el-vidas.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over el-vidas.nl.

el-vidas.nl stelt zich voor

El-Vidas is de grootste onafhankelijke Tv specialist van Nederland & België. Steeds scherpe prijzen en snelle leveringen in Nederland en België. Wij hebben onze eigen distributie waardoor de kwaliteit van levering gegarandeerd is. EL-Vidas hanteert een zichttermijn van 30 dagen en onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via: Mail, chat en telefoon.

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Arash 24-12-2021

uitstekend service!
vergelijk met markt heel goede prijs, goedkoopst en op tijd levering.

Henry 23-12-2021

Ik heb een Amerikaanse koelkast besteld bij El vidas. De transporteur was niet in staat de koelkast op een fatsoenlijke manier uit de wagen te krijgen. Nadat de koelkast klem kwam te zitten tussen de laaddeur werd er nog eens een aanloop mee genomen om het nog een keer te proberen, net alsof de ruimte ineens groter was geworden??. Nadat de koelkast amateuristisch was gelost reden ze de koelkast, die nog op de palletwagen stond, tegen een hanglamp van mijn garage aan. De lamp is volledig ontzet en losgetrokken. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice zowel telefonisch als via email, echter zonder resultaat. Mijn eigendom wordt vernield en er wordt geen enkele actie ondernomen. Ik vraag mij ook sterk af hoe de service is op het moment dat er een defect is aan het product dat ik heb aangeschaft.

Ik heb el vidas meerdere malen de kans gegeven om het op een normale manier op te lossen, ik heb zelf aangegeven dat de kosten van de lamp niet schrikbarend hoog zijn maar dat ik het niet meer als normaal vindt dat de schade wordt vergoed, maar je wordt volledig genegeerd. Voor mij nooit meer!!

Darren Woods 23-12-2021

I can’t fault it. The pricing came up better than anyone. You would think that would mean maybe long delivery time but no, it arrived very quick. Very well informed on when it would arrive. Impressive. I would strongly recommend the store and will definitely make it my first stop when looking for home electronic products going forward.

Bert 23-12-2021

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord. Maar bij het zoeken naar een Samsung TV kwamen zij er als goedkoopste uit. En de service was prima. Snelle levering, tv goed verpakt. En op een telefonische vraag van mij een helder en duidelijk antwoord. Dit bedrijf is aan te bevelen. Bert

Frank 22-12-2021

Niet de tv ontvangen welke ik besteld heb
Zowel op de rekening als de doos staat een andere type.

Leo 22-12-2021

Alles klopte, va productomschrijving tot bezorger, die met naam genoemd werd en tijd van levering.

Jongman 22-12-2021

alles prima voor elkaar, alleen de bezorging op zo'n vroeg tijdstip (voor 8 uur s'morgens) was voor ons 70 plussers niet zo prettig

Remcko Dannenburg 21-12-2021

Nadat ik mij georiënteerd had en de keus heb gemaakt voor mijn aankoop ben ik gaan zoeken op internet.
Ook winkel bezoek gedaan en prijzen vergeleken.
Uiteindelijk ben ik uit gekomen bij El Vidas.
Voor dat ik mijn bestelleng ging plaatsen telefonisch contact op genomen met El Vidas.
Ook de deskundigheid van het personeel was prima wat het eigen gevoel bevestigde.

Herman 21-12-2021

Shop is zeer toegankelijk, de Bosch oven de goedkoopste in het rijtje. De levering was -ondanks de afstand Groningen - Maastricht- op tijd en geheel volgens afspraak. De bezorger vriendelijk en behulpzaam.
Kortom: aanrader!!!

ontevreden klant 21-12-2021

Lijkt een goede aanbieding maar El Vidas is niet volledig eerlijk. El Vidas vermeldt er niet bij dat zij geen dealer zijn van Samsung en dat je daardoor het kunststof frame (125,00) van de TV 'The Frame' niet gratis krijgt maar apart moet kopen bij derden.

Tim J 20-12-2021

Gewoon top bedrijf, mooie prijzen, snelle en interne levering, super vriendelijke en behulpzame chat op de website.
Door die chat mijn keuze gemaakt, wij zijn UITERST tevreden!

Volgende tv, weet ik waar ik moet zijn.

Michael 16-12-2021

Super snelle en nette levering. Goed op de hoogte gehouden .product zoals vermeld op de website

Max 14-12-2021

Ik ontvang een ander type tv dan ik heb besteld. Volgens de klantenservice had ik beter moeten lezen, inderdaad de kleine lettertjes! In de webshop bestel ik een Lg oled55c16la en ook op de factuur staat dit juist omschreven. Toch ontvang ik een ander type tv, het betreft een buitenlandse uitvoering. Misleidend!

james 09-12-2021

Afgezien van een paar dagen latere levering , waarover gebeld werd, deed de zaak wat ze beloofden, aardige chauffeur, netje vervoerd, echter, als het apparaat te veel herrie maakt en je je op herroepingsrecht beroept steld deze zaak dat dat alleen kan wanneer het apparaat ongebruikt is en nog in de verpakking zit. Dat is niet hoe het herroepingsrecht werkt. Maar ik wens je veel succes met het overtuigen van deze zaak dat het anders is. Ze gaven al snel niet thuis.
Ben je overtuigd van je te bestellen produkt, dan kan je gebruik maken van deze webshop. Niet helemaal zeker, zou ik een ander overwegen..

Dennis van den Bos 28-11-2021

Wat een snelle service, wat snel geleverd en voor een zeer scherpe nette prijs.

Alles zoals gezegd en afgesproken een echte aanrader dus

Josine 14-10-2021

Adequate communicatie,snelle levering op tijd, vriendelijk contact, juiste informatie

Ferry 13-10-2021

Een goede keus kunnen maken door de prima voorlichting van el-vidas. Bij verdere aankopen zal ik weer naar het leveringsprogramma kijken.

Peter 12-10-2021

Super mooie televisie voor een goede prijs.
De levering ging perfect volgens afspraak.

Stein 11-10-2021

Er wordt aangegeven levertijd 5-8 dagen, nadat ik de TV besteld heb ontvang ik een bevestiging zonder levertijd maar heb al wel betaald. Na 1 week een mail gestuurd of er al iets bekend was wanneer er geleverd wordt krijg je als antwoord levertijd onbekend.
Dit vindt ik echt slecht dat je hier als bedrijf zo nonchalant mee omgaat.

N Vreugdenhil 28-09-2021

Een goede en makkelijke website. Ruime keuze. Hele vlotte en nette aflevering. Ik raad deze winkel bij iedereen aan. Ik heb deze winkel gekozen om zijn lage prijs

Anno 28-09-2021

Naast een scherpe prijs een vlotte aflevering met eigen koerier die keurig een half uur van te voren meldt wanneer hij voor de deur staat.

Chantal 21-09-2021

Duidelijke informatie, goed hulp, snelle levering. Wij waren gewoon over heel Deijl tevreden over de service.

daniel 15-09-2021

snelle levering op de beloofde datum
tv goed verpakt en vriendelijke medewerker
een negatief punt is terugname van oude tv omdat het een oude beeldbuis tv was is deze niet meegenomen nochtans beloofd aan telefoon

J Bosma Sneek 15-09-2021

Prima webshop, duidelijke communicatie. Bezorger was heel vriendelijk en belde half uurtje van te voren netjes om te vertellen dat hij er bijna was. Al met al een goeie service!

Eddy 15-09-2021

Goede prijs, snelle levering en vriendelijke chauffeur. Het was een prettige ervaring in Belgie.