Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 279 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Wouter 10-09-2021

Duidelijke site prima prijzen en een super nette en snelle levering gewoon TOP 👍

Linda 07-09-2021

Ik vind het super dat ze bij het bestelde, een leuk kaartje deden waarbij ze gebruik gemaakt hebben van emoticones. Het gaf mij het gevoel dat over deze marketingtruc goed is nagedacht hoe ze hun cliënten kunnen laten glimlachen.

Anny 06-09-2021

Groot assortiment, goede prijs en snelle levering. Ik zou hier zeker de volgende keer weer bestellen

P. Buunen 05-09-2021

Snelle respons, vlotte levering, keurig verpakt. Ik koop zeker meer bij tandenborstel.com

Heidi 04-09-2021

Ontzettend veel keus! Dat wat ik wilde hebben op voorraad en een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Daarnaast een supersnelle levering; helemaal in orde!

Quina 31-08-2021

Snelle levering, goed verpakt allemaal. Het product was goed voorzien van degelijke informatie.

jdur 31-08-2021

Snelle en onberispelijke behandeling en levering van mijn bestelling. Lopende het proces uitstekende informatie. Zeer aanbevolen!

Piet 30-08-2021

Keurige en correcte levering ook een prettig contact gehad met de klantenservice daar werd goed meegedacht en snelle afhandeling van retour bedrag ivm verandering naar goedkopere bestelling

Gerda 30-08-2021

Prijskwaliteit 10
Het model was elders flink duurder en niet eens direct leverbaar...
Zeer snel ontvangen 10
14.55u besteld, volgende ochtend al bezorgd!
Jazeker aan te bevelen!!

Jan 30-08-2021

Veel keus, kwalitatief goede artikelen en aantrekkelijke prijzen. Wat ik nodig had was in mijn woonplaats (vrij groot) niet te krijgen; belachelijk! Snelle levering, alleen was het geen brievenpost maar een pakketje, en keurig verpakt met wat extra kleine tubetjes tandpasta.

I. Tamming 30-08-2021

Ik ben heel tevreden, goed product, zeer voordelig, snelle levering, zonder problemen.

Lizet 30-08-2021

Zeer snelle levering, enige minpuntje is dat het aangegeven werd als brievenpost maar het pakket paste duidelijk niet door de brievenbus. Gelukkig was ik thuis.

Kees 29-08-2021

Prima website, ruime keuze, snelle levering en kwalitatief goede spullen. Zeker tevreden.

Schalm 29-08-2021

Keurig verpakt, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding.
Kortom super tevreden over dit bedrijf

Henk 29-08-2021

Na ontvangst van de bestelling ontbrak een deel. Even gebeld en zonder discussie het ontbrekende deel opgestuurd en de volgende dag in de brievenbus.

Niek De Wit 29-08-2021

Geen gedoe, geen ‘oh nee, toch niet zo voorradig als we dachten’, supersnelle levering en strakke prijzen in een uitvoerig assortiment.

Inge 28-08-2021

Goede indruk van de shop. Zeer gebruiksvriendelijk. Snelle levering. Keurig verpakt. Grappige doos. Alles op het gebied van mondverzorging. Voor herhaling vatbaar.

Marja 28-08-2021

Top service. Bij bestelling extra kleine tubes tandpasta gekregen altijd handig. En voordelige prijzen voor de tandenstokers/-ragers.
Top

Tandpasta voor implantaten 27-08-2021

Goede prijs- / kwaliteit verhouding. Snelle levering. Bij bestelling nog ongevraagd monstertubes tandpasta ontvangen. Top!

Frits 26-08-2021

Zeer goed product. Overzichtelijke site en supersnelle bezorging. Vandaag besteld morgen binnen.

Mary 24-08-2021

Lekker snel bestellen en dag later in huis: prima website en de geld nd akties volgend dus je doet jezelf niet te kort!

Thea 24-08-2021

De Braun navullingen besteld voor reinigen scheerapparaatzeer voordelig en snel geleverd prima webwinkel en leuk dat je nog een attentie krijgt bij de bestelling ik raad deze webwinkel aan

Hellen 23-08-2021

Tandenborstels zijn zoals omschreven, zeer snelle en correcte levering. Gebruiksaanwijzing makkelijk te lezen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Olga 22-08-2021

Ik kreeg bestelling volgens de aankondiging en de bestelde tand borstel voldoet uitstekend

Oma Anneke 22-08-2021

Reden om voor deze webwinkel te kiezen was de lage prijs van de producten die ik nodig had. Bovendien geen verzendkosten boven bepaald bedrag. Het pakje kwam 1 dag later dan verwacht, maar was keurig in orde. Leuk de 2 proefmonsters tandpasta als extraatje. Bij Tandenborstel.com zal ik zeker weer mijn nieuwe voorraad bestellen. De webwinkel ga ik aanraden bij mijn familie en kennissen!