Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Tevreden klant 09-01-2021

Goede prijs voor een oral B tandenborstel.
Snel geleverd en netjes verpakt.
1 opzetborstel en klein tubetje pasta gratis meegeleverd.

Karin 09-01-2021

Keurig verpakt, het was snel geleverd en nog een leuk klein extraatje ontvangen

SW 09-01-2021

Veel keuze op een duidelijke website. Bestellen is gemakkelijk en ik heb de producten snel in huis.

Jos van B. 09-01-2021

Zeer goede ervaringen met "De Tandenborstel". De site is zeer duidelijk, hoe te bestellen. De reactie na de bestelling komt meteen. De wijze van betalingsmogelijkheden is uitgebreid en je wordt helder en duidelijk naar de betalingsopdracht doorgevoerd. De bevestigingen van e.e.a zijn duideijjk en je wordt prima de op de hoogte gehouden, hoe ver het pakket is onderweg naar jou. De factuur is helder. Het produkt is uitstekend verpakt en beantwoordt volledig aan je verwachtingen.
Ik ben voor de volle 100% tevreden over "Fe Tandenborstel".

Marianne 08-01-2021

Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding. Product zit keurig verpakt en bevat ook nog een kleine attentie (tube tandpasta) .

Anja peeters 08-01-2021

Geachte,
Een hele goede shop
Goede uitleg over product en kwaliteit is top
Een echte aanrader
Echt waarde voor je geld
Na 1 poetsbeurt merk je al dat het een goed product is met top resultaat
Moest net dag daarna na tandarts en haf hem mee genomen
Heb een top product aangeschaft
Dank je wel

Joop 08-01-2021

Ik ben zeer tevreden over de goede prijs en de snelle levering.
De leverancier kan ik aan bevelen

Jacolien 08-01-2021

De prijzen zijn goed. En ik ben tevreden over de toch snelle levering in deze tijden.

Dirk 08-01-2021

Niet de eerste keer dat ik hier bestel, alles volgens afspraak, klantenservice werkt ook goed bij vragen.
Prijs kwaliteit is prima.

Thom 08-01-2021

Alles goed en correct geleverd "top " ik ga zeker de aankomend keer weer bestellen.

Duidelijk en eerlijk 08-01-2021

Alles staat duidelijk vermeld op de site. Alles keurig vermeld, zelfs als er vertraging op kan treden.

E.J. K. F. Amsterdam 07-01-2021

De uitleg op de website is duidelijk en( voldoende voor mij. En het product is ook ierts goedkoper dan elders.

Rinus 05-01-2021

Telefonisch vriendelijk en snel antwoord (echte mensen dus). Snel geleverd, netjes verpakt

Rick 03-01-2021

Op aanraden van onze mondhygiëniste, kranen we tandenborstel. com terecht. De juiste keuze zo bleek. Service is goed en ondanks de feestdagen, was de bestelling de volgende werkdag al binnen. Wij zijn super tevreden.

Edwin 03-01-2021

Dit is een zeer betrouwbare webshop, snelle levering, goede prijs en service. Heb ze al bij menig vrienden en kennissen aanbevolen ivm prijs en snelle levering.

Marco 03-01-2021

Zeer snelle levering van een elektrische tandenborstel en een doos opzetborstels.
Alles goed verpakt en ten tijde van bestellen de laagste prijs.

Lammert Dijkstra 03-01-2021

Alleszins redelijke prijs t.o.v. andere bedrijven. Grappig dat tandenborstel.com ook dit artikel (voor scheerapparaten) verkoopt. Verwacht je niet, maar zeer welkom! Vlotte levering.

MB 03-01-2021

Ik heb al vaker bij Tandenborstel.com bestellingen gedaan en altijd tevreden. Een overzichtelijke website tot aan de levering die altijd op tijd is geweest ondanks de drukke feestdagen. Scherpe prijzen en je krijgt regelmatig een gratis monster bij het bestelde product en een leuk kaartje,ik kan alleen maar zeggen een topwinkel.

Pascal 03-01-2021

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Zeer snelle levering ondanks de drukke feestdagen.

Marinus Verheij 02-01-2021

Keurig snel en op tijd geleverd, met deze type tanden borstel hebben we al vele jaren een goede ervaring. Accu gaat zeker een volle week mee bij twee keer poetsen. En de timer dat hij bij iedere 30 sec een signaal geeft vinden wij slim, zou ik niet willen missen. Een aanrader voor een prima prijs.

durske 02-01-2021

ik zocht naar lensdopjes voor de braun koorts thermometer en zelfs die hadden jullie . ondanks deze drukke periode was de levering goed en snel.

Dirk 02-01-2021

Zeer goede service en prijzen ! ik kreeg zelfs meer dan wat ik gekocht had, een extra cadeau. Ook snelheid van verzenden is zeer snel !!

Richard 02-01-2021

Voorlopig nog slecht want nog niets ontvangen. Behalve uitnodiging voor review. Hopelijk agv vertraging bij Post NL? Een eerdere zending, maanden geleden, was wel goed

Meije 02-01-2021

Zeer vlotte verwerking en toen bleek dat ik iets miste werd dit direct toegestuurd. Goede service

Marlies 02-01-2021

Een fijne, overzichtelijke site met artikelen die in de normale winkels moeilijk of niet te vinden zijn. Prijsvriendelijk en de levering was supersnel. TOP!!