijd en laagste prijs voor de LG OLED55C16LA tv.
We zijn tot nu toe dus erg tevreden.

Bren 19-01-2022

Crazy good price for the top 4K tv model from last year. The Samsung q95t 65 inch was -a third of the price you would pay a year ago, and the technology has changed very little in that time. It was delivered super fast and the driver was friendly and really helpful. Thanks El Vidas!

KHL.academy 19-01-2022

Goed product, zeer grote TV, voor een zeer goede prijs ongelooflijk snel de volgende dag geleverd met bovendien keurig een telefoontje 15 minuten voor aflevering. Zeer tevreden.

Jose 19-01-2022

fijne /goede/snelle levering ,duidelijke site Kwaliteit/prijs verhouding ook prima !

R.Thijssen 30-12-2021

Prima alles geregeld. Van begin tot eind mij op de hoogte gehouden.
Nergens iets op aan te merken .

Reinoud 28-12-2021

Zeer scherpe prijs van Samtung TV. Goede informatie op website. Alles keurig en op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Monique Tichelaar 27-12-2021

Prima shop en snelle levering. Chauffeur belt dat hij er aan komt. Super!!!
Artikel was goed verpakt.