123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 6 jaar op rij is 123inkt.be door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorieën Consumentenelektronica en/of Kantoorartikelen bij de Webshop Awards!

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan Selleslagh 15-03-2022

Bestelling werd zeer snel verwerkt en geleverd.
Prima telefonische ondersteuning door een 123inkt-medewerker waardoor het initiële order werd gewijzigd naar een goedkoper item.
Website is zeer gebruiksvriendelijk.
Kortom, zeer tevreden wat resulteert in bijkomende bestellingen in de toekomst.
123inkt.be 15-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling, Jan! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Romy van 123inkt

Heidi Vanderlinden 11-03-2022

Vriendelijke service - goede opvolging - snelle levering
Het was de eerste keer dat ik hier bestelde eerst telefoon gekregen om alles mooi te bespreken, ik kreeg alternatieven voorgesteld voor de toners van het huismerk - een aanrader om met jullie samen te werken

Groetje Heidi
123inkt.be 15-03-2022

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Heidi! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Filip D. 10-03-2022

Inktpatronen besteld. Inktpatronen geleverd (met een kleine attentie, leuk). Inktpatronen geïnstalleerd.
Opnieuw printen maar! En zo hoort het.
123inkt.be 10-03-2022

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, Filip! Groetjes, Sanne van 123inkt

jan de wachter 08-03-2022

Zeer duidelijke website, mooie informatie en correcte levering.
Uiterst tevreden met de printer.
123inkt.be 08-03-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Jan! We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Koen Verstraeten 09-02-2022

Aan de personen die een toner willen bestellen , koop nooit een toner van hun huismerk , 50% van de chips werken niet en het kost je moeite en tijd om alles te retourneren en je krijgt dezelfde bucht terug.
123inkt.be 09-02-2022

Wat jammer om te vernemen dat je problemen ervaart met onze huismerk toners, Koen! We helpen je uiteraard graag verder met een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123inkt.be? Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, Romy van 123inkt

Laurent 31-01-2022

Never again Slechte klantenservice voor bedrijven en privee stay away ,
Ik heb een bedrijf en wij zouden 1.2.3 Inkt test en bestelde een toner voor een van onze 23 Printers. Het ging fout, Incorrect black toner alles geprobeerd en ja 3 keer gebeld aan 123 Inkt en mailtjes gestuurd mer de photo (Black toner incorrect) en doorgestuurd en per direct een nieuwe toner gestuurd naar aandringen (tussen haakjes de nieuwe toner lekt ook)
IK heb ik de oude niet werkte dezelfde dag teruggestuurd zodra ik een nieuwe, via UPS station St maarten latem naar Nederland.
Nu zeggen ze dat je die tonner niet ontvangen hebben, ik heb helaas dat kleine retour papier niet meer in bezit omdat dat wo klein is heb ik dit ergens kwijt gespeelt.

Nu gaat het erom dat dat ik sowieso de andere toner niet kon gebruiken die was kapot werkte maar ik heb die wel betaald, nu vragen 12.3 INKT dat de replacement toner ook te betalen dus 2 x 43 euro te betalen voor en toner die niet werkte .. Onder het motto wij hebben de toner niet ontvangen van U dus betalen wat en service, Maar kan dat liggen aan UPS misschien.
Volgens 1.2.3 liegen wij en hebben we eestte toner misschien niet teruggestuurd maar die was sowiso kapot.
Wat een slechte professional aanpak for bedrijven. Echt niet aan te raden ben heel kwaad dat wij worden uitgegeven als bedriegers voor een kapotte toner .. Verliezen jullie niet een klant maar heel veel kanten in de buurt .
123inkt.be 31-01-2022

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Laurent! We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.nl? Dan helpen we je graag verder. Groetjes, Romy van 123inkt

Eric 20-01-2022

Zeer goede service, goede prijzen, en toch wel zeer snelle levering in deze corona tijden. Echt SUPERRRRR.
Bedankt
123inkt.be 20-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Eric. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123inkt

Saskia 14-01-2022

Vreselijke service, reeds meerdere keren een foute toner ontvangen. 123 inkt beweert dat hun huismerk een goede kwaliteit heeft. Als je niet tevreden bent, dan mag je toners kosteloos terugsturen. Verzendkosten worden echter nooit terugbetaald! En om een compensatie te ontvangen moet je bewijzen (foto's) doorsturen. Vroeger vaak besteld via 123inkt.nl en daar was de service wel optimaal, vriendelijke en efficiënt!
123inkt.be 14-01-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt, Saskia. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent! Wanneer je aangeeft dat een artikel niet goed werkt, vragen wij vaak om foto's zodat wij met je mee kunnen kijken. In veel gevallen kunnen wij het probleem op afstand oplossen. Het is niet de bedoeling geweest je het gevoel te geven dat je je moest bewijzen.
De verzendkosten zouden ook gecrediteerd moeten worden bij een defect dus mogelijk is hier iets niet helemaal goed gegaan. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@123inkt.be met daarin een korte omschrijving zodat wij dit verder voor je kunnen oplossen? We zien je e-mail graag tegemoet! Groetjes, Sanne van 123inkt

Ronny.H 14-01-2022

Snelle correcte service , netjes op tijd geleverd , mooi verpakt en nog enkele verassingen in de doos. !!! De klanten service is ook top ! Een bedrijf met goede producten & transparante correcte service & klantenservice die de klant belangrijk vindt en ondersteunt , TOP . Deze firma kan ik aanbevelen aan iedereen die deze normen en waarden belangrijk vindt .
123inkt.be 14-01-2022

Bedankt voor deze mooie woorden, Ronny! Fijn om te lezen dat wij je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, Sanne van 123inkt

Rik Roelandts 14-01-2022

Een fijne shop die erg overzichtelijk is en waar je snel je produkt ontdekt.
Daarenboven is de leuze van 123inkt.be geen ijdele belofte want effectief : vandaag bestellen en de dag nadien stond de koerier al aan mijn deur met mijn bestelling dus niets dan positieve commentaar voor deze winkel !!
123inkt.be 14-01-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden ben, Rik! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

An P. 13-01-2022

Alles zeer duidelijk omschreven op de website om online te kunnen bestellen. Vaak huismerken beschikbaar die toch wel een stuk goedkoper zijn en zeker even goed. Levering steeds prima in orde. Bij een retourzending geen probleem ondervonden en duidelijke hulp!
123inkt.be 13-01-2022

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review, An! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Leo 13-01-2022

Hallo iedereen,
Ik wil toch speciaal deze winkel aanbevelen omdat het een toploper is, ik heb eindelijk de goede en voortreffelijke winkel gevonden.
Deze zaak werkt keurig en snel, ook naar Belgie.
Het bestellen gaat zeer vlot en als je hulp nodig hebt staan ze direct klaar. ik ben ook klant geworden voor altijd.

Goede service fijn , keurig verpakt en zeer goed materiaal.
Tot Binnenkort.
123inkt.be 13-01-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Leo! We hebben je graag geholpen en hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Jef W 13-01-2022

Zeer snelle levering, handige betaling, extra's gekregen bij bestelling en goeie opvolging. Als ik iets nodig heb, bestel ik het alleen hier nog.
123inkt.be 13-01-2022

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Jef! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Romy van 123inkt

Mina 13-01-2022

Ik ben uitermate tevreden over mijn bestelling bij 123 Inkt.
Mijn goederen werden de dag na mijn bestelling al geleverd en dit voor een voordelige prijs.
Er zaten ook enkele kleine attenties bij. Handig voor de zaak en cadeautjes krijgen is altijd fijn.
Top service, ik ben een tevreden klant.
123inkt.be 13-01-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Mina! We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123inkt

Joke 12-01-2022

Ik vindt het zeer interessant shoppen op deze site! Ik had al van 123 inkt gehoord waarvan vele tevreden waren en ze een mooie degelijke prijs aanbieden! En inderdaad ik had het gewone merk gekocht voor mijn printer waar ik na mijn bestelling een zeer vriendelijke telefoon kreeg om alles nog eens na te checken en ik eventueel niet geïnteresseerd was in hun huismerk van 123 stond er wat weigerachtig tegenover wegens ooit een slechte ervaring met ander merk, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb! De inkt is super en geen problemen met de printer! Dus top service! Dankjewel!
123inkt.be 12-01-2022

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Joke! Wat fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dat vernemen wij graag. Groetjes, Romy van 123inkt

Rita 12-01-2022

heel goede service, snelle verzending zelfs naar België ! Ik bestel zeker nog bij 123inkt !
123inkt.be 12-01-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Rita! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

robert 12-01-2022

Alles perfect in orde, zowel kwaliteit, prijs, snelheid van levering en een leuke attentie (balpen).
123inkt.be 12-01-2022

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent, Robert. Wij zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, Christianne van 123inkt

willems leon 11-01-2022

mijn bestelling van 123 inkt werd sneller geleverd dan ik had verwacht ben dus een 100% tevreden klant tot in de toekomst
123inkt.be 12-01-2022

Bedankt voor je review, Leon. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123inkt

Marijke 11-01-2022

Producten die ik bestelde, waren toch niet op voorraad. Heel aangenaam contact met klantendienst. Gedeelte van bestelling werd verstuurd en kwam snel aan. Ander gedeelte werd op mijn vraag geannuleerd, en heel snel terugbetaald.
123inkt.be 12-01-2022

Bedankt voor je review, Marijke. Wat fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons en de afhandeling van jouw bestelling. Groetjes, Christianne van 123inkt

Diane Spiessens 06-01-2022

Zeer vlugge en correcte levering van inktpatronen voor onze hp-printer. duidelijk bestelformulier en mogelijkheid om bestelling te volgen en dit in volle kerst en nieuwjaarsperiode
123inkt.be 06-01-2022

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Diane! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven! Groetjes, Anouk van 123inkt

Eddie 05-01-2022

Perfecte levering van bestelde goederen.
Dag na de bestelling reeds geleverd, prima.
123inkt.be 05-01-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering, Eddie! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123inkt

Truckland 30-12-2021

Zeer duidelijke website met gemakkelijke zoekfunctie. Zeer snelle en goede service met goede opvolging.
123inkt.be 30-12-2021

Bedankt voor deze positieve review! Goed om te zien dat je tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123inkt

Bruno 29-12-2021

Door omstandigheden moest ik onverwachts een bestelling vrij kort nadat ze gemaakt was annuleren, dat kon zonder problemen, wat ik ten zeerste kan appreciëren. Enige tijd geleden kreeg ik compatibiliteit problemen met een cartridge voor m'n Epson printer, de cartridges werden teruggenomen, ik kreeg een vervanging en alles werkte naar behoren. Alles vrij vlot afgehandeld.
Prima service, in alle gevallen. Deze winkel is een aanrader !
123inkt.be 30-12-2021

Fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen! Groetjes, Anouk van 123inkt

Anja 27-12-2021

Ik was op zoek naar een website die originele HP cartridges aan een redelijke prijs aanboden en hierbij werd ik door vrienden doorverwezen naar de site van 123inkt.be. Ik heb hier mijn eerste bestelling geplaatst en heb die ook heel snel mogen ontvangen.
Alles was volledig en werkte naar behoren, ook kreeg ik er twee balpennen bij als leuk welkomstgeschenkje.
Dit is mijn eerste ervaring met deze site en ik ben heel tevreden tot nu toe.
123inkt.be 27-12-2021

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Anja. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123inkt

Marc 24-12-2021

Zeer snelle levering. Fijn product.
Was echt verrassend hoe snel ik mijn inkt had
123inkt.be 27-12-2021

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marc! Groetjes, Sanne van 123inkt