el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Freek 06-05-2022

Zeer duidelijke site met machtig mooie prijzen
Ik ben heel erg blij met m'n nieuwe Samsung tv!! 4K neo QLed

Werd netjes afgeleverd door de vriendelijke koerier die mij op tijd informeerde dat hij er aan kwam.

Marco 06-05-2022

Nu al 2x een tv besteld bij El-Vidas. Makkelijk te bestellen, scherpe prijzen en correcte communicatie en levering door de bezorgservice

Lynch 05-05-2022

Goede communicatie. Er was een vertraging in de levering en ik werd hiervan telefonisch op de hoogte gebracht.

Vital 05-05-2022

Dag na bestelling al geleverd aan huis.Top.Alles werkte perfect en de mannen van de levering hebben zelfs even mee geholpen de oude tv van de muur te nemen.

RR 05-05-2022

Op de website staan verschillende uitvoeringen van een bepaald type tv en prijzen. Maar op het ontvangen product staat nergens het bestelde typenummer behalve het hoofd type nummer. Lijkt erop dat dit grijze import is omdat ook de doos afwijkt van wat je bijvoorbeeld bij Mediamarkt meekrijgt. TV bevalt prima overigens dus maakt voor mij niet veel uit. Levering is goed voor elkaar en komen op afgesproken tijdstip incl belletje vooraf.

Johan Van Diest 25-04-2022

Zeer groot aanbod van TV's aan zeer goed prijzen, diegene die ik kocht Samsung QE43Q64A was ± 100€ goedkoper dan op eender welke andere site.
Besteld omstreeks 15u. De volgende dag reeds geleverd omstreeks 15u ! (In België)
Leverancier (LEN Logistics) zeer goede communicatie over de levering ook de dag zelf, persoon die leverde zelf was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Birdy 25-04-2022

Uitermate concurrerende prijs, heel vlotte bezorging en keurige telefonische aankondiging van bezorgingstijdstip

Bennie 18-04-2022

Duidelijk en makkelijk toegankelijk internet site. Snelle levering. Zeer scherpe prijzen.

Sander 18-04-2022

Heel erg blij met de aanschaf van mijn LG televisie. Goede heldere communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden over de mail op de dag zelf ik werd door de chauffeur gebeld dat hij onderweg was en kwam op het afgesproken moment ook aan . Hier kan men een voorbeeld aan nemen .

H. Klaster 16-04-2022

Goede kwaliteit voor een goede prijs en prima bezorging. Ik kan het aan bevelen.

HvdM 14-04-2022

De tv die ik gekocht heb, was hier het goedkoopst.
Bestellen en betalen ging makkelijk.
Via mail keurig op de hoogte gehousen en volgende dag geleverd.
Zo hoort het gewoon te gaan.

Ludo 14-04-2022

Zeer goede prijs, snelle levering, ook in Belgie. Alles volgens afspraak. Tevreden klant.

Eva 14-04-2022

Heel tevreden met mijn aankoop bij dit bedrijf. Fijne, snelle klantenservice en de bezorging verliep soepel.

Regina 08-04-2022

Uitstekende service! Doen wat ze zeggen en zelfs meer dan dat. Levering was netjes en snel, controle op beschadigingen door vervoer (waren er niet) was grondig en werd vastgelegd. Apparaat werd in huis gebracht en het verpakkingsmateriaal weer mee genomen. Absoluut een aanrader wanneer je zelf de aansluiting kan regelen!

Stefan 08-04-2022

TV aangeschaft en El-Vidas kwam voor dit type als goedkoopste aanbieder naar voren. Daarnaast snelle levering en vriendelijke bezorger.

rich 07-04-2022

Gewoon goede tv. Europees model, alles werkt ook voor Nederland. Nooit meer een Benelux model voor mij, door prijsafspraak zijn ze duurder.

Robert 24-03-2022

Snelle en correcte levering. Goede afspraken i.v.m. de levering. Chauffeur heeft gebeld zoals afgesproken.
Flexibel voor wat aanpassingen betreft.

Tilborg 19-03-2022

Volgens afspraak geleverd. Product in goede staat, compleet en correcte afhandeling

J. Klaessen 18-03-2022

Snelle levering, goede prijs, vriendelijk alles afgehandeld, niks te klagen dus.

Shyles 16-03-2022

Ben op deze site terecht gekomen na vele prijsvergelijking veel goedkoper dan overige site, heb middels een Samsung 75 inch besteld en supersnel een mail ontvangen van bevestiging.

Tevens super snel bezorgd door 2 mannen tot en met woonkamer, dus tv besteld en in paar dagen kunnen genieten gelijk.

Top service!.

edwin 16-03-2022

Tijdens mijn zoektocht naar een tv voor de laagste prijs kwam ik op de site van el vidas terecht. Zij boden meerdere tv's aan tegen zeer scherpe prijzen. De verschillen tov de concurrentie lag tussen de 10 en 20%, vooral bij tv's gaat het dan om een groot bedrag. Ik twijfelde eerst wel omdat de website niet zo bekend was maar gelukkig zijn er reviews te vinden op meerdere kanalen en op basis daarvan toch een tv besteld. De bestelling via de website verliep heel vlot en simpel. Daarna ben ik per mail op de hoogte gehouden van de levering en dat was de volgende dag, super snel dus! De levering zelf verliep ook heel soepel. 30 min van te voren werd er gebeld en de jongens hebben de tv helemaal tot in de woonkamer binnen gebracht. Apparaat werkt verder prima en ik ben heel erg tevreden!

Marc Martena 16-03-2022

Alles top gegaan, volgende dag geleverd. Eigen bezorgdienst , vriendelijk en keurig! Ik zou het 100% aanbevelen!

Brais Cidras 16-03-2022

All the management and delivery service process were truly smoothly and quick

Melany 16-03-2022

Beter dan verwacht! Beeld is super scherp waardoor niks wordt gemist, zelfs de kleinste detail valt op... Echt super!
Ook werd ik vantevoren gebeld om te laten weten hoelaat ze bezorger er zou zijn... Het is netjes en op (afgesproken) tijd afgeleverd!

Rogier 16-03-2022

Goede snelle levering. De LG OLED smart tv is niet bestemd voor de Belgisch/Nederlandse markt maar functioneert prima.