123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 6 jaar op rij is 123inkt.be door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorieën Consumentenelektronica en/of Kantoorartikelen bij de Webshop Awards!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Jean-pierre 05-04-2024

Fijne en vriendelijke service, snel geleverd, Fijne verpakking, kan dit erg waarderen

Jo 27-03-2024

Super tevreden. In de vooravond besteld, en 's anderendaags geleverd. Bijzonder goede service.
123inkt.be 29-03-2024

Beste klant,

Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende bestelling!

Bergmans Rosita 02-06-2023

Door handicap telefonisch hulp gevraagd met bestellen, was zonder artikel nummer niet mogelijk. Zelf besteld, dag later ( zoals steeds) pakje gekregen en ipv 1tape zaten er 6 stuks in pakje en ik ook betaald zei mevr. Tamara telefonisch vanuit Gent. Ondanks mijn fout is het door 123inkt rechtgezet en krijg ik een creditnota zonder terugzending . Denk daarbij iedere keer de leuke cadeautjes bij, dan zeg ik super- dikke merci aan 123inkt en mevr. Tamara. Het is een grote aanrader voor grote en kleine bestelling.
123inkt.be 05-06-2023

Beste Rosita,

Heel erg bedankt voor de 10 op 10 score en uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de handelingen van onze collega. Wij hebben dit ook aan haar doorgegeven.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.

Ann 19-04-2023

Op de website staat vermeld: morgen leveren. Ik wacht al 3 dagen en heb nog geen levering gezien.
123inkt.be 29-03-2024

Beste klant,

Het spijt ons dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor.

Graag willen wij dit met u bespreken, zodat wij hiervoor een gepaste oplossing kunnen voorstellen en u geen verdere vertraging ondervindt.

Gelieve ons te contacteren op het e-mailadres: klantendienst@123inkt.be

Paul C 02-03-2023

Snel, correct, duidelijke website, duidelijke en complete communicatie. De inkt was goed ingepakt en snel geleverd.
123inkt.be 03-03-2023

Beste Paul, fijn dat u deze ervaring met ons deelt. Wij hechten dan ook veel belang aan de feedback van onze klanten. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Pierre 10-01-2023

Leuk voor inkt, maar koopt geen printer. Heb daar een printer MFP die 2 maanden na garantie niet meer scande. 123inkt stuur je naar een externe reparatie dienst die minimum 500 euro vraagt voor de reparatie.
123inkt.be 10-01-2023

Beste Pierre, goed dat u hier melding van maakt. Allereerst onze excuses dat er u reparatiekosten door Brother werden aangerekend. Indien het toestel binnen garantie valt, hoeft u dit uiteraard niet te betalen. Zou u het dossiernummer van Brother en uw klant -of factuurnummer van 123inkt kunnen mailen naar info@123inkt.be aub? Onze technische dienst zal u hier zo snel mogelijk bij assisteren. Het team van 123inkt

Goormans Daniël 23-09-2022

Voordelig als je huismerk neemt van toners,op aanraden van mijn zoon bij jullie besteld.
Serieus prijs verschil.
Snelle en correcte levering.
Waarvoor dank.
123inkt.be 29-09-2022

Beste Daniël,

Bedankt voor uw reviewscore 10 en positieve woorden. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, vernemen wij dit graag.

Chris 23-09-2022

Goede shop, handig in gebruik en correcte prijzen. Zeer snelle levering. Aangeraden !
123inkt.be 23-09-2022

Beste Chris, hartelijk dank voor uw positieve review, dit appreciëren wij enorm! Alvast een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Ceurstemont carine 20-09-2022

Voor 23 u59 besteld, dag erna in huis?
Heb donderdag besteld, ok, er valt in weekend in maar nog steeds geen enkel teken dat mijn bestelling , waar ik op zit te wachten, word geleverd.
123inkt.be 20-09-2022

Beste Carine,

Vervelend te vernemen dat u uw bestelling niet tijdig ontvangen heeft. Wij hebben het even voor u nagekeken en zien dat uw pakket vandaag geleverd werd.

Onze excuses voor de opgelopen vertraging. Indien wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag. Het team van 123inkt

Ilse 17-09-2022

Op aanraden van een andere tevreden klant heb ik een bestelling geplaatst bij jullie.
Een overzichtelijke site heeft me over de streep getrokken. Nadien is alles super vlot en correct verlopen. Er zat zelfs nog een spel speelkaarten en enkele balpennen extra bij de levering. Ik ga in de toekomst zeker nog gebruik maken van deze site.
123inkt.be 21-09-2022

Beste Ilse,

Bedankt voor uw positieve reviewscore en woorden. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, vernemen wij dit graag.

123inkt.be online de beste 16-09-2022

Bij bestelling onmiddelijke afhandeling van de bestelling en daardoor ook snelle levering = de volgende dag.
Kwaliteits produkten die ook voordelig in prijs zijn
123inkt.be 21-09-2022

Beste klant,

Bedankt voor uw reviewscore 10. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, vernemen wij dit graag.

LP 12-09-2022

Zeer goed materiaal voor een erg redelijke prijs, en een onvoorstelbaar snelle levering. (Heb slechts één keer – van ondertussen vele bestellingen – meegemaakt dat mijn printer verkeerdelijk een volle kleurpatroon aangaf, terwijl het al half leeg was; maar waaraan ligt zoiets? moeilijk, zoniet onmogelijk, na te gaan.)
123inkt.be 13-09-2022

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve woorden. Vervelend te lezen dat u een leegmelding kreeg bij een volle cartridges, onze excuses hiervoor. Aangezien wij een levenslange garantie geven op onze 123inkt producten helpen wij u graag verder met de leegmelding. Wij zouden u willen vragen een mail te sturen naar info@123inkt.be.

klant 31-08-2022

prijs en kwaliteit is in verhouding en de service in orde. Snelle levering.
123inkt.be 05-09-2022

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder.

Tevreden klant 30-08-2022

Duidelijke website, zeer vriendelijke klantendienst en snelle levering! Zeker een aanrader!
123inkt.be 31-08-2022

Gilbert 29-08-2022

Om 22 u. 's avonds telefonisch info gevraagd aan klantendienst en tegelijkertijd ook besteld op maandag. Correct geleverd op woensdag in stevige verpakking. Top!
123inkt.be 30-08-2022

Beste Gilbert,

Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat alles naar wens is gelopen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.

Soumia 26-08-2022

Eenvoudige website. Wordt voorgesteld welke extra product past bij mijn aangekochte artikel. Ik mocht zelfs achteraf betalen met een overschrijving. De levering is heel snel gebeurd. Vandaag besteld en morgen in huis! Ik heb een label machine gekocht. Deze kon heel gemakkelijk gebruiken. Ik heb ineens 3 tapes meebesteld van de site, 1 textiel tape opstrijklabel voor op de stoffen en 2 op papier 123inkt huismerk. Heel blij ermee

Beste Soumia,

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de levering en de bestelde producten. Graag tot een volgende keer!

Eric 24-08-2022

Je loopt altijd zonder inkt, als de nood het hoogst is, dus vlug online 123, en de dag erna geholpen. Beter kan het toch niet.... Bedankt voor steeds de redder te zijn.
123inkt.be 24-08-2022

Luc Bogaert 23-08-2022

Prijs/kwaliteit uitstekend. Vlotte en zeer snelle levering. Gemakkelijke manier om te betalen. Kortom, beter kan niet.

Beste Luc Bogaert,

Heel erg bedankt voor de positieve review, het doet ons plezier te lezen dat u tevreden bent.

Cheetah 22-08-2022

Alles keurig in orde en snel geleverd. Achteraf nog een mailtje of alles goed is verlopen. Mooi !

Beste klant,

Fijn te lezen dat u tevreden bent over de service en levering. Wij zien u graag terug bij een volgende bestelling!

Céline 20-08-2022

Zeer vriendelijke en vlotte service! Producten zorgvuldig ingepakt. De persoonlijke aanpak wordt geapprecieerd.
123inkt.be 22-08-2022

Beste Céline,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze vriendelijkheid en service. Wij zien u graag bij een volgende bestelling terug!

Valérie Cossijns 17-08-2022

Voor de eerste keer besteld bij inkt123. Het was een goede ervaring. Zowel de bestelling, bevestiging, verzending en levering gebeuren letterlijk in 123. De dag nadien ontving ik een netjes ingepakt doosje met mijn bestelling. Het leuke vond ik de extra attenties. Zo zaten er twee balpennen en een correctieroller in. Ik heb gekozen voor de inkt vh huismerk en ook een duopakket van zwart en kleur. Voor mijn toestel printer betekent dit dat ik 4 keer meer zwarte inkt heb en drie keer meer kleur dan bij het merk van mijn toestel. Als alleenstaande mama van twee schoolgaande kinderen die regelmatig printen een echte aanrader. Alle beetjes helpen. Dank u wel 123inkt.
123inkt.be 18-08-2022

Beste Valérie,

Fijn te vernemen dat u tevreden bent over uw bestelling, het doet ons plezier dit te lezen!

Nog een fijne dag toegewenst en wij zien u graag terug bij een volgende bestelling. Het team van 123inkt

Dori Prosec 15-08-2022

Bestelling geplaatst 8/8 - pakket was beschadigd en door Bpost terug dicht getaped. Jammer genoeg ontbrak mijn meetlat … mailtje gestuurd naar klantendienst met foto’s van beschadigd pakje. Binnen de 12 uur reactie met verontschuldigingen en vermelding dat meetlat terug werd opgestuurd … en tot mijn grote verbazing kreeg ik niet alleen mijn meetlat, maar ook een kaartje en een flesje wijn … ik drink wel geen wijn 🤭 maar het is de intentie die telt.
123inkt.be 16-08-2022

Beste Dori, hartelijk dank voor uw positieve reactie over de afhandeling, dit stellen wij zeer op prijs.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoord ik of één van mijn collega's deze uiteraard graag. Het team van 123inkt

Marc Meeussen 10-08-2022

Zeer snel goed en kan terug printen en in de winkel zeiden ze 500 euro voor al de toners en bij jullie de helft betaald dus zeer tevreden!
Thanks
123inkt.be 11-08-2022

Beste Marc Meeussen,

Bedankt voor uw positieve reactie, dit appreciëren wij enorm.

Randy 08-08-2022

Heel tevreden wederkerende klant. Wij vinden altijd onze inkt aan een heel democratische prijs.
Het wordt snel verstuurd. En er zijn tal van betalingsmogelijkheden.
123inkt.be 09-08-2022

Beste Randy,

Peter 07-08-2022

Makkelijke site, bestellen ging vlot en levering was razend snel. In één woord top
123inkt.be 08-08-2022

Beste Peter,

Bedankt voor de positieve reactie.
Graag tot bij een volgende bestelling!