Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Femke 01-08-2022

De gespecialiseerde website heeft prima producten voor een concurrerende prijs. Het is gemakkelijk sorteren op de parameters die ik wilde. Bestellen ging goed, alleen een hick up bij het betalen via ideal. De klantenservice loste dit goed op. Bestelling werd geleverd op de dag en tijd die ik als voorkeur had aangegeven.

Ragger 31-07-2022

Ik vond bij Tendenborstel.com precies de borsteltjes waar ik naar op zoek was voor een voordelige prijs.

Fred Out 30-07-2022

Vandaag besteld, morgen in huis!
De slogan geldt zeker voor Tandenborstel.com.
Daarbij de geleverde producten zijn van goede kwaliteit.

Ellen 30-07-2022

Fijne prijs kwaliteit.Raggers besteld. Goedkoper dan in de winkel.Bestel al een tijdje bij tandenborstel.com

Aart van der Kuijl 30-07-2022

Ik ben al een paar jaar een tevreden klant . Lage prijs en snelle service .Besteld altijd 5 zakjes met ragers voor de helft van de winkelprijs .De volgende dag in de brievenbus. Dat is KLASSE.

Johanna 29-07-2022

Prima website, snel besteld en op afgesproken tijd geleverd. Tevreden over Tandenborstel.com
Kom hier zeker terug.

Tandenborstel.com 26-07-2022

De website is uitermate gebruikersvriendelijk. De bestelling was snel en simpel geplaatst. Het pakketje was tijdig geleverd en goed verpakt en er zat bovendien nog een kadootje bij. Kortom TOP!!

Bianca 23-07-2022

Een snelle levering binnen 1 dag geleverd. Het was goed verpakt. In het verleden hier eerder ook al besteld

Ingrid 22-07-2022

Prima prijs. Snelle bezorging. Goed ingepakt. Ik ben heel tevreden en zal zeker opnieuw de website bezoeken en kopen.

Jaak 22-07-2022

Aankoop tandenborstel Oral B Vitality 170 :Correcte snelle levering aan een zeer prettige prijs.

Alden 21-07-2022

Zeer tevreden over de accuraatheid en klantvriendelijkheid van Tandenborstel.com. Ook over hun aanpak van mijn klacht over het zoekmaken van het pakket door het postbedrijf (DPD), niets dan lof. Gelukkig kwam het uiteindelijk goed.

Tom Gevers 18-07-2022

Snelle levering binnen 1 dag in brievenbus, goed verpakt, zeer aan te bevelen!

Dennis 18-07-2022

Een goede en vlotte service! Al eerder gebruikt en eer tevreden! Aan te bevelen!

Frans 18-07-2022

Ze hebben een vlotte service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een groot voordeel is dat je zelfs met hen kunt whattappen.

HJCA 18-07-2022

De mondhygienist wilde dat ik een bepaald borsteltje moest gebruiken om onder de kiezen schoon te maken. Kon bij de Etos zei hij. Schrok me dood van de prijs. Zocht op internet en kwam bij tandenbosrtel.com uit. Dezelfde bosteltjes zelfde merk en verpakking voor de helft minder. Gelijk 2 pakjes besteld en ook 2 voor mijn man. Perfect. de andere dag al in de brievenbus. Ben zeer tebreden.

Jacqueline 18-07-2022

De producten zijn overzichtelijk en makkelijk te vinden.
De prijzen zijn goedkoper als bij andere.
Levering is snel en netjes.

Tenk 16-07-2022

Geretourneerde verpakking kan niet geretourneerd worden. Zet dit DUIDELIJK op de pakbon en/of factuur en niet alleen in de kleine lettertjes bij de retourvoorwaarden
Nee slechte service op deze manier. Bestel nooit weer wat bij tandenborstel.com

Jan 15-07-2022

Goede prijs. Snelle levering naar verwachting van de bestelde producten plus accessoires.

Peetje 12-07-2022

Goede keuze in producten in mijn geval kleinste tandenragers en softpicks. Véél goedkoper dan in fysieke winkels! Snelle en correcte bezorging met klein extraatje erbij ingesloten. Super tevreden🥰

Ragers Tepe 11-07-2022

Producten zijn handig in gebruik en voordelig in prijs in vergelijking met andere winkels. Assortiment in fysieke winkel is niet zo ruim.

Dik 10-07-2022

Alleen maar goede beoordelingen op deze site, ook van mij, correct en vlot geholpen, fijne communicatie.

Ruud de Jong 09-07-2022

voor de eerste.keer besteld, op basis ook van de mening van anderen. En dit is prima bevallen. Qua prijs oke en snel geleverd, de volgende dag al. Gewoon prima dus.

Michel beij 09-07-2022

Goede site ik had een foutje gemaakt bij me bestelling.
Dus ik had ze gebeld, ze zijn heel vriendelijk en hebben gelijk het probleem opgelost .

En snel geleverd.
Ik raad deze site aan !!

Henk Wester 08-07-2022

Wij zijn zeer tevreden, het product is goed, en een supersnelle levering.
ik zou Tandenborstel.com wel aanraden.

wijnand 08-07-2022

duidelijke site met zeeeerrrr voldoende keus
besteld en na twee dagen in huis