Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 277 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

John 08-09-2022

Prima scheerkop, scheert weer lekker glad en werd snel geleverd....top dus!!

Henk 07-09-2022

Ik had een bestelling geplaatst bij Tandenborstel.com, helaas ging het bij post.nl fout. Ik kreeg via track&trace de melding dat mijn pakketje in de brievenbus was gedaan. In mijn brievenbus geen pakketje aangetroffen. De reactie van post.nl was dat de melding onjuist was, het pakketje was volgens hun vertraagd. Ik moest nog een paar dagen wachten, ook na een paar dagen geen pakketje. Na contact met Tandenborstel.com hebben zij kosteloos de bestelling nog een keer gestuurd!!
Erg blij met deze service !!!

Diana 05-09-2022

Zocht opzetborsteltjes die ik voor een goede prijs en kwaliteit kon bestellen. Betrouwbare website. De prijs is goed en zeer snelle levering.
Zeer tevreden en kon dan ook graag vaker terug als ik iets nodig heb.

Aad 05-09-2022

Wij bestelden een OralPro 3 3000 en kregen een 3700 toegestuurd met twee extra brushes, aangezien de 3000 niet op voorraad was. Snel en accuraat geleverd. Tien met een griffel. Daar ga je weer bestellen.

Henriëtte 05-09-2022

Goede overzichtelijke site , prijs is goed en super op tijd met het leveren ...top dus !!!!

Harry 04-09-2022

Goedkoop .supersnelle levering. Als je iet nodig hebt voor je tanden kan ik tandenborstel.com zeker aanbevelen.

Pierre. 03-09-2022

Deze shop is heel goed in prijs en servies. Alleen bezorging post nl is belabberd. Drie dagen 3x per dag uitstel van bezorgen

Caro 03-09-2022

goede prijs, snelle service, levering dag te laat, maar dat lag aan post.nl

Marijke 03-09-2022

Altijd wel aanbiedingen. Sowieso niet duur. Snelle levering. Adequate mail.

Peter 02-09-2022

Great site with a complete collection and reasonably priced.
Delivery is always on time.
Worth a try!

Kruno 02-09-2022

Overzichtelijke website, makelijk om te bestellen. levering snel en op tijd

Appie 02-09-2022

Ik gebruik Blue M als tandpasta.
Hij is bijzonder goed, maar niet overal verkrijgbaar.
Met zoeken kwam ik uit bij Tandenborstel.com
Betrouwbare webshop. Hebben alles van mondverzorging.
Echt geweldig. Vandaar die 10 van mij.
Met een 9 zou ik ze tekort doen.
Volg mijn stap, en je krijgt er geen spijt vqn.

Carine 01-09-2022

heel veel keuze en prijs was goedkoper dan op andere websites. Ik ben blij dat ik deze website heb gevonden.

John 01-09-2022

Prettige service en mooie producten, goedkoopste in prijs, en de mensen zijn klantvriendelijk!

Dirk 31-08-2022

Ik kende de elektr tandenborstel en die stond op deze site het goedkoopste . Verder heel snel geleverd . Ik ben heel tevreden.

Robèrt 30-08-2022

Duidelijke omschrijving van het product en snelle levering. Het door mij bestelde product bleek niet direct leverbaar, maar er werd direct een beter en duurder alternatief aangeboden zonder meerprijs. Kortom; geen gezeur, maar het werd meteen prima in het voordeel van de klant opgelost!

Marcel 27-08-2022

Ze hebben een goed assortiment en de bestelling werd snel bezorgd. Ik ga hier vaker kopen.

Sue 26-08-2022

Uitgebreide keus en nieuwe tandenborstel snel geleverd. Mijn oude OralB, gekocht in 2004, was aan vernieuwing toe!

Marijke 24-08-2022

Prima webshop, snelle levering en goed verpakt. Redelijke prijs voor opzetborsteltjes.

Guna Noyb 24-08-2022

2 keer iets besteld, 2x problemen met afleveren, tot nu toe niets ontvangen. Track & Trace ligt al dagen stil met dezelfde melding.Typisch nederlandse bedrijven anno 2022.

Luc 23-08-2022

100 % tevreden. Besteld vanuit België. De prijs was OK vergeleken met de concurrentie, leveren was super, supersnel, Mijn gekozen tandenborstel was niet op voorraad, zonder meerprijs de duurdere versie gekregen (was de zelfde tandenborstel, maar met wat extra's). Dit bedrijf is een aanrader!

Annemiek 22-08-2022

Ik bestelde 2 tandenborstels. Één was niet op voorraad en om wachttijd te vermijden kreeg ik een duurdere uitvoering toegestuurd. Prima service!

Hendriksma 22-08-2022

Overzichtelijke site ,
Heel veel artikelen.
Zeer snelle afhandeling van de bestellingen
Ben erg tevreden en ga hier zeker vaker bestellen

Henriette 22-08-2022

Duidelijke site met keuze uit bezorgdag, goede communicatie tot en met levering en degelijk verpakte zending .

Wil Faber 21-08-2022

Een goed produkt tegen een redelijke prijs. De levering was geheel volgens afspraak en wij zijn tevreden!