Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Niek De Wit 29-08-2021

Geen gedoe, geen ‘oh nee, toch niet zo voorradig als we dachten’, supersnelle levering en strakke prijzen in een uitvoerig assortiment.

Inge 28-08-2021

Goede indruk van de shop. Zeer gebruiksvriendelijk. Snelle levering. Keurig verpakt. Grappige doos. Alles op het gebied van mondverzorging. Voor herhaling vatbaar.

Marja 28-08-2021

Top service. Bij bestelling extra kleine tubes tandpasta gekregen altijd handig. En voordelige prijzen voor de tandenstokers/-ragers.
Top

Tandpasta voor implantaten 27-08-2021

Goede prijs- / kwaliteit verhouding. Snelle levering. Bij bestelling nog ongevraagd monstertubes tandpasta ontvangen. Top!

Frits 26-08-2021

Zeer goed product. Overzichtelijke site en supersnelle bezorging. Vandaag besteld morgen binnen.

Mary 24-08-2021

Lekker snel bestellen en dag later in huis: prima website en de geld nd akties volgend dus je doet jezelf niet te kort!

Thea 24-08-2021

De Braun navullingen besteld voor reinigen scheerapparaatzeer voordelig en snel geleverd prima webwinkel en leuk dat je nog een attentie krijgt bij de bestelling ik raad deze webwinkel aan

Hellen 23-08-2021

Tandenborstels zijn zoals omschreven, zeer snelle en correcte levering. Gebruiksaanwijzing makkelijk te lezen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Olga 22-08-2021

Ik kreeg bestelling volgens de aankondiging en de bestelde tand borstel voldoet uitstekend

Oma Anneke 22-08-2021

Reden om voor deze webwinkel te kiezen was de lage prijs van de producten die ik nodig had. Bovendien geen verzendkosten boven bepaald bedrag. Het pakje kwam 1 dag later dan verwacht, maar was keurig in orde. Leuk de 2 proefmonsters tandpasta als extraatje. Bij Tandenborstel.com zal ik zeker weer mijn nieuwe voorraad bestellen. De webwinkel ga ik aanraden bij mijn familie en kennissen!

Annek 22-08-2021

Snelle en goede service. Maakt waar wat ze beloven. Dag na bestelling geleverd.

Betty 21-08-2021

Alles op het gebied van goede zorg voor je mond is hier te vinden! Je bestelling heb je de volgende dag in huis en als het kan wordt er een brievenbus pakketje van gemaakt, hoe fijn is dat! Tevens zijn de prijzen bij Tandenborstel.com zeer aantrekkelijk.

Ann SB 20-08-2021

Er is een zeer ruime sortering, tot nu toe hadden ze alles op voorraad, gewoon goede kwaliteit, ook precies de tandenborstels die je hebben wilt, je hoeft niet winkel in winkel uit op zoek naar de spullen die je nodig hebt en je hebt het binnen 2 dagen in huis. Wat wil een mens nog meer!

Jacobus 20-08-2021

I cannot fault the service and offering. So far so good when what I ordered, no complaints, will definitely order from them again.

Jolanda 20-08-2021

Geweldig! Door Post nl was aangegeven dat mijn pakket in de brievenbus bezorgd was. Helaas trof ik geen pakket aan.
Er is n onderzoek gestart waar niets uitkwam en 10 dagen later heb ik mn pakket alsnog mogen ontvangen.
Dikke pluim!

Koosje 20-08-2021

Goede producten en goede service. Jammer dat je extra moet betalen voor after pay. anders zou het een 10 zijn.

Abdellah Ait Ait 20-08-2021

Prima prijs kwaliteitsverhouding, snelle en correcte service, warm aanbevolen.

ans 18-08-2021

Snelle levering en zeer scherpe prijzen.
echt een aanrader, zal zeker hier blijven bestellen

Maarten 17-08-2021

Zeer goede prijzen. Goede aanbieding voor extra dik floss draad voor mijn implantaat.
Houden zich goed aan de afgesproken bezorgtijden.
Heb als eens eerder bij hen besteld.
Zal dat zeker blijven doen.
Als je wat boodschappen opspaart, zit al snel over het bedrag van geen bezorgkosten.

Bert 17-08-2021

Uitstekende website, scherpe prijzen , snel besteld en ook snel bezorgd.
Aanbevelenswaardig

D Stolk 17-08-2021

Prima overzichtelijke site, scherpe prijzen en normale verzendkosten. Snelle levering. Bovendien was mijn bestelling keurig en degelijk verpakt. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Dick 17-08-2021

Heel simpel,
Wat je bestelt krijg je en keurig op tijd.
Beter kan en hoeft het niet

Andre Leuven 16-08-2021

Besteld en de volgende dag geleverd.
Zoals beloofd volgens de de site.
Keurig verpakt.
Ben tevreden.

MvdBemd 16-08-2021

Tandenborstel.com heeft scherpe prijzen, prima service en snelle levering. Genoeg redenen om keer op keer bij Tandenborstel.com te bestellen.

Idske 16-08-2021

Tandenborstel.com heeft een goede service, snelle levering en geeft prima updates over de levering. Goede prijs kwaliteits verhouding. Niets mis mee, beveel het aan om hier je benodigdheden te bestellen