123inkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123inkt.be.

123inkt.be stelt zich voor

Met meer dan 4 miljoen klanten is 123inkt marktleider op het gebied van online verkoop van inktpatronen, toners en fotopapier. Sinds 2003 is 123inkt één van de snelst groeiende en meest succesvolle webwinkels van België met nog steeds een enorme groei. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis. Al 6 jaar op rij is 123inkt.be door consumenten verkozen tot "Beste Webwinkel" in de categorieën Consumentenelektronica en/of Kantoorartikelen bij de Webshop Awards!

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Paulpaul 03-08-2022

normaal bestel ik de originele ''cartridge'' voor mijn printer omdat ik een paar jaar geleden problemen had met het huismerk zodoende had ik weer de originele besteld (HP) (pak duurder dan het huismerk) en kreeg telefoon van 123inkt dat het huismerk ook werkte en vandaar heb ik mijn bestelling gewijzigd en kreeg nog een korting ook en inderdaad ( na een snelle levering) gelijk geprobeerd in mijn printer en ja hij deed het dus dankzij een telefoontje heb ik geld uitgespaard en dit noem ik SERVCICE, ga zo door en bedankt nogmaals

Beste Paul,

Fijn om te lezen dat wij u op deze manier goed konden helpen.
Tot bij een volgende bestelling!

Nv sunwest. 03-08-2022

Zeer vlot verlopen. Snellle service binnen 24 u. Veilig verpakt. Goede communicatie. Sterk aan te bevelen. Frans vercamer. Brugge

Beste Frans Vercamer,

Fijn om te lezen dat u onze webshop aanbeveelt.

RV 03-08-2022

Alles is zeer vlot verlopen en ben aangenaam verrast over het recycle-initiatief (recyclezakjes) dat bij de bestelling gevoegd wordt. Ook de extra attentie bij de bestelling wordt geapprecieerd.

Dikke 10/10! 😊

Beste klant,

Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met het recycle-initiatief en de bijgevoegde attenties.
Tot bij een volgende bestelling!

jozef 02-08-2022

Wij zijn zeer te vrede van de bestelling die geplaatst is via 123inkt.be. Alles is netjes in een doos geleverd op het aangegeven adres. De inkt patronen doen hun werk goed en de printer werkt weer. Langs deze weg zou ik graag het personeel bedanken voor de goede zorgen van de verpakking. Dank U wel!

Beste Jozef,

Bedankt om ons te laten weten dat alles naar behoren werkt, en dat u tevreden bent over de levering.
Graag tot bij een volgende bestelling!

Thomas 02-08-2022

Ruime hoeveelheid producten. Correcte en tijdige levering, met nog wat extra's. Aanrader!

Beste Thomas,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de correct levering van de producten.
Wij zien u graag bij een volgende bestelling terug!

Edwin 29-07-2022

Vlotte en heel correcte afhandeling. Grote tevredenheid over het geleverde product. Prijskwaliteit is perfect

Beste Edwin,

Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder.

Albert 29-07-2022

Vlotte levering en leuke prijs.
Betaling na levering zonder probleem .
Perfecte batterij .

Beste Albert,

manu 27-07-2022

kunnen of willen niet leveren. ONDERMAATS.Klante dienst stuurt mij teeds door met kluitje in het riet.Besteld op 19/7 s'morgens ...nog steeds geen nieuws.

Beste klant,

Het spijt ons dat wij onze beloftes niet waar hebben kunnen maken over de levering van uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Als webshop zijn wij afhankelijk van de vervoerder om uw bestelling op tijd en onbeschadigd bij u bezorgd te krijgen.

Indien u meer informatie wenst over de status van uw pakket, aarzel dan niet om ons te contacteren op het e-mailadres: klantendienst@123inkt.be

Steve Van Bael 26-07-2022

Waar beginnen we?... Vrolijk een bestelling toners en drums besteld bij Inkt123.
Keurig geleverd , vervolgens de drum geplaatst en toen begon het!
De afdrukken waren in het geheel niet bruikbaar. Gebeld met Inkt123 maar volgens hen lag het aan de printer. Vervolgens 4 u (vier uur) gebeld met de helpdesk van HP. Hier werden we overigens goed geholpen. Echter gaf dit niet het gewenste resultaat. Na lang over en weer ‘geprobeer’, werden we (zo bleek later, geheel terecht, doorverwezen naar de leverancier Inkt113.
Vervolgens hebben ze ons nieuwe producten opgestuurd. Dit gaf geen oplossing. Lichtpuntje on ons verhaal is dat er (NA ÉÉN WEEK inactief te zijn geweest met onze kantoorprinter!) een heldere geest op de helpdesk was die suggereerde om de oude (originele HP)drum terug te installeren. Probleem opgelost. Tussentijdse conclusie: de huisproducten van Inkt113 deugen niet;
Om onze vraag wat men zou doen om ons enigszins te compenseren voor één week printmiserie, hebben we twee dagen moeten wachten. Maar dan kwam het verlossende antwoord; men zou de waardeloze huisproducten terugnemen en... hou u vast..., de volgende keer zouden we geen verzendingskosten moeten betalen.
Zelf hebben we een klantgerichte kantoormentaliteit zodat we van dit magere voorstel enigszins schrokken.
Dat men niet meer verlegen wordt door zulke leveringen gaat ons petje te boven.
Inkt12 nul dus en wat ons betreft plus jamais!

Birthe 26-07-2022

Alles in orde, snelle verzending. En goede service! Toch persoonlijk ondanks de grootte van de webwinkel

Beste Birthe,

Paul 23-07-2022

Snelle en efficiente levering! Huisproducten zijn even goed als de merkenprodeucten!
123inkt.be 25-07-2022

Beste Paul, het doet ons plezier te lezen dat u tevreden bent over onze producten. Buiten het feit dat de producten even goed zijn als de merkproducten, geniet u ook nog eens van een levenslange garantie. Alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Peter Hanegreefs 23-07-2022

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Met nog enkele toegevoegde cadeautjes is het steeds leuk om de doos (bestelling) te openen :)
123inkt.be 25-07-2022

Beste Peter, fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over de bestelling en u onze bijgevoegde gadgets weet te appreciëren. Alvast tot de volgend bestelling! Het team van 123inkt

Werner 23-07-2022

Besteld als nieuwe klant, heel snelle en correcte levering en zelfs mogen betalen na levering. Dit is zoals het moet. Heel tevreden.
123inkt.be 25-07-2022

Beste Werner, bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u onze service weet te appreciëren. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder. Het team van 123inkt

Thalia 21-07-2022

Een gebruiksvriendelijke website, een uitgebreid assortiment, goede prijzen en een snelle levering. Wat wil een klant nog meer?
Mijn ervaring is prima verlopen, niks op aan te merken!
123inkt.be 22-07-2022

Beste Thalia, hartelijk dank voor de positieve feedback, dit appreciëren wij enorm. Wij wensen u een fijn weekend tegemoet en alvast tot de volgende bestelling! Het team van 123inkt

Jean 20-07-2022

om mijn inkt te bestellen moest ik juist de printer nummer induwen en alles stond er op met de prijs en al dus geen moeite om iets te vinden en probleemloos te bestellen en af te rekenen
123inkt.be 20-07-2022

Beste Jean,

Bedankt om uw tevredenheid met ons te delen. Het doet ons plezier te lezen dat u een positieve winkelervaring had bij ons.

Wij wensen u nog een fijne dag toe en zien u graag terug bij een volgende bestelling. Het team van 123inkt

Claes Nico 19-07-2022

Om 22u30 savonds besteld en volgende middag in huis en met kleine gift 2 balpennen en retour zakjes voor lege patronen. En goed geleverd door post NL.

Beste Nico,

Bedankt voor uw positieve review, fijn te vernemen dat alles naar wens verlopen is.

Nog een fijne avond gewenst, het team van 123inkt

Edroxa 19-07-2022

Vlugge levering , in de namiddag besteld en s anderendaags tegen de middag geleverd aan huis .
Product van de huismerk inkt is goed en bespaar je veel geld uit door verschil van prijs

Beste klant,

Fijn te vernemen dat u tevreden bent over de inktpatronen van ons huismerk!

Nog een fijne avond gewenst, het team van 123inkt

Luigi Scantamburlo 19-07-2022

Op de site zonder problemen gevonden wat ik nodig had, heel gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en duidelijk, eenvoudige manier om de betaling uit te voeren en Super tevreden over de leveringstijd

Beste Luigi,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, het doet ons plezier te vernemen dat u tevreden bent over onze webshop.

Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag gewenst! Het team van 123inkt.

Popo 19-07-2022

Gemakkelijk, eenvoudig en zeer snel. Volgende dag was bestelling reeds thuis.

Beste klant,

Bedankt voor uw positieve review, fijn te lezen dat u tevreden bent!

Nog een prettige dag gewenst, het team van 123inkt.

Dominique 18-07-2022

Op 123inkt gebotst bij het zoeken naar een laag opstapje met wieltjes om in keuken te gebruiken. Vlot ontvangen. Product zelf is degelijk en voldoet aan alle verwachtingen. De persoonlijke mail achteraf met vraag of alles goed verlopen is, maakt dat voor mij de score een 10 is.
123inkt.be 18-07-2022

Beste Dominique,

Het doet ons plezier te vernemen dat u tevreden bent over onze service!

Wij wensen u nog een fijne dag toe en graag tot binnenkort! Het team van 123inkt

Patrick 14-07-2022

Zeer tevreden over 123 inkt, top winkel, goede materialen en zeer snelle levering
123inkt.be 18-07-2022

Beste Patrick,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!

Nog een fijne dag toegewenst. Het team van 123inkt

Benoit Verbrugge 13-07-2022

Goede producten, goede kwaliteit, snelle levering, en nog een paar leuke kleine gratis extra's bij de bestelling. Gemak van betalen. Een tevreden klant.

Beste Benoit,

Fijn te vernemen dat u tevreden bent over uw bestelling!

Wij wensen u nog een prettige avond toe en zien u graag terug bij een volgende bestelling. Het team van 123inkt

Louis 13-07-2022

Een snelle reactie en levering plus heel vriendelijke en geduldige mensen aan de telefoon.

Beste Louis,

Bedankt voor het delen van uw positieve review. Het doet ons plezier te vernemen dat u tevreden bent over onze service! Het team van 123inkt

Robert Vanhoorde 13-07-2022

Inkt cartridges zijn van goede kwaliteit, de levering is snel en correct (B-Post). Meerdere betalingsmogelijkheden.
Klantendienst volgt de levering nauwgezet op.

Beste Robert,

Hartelijk dank voor uw feedback, fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Alvast tot een volgende bestelling! Het team van 123inkt

Vincent 12-07-2022

Snelle levering, goed verpakt en overzichtelijke website...meer moet het niet zijn.

Beste Vincent,

Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze werking. Tot binnenkort. Het team van 123inkt