123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 6 jaar op rij is 123inkt.be door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorieën Consumentenelektronica en/of Kantoorartikelen bij de Webshop Awards!

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bart 08-07-2022

De online winkel voldoet aan alle voorwaarden om een mooie business uit te bouwen. Goede prijzen, snelle reactie, goede opvolging, vriendelijk en vlot. De kleine attenties (enkele gratis pennen en wat plakband) in de enveloppe met de printpatronen die ik bestelde tonen dat service echt primeert.
123inkt.be 13-07-2022

Beste Bart,

Het doet ons een plezier om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Tot de volgende bestelling. Het team van 123inkt.

Jan Vliegen 08-07-2022

Zeer snel en correct.
Ook de betaling na levering was geen probleem. Dit ondanks het feit dat dit mijn eerste bestelling was.
Zeker voor herhaling vatbaar.
123inkt.be 08-07-2022

Het doet ons plezier om te lezen dat u een fijne ervaring met ons had, voor uw eerste bestelling. Hopelijk tot binnenkort. Het team van 123inkt.

Roberto 07-07-2022

Snelle levering , scherpe prijs , betalen na levering mogelijk. Tevreden van aankoop.
123inkt.be 08-07-2022

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw feedback, fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt en alvast tot een volgende bestelling! Het team van 123inkt

Maes 04-07-2022

snelle service , correcte prijs en telefonisch contact met diverse mogelijkheden voor verdere samenwerking.
123inkt.be 04-07-2022

Beste klant, bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder.

Vriendelijke groeten, het team van 123inkt

Angelina 27-06-2022

Zeer snelle levering, goede kwaliteit van inkt en aan een goedkope prijs. Zeer vriendelijk ook via mail en goede opvolging. Een aanrader
123inkt.be 27-06-2022

Beste Angelina, wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw feedback en alvast tot een volgende bestelling! Het team van 123inkt

van langenhove 25-06-2022

Alles naar wens verlopen , goed op tijd geleverd en prima kwaliteit , gaat heel lang mee !
123inkt.be 27-06-2022

Beste klant, hartelijk dank om uw ervaring met ons te delen, wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens verlopen is. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Rudy 24-06-2022

heel tevreden met aangekochte producten.
correcte afhandeling, levering en degelijke kwaliteit
123inkt.be 24-06-2022

Beste Rudy, bedankt om uw tevredenheid met ons te delen, het doet ons plezier om dit te lezen. Wij wensen u een fijn weekend toe en alvast tot een volgende bestelling! Het team van 123inkt

dirk 23-06-2022

Overzichtelijke site. Naast originele producten wordt ook een goedkopere versie aangeboden. Het voorgestelde inktpatroon paste perfect in een canonprinter. Zeer snelle levering. Kortom super.
123inkt.be 24-06-2022

Beste Dirk, hartelijk dank voor uw positieve feedback, fijn te vernemen dat alles naar wens verlopen is. Alvast een prettig weekend toegewenst! Het team van 123inkt

Ulriche 17-06-2022

Supers elle levering, zoals beloofd de dag erna.
Goedkoper merk van toner genomen zoals werd aanbevolen en werkt perfect
Heel tevreden.
123inkt.be 17-06-2022

Beste Ulriche, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het doet ons plezier te vernemen dat u zo tevreden bent. Het team van 123inkt

Raymakers Jean 17-06-2022

perfecte levering niets aan te merken hulp gekregen om de juiste bestelling te doen
123inkt.be 17-06-2022

Beste Jean, we zijn blij te mogen vernemen dat alles naar wens verlopen is. Mocht u in de toekomst nog bijkomende vragen hebben, aarzelt u dan zeker niet om ons te contacteren. Het team van 123inkt

William Van Aerdebrugge 17-06-2022

klaar overzicht van wat te verkrijgen is, vlot doorheen de items, zeer goede kwaliteit van het huismerk (inktcasettes), vlotte levering door B post.
Kortom: bedrijf om naar terug te keren indien items nodig zijn
123inkt.be 17-06-2022

Beste William, fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Wij kijken alvast uit naar uw volgende bestelling! Het team van 123inkt

Johan 15-06-2022

Uitstekende service. eenvoudige website. Gemakkelijke betaling. Alles is perfect gelopen,
Doe zo verder!

proficiat

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw feedback, fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Nog een fijne dag toegewenst & alvast tot een volgende bestelling! Het team van 123inkt

Giovanni 14-06-2022

Alles was prima in orde. Snelle levering, prima verpakt, huismerk inkt werkt op de printer 👍🏻

Beste Giovanni,

Bedankt voor uw feedback, blij dat alles naar wens is verlopen. Indien u in de toekomst nog bijkomende vragen heeft, aarzelt u dan zeker niet om ons te contacteren. Het team van 123ikt

Marie-Rose 13-06-2022

Goede overzichtelijke website, snelle en keurige levering. Men heeft mij zelfs nog gebeld om te zeggen dat ik gerust de goedkopere huis cartridges kon bestellen en of ik ze wilde veranderen. Heel goede dienst !

Beste Marie-Rose,

Fijn dat u uw tevredenheid met onze deelt, het doet ons plezier dit te mogen lezen. Het team van 123
inkt

Werner 10-06-2022

Snelle en vlotte afhandeling, ook al deed ik de bestelling voor iemand anders. Vulling snel en correct geleverd, én ze werkt goed!

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij graag te uwer beschikking.

Celien 09-06-2022

Ik ben heel tevreden over jullie service en materiaal.
Alles is altijd op tijd geleverd.
Ook de kwaliteit van jullie huismerk is top.

Beste Celien,

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent! Dank dat je de tijd hebt genomen deze positieve review te schrijven!

Erik 09-06-2022

Overzichtelijke webshop met ruim gamma.
Je vindt er veel meer terug dan enkel inktpatronen. Ook andere kantoorbenodigdheden, lampen, batterijen, ...
kan je hier vinden.
Goede service en snelle levering.
123inkt.be 09-06-2022

Beste Luc, wat fijn om uw reactie te mogen lezen. Dit doet ons veel plezier. Groetjes van het 123inkt team!

Gwenny Dobbelaere 08-06-2022

Bestelling plaatsen gaat vlot.
Levering was binnen de 2 dagen.
Alle gevraagde inkt zat in het pakket.
Er zaten extraatjes bij zoals balpennen en een rolletje plakband, een aangename verrassing!
123inkt.be 09-06-2022

Beste Gwenny, wat fijn om te lezen, dat u onze service weet te waarderen. Team 123inkt!

Philip 03-06-2022

Gemakkelijke website. Goed bijkomend telefonisch advies en hulp na bestelling. Correcte en tijdige levering (ook in weekend). Onmiddellijke terugbetaling van teveel online betaald bedrag.
Vriendelijke klantendienst.
123inkt.be 03-06-2022

Beste Philip, hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doen ons plezier dit te mogen lezen. Het team van 123inkt

duchesse 01-06-2022

Voor de eerste maal daar besteld en erg tevreden. Er staken zelfs extra 2 balpennen en een rolletje plakband in de doos. Komt altijd van pas.
123inkt.be 01-06-2022

Goedemiddag, fijn te lezen dat u tevreden bent over uw eerste bestelling bij ons! Bedank voor uw review en nog een fijne dag gewenst. Het team van 123inkt

Dieter 27-05-2022

Ik bestel hier geen inkt meer van hun huismerk. Zeer goedkoop maar de kans is groot dan je printer verstopt geraakt. Ik had bijna mijn 5de printer in 7 jaar tijd weg gegooid omdat er geen kleur meer kon geprint worden. Ik was al wantrouwig over hun inkt omdat ik 123inkt al meer heb gebruikt en toevallig daarna de inkt leidingen verstopt geraken en de printer niet goed meer print. Nieuwe inktpatronen heeft geen zin. Ook niet van het originele merk.

Bij mijn laatste bestelling bij 123inkt had ik originele inktpatronen besteld (welke ik voordien met mijn laatste printer zeker een jaar lang probleemloos heb gebruikt) maar een verkoper belde mij de dag nadien op en overhaalde mij hun huismerk te gebruiken, dit had ik dus niet mogen doen. Toegegeven ik print niet heel veel maar deze bestelling is amper 2 maanden geleden en intussen toch meerdere keren geprint.

Service laat ook de wensen na. Ik heb dit probleem eerst bij hen aangekaart in de hoop dat ze mij op zijn minst de inkt patronen zouden terugbetalen. Maar hier krijg je dan een standaard LOS JE PROBLEEM ZELF OP HANDLEIDING welke btw niet van toepassing was.

TIP: Als je een beetje handig bent, kan je de printkoppen uit de printer halen en spoelen onder warm water. Dit heeft bij mij alvast gewerkt. Mijn type printer: Canon TS8050 https://www.youtube.com/watch?v=ZcObMEY6lXo.
123inkt.be 01-06-2022

Geachte heer, het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over onze cartridges, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Wij zien dat onze collega op 27/05/2021 u hierover een mail heeft gestuurd, helaas zonder reactie. Kan u een mail sturen naar info@123inkt.be met uw printertype aub?
Onze collega zal u hierna verder helpen.

Debeuckelaere 25-05-2022

correcte en zeer snelle levering , aangename prijsstelling , nuttige informatie ten voordele van de klant

Beste,

Bedankt voor uw positieve reactie.
Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.

Sandra 20-05-2022

123inkt producten van eigen merk zeer goed en budget vriendelijk.
Ze hebben alles van kantoor artikelen, niet meer nodig om op zoek te gaan naar de dichts bijzijnde winkel.
Vandaag bestellen, morgen in huis.
Nog nooit problemen gehad, echt Top!

Beste klant,

Heel erg bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze services.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.

Liesje 13-05-2022

Inkt van het huismerk doet het prima! Ook snelle service, veel keuze, goed geprijst, en een bijzonder fijne klantendienst.

Justine 12-05-2022

Zeer blij met de aankoop. Het bestellen gebeurt vlot en er werd snel geleverd.

Beste klant,

Heel erg bedankt voor uw positieve reactie. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.

Indien u nog vragen of opmerkingen hebben, dan beantwoorden wij deze graag.