Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Toos 18-10-2021

Goed product en snelle bezorging hoewel het wat mij betreft best twee dagen mag duren als dit zorgt voor een meer duurzame verzending Ook zou ik liever een kleinere verpakking zien zonder opvulling met plastic. Verder zeer tevreden.

José 13-10-2021

Prima aflevering en netjes verpakt, TOP !
Zou een volgende keer weer een bestelling plaatsen.

M 12-10-2021

Zeker beveel ik Tandenborstel.com aan. Het is een top site, snelle levering en super service!!

mapie 11-10-2021

het bestellen ging prima, net als de afleverservice ! alles keurig verpakt , aangegeven via de mail dat het door de brievenbus kon - heel fijn !- en heel snel geleverd !
echt chapeau !

Bernard 10-10-2021

Op zoek naar een nieuw scheerblad voor mijn Braun scheerapparaat kwam ik op internet tandenborstel.com tegen. En laat die nou 6 euro goedkoper zijn dan die andere grote postorderjongens!. Meteen besteld en zonder mankeren een dag later in huis. Prima ervaring met deze webshop. Maar wat een scheerkop nu met een tandenborstel te maken heeft?

G. van Ommen 10-10-2021

Tandenborstel.com heeft altijd `n goede kwaliteit-prijs verhouding. Ik heb tot nu toe al meerdere keren bij hun besteld en ben zeer tevreden. Snelle levering en correct afgehandeld.

Gwan 09-10-2021

Tandenborstel.com heeft altijd de beste kwaliteit-prijs verhouding. Ik heb tot nu toe 2 keer bij hun besteld en ben erg tevreden. Snelle levering.

Irma 08-10-2021

De website is duidelijk en de levering was snel en correct. We hadden een probleem dat op zeer klantvriendelijke wijze is opgelost.

Jan 08-10-2021

Tandenborstel.com snel geleverd en prima aangegeven tijdstip van aflevering.

Anthon 08-10-2021

De volgende dag, het wordt vaak beloofd, maar Tandenborstel maakt het wáár. Binnen 24 uur was de bestelling er.

Paul 08-10-2021

Duidelijke website, eenvoudig bestelproces, goede prijs en snelle levering.

Prima levering! 08-10-2021

Waterflosser besteld en deze is snel geleverd, prima, niks op aan te merken.
Alles goed verpakt en zeker voor herhaling vatbaar.

Joyce 06-10-2021

Overzichtelijke website waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.
Voordelig en een snelle verzending.

G. Mekes 05-10-2021

Het aanbod en de website zijn goed.
De levering liep 3 dagen vertraging op door vage administratie.

richard de vries 02-10-2021

ruime keus in electrische tandenborstel en toebehoren en scherpe prijzen.uitstekende producten.mijn oral-b is perfect heb nu weer een goed en schoon gebit.ruime keus aan betaalmogelijkheden en vlotte verzending.een echte aanrader

Herman 02-10-2021

Niets op aan te merken. Goede (lage) prijs voor een merkproduct en snelle levering.

Siegfried 01-10-2021

Prima gespecialiseerde shop. Gunstige prijzen en correcte snelle levering?
Probleemloos bestellen.
Heel goed verpakte producten die in uitstekende staat afgeleverd werden.
Hier is weinig of niets aan op te merken of te verbeteren.
Een volgende aankoop zal dan ook bij Tandenborstel.com zijn.

Ester 01-10-2021

Prima website, met duidelijke informatie. Levering volgens afspraak. Voldeed dus helemaal aan de verwachting!

Jan 28-09-2021

Een prettige website om te zoeken bestellen en levering gingen heel snel de bestelling aanpassen door een vergissing van mij was geen enkel probleem

Anita 28-09-2021

Tandenragers besteld . Stuk goedkoper dan bij de drogist. Snelle levering en correcte levering.

Annemieke 26-09-2021

Ik heb tand ragers (aanbieding) gekocht bij tandenborstel omdat ze daar een stuk goedkoper zijn dan in de winkel, zelfs met de verzendkosten er bij gerekend. Verder is het prima kwaliteit, dus de volgende keer koop ik ze daar weer. Ben heel tevreden.

André 24-09-2021

Duidelijke website
Accurate en snelle levering
Prijs kwaliteitverhouding is perfect in orde
Een onbetwiste aanrader

H 24-09-2021

zeer voordelig en razendsnel geleverd, uitstekend! Beveel deze winkel iedereen aan.

Karel 21-09-2021

Besteld en razendsnel geleverd! Producten dik in orde! Alleen spijtig dat DPD er een zootje van maakte... Maar daar kan tandenborstel .com miet aan doen.. Dus aan te bevelen!!

Bea 21-09-2021

vlot besteld - zeer gunstige prijs - geleverd op de gevraagde datum - enkel met de bestelling door DPD liep het fout door de "gemakzucht" van de besteller. Die vond er niet beter op dan het pakket niet op het adres te bezorgen maar op een afhalingsdepo af te leveren ....