Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Hervé 29-11-2020

Zeer goede en snelle service. De verstuurde items waren goed en verzorgd verpakt.

Yvonne 29-11-2020

Prima site makkelijk te bestellen product zoals omschreven en snel in huis toppie zo mogen meer bedrijf handelen

Karin Pubben 29-11-2020

Overzichtelijke website en goede acties. De service is prima, had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Ben erg tevreden over het product.

Diana 29-11-2020

De site is heel overzichtelijk, met een duidelijke beschrijving van de producten. Levering volgens belofte al de volgende dag in huis. Wanneer we nieuwe opzetborstels nodig hebben weet ik jullie te vinden.

Wendy 28-11-2020

Ja ik geef eigenlijk nooit tienen maar waarom niet als er binnen 2 dagen geleverd is wat je besteld hebt?

Fijne tandenborstel ook, wel even wennen dat elektrisch poetsen, er loopt meer water en tandpasta langs mijn kin naar buiten als dat er in mijn mond blijft zitten :-)

Linda 28-11-2020

Er is genoeg keuze, de site is erg overzichtelijk. En supersnelle levering! Aanrader!

Margriet Plukaard 28-11-2020

Uitstekende en snelle service
Moet nog uitgeprobeerd worden is sinterklaas cadeau voor kleinkinderen.
Beveel deze tandenborstel.com zeker aan.

Hetty 27-11-2020

Snel en keurig geleverd! Een speciale kokostandpasta besteld. Moet nog uitproberen.

Lau 27-11-2020

Snel en goed geleverd. Eerste bestelling via Bol.com geplaatst, en ontdekt dat er zoiets als tandenborstel.com bestaat. Dus voor een elektrische tandenborstel direct naar de site gegaan. Ik zocht in een bepaalde richting, en op basis van de duidelijke info bij de verschillende opties was de keus snel gemaakt.

Ronald 27-11-2020

Keurig verpakt. Netjes geleverd zonder beschadigingen. Sympathiek geprijsd. Ik kom graag een keer terug.

Cor 24-11-2020

Gebruiksvriendelijkheid is prima. Ik kan hier alleen maar aan toevoegen dat op de bezorging van het door mij bestelde product niets was aan te merken.
Houden zo!!!

winky 24-11-2020

Goede prijs en een snelle levering. Dit laatste wat betreft de snelheid van versturen en de juiste verpakking ervan. Goede prijs en veel keuze.

Ikkuh66 23-11-2020

een super fijne site voor electrische tandenborstel aan te schaffen, omdat hier veel keuze heb van verschillende merken.
Er is in verschillende prijsklassen te kiezen ook de de opzetborstels zijn er in vele typen te verkrijgen met een goede uitleg erbij voor waar je deze te gebruiken zijn.
De site is makkelijk in gebruik net als het afrekenen is zo gebeurt.
Dus ga even zelf kijken op de site ze hebben erg veel producten dus wat je ook zoekt kom je daar wel tegen met goeden prijzen.

Hans 23-11-2020

Het is een makkelijk site. Je kunt snel de producten vinden en vergelijken met andere uitvoeringen en merken. De informatie over de levering was uitstekend en zoals beloofd de volgende dag.

klant 22-11-2020

Goede prijs en een correcte levering. Dit laatste wat betreft de snelheid van versturen en de juiste verpakking ervan.

Jos 22-11-2020

Een monddouche van waterpik besteld. Het artikel werd snel geleverd, alleen ontbrak een Nederlandse beschrijving van het product.

Joey 22-11-2020

Super snel .. goed verpakt en goede communicatie !!
Zal er zeker een volgende keer weer gebruik van maken

Peter 22-11-2020

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

torgeir 21-11-2020

heel overzichtelijk, zeer vlotte levering. ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Walther 21-11-2020

Goede dienstverlening, goede website en goede prijzen. Zo moet het eigenlijk zijn.

BJ 20-11-2020

Aankoop Oral-B tandenborstel
- Goede duidelijke site
- Prijs voor product is goed
- Levering snel en goed/leuk verpakt
- Meegeleverd kaart met hierop alle opzettandenborstel en waarvoor geschikt van Oral-B
Kortom prima, snel en to the point

Chris Kleijweg 20-11-2020

Tweede keer dat ik Braun producten bij tandenborstel.com heb gekocht. Beide keren was het de beste prijs, een uitstekende service en een snelle gratis bezorging. De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.

Henk Wester. 18-11-2020

We zijn zeer tevreden over Tandenborstel.com
Prijzen aanzienlijk lager dan collega/concurrenten.
Snelle bezorging, en goed verpakt.
We gaan zeker er weer een bestelling doen.

Lieneke 17-11-2020

Via Google op de website gekomen.
De site is erg overzichtelijk en duidelijk.
Tevens was de prijs voor het benodigde artikel erg interessant. Direct besteld en de volgende dag in huis. Goede service en ik zal hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Elly van der Lelij 17-11-2020

De volgende dag bezorgd, vooraf wanneer precies het zou komen.
Goed ingepakt.
Prima kwaliteit