Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

hans 01-01-2021

Liep toevallig tegen deze site aan omdat ik ragers nodig had en een nieuwe electrice tandenborstel. Bestelling was 2 dagen later al binnen ondanks de kerstdagen. top.

PCos 01-01-2021

Snelle levering, goede prijs, klantvrindelijk kaartje erbij met vlotte en verzorgde vormgeving en bericht.

LindaT 31-12-2020

Uitgebreid aanbod, overzichtelijke website. Goede producten. Leveren zeer snel

N.Foster 31-12-2020

Helaas bleek het bestelde artikel niet voorradig, maar dit kwam pas na een maiswisseling en een wachttijd boven water. Het zou netjes zijn geweest als ik pro actief geïnformeerd was hierover.
Uiteindelijk een ander apparaat besteld (WF06 ipv 05) en deze bevalt prima.
Overigens ben ik zeer netjes te woord gestaan en icm met een prima apparaat toch een hoog cijfer.

Hans 31-12-2020

binnen een dag geleverd en dat voor een zeer concurrerende prijs. het product bevalt prima

Madelon 30-12-2020

Snelle levering, goede prijs na het vergeleken te hebben met andere aanbieders

Zeer tevreden!!! 29-12-2020

Heel gebruiksvriendelijke site.
Ik had telefonisch contact voor wat vragen en had direct een medewerkster aan de lijn, die zeer deskundig was en mijn vragen prima afhandelde.
Super snelle levering: 23 December besteld en 24 December al in huis.
Zeer tevreden, ik kom zeker terug bij Tandenborstel.com

Koen 29-12-2020

Voor een elektrische tandenborstel was de keuze ruim, makkelijk te vinden op duidelijke website, bezorging op tijd, gewoon, zoals het hoort.

Paul 28-12-2020

Zeer snelle correcte levering, goed verpakt. Prijzen zijn prima in vergelijk met andere aanbieders. Aanrader voor een goede mondverzorging!

Saskia Franse 28-12-2020

Supersnelle levering en duidelijke website. Producten aanmerkelijk goedkoper.

A.M.P. van der Burgt 27-12-2020

Een groot assortiment en een voordelige prijs. Daarbij ondanks de drukke periode voor kerst toch binnen twee dagen geleverd.

K.J.I. 27-12-2020

Duidelijke site. Met veel keus en makkelijke manier van bestellen. Was op zoek naar een Oral-b Genius en deze was nergens goedkoper! Ook de levering was heel snel. Ik vind het een geweldige site.!

Bea 26-12-2020

Pico Bello. Prima ingepakt. Ziet er allemaal goed uit. Goede website. Makkelijk te bestellen en te betalen.

Ria 26-12-2020

Ze hebben een heel groot assortiment en een voordelige prijs. Ondanks de drukke periode rond kerst toch binnen twee dagen geleverd. Netjes verpakt . Ik ben helemaal blij met Tandenborstel.com

Franciscus Rive 26-12-2020

Deze shop levert producten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Transparante producten en een snelle levering. Kortom: een aanrader!

Hilde 26-12-2020

goede en duidelijke website. Lage prijzen. De levering via DPD Belgium verliep niet zoals gewenst. Ook wel heel grote doos, had in kleinere verpakking gekund.

daffiedok 25-12-2020

ondanks drukte binnen 3 dagen afgeleverd, top geregeld, makkelijk te bestelen ovezichtelijke site

Etty Smeding 25-12-2020

Zelfs in deze ontzettend drukke periode voor pakketbezorgers werd mijn bestelling goed op tijd bezorgd. Natuurlijk niet na een dag, maar ik hoefde niet lang op mijn pakketje te wachten. Alles was keurig ingepakt en alles voldeed aan mijn verwachtingen.

Diederik 25-12-2020

Prima service, zowel bestelling als levering. Maar ook het omruilen van het artikel (verkeerd type, was mijn eigen fout) ging vlot en zonder problemen. Ook prima en vriendelijke communicatie. Retourporto moest ik wel zelf betalen (tja...), maar vervangende zending was opnieuw gratis. Zowel de eerste levering als de vervangende levering bevatte een klein tubetje tandpasta; aardig.

Jos 24-12-2020

Prima bedrijf: leveren volgens afspraak! Extra pluspunt leveren via Automaat Post afhaalpunt: hoef jer ook niet voor thuis te blijven en kunt je pakket 24/7 ophalen

Michiel 24-12-2020

zeer positief over de afhandeling van de order en de communicatie over het pakketje
en zelfs bij levering nog een klein extratje ontvangen (tube tandpasta) en een bedankt briefje.
het product zelf (een tandenborstel) ook zeer tevreden over en werkt volledig naar behoren

Peter 23-12-2020

Omdat de webshop de goedkoopste aanbieding had, een duidelijke voorlichting gaf, en snel leverde.

Jasper 23-12-2020

Snelle levering ,goede prijs
Maarrrrrrr waarom in idioot grote milieubelastende verpakking ,volgestopt met reclamefoldertjes ???
Had ook door de brievenbus gepast

Walter B. 22-12-2020

Op advies tandarts op internet ( gefilterd) gezocht naar kwalitatieve tandreinigers en tandgel. In het "oerwoud" van aanbieders en diversiteit aan leveringsvoorwaarden uitgekomen bij 'Tandenborstel'. Transparant bestelproces, daags na bestelling afgeleverd, dit alles tegen een concurrerende prijsverhouding. In deze tijd van beperkingen toch prettig gewinkeld.

Joke 20-12-2020

na bestelling wordt alles duidelijk doorgegeven en zelfs in deze periode binnen een paar dagen geleverd.