el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rikkepik 06-12-2019

Hulde voor El-Vidas. Na bestellen was ie de volgende dag in huis. Zit zomaar 250 km tussen hen en mij. Zelf installeren had meer voeten in de aarde dan gedacht. Mijn advies aan een ieder: Laat het door een professional doen. Als ik nog iets koop en El-Vidas verkoopt het , zijn zij mijn man.

Fam Tetteroo 27-11-2019

Allereerst getwijfeld omdat deze winkel niet zo bekend is. Maar super blij dat we het gedaan hebben!
Wat een verschil qua prijs! Echt een aanrader!
En wat een service! Volgende dag in huis.
En een hele aardige en behulpzame bezorger!
Twijfel niet maar doen!!!

R D Piersma 26-11-2019

Onlangs Philips 32 inch smart Tv a 220,- besteld bij El-Vidas. Retour gestuurd, deed't maar een klein weekje. Alles geprobeerd om h'm weer aan de praat te krijgen. Had er verder niks bijzonders mee gedaan, kan gebeuren(dacht ik) ...blijkt na onderzoek op kieskeurig,(had ik dat maar eerder gedaan) dat er veel meer mensen met tv's zitten van dit bedrijf, die niet(meer) werken.
Dus tv retour gezonden... Wat bleek dat El-Vidas een verkeerd/oud retouradres op het formulier had/heeft staan...vond ik nogal dubieus...maar goed.. kreeg ik de tv dus onverricht weer teruggestuurd van PostNL.
Nu blijkt dat er heel veel mensen hele slechte ervaringen hebben met dit bedrijf. Ze noemen zich ook tvplaza en gaan ook door onder andere namen...had vandaag gebeld en ze vertelde mij dat ik meer dan 6 uur had gekeken en daarom de tv teruggestuurd kreeg. Dat de tv het bij hun het gewoon deed en dat ik de afstandbediening er niet bij had gedaan! Serieus(lachwekkend) .. als ik een ding 110% zeker weet (na een paar dagen van alles geprobeerd te hebben) is dat ik 3 dubbel had gecheckt of ik alles weer netjes terug had gestopt in de verpakkingsdoos, incl de afstandbediening!....hoe durven ze dit glashard te beweren! Toen mevrouw dit over de telefoon beweerde kreeg ik een heel naar gevoel... Morgen krijg ik dus de tv weer retour volgens de berichten en zou hij 't, volgens de mevrouw aan de telefoon, het dus(weer) moeten doen....het zal mij benieuwen, wordt vervolgd!

Tom Richmond 20-10-2019

Prachtige aanbieding, goede info op de website, snelle response op vragen en volgende dag door zeer vriendelijke man - Maurice - in het tijdraam geleverd.

Ruud 09-10-2019

Duidelijke website met goede informatie. Eenvoudige bestelling en betaling. Snelle en probleemloze levering, waarbij uitstekend rekening wordt gehouden met persoonlijke wensen.
De geleverde TV is van uitstekende kwaliteit en bij el-vidas honderden euro's goedkoper dan bij (mijn lokale) mediamarkt. De moeite waard om voor deze zaak te kiezen!

Matthias Volkers 19-09-2019

In eerste instantie was ik sceptisch om hier een tv te bestellen, uiteindelijk toch gedaan vanwege de aantrekkelijke prijs.

Maar nu kan ik verzekeren dat dit bedrijf op alle fronten betrouwbaar is gebleken.
Niets was te moeilijk overal werd een oplossing voor gezocht, ik kreeg duidelijk antwoord en alles werd zeer snel afgehandeld.

En ik was niet de makkelijkste klant!

Via bol.com had ik de Samsung QE65Q60R besteld.
Nadat ik hier in eerste instantie niet tevreden mee was wilde ik deze omruilen voor de QE65Q70R.
Dit was totaal geen probleem dezelfde week werd het toestel omgeruild en kon ik met wederzijds vertrouwen de meerwaarde aan de deur voldoen.

Echter nadat ik deze tv in mijn bezit had was naar mijn inziens de meerwaarde van deze upgrade miniem en bedacht ik mij opnieuw.

Wederom weer contact opgenomen dat ik mij wederom bedacht had en toch graag de tv die ik in eerste instantie besteld had graag terug wou hebben.

Weer kreeg ik direct reactie terug en was dit geen probleem.

Ik had zelfs nog aangeboden om eventuele transportkosten te laten verrekenen.
Dit omdat ik dat wel zo reëel vond aangezien de werknemers ook niet voor niks aan het werk zijn.

Ook dit was niet nodig.
Het volledige bedrag dat ik aan de deur voor de duurde tv had betaald werd netjes teruggestort.

Kort gezegd er zijn veel louche bedrijven in deze branche maar dit is een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!

Henk 28-08-2019

Correct geleverd voor een interessante prijs.
De klantenservice reageert adequaat op een mail.
Prima adres.