Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 279 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Marcel 03-12-2020

Prima en betrouwbaar bedrijf. Snelle levering. Uitgebreid assortiment en voordelig geprijst

Prijs!?!? 03-12-2020

De prijs deed het hem. Veel voordeliger dan de concurrenten, dus niet twijfelen en bestellen.

Bert 02-12-2020

Snelle levering. 2 verschillende elektrische tandenborstels besteld, de volgende dag al bezorgd.
Top!

Wilma Van Wezel 02-12-2020

De levering kwam zoals afgesproken
De Kwaliteit is wat ze vertelde ( UMC Utrecht )
Ik ben er blij mee !
De Kwaliteit voor zoveel minder euros als op vele andere sites is geweldig !

Aafke 02-12-2020

Site met veel keuze en prijs voor de producten die ik bestel echt top!! Bezorgen volgens afspraak, alles gaat volgens afspraak dus maken waar wat ze doen!!! Top site

Anja 02-12-2020

Op de site terecht gekomen door eerst de reviews te raadplegen.....zeer tevreden,goede aanbieding, snelle en perfecte bezorging! Ik ga, wannneer weer nodig, zeker weer bij dit bedrijf een bestelling plaatsen.

Marie-José 02-12-2020

Voor Tandenborstel.com gekozen vanwege de vele positieve reviews. De mijne sluit daar bij aan. Duidelijke webshop, betaling achteraf verliep prima, levering op beloofde datum en tijdstip, netjes verpakt. Tandenborstel werkt prima.

Henrie J. 02-12-2020

Bij Tandenborstel.com zijn ze accuraat, denken mee, zoeken uit voor zover het in hun vermogen ligt en proberen het/de bestelde artikel(en) zo snel als mogelijk te verzenden en zij zijn uiterst vriendelijk (als je het zelf ook bent). De website zit goed in elkaar. Bij e-mail contact reageren zij zo snel als mogelijk is. Product(en) wordt/worden goed verpakt afgeleverd.

brigje 02-12-2020

Vandaag besteld morgen al in huis. Goede info op de site en een prompte levering. Ik was op zoek naar tandenborstels voor 9 en 10 jarige. Oral B zat in jullie assortiment.

Bea 02-12-2020

Deze shop was de goedkoopste voor de OralB elektrische tandenborstel.
De volgende dag werd het al geleverd.
Keurig bericht hoe laat ik het pakketje op kon halen.
Meerdere betalingsmogelijkheden.
Pakketje zorgvuldig verpakt

Mees 01-12-2020

Supersnelle levering en ook nog eens wat kleine presentjes erbij. Heel attent👍

Jo 01-12-2020

Goede service .Mijn product was niet op voorraad dus hebben ze het op een andere manier opgelost ,heel fijn en je word ook goed op de hoogte gehouden.Goede winkel .

Hans 30-11-2020

Prima service , artikelen geleverd als besteld en op de afgesproken tijd bezorgd.

Monique 30-11-2020

Overzichtelijke webshop, duidelijke communicatie, snelle levering en een vriendelijke prijsjes! Ik kom zeker terug!

Gylianh 30-11-2020

shop is snel met de levering en de prijs is super vergeleken met andere aanbieders voor herhaling vatbaar

Hervé 29-11-2020

Zeer goede en snelle service. De verstuurde items waren goed en verzorgd verpakt.

Yvonne 29-11-2020

Prima site makkelijk te bestellen product zoals omschreven en snel in huis toppie zo mogen meer bedrijf handelen

Karin Pubben 29-11-2020

Overzichtelijke website en goede acties. De service is prima, had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Ben erg tevreden over het product.

Diana 29-11-2020

De site is heel overzichtelijk, met een duidelijke beschrijving van de producten. Levering volgens belofte al de volgende dag in huis. Wanneer we nieuwe opzetborstels nodig hebben weet ik jullie te vinden.

Wendy 28-11-2020

Ja ik geef eigenlijk nooit tienen maar waarom niet als er binnen 2 dagen geleverd is wat je besteld hebt?

Fijne tandenborstel ook, wel even wennen dat elektrisch poetsen, er loopt meer water en tandpasta langs mijn kin naar buiten als dat er in mijn mond blijft zitten :-)

Linda 28-11-2020

Er is genoeg keuze, de site is erg overzichtelijk. En supersnelle levering! Aanrader!

Margriet Plukaard 28-11-2020

Uitstekende en snelle service
Moet nog uitgeprobeerd worden is sinterklaas cadeau voor kleinkinderen.
Beveel deze tandenborstel.com zeker aan.

Hetty 27-11-2020

Snel en keurig geleverd! Een speciale kokostandpasta besteld. Moet nog uitproberen.

Lau 27-11-2020

Snel en goed geleverd. Eerste bestelling via Bol.com geplaatst, en ontdekt dat er zoiets als tandenborstel.com bestaat. Dus voor een elektrische tandenborstel direct naar de site gegaan. Ik zocht in een bepaalde richting, en op basis van de duidelijke info bij de verschillende opties was de keus snel gemaakt.

Ronald 27-11-2020

Keurig verpakt. Netjes geleverd zonder beschadigingen. Sympathiek geprijsd. Ik kom graag een keer terug.