Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

peter 01-08-2021

ik heb deze shop gekozen vanwegen zijn prijs van de tandenborstel, de goede levering, en dat alles op tijd was geleverd, en de kwaliteit van de producten.

Colette 01-08-2021

De prijzen zijn goedkoper dan bij anderen en de levering was top. Ook de verpakking specifiek aan de verkoper.

RTvanKampen 01-08-2021

Aangenaam verrast dat het onderdeel nog steeds leverbaar is, de waterpik is best wel oud. Mooie prijs, snel in huis en in een pakje dat door de brievenbus gaat. D
Wat hier prettig aan is dat je gewoon wat bestelt en het wordt gewoon en snel afgewerkt, geen gedoe. Ikke blij!

Johan 01-08-2021

Veel keuze, scherpe prijs, gebruikersvriendelijk site, verpakking waarin de bestelling is verzonden precies groot genoeg. Snelle levering.

Pol 31-07-2021

Grote keuze, concurrentiële prijzen, snelle levering, eenvoudige en gebruiksvriendelijke website

Vlinder 31-07-2021

Goede prijs- kwalitateit verhouding. Groot en goed assortiment. Netjes op de hoogte gehouden van bestelling en bezorging.

Frank uit Made 31-07-2021

Snelle en correcte afhandeling ben er echt blij mee!Ik hoefde ook niet te registreren maar kon als gast bestellen hoef je ook geen wachtwoord te onthouden supermakkelijk top

Hans Z. 30-07-2021

No nonsense; snelle levering van tandenborstels en ragers.
Zal vaker side bezoeken om keuze te maken, aanbevolen !

RP 30-07-2021

Heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Tandenborstel.nl. Het is een zeer betrouwbare leverancier die waar maakt wat hij belooft. Men heeft meer dan voldoende zeer goede producten én áls een product niet voorradig is, wordt je gebeld en wordt er (zonder meerprijs) een goed alternatief aangeboden. Ik blijf hier zeker bestellen!!

Douwe 30-07-2021

Prima webwinkel, veel betaalmogelijkheden, snelle levering. Jammer dat het apparaat wat tegen valt...

Arthur 30-07-2021

snel geleverd.
De prijs van de artikelen is ook goed.
De site- heeft een goede zoekfunctie.
Kortom prima voor de tandjes.

Jos 29-07-2021

Afgelopen zaterdag besteld. Woensdag nog geen levering. Ook geen bericht waarom het langer duurt.

Claudia 26-07-2021

Alle producten die wij nodig hadden gevonden op deze site, van ragers in uiteenlopende maten tot een super zachte chirurgische tandenborstel. Prijs verhouding ook prima. En een snelle levering, goed op de hoogte gehouden van tijdstip levering is ook prettig.

Clement 25-07-2021

Goede site met vol op keuze. Oral b pro 2 2900 duo set gekocht met10 reserve borstels. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering met tijdvak dus niet onnodig wachten. Kortom uitermate tevreden.

Bartel 25-07-2021

Een nieuwe scheerkop voor mij Braun scheerapparaat besteld. Werd super snel geleverd voor een prima prijs

nchh 24-07-2021

allang op zoek naar een bepaald type opzetborstel. Dankzij mijn tandarts gevonden bij tandenborstel.com. Eenvoudig te bestellen en de volgende dag al in de brievenbus.

Wim 22-07-2021

Supersnelle en via PostNL goed verzorgde levering !! Binnen 24 uur in huis !!

jeannet 20-07-2021

Snelle levering, niet duur,
Duidelijke site , alles makkelijk te vinden.
Netjes verpakt.

Martin 20-07-2021

Snelle levering makkelijk te bestellen en betaling en ook netjes afgehandeld 👍👍

Antoinette 19-07-2021

Goed assortiment, prima advies, snelle levering! Erg fijn en handig! Ik ben er heel blij mee...

Henk 19-07-2021

Duidelijke site, niet te duur,en snel geleverd zoals afgesproken.
ook hebben ze een top product geleverd zoals omschreven op de site.

Cindy 18-07-2021

Helemaal super, snel, duidelijk, fijn om optie te hebben dat je je pakket kunt ophalen bij een NL punt!

Hans 17-07-2021

s'Middags besteld en de volgende dag al in de brievenbus . Ongekend snel . Alle hulde voor zo,n snelle levering .

SJonnie 17-07-2021

Snelle en correcte levering en ook nog toevoeging van 4 kleine tubes tandpasta!

Freek dD 16-07-2021

Snelle levering en beste prijs. Weet niet hoe het nog beter zou kunnen. Daarom hoge waardering.