Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Robèrt 30-08-2022

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering. Het door mij bestelde product bleek niet direct leverbaar, maar er werd direct een beter en duurder alternatief aangeboden zonder meerprijs. Kortom; geen gezeur, maar het werd meteen prima in het voordeel van de klant opgelost!

Marcel 27-08-2022

Ze hebben een goed assortiment en de bestelling werd snel bezorgd. Ik ga hier vaker kopen.

Sue 26-08-2022

Uitgebreide keus en nieuwe tandenborstel snel geleverd. Mijn oude OralB, gekocht in 2004, was aan vernieuwing toe!

Marijke 24-08-2022

Prima webshop, snelle levering en goed verpakt. Redelijke prijs voor opzetborsteltjes.

Guna Noyb 24-08-2022

2 keer iets besteld, 2x problemen met afleveren, tot nu toe niets ontvangen. Track & Trace ligt al dagen stil met dezelfde melding.Typisch nederlandse bedrijven anno 2022.

Luc 23-08-2022

100 % tevreden. Besteld vanuit België. De prijs was OK vergeleken met de concurrentie, leveren was super, supersnel, Mijn gekozen tandenborstel was niet op voorraad, zonder meerprijs de duurdere versie gekregen (was de zelfde tandenborstel, maar met wat extra's). Dit bedrijf is een aanrader!

Annemiek 22-08-2022

Ik bestelde 2 tandenborstels. Één was niet op voorraad en om wachttijd te vermijden kreeg ik een duurdere uitvoering toegestuurd. Prima service!

Hendriksma 22-08-2022

Overzichtelijke site ,
Heel veel artikelen.
Zeer snelle afhandeling van de bestellingen
Ben erg tevreden en ga hier zeker vaker bestellen

Henriette 22-08-2022

Duidelijke site met keuze uit bezorgdag, goede communicatie tot en met levering en degelijk verpakte zending .

Wil Faber 21-08-2022

Een goed produkt tegen een redelijke prijs. De levering was geheel volgens afspraak en wij zijn tevreden!

Rita 21-08-2022

Vooraf contact gehad met medewerker via whatsapp. Goed geïnformeerd en hielp bij bestelling juiste product .
Vlotte verzending. Kortom, prima servicr

Tooske 20-08-2022

Binnen een dag de bestelling opzet Tandenbortels binnen ,keurig verpakt en tevreden met de bestelling !!
Voor vragen is er een app ,makkelijk en direct antwoord ,TOP !!!

Sjaak W. 19-08-2022

Zondagavond besteld, maandag verzendbevestiging en dinsdag geleverd. Kortom, goed geregeld en ook nog voor een goede prijs.
Valeryrene 03-10-2022

Fijn dat ik alsnog een beschrijving krijg. Dank jullie wel

Ed 16-08-2022

Mijn tandarts beveelde dit aan en het online besteld. Binnen 2 dagen in huis. Mijn pakketje paste in de brievenbus dus hoefde niet thuis te blijven. Het zat in een deugdelijke verpakking. De raggers gebruikt en ben heel tevreden. Als ik er doorheen ben ga ik het weer op deze manier bestellen.

Luc vH 15-08-2022

Uitstekende service... snel geleverd, alleen de DPD besteller had blijkbaar niet veel tijd. 2x aanbellen en hij liet al 'n berichtje achter voor afhalen in een dispatch center. Ondanks dat op de bestelling was doorgegeven het item in de inkomhal te plaatsen. Maar okey ik heb begrip ervoor die moeten binnen de kortste tijd leveren om het voor hen rendabel te maken.
Uiterst tevreden van mijn keuze.

Tandenborstel.com en oral b service 13-08-2022

Ik ben deskundigen vriendelijk door tandenborstel.com behandeld. Aan te bevelen m.b.t. kennis en prijsstelling

Willemien 13-08-2022

De site biedt veel keuze van de produkten met goede uitleg. Daarnaast worden de produkten snel geleverd in een goede verpakking. Prijs-kwaliteit is goed. Deze site is dus een aanrader.

Jan v S 12-08-2022

Erg goede webshop. Duidelijke informatie en makkelijk om te bestellen. Prijs is ook goed in vergelijk met anderen. En ook heel Snel geleverd aan huis.

Han 12-08-2022

Prima webshop. Duidelijke informatie en makkelijk bestellen. Snel geleverd.

Eline 09-08-2022

Mijn tandenborstel werd ongesielt en met de doos op een kier bezorgt. Er vanuitgaant dat dit een hygieneproduct is zou ik verwachten dat dit product gesielt geleverd wordt . Toen ik belde naar de klantenservice met het gevoel te hebben een geretourneerd product te hebben ontvangen gaven zij aan geen gebruikte artikelen te verzenden maar daarna ook dat zij geretourneerde producten controleren en schoonmaken voor zij deze opnieuw verzenden. Als iets schoongemaakt moet worden is het gebruikt en dus niet meer nieuw ! Ook staat op de pakbon dat het product ongesielt niet retour mag maar bij de klantenservice spraken zij dit ook tegen. Al met al zou ik hier dus zekker geen tweede keer bestellen en de website afraden.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 09-08-2022

Beste Eline,

Bedankt voor uw bericht en feedback.

Dit moet een misverstand zijn. Onze producten worden beslist niet schoongemaakt of opnieuw verzonden. Sterker nog; gebruikte artikelen worden onder strenge voorwaarden rechtstreeks aan de fabrikant geretourneerd. Hier kunnen wij begrijpelijkerwijs geen risico's mee nemen. Het gaat immers om een hygiëne-artikel.

Met vriendelijk groet,

Het Tandenborstel.com Team

Geke 08-08-2022

Snel geleverd, goedkoop, en als verrassing ook nog gratis mini tandpasta er bij geleverd

J. 07-08-2022

Goede service, meteen de volgende dag in huis.
En erg goedkoop. Kortom een prima site.

tandeborstel.com 06-08-2022

binnen 2 dagen geleverd ,prima kwaliteit, per post bezorgd, tandeborstel.com is aan te bevelen

Riet I 06-08-2022

Heb gekocht bij tandenborstel.com, veel keuze, goedkoop en goede producten. Snel in huis met een brievenbus pakketje.

Jan 05-08-2022

Shop met grote keuze. Snelle levering, ook per brievenbus. Goede producten tegen zeer goede prijs