123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met ruim 2 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 11 jaar op rij is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Aspirand 02-05-2018 Via de website gekocht

Superservice!

Gisterenavond om 19:00 besteld, vandaag op een feestdag thuis geleverd! Ze hebben gisterenavond nog eens gebeld ter bevestiging dat mijn gegevens klopten en ik het effectief besteld had en niemand anders onder mijn naam.

Pluspunten

Minpunten

Happyfeetje 09-03-2018 Via de website gekocht

Toppie!!!!

Excellente webshop! Heel goede service, heel goed contact, snelle levering en bovenop een extraatje gekregen omdat het toestel niet hélémaal was zoals op de website. Dus we zijn meer dan tevreden klanten.

Pluspunten

Minpunten