Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Hendrik Baarssen 05-07-2022

Ik heb vorig jaar een waterpik gekocht.
Deze is helaas stuk gegaan, na reparatie na 2 maanden weer stuk en niet meer te repareren.
Kreeg de optie om het aankoopbedrag terug te krijgen of iets bij te betalen voor een duurdere wat wij hebben gedaan.
Ik had 2 maanden geleden net 2 pakjes borsteltjes gekocht, mocht ik ook terugsturen en die werden voor de goede borstels omgewisseld.
Ik vind het heel fijn hoe wij zijn behandeld, een prima service.

Jan 04-07-2022

Goed overzicht producten. Snel gevonden en snel bezorgd. Goede prijs, product verhouding

ErikS 03-07-2022

Ze hadden wat ik zocht. Al eerder besteld, was prima bevallen. Nu ook weer. Niet duur, snel, gewoon prima

Karin 03-07-2022

Mooie site, voordelig, product makkelijk te vinden en snel in huis. Ik bestelde een set opzetborstels voor mijn Oral B tandenborstel want die zijn bij tandenborstel.com zeer voordelig en het pakje had ik na twee dagen in huis.

Johan Boezewinkel 02-07-2022

Veel keuze voor een goede prijs. Levering binnen twee dagen. Op de site zijn de spullen die ik zocht sneller te vinden dan in de meeste winkels. Nadeeltje (bij de meeste online winkels) vind ik het plastic wat word gebruikt om het pakket op te vullen met. Ik had er geen probleem mee gehad om spullen bij te bestellen totdat het de doos helemaal vol zou zijn. Nu is er plastic vulmateriaal gebruikt wat uiteindelijk weg word gegooid. Wanneer er per mail hierover contact zou zijn opgenomen, dan had ik daar vrijwel zeker positief op gereageerd door de bestelling aan te passen en dingen bij te bestellen.

Rob 01-07-2022

Mijn eerste ervaring met tandenborstel,com is prima. Goede en snelle levering. Werd ook goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Product voldoet erg goed.

Fred Wolf 28-06-2022

Tevreden klant,zeer snelle levering, vrijdag besteld en zaterdag in huis, en een mooie prijs!

Ruud6350 27-06-2022

Tandenraggers, aanbevolen door de tandhygiëniste, gaf een setje mee op te proberen.
Het product is goed!!
Het zoeken naar een leverancier was niet moeilijk, 'tandenborstel ', de prijs was de beste en de levering was perfect.
Ik heb alleen maar bewondering voor deze manier van handelen. Complimenten.

Martins 27-06-2022

Snel bezorgd. Alleen vervelend dat het een brievenbus pakket zou zijn. Daardoor was ik niet thuis en kwam de pakketbezorger voor niets aan de deur.

Hilly 27-06-2022

Heb de webshop niet bekeken. Ik wist wat ik hebben moest. Besteld en een dag later werd het als brievenbuspakketje bezorgd. Super . Inclusief een tubetje tandpasta van Oral b.

Een aanrader 26-06-2022

Zeer overzichtelijke webshop. De bestelde goederen werden snel en correct geleverd. De tepe interdentale ragers kun je per 25 bestellen, wat zeer voordelig is in prijs.

peter 24-06-2022

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen. Alleen de bezorging liet meer dan te wensen over. PostNL liet zich weer eens van zijn slechtste kant zien. Hun bezorging faalt en vervolgens wordt er domweg op een ander tijdstip bezorgd waarop je niet zit te wachten en dus niet kunt. Daarna kun je dus NOG een dag langer wachten voordat je je aankoop eindelijk in huis kunt halen (van bezorging van de aankoop is allang gen sprake meer).

toos.tiggelman 24-06-2022

Goede verzorging van de bestelling prima in orde en snel bezorgd een aanrader.

Suzie 20-06-2022

Ik moet i.v.m. terugtrekkend tandvlees een heel scala aan tandragers gebruiken. Recht en conisch, in meerdere diktes. Niet te krijgen bij de drogist. Op de site van tandenborstel.com vond ik alles wat ik nodig heb, De levering was heel vlot en kwam in een keurig doosje, met als extra een reistubetje tandpasta. Top!

Reinder 18-06-2022

Heel snel geleverd tegen een scherpe prijs! Verpakking en inhoud waren geheel in overeensgtemming met hetgeen ik heb besteld.

Karin 18-06-2022

Aangename prijs voor reserve borstels van Philips en snelle levering. Wij lopen weer rond met schone tanden,

Gerard 16-06-2022

Makkelijke website heel overzichtelijk en niet duur snelle levering top gedaan

Wilma 15-06-2022

Duidelijke website, gemakkelijk zoeken op producten, bestellen snel te regelen en bestelde producten snel geleverd.
Goedkoper kon ik het vinden 👍🏼

Luca 14-06-2022

Top winkel, vanaf het begin al klant. Bevalt prima.
Geen enkele slechte ervaring.

Sandra 14-06-2022

Een elektrische tandenborsel en opzetborstels gekocht. Gekozen voor tandenborstel.com omdat zij de goedkoopste waren met deze producten. Levering ging snel en tot mijn verassing kreeg ik een luxere variant omdat mijn product niet voorradig was. De tandenborstel was hetzelfde maar er zaten extra accessoires bij. Erg blij met deze goede service!

Ron 13-06-2022

Makkelijke website die je snel naar een goed geprijsd artikel brengt. Prijs is gunstig en snelle en goede levering.

Gert Hogendoorn 13-06-2022

Echt voordelig en supersnelle levering en geen verzendkosten hier kom ik zeker weer terug.

Bert 12-06-2022

Duidelijk Website, we zochten een bepaald type borstel,, maar dat snel gevonden werd. De bijpassende SoftCare borsteltjes was relatief gunstig geprijsd.

tandenborstel.com 12-06-2022

Uitstekend product, handige gebruikstips, maakt geen lawaai. Snelle levering.

Douwe 12-06-2022

Heldere en duidelijke site en voordeliger dan bij de drogist, voor de eerste keer hier ragers besteld en kreeg er een leuke attentie bij. En zoals ze zeggen snel geleverd