el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is berekend op basis van 299 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacob 30-07-2021

We hebben een tv besteld, goede prijs. Het toestel werd supersnel geleverd, geheel volgens afspraak. Zelfs 's avonds laat.

de Bruin 28-07-2021

Prima service! Door drukte was de levering iets later dan het vermelde tijdsveld. Hierover werd netjes telefonisch contact gezocht of het een bezwaar zou zijn dat het later op de avond werd. Alles in goed overleg gegaan!

B. Bakker-Smit 21-07-2021

Vandaag besteld, morgen in huis is waargemaakt! Top! En heel blij met onze prachtige vaatwasser die tot in de keuken is geleverd!

Ilse 20-07-2021

Vorige week een Philips tv aangeschaft. Hier was hij veruit de goedkoopste. Volgende dag netjes afgeleverd door vriendelijke jongen die nog vroeg of ik hulp nodig had met het naar binnen tillen. Ze bellen je ook nog een half uur van te voren zodat je precies weet hoe laat ze er zijn. Echt een aanrader deze website!

Willem 20-07-2021

Goede en snelle levering, zoals het op de site staat.
En goede service en nette prijs.

Kildare 16-07-2021

Zeer gebruiksvriendelijke website; de allergoedkoopste en prima levering.Toen mijn zoon een TV bestelde en er een dode pixel bleek te bestaan, kreeg hij de dag erna al weer een nieuwe TV geleverd!

Aniel 15-07-2021

Het product was goedkoopste op dat moment, heb geen enkel problemen onder vonden met bestellen en zoals de levering alles is volgens de planning verlopen en dat is het fijnste van het proces, De tv geeft werkelijk een goed beeld en de geluid doet wonderen. Ben tevreden met deze aankoop.

Kevin 14-07-2021

Makkelijk bereikbaar per telefoon, onmiddelijk geleverd zoals afgesproken, laagste prijs die ik kon vinden. Geen gezeur na bestelling dat product per ongeluk tóch niet op voorraad is, en of ik niet een pixel verzekering of andere rommel wil kopen zoals bij sommige andere grote tv verkopers gebeurt.

Sh 12-07-2021

Duidelijke internetsite. Goede service. Optijd afgeleverd. Vriendelijke bezorger.

Alex 11-07-2021

I've bought a TV in this shop recently. Good prices, clear commucation and delivery.

Geen prettige ervaring en achteraf te duur. 11-07-2021

Fijn dat deze webshop zulke goede reviews heeft. Dat is absoluut niet mijn ervaring.
Ik bestel een koelkast waarvan op de webshop staat dat deze op voorraad is en voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Voor 20:00 krijg je bericht for een tijds indicatie. Nou, nee geen bericht. Ik bellen…Nee, die hebben we niet op voorraad, geen idee wanneer deze er weer is. We houden de voorraad van de leverancier aan en die klopt blijkbaar niet. Toch kreeg ik een dag later een mail dat de koelkast geleverd wordt tussen 7:30 - 11:30 uur. Wij op onze vakantiedag de wekker gezet om 7:00 uur. Om 11:35 kwam de chauffeur. Ja ik had mij verslapen en toen ik onderweg was realiseerde ik mij dat de steekwagen niet mee was en terug moest. Komt hij aan op slippers. “Ooit een koelkast op je teen gehad”, vraag ik. Nee, mijn goede schoenen zitten in de bus hoor. Ah…okay, handig, maar goed, het zijn, zijn tenen. Koelkast staat in de keuken. Hij moest van de baas een foto maken dat hij er staat met de bon half op de foto. Het gebeurde vaak dat klanten bellen niets ontvangen te hebben. Oh, vreemd. Chauffeur loopt naar zijn auto. Ik ren achter hem aan of hij de klaarstaande oude koelkast ook mee neemt. Nee dat kan niet. Kan niet, vraag ik verbaasd, nee, mijn spanband is gebroken en het moet in de bus vaststaan. Ah, okay en nu? Ik bel wel even. Gelukkig wordt dat de volgende dag tussen 18:00 - 22:00 uur. Daar kwam een chauffeur aan, niet op slippers maar “gewone” schoenen. Moet je nu nog terug naar Groningen? Ja, maar eerst nog naar Hoorn, ben ik rond 23:00 uur in Groningen. Hoe laat begon je vandaag vroeg ik. 06:30 uur. Zo….lange dagen, van 0:6:30 uur tot 23:00 uur. Wat voor contract heb je dan? Ik ben ZZPer. Slim van ze, dan zijn alle verzekeringen en dergelijke eigen verantwoordelijkheid. Nou, succes dan maar en doe voorzichtig, wens ik hem na….

Dat was mijn eerste en denk laatste ervaring met El-Vidas. Geen 1, want ze doen uiteraard hun best maar voor mij geen voldoende……. Een 4.

Achteraf kon ik de koelkast ook aanschaffen voor € 80,00 goedkoper :-(

Ernest 09-07-2021

Samsung TV, 4K65QN95A gunstig geprijsd. Bestelling en levering van TV verliepen goed en volgens afspraak. TV werd geleverd zonder NL gebruiksaanwijzing, wat ik vreemd vond. Vooral Oost Europese, Slavische en Russische teksten. Mogelijk exemplaar voor die Markt? Gebeld waarna een NL hard copy vd gebruiksaanwijzing en een digitale versie werden gestuurd. TV onbeschadigd geleverd en installatie ging eenvoudig. Nu hopen dat , ingeval dit nodig is, (Samsung)garantie en service van El Vidas in orde zijn.

WiBla 08-07-2021

TV is op afgesproken tijd afgeleverd. Geen beschadigingen. Prijs van de LG TV de laagste van alle aanbieders. Geen problemen gehad.
Wat ik wel mis is €150,00 teruggeefactie. Ik heb geprobeerd dit geld terug te krijgen, maar El-Vidas is geen officiële leverancier van LG en daarom niet mogelijk om het formulier in te leveren bij LG.
Waarschijnlijk wordt de TV geleverd via Polen? Er stond geen serienr. op de doos.
TV heb ik geïnstalleerd en werkt supergoed.
Een tevreden klant tot nu toe.

Tamara 08-07-2021

Snelle levering en goede service. En een hele nette prijs. Nergens goedkoper kunnen vinden en wel dezelfde garantievoorwaarden als bij andere aanbieders. Heel tevreden!

Heijnen 24-06-2021

Zeer Snelle levering tegen een lage prijs, product is prima ontvangen en doet wat het moet doen.

Jack 24-06-2021

Enorme keuze en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de klantenservice en aftersales is daar goed verzorgd en georganiseerd.

Ted ijssels 24-06-2021

Besteld, goeie prijs mijn samsung qled 4k 55 inch tv. Andere middag bezorgd tot aan de deur,i.v.m. corona, vind het ver genoeg ..aardige chauffeur , ik zou zo mijn aankoop daar weer doen.

Rene Westerheijden 24-06-2021

Ik kwam toevallig op deze website omdat ik gewoon even een dubbel check deed puur op merk / type / prijs.
Wat mij opviel was dat exact hetzelfde merk en type beduidend goedkoper was dan bij de blauwe glimlach.
En omdat het niet om een paar tientjes ging maar over ruim €500 was de keuze snel gemaakt.
Prima en snelle bevestiging en keurig op de hoogte gehouden van de verdere afhandeling en bezorg datum / tijd.
Eigen bezorgdienst welke keurig een halfuur van te voren belt dat ze onderweg zijn.
Voor mij een absolute aanrader.

Jan 15-06-2021

heel klantvriendelijk.
heel duidelijk in communicatie voor levering.
heel scherpe prijzen.
Top gewoon.
Alles wat men kan wensen, beter is bijna onmogelijk.

Henk 15-06-2021

Ik had een LG TV besteld bij el-vidas, deze werd op tijd en netjes geleverd.
Het vreemde was wel dat ik een kwartier van tevoren door de bezorger werd opgebeld en deze zei dat ie van tv-online was. Daar had ik slechte verhalen over gehoord, dus daar had ik juist niet besteld. Vreemd. Vervolgens stond de bezorger aan de deur en vroeg ik hiernaar, waarop hij dat ontkende en zei dat ie van el-vidas komt. Weer vreemd. TV in ontvangst genomen en vervolgens zie ik later op de doos dat ie toch van tv-online komt. Niet erg transparant dit!
TV bleek een Europees model (geen benelux) te zijn. TV werkt uiteindelijk goed, maar ik zou het toch netjes vinden als ze het duidelijker op hun site vermelden. Nu zijn het kleine lettertjes, maar het zou beter zijn als ze gewoon het specifieke type nummer van het Europese model vermelden op de website.
Ook heb ik LG Nederland nog gesproken en die gaven aan dat de garantie mogelijk wel een probleem gaat zijn mocht er later toch iets met de TV zijn, gezien europees model ipv benelux. Dat zou el-vidas dan ook wel mogen vermelden!
Officiele reactie van El Vidas 03-07-2021

Beste Henk,

Dank voor je bericht, we vermelden het zeer duidelijk op elke product pagina. Niet in kleine letters maar in de zelfde grote als de rest van de tekst.

Binnen Europa geldt vrij verkeer van handel merken als Samsung een LG proberen in Nederland de prijzen hoger te houden door een ander eind cijfer achter een product te voegen, wij kopen europees in waardoor wij altijd de beste prijs kunnen aanbieden en niet met de voorgeschreven prijzen in NL te maken hebben.

Aangaande de garantie, dit is bij wet bepaald dat dit in de gehele EU geldt, vraagt u maar aan LG dit schriftelijk te bevestigen dat het in de garantie een probleem zou kunnen zijn, dat doen ze niet omdat het niet klopt.

Wij zullen altijd zorgen als verkoper dat als u artikel in de garantie periode defect raakt dit kosteloos hersteld zal worden.

RufusP 15-06-2021

LG OLED tv besteld, werd geleverd op afgesproken tijd. Bij El Vidas besteld, omdat die op dat moment de laagste prijs hadden. Helaas wat te lang gewacht met bestellen, de tv was een paar dagen eerder nog €50 goedkoper.
Product werd netjes afgeleverd tot de voordeur.
In de winkel oogde de beeldkwaliteit beter dan thuis. Wellicht was er 4K verbinding ingesteld in de winkel. Desondanks thuis ook goed beeld. Nog wel gespeeld met kleur, contrast e.d., maar de standaard instelling bleek toch de beste. Prima geluidskwaliteit. Ik had een soundbar in gedachte als volgende stap,maar zie daar nog even van af. Is niet nodig.

Steven 15-06-2021

Prima online winkel. Erg scherp geprijsd. Ik heb de tv op 6 juni besteld. De tv werd op 8 juni afgeleverd in het aangegeven tijdslot.

Guy Van Beek 12-06-2021

Tv snel en voor een goede prijs geleverd. Echter op mijn vraag die ik via de klantenservice heb gesteld, heb ik nog steeds geen antwoord.

Dick 11-06-2021

Van te voren informatie gevraagd over het model TV wat we wilden aanschaffen. De verkoper nam ruim de tijd en zo kon ik een gefundeerde keuze maken. Bovendien was de prijs goed en de levering volgens afspraak, de volgende dag.

Marvin 09-06-2021

Snel geleverd en de goedkoopste op het net. De levering ging gewoon zoals het hoort. Nu volop genieten van onze nieuwe QLed TV.

Harrie 09-06-2021

Internet site is overzichtelijk en selecties zijn goed en snel te maken. Eenmaal een product gekozen en besteld wordt het product na 2 dagen correct afgeleverd door een vriendelijke en behulpzame medewerker. Is de 2de keer dat ik bij El Vidas iets besteld heb en 2 keer prima geleverd. De volgende keer weer.

Dick 08-06-2021

Tarik Temiz 07-06-2021

This was the cheapest option for same product.
Delivery was very fast and reliable.

Thanks

Herman Anker 07-06-2021

Bestelling makkelijk op website El-Vidal te plaatsen. Ook nog de laagste prijs, in vergelijking met andere verkopers. Aflevering aankoop stipt op tijd, op afgesproken tijdstip. Kortom wat mij betreft een uitstekende webwinkel. Top.

ko 07-06-2021

alles prima geregeld . op tijd geleverd . en verder geen klachten.
geen verder opmerkingen.

Tem 02-06-2021

Super vriendelijk, deskundig, telefonisch en per mail snel en goed bereikbaar. Goed advies gekregen over mijn aankoop. Mijn bestelling op tijd geleverd.

HJM Offermans 12-05-2021

We zijn erg tevreden over El-Vidas. We zijn goed geïnformeerd via de telefoon en de bezorging was zoals afgesproken. Heel snel en goed. Ik zou direct weer gebruikmaken van El-Vidas.

Hans van der Kruijs 11-05-2021

Prijs van mijn TV bij El Vidas was 150 euro lager dan bij de Mediamarkt! Zoals gemeld op de site, op voorraad leverbaar en direct geleverd. Geheel volgens afspraak. Kortom: prima geregeld.

Ben 11-05-2021

Dacht eerst het verkeerde type te hebben ontvangen echter het werd op adequate wijze ontzenuwd door hun helpdesk. Samsung gebruikt voor meerdere series dezelfde verpakking dat zette mij op het verkeerde been

GJL 11-05-2021

Goede prijs voor een hele mooie TV. Vooraf informatie opgevraagd en via de chat alle antwoorden gekregen. Zeer tevreden.

Willem 11-05-2021

Samsung soundbar de volgende dag meteen geleverd,ook de prijs was zeer aantrekkelijk

Eddy 11-05-2021

Mooie prijzen en netjes en snel geleverd. De besteldienst was zeer hulpvaardig

Dirk 11-05-2021

Probleemloos traject van bestellen tm leveren. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Erik 11-05-2021

De omschrijving, levering en prijs van mijn bestelde TV was helemaal in orde!
Vandaag besteld, staat morgen in je huis.

Theo 11-05-2021

Voor het eerst iets gekocht via El Vidas. Uiteraard eerst bedrijf gechecht op internet. Moet zeggen dat we meer dan tevreden zijn over de afhandeling van onze aankoop. Echt top geregeld. Qua prijs ook prima en bezorging geheel volgens schema. 👍🏽

ET 27-04-2021

No problems, clear and fair info on the website, fast delivery, good reviews

Martinus 27-04-2021

El-Vidas had voor mij de laagste prijs voor mijn inductiekookplaat. Had reeds goede ervaring met El-Vidas en het kwam dus goed uit dat zij nu ook de beste prijs voor mij in petto hadden. Communicatie was en is top. Keurig tijdig op de hoogte gehouden van de reden van de vertraging van de levering en dag van levering telefonisch contact gehad met de bezorger wanneer zij denken aan te komen. Top! Enige wat ik jammer vind dat El-Vidas het oude apparaat niet kon meenemen. Voor de rest ga zo door!
Officiele reactie van El Vidas 28-04-2021

Beste Martinus,

Dank voor uw bericht, fijn dat het meeste naar wens verlopen is.
Onze chauffeurs behoren oude artikelen wel mee te nemen (mits goed verpakt) zodat het niet tijdens transport schade aan nieuwe artikelen kan toebrengen. Heeft u misschien uw bestelnummer voor mij, dan kan ik e.e.a. voor u nakijken. Indien gewenst kunnen de oude kookplaat nog ophalen.

Edwin

Fre 21-04-2021

Meest correcte prijs tegen over de concurrentie! Bij dag van bestelling reeds een bericht wanneer toestel geleverd werd ! Niet alleen dag, maar ook het uur. De leverancier stond binnen de aangegeven tijd voor mijn deur. Hiervoor gaf hij 5 min eerder reeds een telefonisch seintje ! Maar het belangrijkste is niet dat uur, het zijn geen makkelijke tijden, maar de vriendelijkheid van de man die mij het toestel leverde! Hij maakte samen met mijn nieuwe tv, mijn avond nog beter.

Kiki 20-04-2021

Goede klantenservice. Snelle levering, zeer scherpe prijzen en erg hulpvaardig

rockmar 18-04-2021

geweldige shop met betere prijzen voor dezelfde tv!!is een aanrader om op deze site even te vergelijken met andere:-)

Harry 18-04-2021

Keurig op tijd geleverd, product goed en veilig in de verpakking en alles zoals aangegeven.

Gertjan 18-04-2021

Duidelijke informatie op de website. Concurrerend tarief. Levering verliep vlot en netjes met goede communicatie vooraf over het tijdvak. Goed product (LG OLED tv). Niets op aan te merken.

Gerdrik 18-04-2021

Nooit eerder gehoord van El-Vidas. En daarom een beetje terughoudend om er wat te bestellen. Maar wat een goede service, zeg! Snel en ook nog de goedkoopste van alle online aanbiedingen.

Huub 14-04-2021

Keuze gemaakt voor een ambilight tv en 2 dagen later stond deze bij ons in de huiskamer. Tv voldoet 100% aan onze keuze.

Lisanne 13-04-2021

Gister voor 17.00 besteld en vandaag al in huis! 15 minuten voor aanvang werd ik netjes gebeld dat de bezorger onderweg was. Bezorger was super vriendelijk, droeg een mondkapje en hield 1,5 meter afstand. Wel zo prettig in deze tijd. Daarnaast waren ze ook nog de goedkoopste, dus ik zou zeker in de toekomst hier bestellen en mijn omgeving deze site tippen.