Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 278 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Mieke 09-10-2022

Kwam toevallig deze webshop tegen. Op zoek naar tandenborstels en andere benodigdheden. Wat een keuze en fijn geprijsd.
Heel overzichtelijk en snel geleverd. Een aanrader.

Vincent 09-10-2022

Mooie duidelijke webshop, die je direct verwijst naar wat je moet hebben. Ook de levering ging supersnel, vandaar een dikke pluim voor tandenborstel

havo 08-10-2022

het bestellen is erg gemakkelijk.het produkt werd ook zeer snel geleverd en het was goed verpakt om beschadiging te voorkomen

Valery 03-10-2022

Ik bestel best wel wat op internet dus er komen veel pakketjes per week binnen door de brievenbus, ik had bij jullie 2 x paarse pilletjes besteld om te kijken of je goed je tanden poetst.... Deze pillen komen dus per strip per papieren envelop door je brievenbus. Ik maakte deze envelop open en zag gelijk pillen ... Ik dacht hu!? Naar een paar minuten viel het kwartje dat ik tanden pillen had besteld, maar er zat dus geen beschrijving bij of een doosje met wat dit ook alweer was.
En nu nog weet ik niet hoe ik deze pillen moet gebruiken, ze liggen dus in de kast te wachten op nog een beschrijving....... Jammer, teleurgesteld.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 03-10-2022

Beste Valery,

Wij zien dat uw beoordeling zelfs een 1 is, terwijl hij op Kiyoh toch nog een 2 kreeg. Zo te horen is het een behoorlijke teleurstelling geweest en dat begrijpen wij ook. Zoals ook op Kiyoh aangegeven gaan wij hier zeker werk van maken. Niet alleen op de website, maar ook bij levering zullen wij een stukje begeleidend schrijven voegen over het gebruik van de plakverklikkers. Deze kunt u overigens als volgt gebruiken:

> Leg de plakverklikker op de tong.
> Verplaats de plakverklikker van de tong naar de tanden en kauw hem tot kleine stukjes.
> Verdeel de stukjes over het hele gebit.
> Spuug de substantie uit.
> Oude tandplak is blauw gekleurd
> Nieuwe tandplak is roze gekleurd

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst toch tevreden stellen.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com Team

Thomas E. 03-10-2022

Mooie heldere website en een hoop keus voor goede prijzen. Super snelle levering. Goede aanbeveling.

BertB 02-10-2022

Goede en snelle levering.
Kwaliteit van Oral-B elecrtrische tandenborstel is goed, maakt de tanden goed schoon em met 2 minuten ben je klaar.
Wij hebben meerdere Oral-B elektrische tandenborstels
en zijn uitert tevreden

Martin 01-10-2022

Prima product maar elk product is verpakt in plastic, dat zou toch andere moeten tegenwoordig !

loewie 30-09-2022

Mijn artikel perfect,snel geleverd, goede prijs tegenover anderen.
Beveel tandenborstel.com zeker aan bij anderen.

Kees 27-09-2022

Gemakkelijke website om producten te bestellen. Zeer correcte en snelle levering. Prima prijzen.

Wil 27-09-2022

Super...vriendelijk geholpen na telefonisch contact.
Eind van de dag besteld en volgende dag geleverd.
En...echt goedkoop.

Marion 26-09-2022

Verschillende ragers, opzetborstels en tandpasta besteld. Supersnelle levering.

Jules 26-09-2022

4 sets ragers besteld. Prijs/kwaliteit is goed.
Snelle levering.
Makkelijk te bestellen op de site.

Daan 25-09-2022

Snelle bezorging. Fijne tandenborstel voelt stevig aan, alleen wel weer wennen aan de snelle motor.

myrthe 22-09-2022

Ik had het product snel in huis. Prima product en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Tat 19-09-2022

Super snel de tandenborstel gevonden die ik zocht. Alles duidelijk weergegeven. Betaling ging ook snel. Volgende dag al in huis en hij werkt ook fantastisch! Super dank! Ik zou hier zeker weer wat bestellen.

Hoef 18-09-2022

Snelle levering, één opmerking: bij het bestellen een melding, brievenbuspakketje, maar bij levering een doos die niet door de brievenbus kon. Niet op gerekend dus.!

Piet 17-09-2022

snelle levering een goede en duidelijke web site. Kwaliteit is goed en prijs technisch ook aantrekkelijk.

Mark 16-09-2022

Goed assortiment, nergens goedkoper en snelle levering. En boven de 35 euro geen verzendkosten.

Franky Maes 15-09-2022

Correcte levering zoals voorop gesteld, heel gunstige prijs voor mijn artikel!

theo weegels 13-09-2022

zeer te vrede over het product en de snelle levering.en dan nog eens de prijs verhouding.ik adviseer deze winkel aan.

Lidy 12-09-2022

Het assortiment wat Tandenborstel.com biedt is geweldig en de prijzen zijn zeer goed.
Ik zou alleen graag een afhaalmogelijkheid toegevoegd zien.

Carlos 11-09-2022

Mijn ervaring bij tandenborstel winkel is altijd snel levering, professionele bedrijf, netjes verpakt en het meest belangrijke punt is dat heel snel afgeleverd wordt.
Dankjewel Tandenborstel winkel

HSE 11-09-2022

De voordeelpakken TePe ragers zijn goedkoop. De verzendkosten lager dan op andere sites. Het wordt snel geleverd en netjes mail waarin je op de hoogte wordt gehouden van de verzending. En milieuvriendelijk verpakt, alles in platte doos zonder extra vullingen.

Anneke Smit 10-09-2022

Bestelling van een elektrische tandenborstel en het afhalen bij een PostNL punt nog binnen de 24 uur - supersnel!
De handgreep van de Oral B Smart Teen is heel prettig: geeft een goede grip. Deze handgreep vind ik prettiger dan de dan de gladde handgreep van de Oral -B Pro 3!
Een fijne tandenborstel met 3 poetsstanden. De blue tooth app gebruik ik niet, omdat ik al jaren met Oral - B poets.

Youandi 10-09-2022

Super site om te bestellen. Snelle levering. En goede aanbiedingen. Nergens goedkoper kunnen krijgen.