Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 278 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Amed 24-10-2022

Ik had het product snel in huis. Prima product en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Henk 23-10-2022

Erg toegankelijke website, de prijzen zijn zeer gunstig en de bezorging verliep uitstekend.

w. van langen 23-10-2022

Duidelijk en gemakkelijk om iets te bestellen. Goede service en goede prijs. Lage bezorgkosten.

Coffeng 23-10-2022

Na levering van 4 zakjes Tepe waarbij bleek dat er in 1 groen zakje er 10 te weinig zaten hebben ze bij de nieuwe levering dit gecorrigeerd. Prima toch.

Een aanrader. 23-10-2022

Online shoppen bij tandenborstel.com is een aanrader.,
De site is helder en duidelijk.
Geen kleine lettertjes en eindeloos volle pagina’s.
Alles is makkelijk te vinden.
Tandenborstel.com is echt een aanrader.

John van den Heuvel 22-10-2022

Eigenlijk niks op aan te merken. Snel en correct geleverd.
Dit bedrijf komt afspraken na!

Dick 21-10-2022

Snelle levering tegen zeer aantrekkelijke prijzen.
Maar wel de originele merktandenborstels.

Tandarts Frank 20-10-2022

Perfecte behandeling, makkelijk bestellen,snelle levering
Zeer aan te bevelen

peter 18-10-2022

vind het een fijne internetwinkel ,heb voor de tweede keer een bestelling gedaan, werd fijn op de hoogte gehouden van verzending, was mooi optijd geleverd en de producten die ik voor de tweede keer bestelde zijn prima.

Willie 18-10-2022

Mijn bestelling was een Braun scheerkop , helaas was het doosje ingedeukt en de inhoud ook , dit aan de Klantenservice gemaild
en korte tijd erna kreeg ik al antwoord dat ze dat vervelend vonden en gelijk een nieuwe zouden afsturen , tot mijn verbazing de dag erna lag de bestelling al in de brievenbus ....Bravo Klantenservice van Tandeborstel.com

Robert 17-10-2022

Veel keuze. Uitgebreid assortiment. Redelijke prijzen.
Op 1 produkt zat 2 weken levertijd. Bij het bestellen had ik dat niet gezien. Ik vond al dat het bezorgen van mijn bestelling met 4 producten lang duurde. Ik kwam er zelf achter dat dat waarschijnlijk door dat ene product met de langere levertijd kwam. Een pro- actievere communicatie geef ik als tip aan Tandenborstel.com mee 😁.
Bestelling keurig verpakt thuis geleverd.

L. Ten Brake 17-10-2022

Na een defect van mijn tandenborstel binnen de garantie de tandenborstel opgestuurd werd na een week een nieuwe tandenborstel opgestuurd

Debby Almere 17-10-2022

Prima prijs voor opzetborstels van Oral B io

Uitstekende communicatie over aflevering
Echt een aanrader

Kees 15-10-2022

Ruime keuze, klantenservice is een Toppie na een telefoontje zeer vriendelijk geholpen en zeer belangrijk direct actie ondernomen. Was het overal maar zo. Hier wordt je nog echt persoonlijk geholpen en ben je geen postcode klant ! Zoals ik al zei Toppie.

J. van Don 15-10-2022

Het bestelproces is eenvoudig en de levering heel snel. Je wordt ondertussen ook goed geïnformeerd over de status.

Johan 15-10-2022

Duidelijke site en snelle levering en prima prijs aanbeveling om te bestellen

A. Timmer 15-10-2022

Prima levering, netjes verpakt en snel verzonden. Zelfs nog een keurig bedankkaartje erbij. Bij de bestelling zat een overzicht van de borsteltjes die ik erbij kan bestellen, dat vond ik ideaal. Ik had geen ervaring met deze site, maar ze hadden een goede aanbieding (marktconform).

Rob 15-10-2022

Vooral duidelijk en helder. De levertijd was gelijk aan het beloofde dus top.

Sebsie 14-10-2022

Een hele goede ervaring met customer services / relations. Eerlijk en direct.

Jo 14-10-2022

Klantvriendelijke site, sterk concurrerende prijzen tov drogisterijen en snelle levering als brievenbus pakket. Uitstekend.

HHW 13-10-2022

Snelle bezorging en lagere prijs dan op andere sites. En ruim assortiment. Een elektrische tandenborstel gekocht; veel keuze. Zeker een aanrader!

HK 13-10-2022

Snel en correct. Ze hebben een overzichtelijke website en in vergelijking met anderen goedkoper. De levering is helemaal prima.

Leny krijgsman 11-10-2022

Een prettige organisatie die snel is en een keurige aflevering,aanbevolen aan vrienden en familie,top

De poetser 11-10-2022

Goede producten, duidelijk site, goed en snel afgehandeld en geleverd..................

Ingrid 10-10-2022

Vond hier een goede aanbieding van een Oral-B electrische tandenborstel. Website werkte prima, bestelling werd goed afgehandeld. Bezorging volgende dag, artikel goed verpakt in hierbij passende doos. Klantenservice was telefonisch goed bereikbaar.