Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

9,1

SHJ 16-08-2021

Ik bestel al geruime tijd bij Tandenborstel.com
Erg tevreden over de snelheid van leveren en de prijs.
Soms een aardigheidje bij de bestelling zoals tubetje tandpasta.

Vermeulen 16-08-2021

Er is veel keus. Het is snel besteld, betaald en het is ook snel geleverd. Top shop.

Eronia 15-08-2021

Ik heb al diverse keren opzetborstels tandpasta en flossdraad gekocht. Elke keer naar volle tevredenheid. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Levering snel en op tijd.

D 15-08-2021

Duidelijke site, snelle levering!
Jammer dat de opzetborstels niet direct leverbaar waren. Ik hoop dat deze snel worden nageleverd.

Erik 15-08-2021

Mijn tandarts adviseerde mij Superfloss van Oral-B te gaan gebruiken. Dit zou in de winkel te koop zijn. In diverse winkels werd gezegd dat Superfloss niet meer gemaakt/geleverd werd. Bij Tandenborstel.com is Superfloss gewoon leverbaar. Het bestellen, met nog wat andere produkten erbij, verliep prima en de levering ging snel. Na het plaatsen van de bestelling werd ik ook netjes over de voortgang geinformeerd. Een prima ervaring met Tandenborstel.com die ik uiteraard met mijn tandarts gedeeld heb.

Hüseyin 14-08-2021

Zeer goed en accurate levering. Met evt telefonisch wordt je ook zeer klantvriendelijk geholpen.

Christine 13-08-2021

Probleemloos van bestelling t/m levering in Duitsland .... Binnen 2 dagen heb ik de producten via DPD thuis. Bovendien kan ik de SPLAT tandpasta van harte aanbevelen. Geweldige productlijn!

G timmers 13-08-2021

Enige dagen geleden een sonicare besteld welke zeer snel geleverd werd. Bij in gebruikname merkte ik dat er een verschil was met mijn vorige en heb toen smorgens om 7 uur een mail gestuurd met daarin mijn vraag. Nog geen anderhalf uur later had ik een keurige mail terug met een antwoord op mijn vraag. Prima, ik kan weer verder.

H.A. 11-08-2021

Absolutely amazing!! Quick, reliable service that you can trust. I ordered online during a vacation in Amsterdam, and the package was delivered on time!!

Claudia 10-08-2021

Nieuwe tandenborstel nergens anders goedkoper gevonden dan hier. Makkelijk kunnen betalen en super snel in huis (dag erna). Alles netjes verpakt ook. Heel blij mee!

Cor 10-08-2021

Snelle afwikkelijng van de bestelling en prima administratie.
De prijzen voor het scheerhoofd van Braun en de reinigingscassettes zijn concurrerend

IngeKiest 10-08-2021

Superblij dat ik Tandenborstel.com gevonden heb. Het Listerine mondwater Advanced White is veel goedkoper dan bij Kruidvat.
Met een krap budget hou ik ook eens een keer een paar eurootjes over. Bovendien zeer snelle levering en keurig verpakt.

Fon 10-08-2021

We hebben een snelle levering gehad en goede service. wij raden deze leverancier aan.

c.tiedema 09-08-2021

Snelle levering, goedkoop geprijsd en prima tandenborstels. En je kan met Afterpay betalen.

C. Geurts-Kilian 09-08-2021

Meerdere producten uitgezocht op de duidelijke site, prijzen zijn goed, het mailverkeer over het proces van bestelling tot en met aflevering zijn correct en snelle bezorging in correcte verpakking.

giel wolffs 09-08-2021

prettige zaak om mee te winkelen,gevonden op internet en leek my een betrouwbare siteom iets te bestellen! en ja hoor braun scheerkoppen besteld, alles op voorraad dus op dag geleverd en dat voor een goede pryszal jullie zeker aan bevelen.nog bedankt voor de leuke attentie die was meegeleverd!!ngr

Jurgen 09-08-2021

Overzichtelijke shop. Groot en voordelig assortiment. Levering was snel en compleet.

Anja 08-08-2021

Scherpe prijzen, snelle levering en lage verzendkosten.
Bovendien nog gratis 2 kleine tubes tandpasta toegevoegd. Top!

Krissie 07-08-2021

Zeer tevreden. Prima lage prijzen voor merkproducten. Prima en snelle levering!

R 07-08-2021

Deze shop is geweldig, snelle levering. We konden niet mobiel betalen en stuurde een mail met het betalings probleem ze stuurde toen een betaalverzoek waar we heel blij mee waren. Zodat het toch naar de camping waar we staan opgestuurd kon worden. Echt een top service

Petra 07-08-2021

Overzichtelijke site, veel keus, lage prijzen van bekende merken, en snelle levering.

jan uit vlijmen 06-08-2021

na wat zoeken kwam ik op deze site terecht. stond er allemaal duidelijk op en dan is de keus zo gemaakt. tandenborstel besteld en verder is alles perfect gegaan. deze winkel zondermeer een aanrader.

Versteeg 04-08-2021

Het zal aan de pakketservice liggen en niet aan jullie maar het pakje werd 1 keer aangeboden en toen lag er meteen een briefje in de deur dat het bij een pakket punt opgehaald moest worden. De buren waren thuis en mijn man had de bel niet gehoord. Dat was jamner. Ik had ook verwacht dat het een brievenbus pakketje zou zijn. 2 doosjes flosdraad. Maar het geleverde product is prima .Het weerhoudt mij niet om nog een keer bij jullie te bestellen.

Kitty Jacobs 03-08-2021

Gemakkelijke en fijne site vol informatie. Goedkoopste , keurige, eerlijke en snelle afhandeling. Maakt waar wat ze beloven. Top!

Caroline 02-08-2021

Op zoek naar Lactona easygrip ragers kwam ik uit op deze site. De prijs van deze ragers is beduidend lager dan in de winkel. Dus uitgeprobeerd om ze te bestellen en inderdaad zijn het de originele. Dus de kwaliteit plus snelle levering maakt mij zeker fan!