el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is berekend op basis van 199 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dennis van den Bos 28-11-2021

Wat een snelle service, wat snel geleverd en voor een zeer scherpe nette prijs.

Alles zoals gezegd en afgesproken een echte aanrader dus

Josine 14-10-2021

Adequate communicatie,snelle levering op tijd, vriendelijk contact, juiste informatie

Ferry 13-10-2021

Een goede keus kunnen maken door de prima voorlichting van el-vidas. Bij verdere aankopen zal ik weer naar het leveringsprogramma kijken.

Peter 12-10-2021

Super mooie televisie voor een goede prijs.
De levering ging perfect volgens afspraak.

Stein 11-10-2021

Er wordt aangegeven levertijd 5-8 dagen, nadat ik de TV besteld heb ontvang ik een bevestiging zonder levertijd maar heb al wel betaald. Na 1 week een mail gestuurd of er al iets bekend was wanneer er geleverd wordt krijg je als antwoord levertijd onbekend.
Dit vindt ik echt slecht dat je hier als bedrijf zo nonchalant mee omgaat.

N Vreugdenhil 28-09-2021

Een goede en makkelijke website. Ruime keuze. Hele vlotte en nette aflevering. Ik raad deze winkel bij iedereen aan. Ik heb deze winkel gekozen om zijn lage prijs

Anno 28-09-2021

Naast een scherpe prijs een vlotte aflevering met eigen koerier die keurig een half uur van te voren meldt wanneer hij voor de deur staat.

Chantal 21-09-2021

Duidelijke informatie, goed hulp, snelle levering. Wij waren gewoon over heel Deijl tevreden over de service.

daniel 15-09-2021

snelle levering op de beloofde datum
tv goed verpakt en vriendelijke medewerker
een negatief punt is terugname van oude tv omdat het een oude beeldbuis tv was is deze niet meegenomen nochtans beloofd aan telefoon

J Bosma Sneek 15-09-2021

Prima webshop, duidelijke communicatie. Bezorger was heel vriendelijk en belde half uurtje van te voren netjes om te vertellen dat hij er bijna was. Al met al een goeie service!

Eddy 15-09-2021

Goede prijs, snelle levering en vriendelijke chauffeur. Het was een prettige ervaring in Belgie.

Roy 02-09-2021

Precies geleverd volgens informatie site. Hier wordt ook aangegeven dat het EU modellen betreft en de type aanduiding af kan wijken. Dit was ook bij mij het geval maar de TV heeft alle functies zoals het NL model ook heeft. Handleiding ontbrak idd maar deze had ik voor mijn bestelde tv zeker niet nodig omdat ik me van te voren goed ingelezen, gekeken had.

Tinie 22-08-2021

Ik heb vanwege de zeer aantrekkelijke prijs de tv bij El Vidas gekocht. Zeer snelle levering
( 1 dag, ondanks de grote afstand van noord naar zuid Nederland)
Aangezien de door mij bestelde tv niet voorradig was kreeg ik een “ander” toestel wat doorgaans bij andere leveranciers nog € 100,- duurder is. TOP leverancier !

Hugh 17-08-2021

Op mijn zoektocht naar de overstap van 55" naar 65" en OLED technologie heb ik 5 websites gemonitord voor een periode van enkele maanden. Daarbij heb ik gefocust op 1 merk en 3 types binnen dat merk. El Vidas kwam daarbij steeds bovenaan de lijst te staan. Prijs was zeer belangrijk en de informatie op de site over de verschillen tussen de types. Over de service bij levering ben ik zeer tevreden.

Bert M 17-08-2021

Vriendelijk te woord gestaan aan de tel goede uitleg , levering tot in huis met hele vriendelijke bezorgers

HJDijkstra 14-08-2021

Levering snel als beloofd. Zeer duidelijke en prettige bevestigingsemail. Nog niet eerder iets besteld maar ga ik zeker vaker doen.

Ron 12-08-2021

Prima, snelle en accurate levering binnen een dag, complimenten daarvoor. Zeker voor herhaling vatbaar.

P.v.d.Bogaard 11-08-2021

Enigszins getwijfeld, kiezen al snel voor de grote winkelketens, maar we zijn heel blij voor El Vidas gekozen te hebben. Snelle levering, bellen ruim van tevoren op om de levertijd door te geven. Echt een pluspunt dat vanuit de winkel zelf een bezorgdienst komt, hierdoor wordt er zorgvuldig met dure apparatuur omgegaan. Heel vriendelijke bezorgers ook. Kortom: een aanrader!

el-vidas 11-08-2021

Snel, hoffelijk aan de telefoon van de service desk en een erg snelle levering. Vandaag besteld, morgen aanwezig. Dit bedrijf maakt waar wat ze zeggen...

Anil Ramadhin 03-08-2021

Ik heb 2 tv”s gekocht voor de woonkamer en slaapkamer.
Zeer tevreden met de snelle en nette bezorging
Zeker ook belangrijk dat ze zeer scherp zijn geprijsd ten opzichte van de concurrent.

RobertD 03-08-2021

Ik was op zoek naar een betaalbare OLED TV waar ook mijn Soundbar makkelijk onder past. Ik kwam uit op de LG OLED A1 55 Inch. El-vidas had de beste (laagste) prijs voor deze OLED TV. Na bestelling de volgende dag al in de ochtend bezorgd, kreeg ook keuring een belletje van de chauffeur 20 min van te voren die ochtend. Fijn is ook dat el-vidas haar eigen bezorging doet, dat geeft meer garantie dat er netjes met je nieuwe TV wordt om gegaan tijdens transport. Al met al prima service en te klagen verder.

Jacob 30-07-2021

We hebben een tv besteld, goede prijs. Het toestel werd supersnel geleverd, geheel volgens afspraak. Zelfs 's avonds laat.

de Bruin 28-07-2021

Prima service! Door drukte was de levering iets later dan het vermelde tijdsveld. Hierover werd netjes telefonisch contact gezocht of het een bezwaar zou zijn dat het later op de avond werd. Alles in goed overleg gegaan!

B. Bakker-Smit 21-07-2021

Vandaag besteld, morgen in huis is waargemaakt! Top! En heel blij met onze prachtige vaatwasser die tot in de keuken is geleverd!

Ilse 20-07-2021

Vorige week een Philips tv aangeschaft. Hier was hij veruit de goedkoopste. Volgende dag netjes afgeleverd door vriendelijke jongen die nog vroeg of ik hulp nodig had met het naar binnen tillen. Ze bellen je ook nog een half uur van te voren zodat je precies weet hoe laat ze er zijn. Echt een aanrader deze website!

Willem 20-07-2021

Goede en snelle levering, zoals het op de site staat.
En goede service en nette prijs.

Kildare 16-07-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website; de allergoedkoopste en prima levering.Toen mijn zoon een TV bestelde en er een dode pixel bleek te bestaan, kreeg hij de dag erna al weer een nieuwe TV geleverd!

Aniel 15-07-2021

Het product was goedkoopste op dat moment, heb geen enkel problemen onder vonden met bestellen en zoals de levering alles is volgens de planning verlopen en dat is het fijnste van het proces, De tv geeft werkelijk een goed beeld en de geluid doet wonderen. Ben tevreden met deze aankoop.

Kevin 14-07-2021

Makkelijk bereikbaar per telefoon, onmiddelijk geleverd zoals afgesproken, laagste prijs die ik kon vinden. Geen gezeur na bestelling dat product per ongeluk tóch niet op voorraad is, en of ik niet een pixel verzekering of andere rommel wil kopen zoals bij sommige andere grote tv verkopers gebeurt.

Sh 12-07-2021

Duidelijke internetsite. Goede service. Optijd afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

Alex 11-07-2021

I've bought a TV in this shop recently. Good prices, clear commucation and delivery.

Geen prettige ervaring en achteraf te duur. 11-07-2021

Fijn dat deze webshop zulke goede reviews heeft. Dat is absoluut niet mijn ervaring.
Ik bestel een koelkast waarvan op de webshop staat dat deze op voorraad is en voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Voor 20:00 krijg je bericht for een tijds indicatie. Nou, nee geen bericht. Ik bellen…Nee, die hebben we niet op voorraad, geen idee wanneer deze er weer is. We houden de voorraad van de leverancier aan en die klopt blijkbaar niet. Toch kreeg ik een dag later een mail dat de koelkast geleverd wordt tussen 7:30 - 11:30 uur. Wij op onze vakantiedag de wekker gezet om 7:00 uur. Om 11:35 kwam de chauffeur. Ja ik had mij verslapen en toen ik onderweg was realiseerde ik mij dat de steekwagen niet mee was en terug moest. Komt hij aan op slippers. “Ooit een koelkast op je teen gehad”, vraag ik. Nee, mijn goede schoenen zitten in de bus hoor. Ah…okay, handig, maar goed, het zijn, zijn tenen. Koelkast staat in de keuken. Hij moest van de baas een foto maken dat hij er staat met de bon half op de foto. Het gebeurde vaak dat klanten bellen niets ontvangen te hebben. Oh, vreemd. Chauffeur loopt naar zijn auto. Ik ren achter hem aan of hij de klaarstaande oude koelkast ook mee neemt. Nee dat kan niet. Kan niet, vraag ik verbaasd, nee, mijn spanband is gebroken en het moet in de bus vaststaan. Ah, okay en nu? Ik bel wel even. Gelukkig wordt dat de volgende dag tussen 18:00 - 22:00 uur. Daar kwam een chauffeur aan, niet op slippers maar “gewone” schoenen. Moet je nu nog terug naar Groningen? Ja, maar eerst nog naar Hoorn, ben ik rond 23:00 uur in Groningen. Hoe laat begon je vandaag vroeg ik. 06:30 uur. Zo….lange dagen, van 0:6:30 uur tot 23:00 uur. Wat voor contract heb je dan? Ik ben ZZPer. Slim van ze, dan zijn alle verzekeringen en dergelijke eigen verantwoordelijkheid. Nou, succes dan maar en doe voorzichtig, wens ik hem na….

Dat was mijn eerste en denk laatste ervaring met El-Vidas. Geen 1, want ze doen uiteraard hun best maar voor mij geen voldoende……. Een 4.

Achteraf kon ik de koelkast ook aanschaffen voor € 80,00 goedkoper :-(

Ernest 09-07-2021

Samsung TV, 4K65QN95A gunstig geprijsd. Bestelling en levering van TV verliepen goed en volgens afspraak. TV werd geleverd zonder NL gebruiksaanwijzing, wat ik vreemd vond. Vooral Oost Europese, Slavische en Russische teksten. Mogelijk exemplaar voor die Markt? Gebeld waarna een NL hard copy vd gebruiksaanwijzing en een digitale versie werden gestuurd. TV onbeschadigd geleverd en installatie ging eenvoudig. Nu hopen dat , ingeval dit nodig is, (Samsung)garantie en service van El Vidas in orde zijn.

WiBla 08-07-2021

TV is op afgesproken tijd afgeleverd. Geen beschadigingen. Prijs van de LG TV de laagste van alle aanbieders. Geen problemen gehad.
Wat ik wel mis is €150,00 teruggeefactie. Ik heb geprobeerd dit geld terug te krijgen, maar El-Vidas is geen officiële leverancier van LG en daarom niet mogelijk om het formulier in te leveren bij LG.
Waarschijnlijk wordt de TV geleverd via Polen? Er stond geen serienr. op de doos.
TV heb ik geïnstalleerd en werkt supergoed.
Een tevreden klant tot nu toe.

Tamara 08-07-2021

Snelle levering en goede service. En een hele nette prijs. Nergens goedkoper kunnen vinden en wel dezelfde garantievoorwaarden als bij andere aanbieders. Heel tevreden!

Heijnen 24-06-2021

Zeer Snelle levering tegen een lage prijs, product is prima ontvangen en doet wat het moet doen.

Jack 24-06-2021

Enorme keuze en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de klantenservice en aftersales is daar goed verzorgd en georganiseerd.

Ted ijssels 24-06-2021

Besteld, goeie prijs mijn samsung qled 4k 55 inch tv. Andere middag bezorgd tot aan de deur,i.v.m. corona, vind het ver genoeg ..aardige chauffeur , ik zou zo mijn aankoop daar weer doen.

Rene Westerheijden 24-06-2021

Ik kwam toevallig op deze website omdat ik gewoon even een dubbel check deed puur op merk / type / prijs.
Wat mij opviel was dat exact hetzelfde merk en type beduidend goedkoper was dan bij de blauwe glimlach.
En omdat het niet om een paar tientjes ging maar over ruim €500 was de keuze snel gemaakt.
Prima en snelle bevestiging en keurig op de hoogte gehouden van de verdere afhandeling en bezorg datum / tijd.
Eigen bezorgdienst welke keurig een halfuur van te voren belt dat ze onderweg zijn.
Voor mij een absolute aanrader.

Jan 15-06-2021

heel klantvriendelijk.
heel duidelijk in communicatie voor levering.
heel scherpe prijzen.
Top gewoon.
Alles wat men kan wensen, beter is bijna onmogelijk.

Henk 15-06-2021

Ik had een LG TV besteld bij el-vidas, deze werd op tijd en netjes geleverd.
Het vreemde was wel dat ik een kwartier van tevoren door de bezorger werd opgebeld en deze zei dat ie van tv-online was. Daar had ik slechte verhalen over gehoord, dus daar had ik juist niet besteld. Vreemd. Vervolgens stond de bezorger aan de deur en vroeg ik hiernaar, waarop hij dat ontkende en zei dat ie van el-vidas komt. Weer vreemd. TV in ontvangst genomen en vervolgens zie ik later op de doos dat ie toch van tv-online komt. Niet erg transparant dit!
TV bleek een Europees model (geen benelux) te zijn. TV werkt uiteindelijk goed, maar ik zou het toch netjes vinden als ze het duidelijker op hun site vermelden. Nu zijn het kleine lettertjes, maar het zou beter zijn als ze gewoon het specifieke type nummer van het Europese model vermelden op de website.
Ook heb ik LG Nederland nog gesproken en die gaven aan dat de garantie mogelijk wel een probleem gaat zijn mocht er later toch iets met de TV zijn, gezien europees model ipv benelux. Dat zou el-vidas dan ook wel mogen vermelden!
Officiele reactie van El Vidas 03-07-2021

Beste Henk,

Dank voor je bericht, we vermelden het zeer duidelijk op elke product pagina. Niet in kleine letters maar in de zelfde grote als de rest van de tekst.

Binnen Europa geldt vrij verkeer van handel merken als Samsung een LG proberen in Nederland de prijzen hoger te houden door een ander eind cijfer achter een product te voegen, wij kopen europees in waardoor wij altijd de beste prijs kunnen aanbieden en niet met de voorgeschreven prijzen in NL te maken hebben.

Aangaande de garantie, dit is bij wet bepaald dat dit in de gehele EU geldt, vraagt u maar aan LG dit schriftelijk te bevestigen dat het in de garantie een probleem zou kunnen zijn, dat doen ze niet omdat het niet klopt.

Wij zullen altijd zorgen als verkoper dat als u artikel in de garantie periode defect raakt dit kosteloos hersteld zal worden.

RufusP 15-06-2021

LG OLED tv besteld, werd geleverd op afgesproken tijd. Bij El Vidas besteld, omdat die op dat moment de laagste prijs hadden. Helaas wat te lang gewacht met bestellen, de tv was een paar dagen eerder nog €50 goedkoper.
Product werd netjes afgeleverd tot de voordeur.
In de winkel oogde de beeldkwaliteit beter dan thuis. Wellicht was er 4K verbinding ingesteld in de winkel. Desondanks thuis ook goed beeld. Nog wel gespeeld met kleur, contrast e.d., maar de standaard instelling bleek toch de beste. Prima geluidskwaliteit. Ik had een soundbar in gedachte als volgende stap,maar zie daar nog even van af. Is niet nodig.

Steven 15-06-2021

Prima online winkel. Erg scherp geprijsd. Ik heb de tv op 6 juni besteld. De tv werd op 8 juni afgeleverd in het aangegeven tijdslot.

Guy Van Beek 12-06-2021

Tv snel en voor een goede prijs geleverd. Echter op mijn vraag die ik via de klantenservice heb gesteld, heb ik nog steeds geen antwoord.

Dick 11-06-2021

Van te voren informatie gevraagd over het model TV wat we wilden aanschaffen. De verkoper nam ruim de tijd en zo kon ik een gefundeerde keuze maken. Bovendien was de prijs goed en de levering volgens afspraak, de volgende dag.

Marvin 09-06-2021

Snel geleverd en de goedkoopste op het net. De levering ging gewoon zoals het hoort. Nu volop genieten van onze nieuwe QLed TV.

Harrie 09-06-2021

Internet site is overzichtelijk en selecties zijn goed en snel te maken. Eenmaal een product gekozen en besteld wordt het product na 2 dagen correct afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame medewerker. Is de 2de keer dat ik bij El Vidas iets besteld heb en 2 keer prima geleverd. De volgende keer weer.

Dick 08-06-2021

Tarik Temiz 07-06-2021

This was the cheapest option for same product.
Delivery was very fast and reliable.

Thanks

Herman Anker 07-06-2021

Bestelling makkelijk op website El-Vidal te plaatsen. Ook nog de laagste prijs, in vergelijking met andere verkopers. Aflevering aankoop stipt op tijd, op afgesproken tijdstip. Kortom wat mij betreft een uitstekende webwinkel. Top.