123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met ruim 2,5 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 in België en 2000 in Nederland is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België en Nederland met nog steeds een enorme groei. Al 11 jaar op rij is 123inkt.nl door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorie Computer, hard- & software bij de Shopping Awards (voorheen Nationale Thuiswinkel Awards) en de Webshop Awards. Daarnaast is 123inkt.nl in 2010, 2015 en 2016 grote winnaar van de overall publieksprijs "Beste Webwinkel van Nederland".

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HerBie 24-10-2019

Levering in verzorgde en degelijke verpakking binnen de 24 uur!
Skin Marker Edding 8020 werkt perfect, nl. aanduidingen maken voor de huidspecialist...

Pol Callens 26-08-2019

Deze keer ben ik niet tevreden over 123inkt. Ben daar al jaar en dag klant en steeds geopteerd vaar de originele Canon cartridges. Na mijn laatste bestelling ben ik door het bedrijf opgebeld om te vragen of ik soms wilde omschakelen naar hun huismerk cartridges. Heb ik min of meer met tegenzin gedaan en mijn voorgevoel is waarheid geworden. Gepruts en gemors met inktvlekken tijdens het plaatsen van de vullingen. Bovendien ook blanco lijnen horizontaal door de tekst.
123inkt beweert dat de reden niet bij hun huismerk ligt. Maar het kan toch geen toeval zijn dat mijn Canon printer plots niet meer print zoals voorheen... jammer dat men geen tegemoetkoming wil doen in de aanschaf van een set originele vullingen die ik ondertussen heb moeten doen om verder te kunnen werken. Dit had ik van dit bedrijf echt niet verwacht.👎

4/4/2019 04-04-2019

de site is gemakelijk in gebruik duidelijk goed overzicht wat er te koop is en prijs kwaliteit is zeer goed heb deze via via gekregen van vrienden die de site al lang gebruiken
de bezorging was goed vlot en vriendelijk enkel jammer dat ik het pakje pas kreeg de maandag en niet de zaterdag zo als geplant volgens de volg site omdat mijn woning bezien werd als een kantoor die zaterdag niet open is en niet als een prive woning zo als het is verder geen klachten

Stijn 06-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte en no nonsens service

Toestel wordt door hun correct beschreven, en voldoet bijgevolg aan de verwachtingen.
Ook vlotte afhandeling en levering.

Frank 03-12-2018 Via de website gekocht

Nieuwe printer

Ik was op zoek naar een nieuwe printer en vond bij 123inkt.be wat ik zocht en aan een voordelige prijs wegens een actie. Vandaag besteld en morgen geleverd, zo is het gebeurd. Een heel positieve ervaring.

Frank 06-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte en correcte service.

Perfecte service, support vragen supersnel beantwoord, levering zoals beloofd.
Gewaardeerde opvolgmail om te checken of alles goed verliep en het produkt goed werkt.

stefan 04-09-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

geweldige shop. je vindt wat je nodig hebt aan de scherpste prijs. correcte afhandeling van je pakket en snelle levering. zeker een aanrader.

Gertjan Scherpenzeel 11-08-2018 Via de website gekocht

Het is een goede webshop goede service duidelijk en makkelijk en erg belangrijk vijlig betalen. De webshop is duidelijk opgesteld makkelijk om iets te zoeken en mocht je er niet uitkomen de klanten service helpt je graag en goed

Aspirand 02-05-2018 Via de website gekocht

Superservice!

Gisterenavond om 19:00 besteld, vandaag op een feestdag thuis geleverd! Ze hebben gisterenavond nog eens gebeld ter bevestiging dat mijn gegevens klopten en ik het effectief besteld had en niemand anders onder mijn naam.

Happyfeetje 09-03-2018 Via de website gekocht

Toppie!!!!

Excellente webshop! Heel goede service, heel goed contact, snelle levering en bovenop een extraatje gekregen omdat het toestel niet hélémaal was zoals op de website. Dus we zijn meer dan tevreden klanten.