Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Arnold 17-11-2020

Snelle en correcte levering! Doen wat ze beloven op de site. Zeker aan te bevelen!

AG 17-11-2020

Een overzichtelijke site waardoor kiezen gemakkelijk was. Vanaf het begin van de bestelling tot en met de informatie en aflevering is alles goed en vooral snel gegaan. Kortom het hoogste cijfer is hier op zijn plaats.

Mourad 16-11-2020

Scherpe prijs en doen altijd wat ze zeggen. Levering komt altijd op tijd binnen.

hansihansi 15-11-2020

Heb mij uitvoerig georiënteerd alvorens te kiezen voor Tandenborstel.com. Op geen enkele wijze hiervan spijt gehad: goede communicatie, aflevering en niet onbelangrijk de beste prijs.

JackvO 15-11-2020

Snelle levering, nette verpakking en schappelijke prijzen.

Anja 15-11-2020

Duidelijke website, zeer snelle levering en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rachel 15-11-2020

Fijne webshop, snel geleverd, netjes ingepakt,goeie produkten, mooi prijsje! 👌

Esther 14-11-2020

Fijn webshop, snelle levering.goed verpakt.
Helemaal top,en de prijs is ook goedkoper dan op een andere website

Hilde 14-11-2020

Snelle levering, veel keuze en goede prijzen. Al meermaals iets besteld en zeer tevreden. Een aanrader!

irma 14-11-2020

Deze site is mij aangeraden door mijn mondhygiënist. De producten zijn makkelijk te vinden en hebben een goede prijs. Snelle bezorging, binnen een dag. Zeer tevreden.

Helene 13-11-2020

Al eerder opzetborstels besteld en ook deze keer de elektrische tandenborstel weer snel en netjes geleverd!

Jetje 11-11-2020

Ik zocht de ragertjes van TePe en die waren hier echt goedkoop. Snelle levering, reeele verzendkosten en netjes op de hoogte gehouden

Peters 10-11-2020

Prima site die ik via mijn mondhygiëniste heb gekregen. Twee keer iets besteld en twee keer alles volgens de beloftes gekregen. Zelfs in coronatijd. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment dus keuze voor iedereen. En bestellen is zelfs voor mij gemakkelijk terwijl ik heel onhandig ben met computers. Zeker een aanrader.

IB 10-11-2020

Overzichtelijke site, goede prijs. Snelle levering en vooral goede service.
Levering was niet compleet en na 1 telefoontje werd de volgende dag het ontbrekende bezorgd. Top service!

wiecher 09-11-2020

prima, goede levering, snel en in orde erg tevreden .Goede prijs kwaliteitsverhouding

Asia 09-11-2020

Op side staat vandaag bestelen morgen thuis -dat is niet waar

Product super

Eelco 08-11-2020

Duidelijke site met goeie technische informatie over de artikelen en prijstechnisch heel interessant.

DutchMike 08-11-2020

zeer overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, scherpe prijzen en een erg betrouwbare, snelle levering.

Cees Amersfoort 08-11-2020

Snelle levering van het product en voor een keurige prijs.
Heb al meerdere malen bij deze winkel gekocht.

Bouwie 07-11-2020

De website is heel gebruiksvriendelijk. De goederen worden keurig verpakt en snel geleverd.

hoekvd 07-11-2020

Ze zijn aangesloten bij het Webshop keurmerk en de bestelprocedure gaat heel makkelijk. Tijdens en na het bestellen krijg je keurig de informatie over de bestelling zoals eventuele verzendkosten, de levertijd etc. De bestelling werd keurig op de aangegeven datum bezorgd in een nette doos. Ook deze doos bevat nog weer leuke informatie (zoals een paar andere grote spelers op de markt ook wel doen). Wij zijn erg tevreden over de service.

Rku 07-11-2020

Uitstekend product tegen de beste prijs. Wel even wachten op de levering; geen 24 uursservice.

elektrische tandenborstel 06-11-2020

Zeer goede en snelle service. Het product voldoet volledig aan de verwachtingen!

Hans 06-11-2020

super!
snel geleverd scherp geprijsd alle producten zijn de prijs van de supermarkt aanbiedingen

Nico C 04-11-2020

Goede sortering en prijs bij Tanderborstel.com. Jammer dat de verpakking blijkbaar was beschadigd, waarna post.nl reeën zakje omheen deed en kaartje toevoegde. De levering bleek compleet. Netjes!