Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Roger Boxberger 20-12-2020

Op aanbeveling van vrienden,zijn zelf zeer tevreden over levering en aankoopprijs.

Jim 19-12-2020

Eerste keer iets gekocht op deze site
Prima prijs en snelle levering , ben uitermate tevreden

Janneke 19-12-2020

Even gebeld met de klantenservice, omdat ik tandenborstels wilde voor mijn kleinkinderen, prima advies gekregen en direct besteld, volgende dag al in huis.

Enjoy 19-12-2020

Gegoogled op het produkt wat ik zocht.
Zo kwam ik op deze site en direct bij het gewenste produkt.
Dit had de laagste prijs welke ik kon vinden. Direct besteld en de volgende dag in huis.
Vlekkeloos.

lovke 19-12-2020

Zeer goede service
Zeer snelle levering
Prijs is zeker en vast een aanrader , nergens goedkoper

Maureen 18-12-2020

Duidelijke website, goede communicatie per email (wanneer het overgedragen is aan postnl, tracking nummer etc) snelle service. Zondagavond besteld, dinsdagochtend in huis. Netjes verpakt.

T 18-12-2020

Slecht! Pakketje vermist, PostNL geeft verkeerd adres aan (vreemd, heb hier toch vaker pakketjes ontvangen!) & tandenborstel.com klantenservice geeft niet thuis..

piet van hengel 18-12-2020

wij zijn nieuwe klanten voor de eerste maal iets besteld .voor 3uur .. de anderen dag al ontvangen
zeer te vreden .

Frans 18-12-2020

Aantrekkelijke prijzen. Vlotte levering, zelfs toen Postnl onder hoge druk stond. Snelle en duidelijke reactie bij correspondentie.

Co 15-12-2020

Nergens goedkoper gevonden en een zeer snelle en correcte levering. Prima

Airwave 14-12-2020

Op zoek naar de tri-zone opzetborstels van Braun, kwam ik op de site van tandenborstel.com.
Het is een zeer goede en overzichtelijke site, bestellen gaat zeer makkelijk met of zonder account.
Zeer gebruiksvriendelijke site. Zij maken hun belofte waar, voor 15:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Kortom een prima klantvriendelijke en service gerichte site. Een topsite en zeer aanbevelingswaardig.

Bert 14-12-2020

Ik heb mij voor de keuze van de elektrische tandenborstel laten leiden door de tests van de Consumentenbond. Verder supersnelle levering van de tandenborstel. Maar eigenlijk wel jammer dat er niet standaard een aantal andere types opzetborstels bij wordt geleverd. Dat vergemakkelijkt de fijnafstemming in het gebruik. Nu moet ik sets van 4 of 6 aanschaffen om ter vergelijking andere types te kunnen proberen.

Miranda 14-12-2020

Op advies van tandarts op de site gekeken. Bekende producten voor vriendelijke prijzen. Bestellen gaat makkelijk en een snelle levering. Top!

JPM 13-12-2020

Goede prijs. Levering product zou de dag na de bestelling zijn, omdat het artikel op voorraad was. Helaas ontvingen wij het bestelde artikel niet. Na bellen met de servicedesk bleek dat het artikel toch niet op voorraad was. Een dag na het contact met de servicedesk is het artikel alsnog geleverd. Dit was het enige minpuntje.

A 13-12-2020

Snelle levering en een prima prijs, dus kan dit bedrijf aanbevelen om te bestellen

Rob Timmermans 13-12-2020

Snel geleverd, goede prijs. Kan niet beter, kan deze webshop aan iedereen aanbevelen.

EJF 13-12-2020

Tandenborstel.com :
is een goede webshop
Als je iets besteld altijd snelle levering
prijzen van artikelen zijn goed en een ruime keuze.

kruug 12-12-2020

Ik heb al vaker bij Tandenborstel.com bestellingen gedaan en altijd tevreden over hoe het proces is verlopen, van kiezen van een product op een overzichtelijke website tot aan de levering die altijd op tijd is geweest. Tel daarbij op dat de prijzen scherp zijn en er regelmatig een gratis monster wordt toegevoegd bij het bestelde product en ik kom tot de enige conclusie die voor mij mogelijk is: topwinkel.

Willem 12-12-2020

Voor ons de eerst keer dat we wat besteld hebben bij Tandeborstel.com en zijn daar zeer tevreden over. Vooral de prijs van het door ons bestelde artikel is zéér scherp, houden zo!!
Levering was een dag vertraagd, maar kwam door Postnl. i.v.m. decembermaand en Corona. Voor ons geen probleem.
Willem.

Anna 12-12-2020

Razendsnelle levering van mijn elektrische tandenborstel (meteen de volgende ochtend), zeer tevreden.

Jacqueline 11-12-2020

Prima producten en goede prijs kwaliteit verhouding .
Snelle levering en problemen worden snel opgelost .
Schrijf je ze aan krijg je gelijk een reactie terug .

Nabuurs 11-12-2020

Goede site en de bestelde tandenborstels waren snel binnen, tegen een goede prijs.

Dieke 10-12-2020

Goede tandenborstel. Lichtgewicht en zacht geluid. Poetst fijn met een cross action borstel.

Bertie 09-12-2020

Beste prijs voor de originele cross action opzetborstels. Gratis levering door de brievenbus. Duurde enkele dagen langer na Black Friday, maar nog wel acceptabel.

Anne 06-12-2020

Producten zijn goedkoper dan op andere sites, er werd snel geleverd. Kon door de brievenbus, geen overbodige dozen, waardoor een bezorging niet nodig was.