el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is berekend op basis van 130 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerard 04-08-2020

duidelijke site ,nette prijs en een snelle en goede aflevering van de gekochte producten
naar mijn mening een aanrader

Marja Rietdijk 04-08-2020

Snelle en goede levering. Voordelige prijs. Ook telefonisch goed te bereiken.

S.S 04-08-2020

Heel tevreden met de bestelling en levering.Dezelfde product voor minder geld dan bij andere aanbieder gekocht.

Lien 02-08-2020

Tv gekocht bij el vidas. Een aantal dagen later was deze 60 euro goedkoper. Andere webshops zouden dit bedrag compenseren maar totaal geen empathie van de klantenservice of iets dergelijks. Ik zou om die reden ook nooit meer wat bestellen bij el vidas en kiezen voor grotere partijen die de klantenservice op 1 hebben staan. Mijn vertrouwden hebben ze in ieder geval niet.
Officiele reactie van El Vidas 02-08-2020

Beste Lien,

Ik zie dat u een LG tv gekocht heeft op 19 juni (twee weken geleden) voor 369,- euro. Deze tv bieden wij inderdaad nu aan voor 345,- dat is een verschil van 24,- euro en niet van 60,- euro zoals u in de recensie aangeeft. Wij zullen altijd netjes een prijsverschil crediteren tot 3 dagen na levering. Echter twee weken na levering doen we dit inderdaad niet meer. Wij proberen altijd een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden waarvan u als klant profiteert, door verschillende oorzaken kunnen prijzen fluctueren zowel naar beneden als ook naar boven.

Edwin
EL-Vidas

Shell-Roosevelt, Vlissingen 16-07-2020

- Laagste prijs
- Bestelgemak
- Betaalgemak
- Net geen 10 behaald vanwege de bezorging: een chauf die zegt dat ie voor de deur staat, terwijl dat overduidelijk niet zo is (als je naar buiten kijkt), 5 minuten later arriveert en dan in eerste instantie het verkeerde product wil afleveren. We hadden zomaar met een veel duurder product weg kunnen zijn.

H. Smeets 16-07-2020

Op vragen wordt direct geantwoord. Via email een duidelijke omschrijving van de levering en garantie. En vandaag besteld de andere dag bezorgt

Jan.Loeve 16-07-2020

Tv dindag geleverd en woensdag terug gebracht i.v.m.beeldkwaliteit 4dagen later netjes geld teruggestort.

Edith 16-07-2020

Toevallig gevonden. Het was jammer dat de mail het niet deed, maar werd vriendelijk geholpen aan de telefoon. Levering was prima

denny 15-07-2020

Goede service en snel geleverd ik had een mega tv gekocht van LG 191cm en de bezorger heeft hem netjes in huis gezet voor me

Gert-Jan W. 15-07-2020

El Vidas was me aanvankelijk onbekend, maar ik heb inmiddels thuis een geweldig fraaie 4K 55" samsung aan de muur hangen.
Op basis van veel positieve reviews (& en de prijs!) voor El Vidas gekozen.
Perfect geleverd, vriendelijk, behulpzame chauffeur, ook met het binnen neerzetten.
Zeker een aanrader!

V3DB 15-07-2020

Prima shop - goede en voordelige prijs - vlotte verzending - product is ook naar volle tevredenheid

Jacobus 13-07-2020

Zeer goede webwinkel met heel veel keus zeer zekers aan te raden de chauffeur belt een 20 min voor dat hij er is maar men dient wel rekening te houden wanneer de tv gebracht wordt dat ze hem afleveren bij de voordeur aan de straatkrant want ik zelf woon in een appartement complex met een lift maar hij wordt niet naar boven gebracht dat is het enige minpuntje

Jeu 10-07-2020

Uitstekende prijs, snelle en klantvriendelijke levering, we werden van tevoren netjes gebeld dat de levering onderweg was en binnen afzienbare tijd bezorgd zou worden.

Willem Klopper 10-07-2020

Ik kende de winkel niet, maar uit de test van de consumentenbond bleek dat de OLED - TV die we zochten en als beste uit de test kwam, daar het goedkoopst was. Na de bestelling kwam de TV keurig de volgende werkdag op de agfgesproken tijd. TOP!

Arie korringa 09-07-2020

Ondanks wat leveringsproblemen ben ik perfect op de hoogte gehouden van destand van zaken aangaande levering.Ook bij de serviceafdeling ben ik correct en erg vriendelijk te woord gestaan.Ben bij ELVIDAS terecht gekomen door de zeer scherpe prijsvoering.
Ga deze winkel zeker aanbevelen bij al mijn bekenden en familie.

Michel Spaan 06-07-2020

super blij met aankoop snelle bezorging alles tip top mijn volgende aankoop zal ook hier zijn

Malpitta 03-07-2020

Top shop. TV gekocht die nergens goedkoper was. Afgeleverd op de afgesproken tijd. Zeer tevreden.

Netjes verzorgd 03-07-2020

Het was hemelvaartsdag dag ik had de tv op vrijdag verwacht maar wat een vlotte bezorging het was snel en netjes afgeleverd bezorger was heel vriendelijk

Herman Sonsma 02-07-2020

Heb een super LCD bij jullie gekocht voor een topprijs. Ook wat de bezorging aangaat alles perfect verzorgt. Kan gewoonweg niet beter.

AvD 01-07-2020

De KTV voldoet geheel aan de verwachting zoals was omschreven op de website

Jack 30-06-2020

Prima webshop met lage prijzen. Snel geleverd en ook qua reparatie service heb ik een goeie ervaring. Dus wat mij betreft een 10.

Ger 29-06-2020

- Een varieerd aanbod
- Heldere en duidelijke leveringsvoorwaarden
- Scherpe prijzen
- Snelle en probleemloze bezorging
- Kortom: een echte aanrader!!

chris 29-06-2020

Gewoon snelle en goede levering en zeer goede prijs. Website duidelijk, gemakkelijk te vinden

Henk Meinderts 29-06-2020

Na uitgebreid googlen kwam ik bij El Vidas terecht als de goedkoopste voor de TV die ik zocht dus gelijk besteld en hij werd snel geleverd dus ik ben zeer tevreden.

Bluewoman 29-06-2020

Als eerste voor El Vidas gekozen vanwege de goedkopetv die ik graag wilde hebben. En ook omdat er wodt gezegd dat je het geochte product de volgende dag in huis hebt.
Dit was bij mij niet zo vanwege een paar feestdagen en weekend . Goede aflevering en vriendelijke chauffeur die mijn tv bezorgde.

Ruud 29-06-2020

Bestelproces prima, niets op aan te merken. Bij stappen in het proces netjes geïnformeerd en op tijd bezorgd. TV was goed in gepakt en deed het ook zoals het hoort. Geen beschadigingen. Nu paar maanden in gebruik en doet het nog altijd super. Dat gecombineerd met een lage prijs. Beter kan het niet.

Frank Van Asperen 29-06-2020

Prijs-kwaliteitverhouding top,binnen 2 dagen de tv binnen
En alles wat goed!

Patrick Kuypers 29-06-2020

Ik heb voor el vidas gekozen wegens de prijs ze waren veruit het goedkoopst en ook snel geleverd! Ze belde zelfs 10 min voordat ze er waren! Super service! Ik heb el vidas ook al aangeraden bij vrienden en die waren net zo blij als mij 😇

bate 29-06-2020

Het is een shop met scherpe prijzen en een snelle afwikkeling van de bestelling. Communicatieproces adequaat ingericht.

M. Boon 25-06-2020

Uitgebreid assortiment, goede beschrijving, Snelle levering en optimale prijs.

Frank 24-06-2020

Beloofd de dag erna te leveren en zo gebeurde het ook.
Anderen beloven maar hebben ineens toch problemen om tijdig te leveren.

Beerten 23-06-2020

Goed toestel, snelle en correcte levering. Volgens testaankoop het beste toestel en dit vonden we hier aan de beste prijs.

R Ruttenberg 23-06-2020

Alles duidelijk omschreven en komen de afspraken netjes na.
Telefoon wanner jullie voor de deur staan.

Hans 23-06-2020

Super snel geleverd en de goedkoopste. Geheel onverwacht werd de Samsung tv zonder aankondiging geleverd. Vrijdags besteld, maandagavond geleverd. Voor mij verder geen probleem, wel fijn eigenlijk.
Wat me wel een beetje tegen viel was de gebruiksaanwijzing, Die zat er in het Engels en twintig oost-Europese talen bij maar geen Nederlands.

Auke Swart 22-06-2020

Eigenlijk weet ik niet wat er beter kan: uitstekende prijs, mooi beeld, veel mogelijkheden. vlotte levering..... wat wil een mens nog meer?

Marc 22-06-2020

Overzichtelijke site, soepele bestelling en supersnelle (corona) levering en... de goedkoopste.

Jeroen T 22-06-2020

Was voor mij onbekende aanbieder maar is prima leverancier. Als je vooraf weet wat je nodig hebt dan kun je hier goed en veilig kopen. Levering conform afspraak snel en goed. Product (tv) in mijn geval is prima en conform verwachting.

Paul 22-06-2020

Goedkope prijs, maar onduidelijk wanneer de levering is. De bezorger stond ineens voor de deur.

Rob van Neerrijnen 21-06-2020

Prima prijs. Duidelijke info. Snelle levering.

Elders was dezelfde TV te koop, maar dan wat duurder.

Helemaal goed dus.

Gert vd Beek 21-06-2020

Deze shop is top vanwege de service en vriendelijkheid maar ook de echt scherpe prijzen
Toevalug o o k nog redelijk in de buurt dus voor mij alleen maar TOP

Erik 20-06-2020

Voor EL VIDAS koos ik vanwege de voordelige prijs van deze Samsung Q-led TV i.c.m. positieve reviews van eerdere klanten.

Geert 19-06-2020

Goede en duidelijke service. De levering werd op tijd en volgens schema gedaan, ondanks de eventuele vertragingen die vanwege de coronaregels konden optreden.

Bart 18-06-2020

Goede service via chat welke tv je aan kan schaffen. Goedkoper dan bij andere winkels. Snelle levering.

Bas 18-06-2020

In het begin een dubbel gevoel met bestellen van een tv, gezien de scherpe prijs/kwaliteit verhouding. Echter keurig de volgende dag mijn tv binnengekregen in een nette doos en afgeleverd deur een keurige bezorger!!! Dikke 10 wat mij betreft!

Nico K 18-06-2020

Keuze i.v.m. gunstigste prijsstelling
bezorgmoment exact zoals aangegeven in de mail !!

Bert 18-06-2020

Ja zeker weten wil ik EL VIDAS EEN DIKKE 10 geven voor de goede en snelle levering van mijn nieuwe tv.Ook de chauffeur vriendelijk en behulpzaam 👍👍👍👍.

Anita 18-06-2020

Grote order geplaatst van 10 tv's. 1 daarvan werd geleverd met het scherm in duizenden stukjes. Er zat al ander plastic geplakt dan op alle andere tv's. Dus leek wel of de schade al bekend was. Hier melding van gemaakt en de tv geretourneerd. Vervolgens krijg ik doodleuk de mededeling dat de schade niet te herstellen is en ik én mijn geld niet terug krijg én geen nieuwe tv toegestuurd krijg. GEEN SERVICE! Zeer teleurstellend!

Rik Stikkelbroeck 18-06-2020

Keurige levering van twee tv’s en muurbeugel. Volgend op contact en advies op tv (uiteindelijk keuze voor LG Oled in de woonkamer en Qled in de keuken) zaterdag levering. Netjes binnen 24 uur en voorafgaand gebeld hoelaat levering zou plaatsvinden. Kan niet anders zeggen dan perfecte service. Erg happy met de tv’s.

Michello 17-06-2020

Prima levering, prima prijs. Ik ben blij met mijn tv. Ik raad het aan om hier te bestellen.

Auguste 17-06-2020

Héél goede prijs/kwaliteit op een overzichtelijke site met een supervlugge levering zelfs tijdens de lockdown!